ارسال بار به ونکوور کانادا

حمل و نقل بار و کالا به ونکوور

 

 

ارسال بار به ونکوور با انواع روش های باربری همچون به صورت هوایی و دریایی انجام می شود و انواع بار و کالاها با کمترین هزینه توسط آنی بار منتقل خواهند شد . 

 

حمل و نقل بار و کالا از ایران به ونکوور بصورت همه روزه و تخصصی با کمترین نرخ هزینه توسط آنی بار . 

 

ونکوور یک شهر بندری در منطقه لوئر مین لند در بریتیش کلمبیای کانادا است. وونکور در ساحل غربی کانادا و در 50 کیلومتری شمال مرز ایالات متحده واقع شده است این شهر نزدیک به سیاتل است .

 

ونکوور به عنوان یکی از دوست داشتنی ترین شهرهای جهان شناخته می شود. موقعیت خوب این شهر در نزدیکی اقیانوس، واقع در کوههای ساحل شمالی ونکوور را به یک محل ایده آل برای زندگی در طول سال تبدیل می کند. در ونکورر مناظر شگفت انگیز، سواحل زیبا و مسیرهای پیاده روی کوهستانی زیادی وجود دارد. زندگی در ونکورر بسیار مناسب افرادی است که به طبیعت علاقمند هستند.

  

یکی از ویژگی های آنی بار ، انجام فرایند گمرکی در ایران و کانادا می باشد .

 

برای ارسال اثاث به ونکوور ، ارسال اضافه بار مسافری ، ارسال کالاهای تجاری به ونکوور و . . . تنها کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

حمل بار و کالا به ونکوور کانادا
حمل بار و کالا به ونکوور کانادا

ارسال هوایی بار به ونکوور 

 

 

یکی از روش های ارسال بار به ونکوور ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به کانادا ارسال میشود. 

 

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به ونکوور است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

 

فریت بار به ونکوور مناسب حمل انواع بار و کالاهای شخصی ، اثاثیه در حجم کم می باشد و خدمات کارگو مناسب واردات و صادرات ایران و کانادا می باشد .

 

فرودگاه بین‌المللی ونکوور ، یک فرودگاه همگانی با کد یاتا YVR است ، که یک باند فرود بتن دارد و طول باند آن ۳۰۲۹ متر است.
ارسال بار به تورنتو از دیگر خدمات آنی بار در کشور کانادا می باشد .  

حمل و نقل بار دریایی به ونکوور

یکی از روش های ارسال بار به ونکوور کانادا ، حمل و نقل دریایی می باشد ، از این روش می توانید برای ارسال بار به ونکوور ، تورنتو و سایر شهرهای کانادا استفاده کنید .

 

برای ارسال بار به ونکوور بصورت دریایی ، ابتدا بارتان به یکی از بنادر کشور ارسال می شود و سپس از آنجا توسط کانتینر مناسب در کشتی های باربری ، بارگیری و به تورنتو ارسال می شود .

 

هزینه ارسال بار به ونکوور با این روش کمتر از روش های دیگر است اما این روش زمان زیادی طول می کشید و برای برخی بارها مناسب نیست. 

 

در بعضی موارد کارشناسان آنی بار با بررسی موقعیت شهر مقصد و هزینه های ارسال بار به ونکوور و زمان مورد نیاز به شما پیشنهاد می دهند بارتان را به روش ترکیبی به تورنتو ارسال کنید.

 

تصمیم گیرنده نهایی برای انتخاب روش ارسال بار به ونکوور شما مشتریان عزیز می باشید.

حمل بار به بنادر ونکوور
حمل بار به بنادر ونکوور

ارسال اثاثیه منزل به ونکوور

 

 

یکی از خدمات تخصصی آنی بار ارسال اثاثیه و لوازم منزل به ونکوور کانادا می باشد .

 

برای اطلاع بیشتر بهتر است بدانید : 

 

مسافران در اولین سفر خود به کانادا با پر کردن فرم دیکلریشن لیست اسباب و اثاثیه ای که می خواهند به کانادا حمل کنند مشخص کنند . با پر کردن این فرم مسافران می توانند تا چهار سال بدون پرداخت عوارض گمرکی وسائل خود را به کانادا فریت نمایند لذا لزومی برای فریت کردن تمامی وسائل خود در یک پارت به کانادا ندارید .

 

صفر تا صد خدمات ارسال اثاثیه به ونکوور را به آنی بار بسپارید ( بسته بندی ، پکینگ لیست ، بارگیری ، حمل ، انجام تشریفات گمرکی ،ترخیص و . . . ) 

 

 ارسال بار به رم از خدمات آنی بار در در روسیه و ایتالیا می باشد . 

آیا حضور مسافر یا صاحب بار هنگام فریت بار به ونکوور الزامی است ؟ 

حضور شما در زمان ارسال بار به ونکوور در بیشتر مواقع ضروری نیست.
روش کار شرکت آنی بار ، به این صورت می باشد که بار شما از درب منزل ، دفترکار و انبار ، کارخانه ، فروشگاه و . . . تحویل گرفته می شود و سپس توسط خودرو باربری مناسب به قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی انتقال داده می شود و پس از انجام امور گمرکی بصورت هوایی به کانادا ارسال می شود.
در صورتی که شما قصد سفر به ونکوور را ندارید اما مایل به ارسال بار به ونکوور هستید یا قصد ارسال سوغات و هدیه برای عزیزان خود را دارید ، شرکت آنی بار ، با تحویل گرفتن بار از درب منزل، ارسال بار به ونکوور را بر عهده می‌گیرد و کماکان نیازی به حضور شما در فرودگاه نیست مگر در موارد خاص که کارشناسان ما به شما اعلام می کنند . 
فریت بار به ونکوور کانادا
فریت بار به ونکوور کانادا

ارسال انواع بار و کالا به شهر ونکوور 

 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به ونکوور ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید .

 

ما برای ارسال بار به ونکوور بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد .

 

  • ارسال محموله صادراتی به ونکوور
  • انتقال آهن آلات به ونکوور
  • ارسال اثاثیه به ونکوور
  • حمل لوازم شخصی به ونکوور
  • ارسال کالاهای تجاری به ونکوور

 

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به ونکوور را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و ونکوور ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

 

انجام امور گمرک و ترخیص کالا برای ارسال بار به ونکوور کانادا را می توانید به کارشناسان و متخصصان آنی بار بسپارید.

 

حمل انواع بار و کالا در باربری و ارسال بار به فرانسه 

 

تشریفات گمرکی برای ارسال بار به ونکوور شامل چه مواردی می شود؟

 

منظور از تشریفات گمرکی مرحله وزن کردن بار، ارزیابی اقلام بار، بررسی مدارک و اسناد خروج بار و . . . می باشد .

 

در این مرحله اجازه خروج کالاهای ممنوعه داده نمی شود و توسط مامور گمرک برگشت داده شده و یا در صورت مغایرت کالا با قوانین جمهوری اسلامی ممکن است بارتان دردسر ساز شود. پس ، از مشاوران آنی بار در مورد این کالاهای ممنوعه مشاوره  دریافت نمایید.

 

مدارک لازم برای ارسال بار مسافری به ونکوور

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به فرستادن بار به ونکوور در کانادا نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در ونکوور که دریافت کننده بار شما در فرودگاه ونکوور می باشد با خود همراه داشته باشید.

 

مدارک لازم برای ارسال بار تجاری به ونکوور

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در ونکوور افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به ونکوور مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به ونکوور علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست :

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • مرحله نهایی صدور بارنامه ارسال بار به ونکوور

 

پس از طی تمام مراحل ذکر شده و تایید افسر گمرک بار شما آماده تحویل به شرکت هواپیمایی است.

 

مدارک لازم برای ارسال بار به ونکوور
مدارک لازم برای ارسال بار به ونکوور

 

چرا آنی بار را برای ارسال بار به ونکوور انتخاب کنیم ؟

 

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به ونکوور توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما معرفی کنیم :

 

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • بهترین تیم مشاوره و کارشناسی برای ارسال بار به ونکوور  
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به ونکوور (دریایی یا هوایی) و مشخص کردن هزینه ارسال بار به ونکوور
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط پرسنل شرکت آنی بار
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای ارسال بار به کانادا 
  • صدور بارنامه بین المللی
  • ارائه بیمه نامه CMR تا مبلغ 20 هزار دلار و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود 
  • امکان پیگیری بارهای ارسال شده به ونکوور
  • امکان ارسال بار به ونکوور بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری 

 

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به ونکوور را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم .

 

حمل بار به ونکوور تحت پوشش بیمه کامل 

 

یکی از مهمترین موارد هنگام ارسال بار به ونکوور ، استفاده از بیمه نامه بین المللی می باشد ، که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به ونکوور است . 

 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به ونکوور خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به ونکوور ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

 

آنی بار برای ارسال بار به ونکوور از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

 

آنی بار با بیمه نامه معتبر بیشترین سطح پوشش بیمه را با کمترین هزینه برای حمل انواع بار و کالا در باربری و ارسال بار به ونکوور در اختیارتان قرار می دهد.

 

حمل بار تحت پوشش بیمه بین المللی
حمل بار تحت پوشش بیمه بین المللی

 

ارسال بار به استرالیا با کمترین هزینه همراه با بیمه نامه معتبر

 

ارسال بار به ونکوور بدون بلیط و پاسپورت امکان پذیر است ؟

 همراه داشتن بلیط و پاسپورت در تمام مراحل سفر و ارسال بار به ونکوور ضروری است. صاحبین بار باید بدانند که فریت بار هوایی به ونکوور برای بارهای کم‌حجم مقرون به صرفه است، اما بلیط و پاسپورت را حتماً از شما می‌خواهند.
شرکت آنی بار امکان ارسال بار به ونکوور بدون بلیط و پاسپورت را برای شما فراهم نموده است.
افرادی که قصد ارسال بارهای تجاری را دارند و می‌خواهند فرش و مواد غذایی و صنایع‌دستی به ونکوور ارسال کنند، مطلع باشند که ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی ، جهت انجام تشریفات گمرکی و ارسال بار به ونکوور الزامی است.
حضور شما در زمان ارسال بار به ونکوور در بیشتر مواقع ضروری نیست.
مراحل ارسال بار به ونکوور ، به این صورت است که بار شما از درب منزل، دفتر و انبار تحویل می‌گیرد و سپس بصورت زمینی آن را به قسمت باربری فرودگاه امام خمینی انجام می دهد و به امور گمرکی جهت ارسال بار به ونکوور و حمل هوایی آن خواهد پرداخت.
در صورتی که شما مسافر نیستید و مایل به ارسال بار به ونکوور یا فرستادن سوغات برای عزیزان خود هستید، شرکت آنی بار ، با تحویل گرفتن بار از درب منزل، ارسال بار به ونکوور را بر عهده می‌گیرد و کماکان نیازی به حضور شما در فرودگاه نیست.
شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار 

هزینه باربری از ایران به ونکوور 

 

اولین و مهم ترین سوال برای تمام افرادی که قصد حمل و نقل بین المللی دارند ، هزینه های باربری می باشد .

 

در ارسال بار به ونکوور هم همین طور است ، اکثر افرادی که با ما تماس می گیرند به دنبال استعلام نرخ کرایه هستند .

 

هزینه ارسال بار به ونکوور با توجه به نوع بار، وزن آن و نحوه ارسال متفاوت است. همچنین خطوط هوایی و کشتیرانی مختلف طبیعتا قیمت های متفاوتی را به مشتریان خود پیشنهاد میکنند. 

 

برای ارسال بار به ونکوور شما می توانید از هفته ها قبل نرخ کرایه را استعلام بگیرید اما نرخ کرایه دقیق تنها در روز باربری به شما اعلام می شود و علت آن وابسته بودن نرخ کرایه به نرخ ارز می باشد.

 

ارزانترین خدمات ارسال بار به ونکوور را با آنی بار تجربه کنید .

ارسال بار هوایی از ایران به ونکوور
ارسال بار هوایی از ایران به ونکوور

 

ارزانترین خدمات ارسال بار به برلین را با انواع روش های باربری در آنی بار تجربه کنید .

 

نکات مهم هنگام تحویل بار از شرکت هواپیمایی در ونکوور

 

پس از اتمام تمام مراحل ارسال بار به ونکوور در ایران و ارسال آن توسط شرکت های هواپیمایی به ونکوور ، حالا زمان آن می رسد که ، کارمندان شرکت هواپیمایی در شهر ونکوور با شماره تلفنی که شما تحت عنوان دریافت کننده بار، در بارنامه ذکر کردید تماس گرفته و خبر حصول بارتان را به شهر ونکوور به شما اعلام نمایند.

 

لذا نیاز است شما به این موارد توجه داشته باشید :

 

هنگام صدور بارنامه ارسال بار به ونکوور ، حداقل دو شماره تلفن ارائه نمایید و از در دسترس بودن آن ها مطمئن باشید .

 

پیشنهاد ما به شما این است که خودتان با شرکت هواپیمایی تماس گرفته و پیگیر وضعیت بارتان شوید. زیرا پرسنل شرکت هواپیمایی تلاش خاصی برای تماس با شما و اعلام رسیدن بارتان نخواهند نمود.

 

در صورتی که بارتان را تحویل نگیرید به انبار فرودگاه منتقل می شود و هزینه های انبارداری در فرودگاه های مختلف در شهرهای مختلف در کانادا متفاوت است.

 

در نهایت بهترین خدمات و ارزانترین قیمت ها را برای ارسال بار به ونکوور می توانید از آنی بار دریافت کنید . 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع