ارسال بار به مالزی با کمترین هزینه + بیمه کامل

حمل بار از ایران به مالزی 

 

برای ارسال بار به مالزی از ایران ، مجموعه آنی بار خدمات حمل و نقل بار را با روش های مختلفی در اختیار شما قرار میدهد . هر یک از روش های حمل و نقل بار بر اساس نوع بار شما و نیاز شما مورد استفاده قرار میگیرد و برای انتخاب بهترین روش ارسال بار به مالزی، میبایست با مشاوران و کارشناسان آنی بار در خصوص انتخاب نحوه حمل و نقل بار مشاوره نمایید .

 

 

برای ارسال بار به مالزی ، مجموعه آنی بار روش حمل هوایی و دریایی را در اختیار شما قرار میدهد تا محموله های مختلف خود را بارگیری و ارسال نمایید. تیم متخصص آنی بار با کمترین قیمت و با بهترین کیفیت انتقال محموله های تجاری و شخصی شما را به صورت همه روزه و از همه نقاط ایران انجام میدهد.

 

برای ارسال بار به مالزی می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و به صورت رایگان با کارشناسان آنی بار مشاوره نمایید. 

 

باربری ایران به مالزی
باربری ایران به مالزی

علاوه بر ارسال بار به مالزی ، برای ارسال بار به دبی نیز می توانید از طریق شماره تلفن 57669-021 آنی بار اقدام نمایید. 

 

ارسال خرده بار به مالزی

 

یکی از ویژگی های آنی بار ، ارسال بار به مالزی در ابعاد و حجم کم می باشد . به این محموله ها خرده بار گفته می شود . برای حمل و نقل خرده بار بصورت هوایی و ترکیبی ، آنی بار محدوده زمانی مشخصی را در اختیار شما قرار می دهد.

 

به عنوان مثال ، برای ارسال خرده بار هوایی به مالزی حدود 72 ساعت ، یا حمل ترکیبی حدود 10 تا 15 روز زمان خواهد برد. 

 

 

در این فاصله زمانی ، تمام مراتب حمل و نقل و ارسال بار به مالزی توسط مجموعه آنی بار بصورت حرفه ای پیگیری خواهد شد و خدمات بسته بندی ، حمل و نقل و تحویل توسط ما در اسرع وقت صورت میگیرد. 

 

برای ارسال خرده بار به مالزی ، میبایست بصورت تلفنی یا حضوری با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

برای ارسال بار به استرالیا نیز تیم متخصص انی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماید . 

ارسال اثاثیه و لوازم منزل برای مالزی

 

بسیاری از هموطنان برای مهاجرت ، مالزی را انتخاب میکنند و پس از تکمیل فرایند مهاجرت ، تصمیم به ارسال اثاثیه و لوازم منزل خود به مالزی می کنند .

 

 

مجموعه آنی بار به عنوان متخصص ارسال بار به مالزی ، خدمات باربری را برای حمل و نقل اثاثیه شما در کمترین زمان ممکن از شروع تا پایان در کنار شما خواهد بود .

 

 

از بسته بندی لوازم منزل بصورت حرفه ای تا حمل و بارگیری و تحویل در محل توسط آنی بار انجام میگیرد .

 

 

تخصصی ترین خدمات ارسال بار به مالزی تحت پوشش بهترین بیمه نامه در اختیار شما قرار میگیرد تا در اسرع وقت امکان باربری سریع بین المللی را داشته باشید .

باربری هوایی به مالزی
باربری هوایی به مالزی

ارسال بار به کانادا نیز از خدمات تخصصی و همه روزه شرکت آنی بار است و با بهترین کیفیت انجام خواهد شد . 

بسته بندی تخصصی برای ارسال بار به مالزی

 

یکی از مهمترین موارد برای ارسال بار به مالزی با ایمنی کامل ، بسته بندی تخصصی محموله ها میباشد . بسیاری از افراد برای بسته بندی محموله های از تجهیزات مناسب برای این امر استفاده نمی نمایند که همین موضوع سبب آسیب وارد شدن به محموله میشود. 

 

مجموعه آنی بار با در اختیار داشتن بهترین و حرفه ای ترین تیم بسته بندی ، محموله های شما را با بهترین کیفیت بصورت تخصصی بسته بندی خواهد نمود. 

 

برای بسته بندی محموله ها قبل از ارسال به مالزی ، از جعبه های متناسب با آن استفاده میشود که کامل ترین ایمنی را فراهم می نماید . با استفاده از نایلون حباب دار و سایر تجهیزات داخل جعبه ها ، محموله های شما با ایمنی کامل منتقل خواهند شد.

 

ارسال چه کالاهایی به مالزی ممنوع می باشد ؟

 

حمل برخی از کالاها هنگام ارسال بار به مالزی ممنوع بوده و یا دارای محدودیتهایی می باشد.  شما میبایست بطور دقیق از محتویات کارتن ها و بسته های خود مطلع باشید ، زیرا در صورتی که اقلام ممنوعه یا دارای محدودیت هنگام ارسال بار به مالزی همراهتان باشد ممکن است توسط مأمورین فرودگاه های این کشور جریمه شوید.

 

همکاران ما در شرکت آنی بار شما را نسبت به کالاهای ممنوعه هنگام ارسال بار به مالزی  مطلع می سازند.

 

از جمله کالاهایی که حمل آن ها در ارسال بار به مالزی دارای محدودیت می باشد موارد زیر است : 

 

 

  • مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  • مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  • میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  • عرقیجات و ترشیجات 
  • اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  • انواع دارو و یا دخانیات 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر برای ارسال بار به مالزی تنها کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید. 

لیست کالاهای ممنوعه
لیست کالاهای ممنوعه

ارسال بار به قطر نیز در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت انجام خواهد شد و محموله های شما تحت پوشش بهترین بیمه نامه منتقل می شند . 

 

حمل هوایی از ایران به مالزی

 

 

یکی از روش های حمل و نقل و ارسال بار به مالزی ، حمل هوایی می باشد . ارسال بار به مالزی بصورت هوایی از طریق خطوط هواپیمایی معتبر جهانی و کشوری انجام می شود و دارای شرایط و قوانین خاصی است . به عنوان مثال ، برای حمل هوایی باید ابعاد ، وزن و نوع بار مورد توجه قرار بگیرد و برای ارسال بسته بندی و سم پاشی کامل انجام شود .

 

 

از همین جهت ، باید برای ارسال بار به مالزی از نقاط مختلف ایران ، با مشاوران ما تماس حاصل نموده و بهترین خدمات را پس از بررسی کامل مشاوران در اختیار داشته باشید .

 

 

ارسال بار به مالزی بصورت هوایی دارای هزینه بیشتر و از نظر زمانی بسیار سریع خواهد بود .

برای ارسال بار به عراق نیز می توانید از طریق شماره 57669-021 ثبت سفارش خود را انجام دهید و محموله های خود را منتقل کنید . 

 

ارسال دریایی بار و کالا به مالزی 

 

یکی از روش های ارسال بار به مالزی ، حمل دریایی محموله ها میباشد . برای حمل دریایی ، محموله های شما از هر نقطه ای از کشور با استفاده از انواع خودروهای باربری بارگیری و به بندرعباس منتقل میشوند . برای حمل دریایی باید محموله های شما داخل کانتینر ها بارگیری شوند . 

 

در برخی موارد ، کانتینر بصورت دربستی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و در برخی موارد بصورت اشتراکی میباشد .

 

برای ارسال بار به مالزی ، همه روزه امکان حمل دریایی نیز برای شما فراهم خواهد بود . حمل دریایی هزینه ای معقول و ایمنی بالا دارد . 

حمل و نقل بار با کشتی به مالزی
حمل و نقل بار با کشتی به مالزی

کدام روش باربری برای مالزی مقرون به صرفه است ؟ 

 

در پاسخ به این سوال باید گفت که انتخاب روش حمل بار به مالزی بر اساس نوع محموله و شرایط آن انجام میشود. در روش حمل هوایی هرچه وزن محموله شما بیشتر باشد هزینه های کمتری می پردازید . اما روش حمل دریایی بهترین روش برای انتقال محموله های تجاری حجیم و با وزن زیاد است. 

در حمل دریایی امکان بارگیری حجم زیادی از انواع محموله و کالا داخل یک کانتینر 20 فوت یا 40 فوت فراهم است و از همین جهت تجار بیشتر از طریق حمل دریایی محموله های خود را منتقل می نمایند. 

معمولا حمل هوایی برای انتقال محموله هایی با وزن های زیر 300 کیلو استفاده می شود که زمان تحویل بسیار سریعی دارد. 

 

با تمام این اوصاف ، اگر قصد دارد محموله های خود را به مالزی ارسال کنید بهتر است قبل از درخواست خدمات مورد نیاز خود ابتدا با کارشناسان ما در تماس باشید و پس از مشاوره با ایشان بهترین روش برای انتقال محموله ها را انتخاب کنید.

هزینه ارسال بار به مالزی 

 

 

هزینه‌های ارسال بار به مالزی ، بسته به اینکه شما قصد ارسال بار به کدامیک از مناطق مالزی را داشته باشید، متفاوت می‌باشد.

 

 

ضمنا حضور واسطه‌ها، همیشه باعث افزایش قیمت، کاهش کیفیت خدمات و بعضا سوء استفاده در هر خدماتی می‌گردد. برای اینکه شما بتوانید هزینه‌های ارسال بار به مالزی را برای محموله‌ی خود مدیریت نمایید، نیاز به آگاهی از نکاتی دارید که قیمت تمام شده‌ی ارسال بار به مالزی ، به آنها وابسته می‌باشد.

 

 

تعرفه‌ی ارسال بار به مالزی به مواردی که در زیر عنوان می کنیم بستگی دارد :

 

  • هزینه بسته بندی بار فریت
  • هزینه‌ی حمل تا قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی (ره)
  • هزینه‌ی توزین، تخلیه و بارگیری و انبارداری
  • هزینه‌های گرفتن مجوزهای مربوط به بار و بسته بندی
  • هزینه بارنامه‌ی هوایی
  • هزینه‌ی تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگه سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری

 

 

از مهمترین عوامل در هزینه ارسال بار به مالزی ، هزینه گمرکی می‌باشد. توجه به این نکته ضروری است که گمرک دوبی بابت تعرفه و عوارض ورود کالا، مبلغی را از شما دریافت خواهد کرد. تعرفه گمرکی کالا بسته به نوع کالا داشته و هزینه گمرکی کالای شما بسته به تعرفه گمرکی و ارزش بار تعیین می‌گردد.

 

 

تنها در صورتی که گیرنده کالا درخواست دریافت بار خود را در Free Zone کرده باشد، با توجه به قوانین کشور، از پرداخت هزینه گمرکی معاف خواهد بود.

ارسال بار به ترکیه نیز تخصص تیم آنی بار است و با بهترین قیمت ها و با کمنترین هزینه ها منتقل میشوند . 

ارسال بسته پستی به مالزی 

 

یکی از خدماتی که برای ارسال بار به مالزی توسط آنی بار انجام میشود ، امکان ارسال بسته پستی به مالزی یا سایر شهر های این کشور میباشد .  آنی بار به عنوان یکی از برترین شرکت های ارائه خدمات باربری به مالزی ، بصورت همه روزه انواع بسته های با وزن های مختلف از 100 گرم تا چندین کیلو را در اسرع وقت به مالزی ارسال می نماید . 

علاوه بر ارسال بار به مالزی ، برای شارجه ، ابوظبی ، العین ، راس الخمیه ، فجیره و . . . نیز امکان ارسال محموله و بسته پستی فراهم است . 

ارسال بار به مالزی را به متخصص آن واگذار کنید و کمترین هزینه را پرداخت کنید و نهایتا 72 ساعت بعد محموله خود را دریافت کنید.

ارسال بسته پستی به مالزی
ارسال بسته پستی به مالزی

 

ارسال فرش و تابلو فرش به مالزی

 

یکی از محموله ها و کالاهایی که قابلیت ارسال آن به مالزی فراهم است ، فرش و تابلو فرش می باشد . برای ارسال اینگونه محموله ها ابتدا در گمرک فرودگاه امام خمینی نوع فرش یا تابلوفرش مورد بررسی قرار میگیرد تا قدمت آن و نوع آن مشخص شود. 

 

امکان ارسال اینگونه کالاها در صورت قدیمی و عطیقه بودن فراهم نیست و نیاز به دریافت مجوز از سازمان میراث فرهنگی دارد . اما در صورتی که محموله شما طبق کارشناسی انجام شده ، محموله عادی شناخته شود ، امکان ارسال آن به مالزی به راحتی فراهم خواهد بود. 

 

ارسال حیوانات خانگی به مالزی

 

از آنجایی که بسیاری از افراد پس از مهاجرت یا برای مسافرت های خود علاقه دارند حیوانات خانگی را نیز همراه خود داشته باشند ، بهترین راه برای ارسال حیوانات خانگی به مالزی تماس با آنی بار است.

 

کارشناسان و متخصصین در خدمات ارسال بار به مالزی تمامی مراحل در خصوص ارسال سگ و گربه به مالزی را به خوبی و با کمترین هزینه برای شما عزیزان انجام خواهند داد.

 

  • میکروچیپ
  • واکسیناسیون کامل
  • آزمایش تیتر هاری
  • مجوزها، فرم‌ها و جداول درخواستی مالزی
  • اخذ مجوز ورود حیوانات از کشور مالزی
  • هر نفر حداکثر 2 حیوان خانگی

 

علاوه بر مالزی ، برای ارسال بار به اروپا نیز امکان انتقال انواع حیوانات خانگی فراهم است . 

ارسال حیوانات خانگی به مالزی
ارسال حیوانات خانگی به مالزی

مدارک مورد نیاز جهت باربری به مالزی

 

مدارکی که برای ارسال بار به مالزی به روش فریت بار مسافری بصورت هوایی و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مورد نیاز است بدین شرح می‌باشد:

  • یک کپی یا عکس از بلیط هواپیمای شما
  • اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده‌ی بار
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)


اما چنانچه قصد ارسال بار به مالزی را دارید و کالا های شما تجاری هستند ، میبایست این مدارک را ارائه دهید:

 

  • کارت بازرگانی و یا معرفی‌نامه از شرکت جهت ارسال بار تجاری به مالزی
  • مجوزهای لازم جهت اخذ مجوز صادراتی (در صورت لزوم)
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)
  • اینوویس

 

برای موارد خاص که نیاز به مجوزهای خاص می باشد، با همکاران ما در امور صادرات بار تماس گرفته و راهنمایی بخواهید. ارسال بار به مالزی را به متخصصین آنی بار واگذار کنید . 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

حمل و نقل بین المللی توسط تیم متخصص آنی بار برای همه نقاط جهان انجام میشود . 

مشاوره تخصصی برای ارسال بار به مالزی 

 

 

برای حمل و نقل و ارسال بارهای تجاری و صنعتی و شخصی برای مالزی از سراسر ایران ، قبل از ثبت درخواست خدمات ارسال بار به مالزی بهتر است با مشاوران و کارشناسان در خصوص شرایط بار و  محتویات آن و . . . مشاوره کنید . 

 

 

این مشاوره سبب کاهش هزینه های حمل و نقل و البته افزایش ایمنی و سرعت ارسال بار به مالزی خواهد بود. 

 

 

به عنوان مثال ، برای ارسال یک نمونه یا سمپل ، بهترین روش ارسال بار به مالزی بصورت هوایی از طریق خطوط معتبر هوایی است . اما امکان ارسال بار به مالزی  از طریق روش حمل دریایی نیز وجود دارد که اندکی زمان بیشتر را طلب میکند . مشاوران ما با بررسی تمامی موضوعات تاثیرگذار در باربری ، نازلترین نرخ کرایه و هزینه حمل و نقل و ارسال بار به مالزی  را به شما عزیزان ارائه می دهند. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع