ارسال بار به کازان | فریت هوایی کازان

حمل و نقل و باربری به کازان 

 

ارسال بار به کازان یکی از خدمات تخصصی آنی بار است که به هموطنان گرامی ارائه می شود ، باربری به کازان همه روزه از تمام نقاط کشور انجام می شود . هموطنان و مهاجران گرامی می توانند با کمترین هزینه ارسال بار به کازان را از تمام نقاط کشور با انواع روش های باربری انجام دهند . 

 

 

تمامی خدمات ارسال بار به کازان همراه با انجام فرایند گمرکی در ایران و روسیه توسط شرکت آنی بار انجام می شود و این امکان برای شما فراهم است که در اسرع وقت انواع بار و کالا را به کازان یا هر یک از شهرهای روسیه ارسال کنید.

 

 

ارسال بار به کازان و سایر شهرهای روسیه بصورت همه روزه انجام میشود و برای حفاظت از محموله شما بیمه بار بصورت کامل انجام میشود ؛ بسته بندی نیز بصورت تخصصی و حرفه ای توسط آنی بار برای ارسال بار به کازان ارائه می شود.

 

کازان یا بالنسیا مرکز بخش خودمختار کازان و سومین شهر بزرگ روسیه پس از مادرید و کازان است. بندر کازان از حیث نقل و انتقال کانتینرها پنجمین بندر اروپا و بزرگ‌تر بندر مدیترانه است. 

حمل بار و کالا به کازان
حمل بار و کالا به کازان

ارسال هوایی بار به کازان 

 

ارسال بار به کازان با روش های مختلف باربری هوایی ، زمینی انجام می شود .

 

یکی از روش های ارسال بار به کازان ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به کازان ارسال میشود. 

 

حمل و نقل هوایی سریعترین و بهترین روش برای ارسال بار به کازان است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند . 

فریت مسافری به کازان روسیه

اگر قصد سفر به کازان را دارید و بارتان بیش از مقدار مجاز است بهتر است از فریت بار مسافری استفاده کنید ؛ زیرا هزینه ارسال بار به کازان بصورت فریت حدود سی درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز محاسبه می شود. پس فریت مقرون به صرفه تر است.

ارسال بار به کازان بصورت کارگو

جهت حمل کالاهای تجاری می توانید از خدمات کارگو استفاده کنید که مخصوص این نوع بارهاست و با هواپیما های باربری انجام می شود ؛ بیشترین سهم صادرات بار به کازان شامل مواد غذایی و فرش دستباف، لوازم منزل و صنایع دستی می باشد .

 

 

ارسال بار بصورت زمینی برای کازان

 

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به کازان به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود . ارسال بار به کازان به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد .

 

  • در روش گروپاژ ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، با یک خودرو باربری ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) از ایران حرکت کرده و با عبور از کشور ها و شهر های مختلف در شهر کازان ، تخلیه می شود .
  • در روش دربستی ، ارسال بار به کازان با یک خودرو باربری مشخص بصورت دربست انجام می شود. این روش ، از نظر زمانی بهتر از گروپاژ است. 

 

از مزایای ارسال بار به کازان بصورت زمینی می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

 

  1.  یکی از مهم ترین مزایای ارسال بار به کازان زمینی نسبت به دیگر روش های حمل و نقل دریایی، هوایی قابل انعطاف بودن این نوع حمل و نقل است. راه ها و زمانبندی ها را می توان با توجه به نیاز تنظیم کرد.
  2. محموله ها را می توان مستقیما در وسیله نقلیه جاده ای بار زد و مستقیم در مقصد تخلیه کرد. و از مشکلات تحویل به واسطه ها جلوگیری نمود.

 

حمل و نقل جاده ای از ایران به کازان
حمل و نقل جاده ای از ایران به کازان

 ارسال بار به سن پترزبورگ از دیگر خدمات آنی بار در باربری از ایران به روسیه می باشد.  

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به کازان

 

 

مدارکی که برای فریت بار به کازان بصورت هوایی مورد نیاز است بدین شرح می‌باشد:

  • یک کپی یا عکس از بلیط هواپیمای شما
  • اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده‌ی بار
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)

اما چنانچه قصد ارسال بار تجاری به کازان را دارید، میبایست این مدارک را ارائه دهید:

  • کارت بازرگانی و یا معرفی‌نامه از شرکت جهت ارسال بار تجاری به کازان 
  • مجوزهای لازم جهت اخذ مجوز صادراتی (در صورت لزوم)
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)
  • اینوویس

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات ارسال بار به کازان تنها کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

ارسال انواع بار و کالا به شهر کازان 

 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به کازان ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید . ما برای ارسال بار به کازان بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به کازان می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات حمل بار به روسیه به شما عزیزان ندارد. 

 

  • ارسال محموله صادراتی به کازان
  • انتقال آهن آلات به کازان
  • ارسال اثاثیه به کازان
  • حمل لوازم شخصی به کازان
  • ارسال کالاهای تجاری به کازان

 

انجام تمام مراحل ارسال بار به کازان توسط کارشناسان و پرسنل آنی بار انجام می شود ، از امور گمرکی گرفته تا بسته بندی و بارچینی.

 

حمل بار و کالا را می توانید با انواع روش های باربری به کازان به آنی بار بسپارید.

حمل انواع بار و کالا به کازان با عبور از دستگاه ایکس ری
حمل انواع بار و کالا به کازان با عبور از دستگاه ایکس ری

ارسال اثاثیه منزل از ایران به کازان 

 

حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی از خدمات آنی بار برای ارسال بار به کازان می باشد . برخی از هموطنانی قصد مهاجرت و ادامه زندگی در کازان یا سایر شهر های روسیه را دارند ، برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به کازان را در اختیارشان قرار دهد.

 

بسته بندی تخصصی بار جهت ارسال اثاثیه به کازان

 

حمل اثاثیه به صورت زمینی ، به دو صورت دربستی و خرده بار انجام دهید. آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای اسباب کشی و ارسال بار به کازان در اختیارتان قرار می دهد.

 

برای ارسال اثاث به کازان نیاز به دریافت اخذ اقامت دائم یا موقت کشور روسیه دارید ، برای این امر نیز می توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید .

 

شما عزیزان باید حداقل 2 هفته قبل از زمان مورد نظرتان برای ارسال بار به کازان با آنی بار تماس بگیرید.

 

حمل اثاث منزل و ارسال بار به والنسیا یکی دیگر از خدمات تخصصی آنی بار می باشد . 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

موارد ممنوعه هنگام ارسال بار به کازان

 

در خدمات ارسال بار به کازان یا سایر شهر های روسیه ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و روسیه قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به کازان هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به کازان میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به کازان می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای روسیه نیز بار ارسال کنید.

لیست کالاهای ممنوعه
لیست کالاهای ممنوعه

ارزانترین و کمترین نرخ کرایه ارسال بار به هامبورگ را از آنی بار استعلام بگیرید.

 

حمل بار به کازان تحت پوشش بیمه کامل 

 

بیمه نامه معتبر آنی بار تمامی حوادث پیش بینی نشده را برای ارسال بار به کازان در نظر گرفته و پوشش داده است.

تا بار در سلامت کامل به مقصد ارسال شود و در صورت بروز هر گونه حادثه هنگام ارسال بار به کازان تمامی زیان و ضررها ،در اسرع وقت و بدون کم و کاست جبران شود.

این بیمه نامه بر اساس ارزش بار تعیین می شود و در اختیار مشتری قرار داده می شود.

آنی بار برای ارسال بار به کازان از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه تکمیلی از شرکت های ایرانی استفاده می نماید .

 

500 میلیون بیمه رایگان برای ارسال بار به کازان به تمامی صاحبین بار ارائه می شود . 

 

هزینه کل ارسال بار به کازان که به مشتری اعلام می شود هزینه بیمه را نیز شامل می شود.  

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

هزینه باربری از ایران به کازان 

 

هزینه ارسال بار به کازان یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . پاسخ این سوال با توجه به وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن مشخص می شود .

 

 

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به کازان استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به کازان بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه ارسال بار به کازان دارد.

 

 

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ دقیق باربری و ارسال بار به کازان را استعلام بگیرید.

 

البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به کازان به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به کازان بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد.

باربری از ایران به کازان
باربری از ایران به کازان

 

چرا آنی بار را برای ارسال بار به کازان انتخاب کنیم ؟

 

 

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به کازان توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم :

 

  • مجموعه آنی بار بهترین تیم مشاوره و کارشناسی را در اختیار شما قرار می دهد تا کمترین هزینه ارسال بار به کازان و همچنین ایمنی بالا را برای شما فراهم نماید. 
  • مجموعه آنی بار بر اساس میزان بودجه ، زمان و نوع محموله شما یکی از روش های ارسال بار به کازان را به شما پیشنهاد می کند . این موضوع می تواند توسط شما پذیرفته یا رد شود. 
  • آنی بار از 2 نوع بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی استفاده مینماید . بیمه نامه CMR که تا مبلغ 20 هزار دلار میباشد و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود و طی یک قرار داد لازم اجرا تحویل شما می شود .
  • امکان ارسال بار به کازان بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری نیز توسط آنی بار برای شما عزیزان فراهم است . شما می توانیم محموله خود را به بسپارید و طبق قرار داد در هر تاریخی که علاقه مند هستید ارسال شود.

 

کارشناسان آنی بار همه روزه در خدمت رسانی به مشتری آماده می باشند و تمامی اطلاعات خود را در اختیار مشتری قرار خواهند داد تا مشتریان آنی بار در بستری امن ارسال بار به کازان را انجام دهند.

 

ارسال بار به لیون و ارسال بار به تورین از دیگر خدمات آنی بار برای ایتالیا و فرانسه می باشد  

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع