ارسال بار به کابل | فریت هوایی کابل

ارسال بار به کابل بصورت تخصصی و ارزان

شرکت حمل و نقل آنی بار ارائه دهنده خدمات حمل و نقل و باربری به کابل افغانستان به صورت کاملا تخصصی و ویژه می باشد. ارسال بار به کابل از تهران و تمامی شهر ها در کوتاه ترین زمان انجام می شود و برای انتقال محموله های شما از بهترین بیمه نامه استفاده خواهد شد. 

 

تخصص مجموعه آنی بار در حمل و نقل بار به افغانستان سبب شده است که بخش زیادی از انواع بار و کالا توسط هموطنان گرامی و مهاجرین افغانستانی به این مجموعه جهت انتقال واگذار شود و همه روزه حجم زیادی از انواع کالا و محموله های صادراتی و شخصی توسط آنی بار به کابل منتقل شوند. 

 

باربری از ایران به کابل برای انتقال انواع کالاها و لوازم شخصی و تجاری ، مواد غذایی و سایر اقلام توسط آنی بار انجام میشود و محموله ها در حجم های مختلف بارگیری و ارسال می شوند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوصا ارسال بار به کابل و مشاوره رایگان و استعلام کرایه با شماره 57669-021 در تماس باشید. 

 

 ارسال بار از تمام ایران به کابل 

مجموعه آنی بار به دلیل پوشش سراسری در کشور ، امکان ارسال بار و کالای شما را از هر نقطه ای از ایران فراهم می نماید.برای ارسال بار به کابل نیز خدمات آنی بار از همه نقاط کشور به شما عزیزان ارائه خواهد شد . شما می توانید با نازلترین نرخ کرایه نسبت به حمل و نقل بار و کالا برای افغانستان اقدام نمایید که در این بین کابل تیم ویژه و تخصصی را به خود اختصاص داده است.

ارسال روزانه انواع بار و کالا با انواع روش های حمل و نقل بصورت دربستی با نازلترین نرخ کرایه انجام میشود و محدودیت های ارسال تنها منوط به نوع بار و محدودیت های گمرکات است. 

  • باربری از تهران به کابل
  • باربری از اصفهان به کابل
  • باربری از شیراز به کابل
  • باربری از تبریز به کابل
  • باربری از یزد به کابل
  • باربری از مشهد به کابل
  • باربری از کرمان به کابل
  • و……

آنی بار برای ارسال اثاث و لوازم منزل به کابل بهترین خدمات را در اختیارتان قرار میدهد و بسته بندی و حمل حرفه ای نیز از ویژگی های مجموعه آنی بار است .

آنی بار برای ارسال بار به کابل در اسرع وقت بهترین خدمات را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماید . فقط کافیست با ما در تماس باشید و ارسال بار به افغانستان را به ما بسپارید.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

روش های باربری به کابل

ارسال بار به کابل یا سایر شهر های افغانستان به روش های مختلف انجام میشود که بنا بر نوع بار و شرایط آن و همچنین بودجه شما متغیر میباشد . انتقال برخی محموله ها نیاز به روش های خاص خود دارند اما محموله های عادی تر از روش های عمومی نیز حمل میشوند .

برای ارسال بار و کالا به کابل ، مجموعه آنی بار 2 روش اصلی حمل و نقل را به شما ارائه می نماید .

 

  • حمل هوایی 
  • حمل زمینی 

برای ارسال بار به کابل ، هر یک از روش های باربری دارای شرایط و ویژگی های مختلفی هستند . در ادامه به بررسی روش های مختلف می پردازیم تا بهترین روش برای ارسال بار به کابل برای شما عزیزان مشخص گردد .

 

علاوه بر کابل و کشور افغانستان ، ارسال بار از ایران به کراچی نیز به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت انجام میشود. 

ارسال هوایی بار به کابل

در روش حمل هوایی برای ارسال بار و کالا از طریق هواپیماهای ترابری یا مسافری استفاده میشود . این روش تحویل سریع بار را برای شما به ارمغان خواهد آورد . اما هزینه های این روش نسبتا بیشتر است . 

انتقال بار و کالا به کابل بصورت هوایی از طریق فرودگاه بین المللی جناح  انجام میشود که یک فرودگاه بین المللی میباشد . در روش حمل هوایی ، 2 نوع انتقال بار وجود دارد : 

  • حمل بصورت فریت بار مسافری 
  • حمل بصورت کارگو 

برای ارسال بار به کابل ، آنی بار با کمترین هزینه و بهترین کیفیت محموله های شما را از طریق خطوط هوایی معتبر ارسال خواهد نمود . ما با کمترین هزینه ها محموله های شما را منتقل خواهیم نمود.

حمل زمینی بار و کالا به کابل

 

برای ارسال بار به کابل بصورت زمینی می توانید در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را با تریلی ها و کامیونت های آنی بار تجربه کنید . حمل زمینی یکی از روش های مقرون به صرفه است که به دلیل وجود مرز زمینی مشترک بین ایران و افغانستان بسیار کاربردی و مناسب است.  

 

این روش تحویل محموله حدود 1 هفته زمان نیاز دارد اما هزینه نسبتا معقول و کم است و هزینه های حمل بار به این روش نیز کاملا مقرون به صرفه است. 

 

البته برای کابل ممکن است روش دریایی یا ریلی نیز مورد استفاده قرار گیرد اما در حال حاضر آنی بار فقط بصورت هوایی و زمینی به شما خدمات رسانی می کند.

ارسال بار به کابل به صورت زمینی تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام میشود. 

 

علاوه بر کابل ، ارسال بار به بیشکک و ارسال بار به تاشکند نیز به صورت تخصصی و همه روزه توسط آنی بار انجام میشود و انواع محموله های شما با بهترین کیفیت منتقل می شوند.

 

حمل و نقل اثاثیه برای کابل

 

آنی بار علاوه بر ارسال بار و کالاهای تجاری برای کابل ، امکان ارسال اثاثیه را نیز برای شما فراهم می نماید . شما می توانید با ارزانترین نرخ کرایه و با استفاده از کامیونت مسقف یا تریلی چادری ، نسبت به ارسال اثاثیه خود اقدام نمایید.

 

مجموعه آنی بار برای حمل و نقل اثاثیه شما بهترین و حرفه ای ترین تیم کارگری را با بهترین تیم بسته بندی اثاثیه در اختیارتان قرار میدهد.

حمل و نقل اثاثیه یک فرایند تخصصی است و برای ارسال در مسافت های طولانی نیاز به بسته بندی و چیدمان حرفه ای داریم تا کمترین میزان خسارت به محموله وارد شود.

  • ارسال تلوزیون 
  • ارسال یخچال 
  • ارسال مبلمان 
  • ارسال سرویس خواب 
  • ارسال لوازم برقی 
  • ارسال تزئینات منزل و . . . . 

آنی بار خدمات ارسال بار به کابل را به صورت همه روزه انجام می دهد و هرگونه محموله و کالای منزل که از نظر قانونی منعی برای ارسال ندارند را با کمترین هزینه منتقل خواهد نمود.

حمل اثاثیه به کابل را می توانید از هر نقطه ای از ایران انجام دهید.

ارسال بار به عشق آباد و ارسال بار به باکو نیز توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت و در اسرع وقت انجام میشود.

 

موارد ممنوعه در ارسال بار به کابل

 

ارسال بار به کابل دارای شرایط خاصی است و برخی محموله ها بر اساس شرایط و قوانین گمرکی امکان ارسال ندارند . از همین جهت ، اطلاع از موارد ممنوعه در ارسال بار به کابل بسیار مهم است . 

 

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال می باشند و شما می توانید برای سایر نقاط افغانستان نیز این موارد را ارسال نمایید . برای ارسال لوازم منزل به افغانستان ، همه روزه تیم متخصص آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد . با ما همراه باشید . 

 

بیمه نامه ارسال بار به کابل

آنی بار برای ارسال انواع بار و کالا از تمامی نقاط کشور به کابل و تمامی نقاط افغانستان ، بیمه نامه باربری بین المللی کامل و حرفه ای را به شما ارائه می نماید.

بیمه نامه آنی بار شامل جبران تمامی خسارات احتمالی وارده به بار در هنگام حمل و نقل زمینی می باشد. آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات باربری به کابل را تحت پوشش قرار داده است.

اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بیمه نامه و شرایط حمل و نقل بین المللی را دارید ، با آنی بار تماس بگیرید. بیمه نامه شرکت حمل و نقل آنی بار ، در کمترین زمان ممکن بیشترین پوشش را به شما ارائه می نماید.

 

علاوه بر ارسال بار و کالا از ایران به کابل ، همه روزه برای باربری از ایران به دبی نیز می توانید از طریق آنی بار بهترین خدمات را تجربه کنید. 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

مشاوره رایگان ارسال بار به کابل

 

کارشناسان آنی بار همه روزه آماده ارائه خدمات باربری و ارسال اثاث منزل از تمامی نقاط تهران به کابل می باشند. کارشناسان حرفه ای و زبده آنی بار با ارائه دقیق ترین خدمات مشاوره ای سعی در جلب رضایت صاحبین گرامی بار جهت بهبود خدمات باربری و همچنین کاهش هزینه های حمل بار می باشند.

کابُل، پایتخت افغانستان مطابق تخمین سال ۲۰۲۰ دارای جمعیتی حدود ۴٬۲۰۰٬۰۰۰ نفر و مساحتی حدود ۱٬۰۲۳ کیلومتر مربع است که در ولایت کابل واقع شده‌است. مرکز این شهر، شامل بافت کهنه و قدیمی آن است که مناطق پل خشتی، خوابگاه، کاه فروشی، مرادخانی، ده افغانان، چنداول، شوربازار، سراجی، زاناخان و باغ علیمردان را در بر می‌گیرد. کابل همراه با دیگر توابع (ولسوالی‌ها)، جمعیتی بالغ بر ۴٬۳۷۲٬۹۷۷ میلیون نفر و مساحتی در حدود ۴۲۵ کیلومتر مربع دارد و در آن از همهٔ قومیت‌های اصلی افغانستان زندگی می‌کنند. براساس شواهد رشد شهرنشینی حکایت از مهاجرت گسترده از سایر نقاط افغانستان به این شهر دارد. بر این اساس کابل نود و چهارمین کلان‌شهر جهان و در ردهٔ پنجمین شهر جهان از نظر سرعت رشد جمعیت قرار دارد.

 

کابل مرکز اداری و سیاسی افغانستان است و در ۱٬۷۹۱ متری بالای سطح دریا در دره‌ای دراز و باریک میان کوه‌های هندوکش را شکافته و در درازای دریای کابل امتداد یافته‌است. این شهر همراه با قندهار، هرات و مزار شریف توسط بزرگراه‌های حلقوی که در سرتاسر کشور امتداد یافته‌اند وصل شده‌است. کابل همچنین مسیر اصلی شاهراه جلال‌آباد که به سوی پیشاور پاکستان می‌رود است. محصولات اصلی کابل شامل میوهٔ تازه و خشک، قالیچهٔ افغانی، چرم و محصولات پوست گوسفند، لباس‌ها و اسباب محلی و نسخه‌های محصولات باستانی است. جنگ‌های ۱۹۷۸–۲۰۰۱ این صنعت را مختل کرد و به اقتصاد صدمهٔ بسیاری وارد کرد.

 

شهر کابل قدمتی 5 هزار ساله دارد؛ پادشاهان بسیاری سال‌ها روی شهر به خاطر موقعیت استراتژیکی آن که در طول مسیرهای جنوب و مرکز آسیا قرار گرفته جنگ می‌کردند. کابل در طول تاریخ توسط امپراتوری‌های بزرگ زمان خودش حکومت می‌شده‌است. در حدود ۵ سده پیش از میلاد مسیح توسط هخامنشیان و پسانترها توسط سلوکیان، پادشاهی موریا، کوشانیان، ساسانیان، سلسلهٔ مغولان، صفویان، غزنویان و غوریان اداره و کنترل می‌شده‌است. از سال ۱۵۰۴ تا ۱۵۲۶ میلادی، کابل به عنوان مرکز رسمی بابر، سازندهٔ امپراتوری مغولان هندوستان بود. پس از آن تا سال ۱۷۳۸م زیر سلطنت دهلی بود، که نادرشاه و نیروهای افشاریان به گورکانیان حمله کردند. پس از مرگ نادرشاه در ۱۷۴۷، شهر به دست احمدشاه درانی افتاد که بسیار سریع آن را در کشور تازه تأسیس افغانستان اضافه کرد. در ۱۷۷۶، تیمورشاه درانی کابل را به پایتخت افغانستان مبدل ساخت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع