باربری ایسوزو کاشان ( مسقف و روباز) + بیمه رایگان

حمل و نقل تخصصی انواع بار و کالا با ایسوزو به کاشان

 

 

شرکت آنی بار از معتبرترین باربری های کشور می باشد ؛ خدمات باربری با انواع ایسوزو و کامیون و تریلی به کاشان و سراسر کشور را می توانید با ارزان ترین قیمت به آنی بار بسپارید.

 

حمل انواع بار های تجاری ، صنعتی ، اثاث منزل ، محصولات غذایی ، بار های ساختمانی و . . . با ایسوزو به کاشان به صورت همه روزه انجام می شود.

 

کامیونت ها داری چند مدل می باشند ؛ ایسوزو ، بادسان ، کاویان ، خاور بنز و . . . 

 

شما می توانید هر یک از کامیونت های مورد نیازتان را از آنی بار دریافت کنید ؛ باربری با ایسوزو به کاشان تحت پوشش بیمه و همراه با کمترین هزینه انجام می شود.

 

باربری با ایسوزو از تمام نقاط استان تهران و شهرستان ها اطراف تهران انجام می شود ؛ اما توجه کنید خدمات باربری با ایسوزو تنها محدود به تهران نمی باشد و شما در هر یک از شهر ها و استان ها که باشد می توانید تنها با یک تماس خدمات مورد نیازتان را سفارش دهید.

 

 

ارائه بارنامه رسمی و دولتی جهت باربری با ایسوزو به کاشان

 

 

حمل اثاث منزل با ایسوزو همراه با خدمات بسته بندی و کارگر حمل بار

 

حمل بار با نیسان به کاشان ؛ حمل بار با خاور به کاشان ؛ حمل بار با کامیون به کاشان ؛ حمل بار با تریلی به کاشان ، حمل خودرو با خودروبر به کاشان و . . . از خدمات آنی بار در باربری تهران به کاشان

 

کامیونت ایسوزو
کامیونت ایسوزو

 

ارائه بیمه نامه معتبر و کامل همراه با ایسوزو جهت باربری به کاشان 

 

هنگام باربری بین شهری به دلیل مسافت زیاد و زمان باربری طولانی امکان وقوع حوادث بیشتر از حمل و نقل درون شهری می باشد ؛ بنابراین وجود بیمه بسیار مهم و حساس می باشد .

آنی بار نیز به این موضوع توجه ویژه ای نموده است و تمامی خدمات خود را تحت پوشش بهترین و کاملترین بیمه نامه باربری ( بیمه ایران ) به مشتریان ارائه می دهد.

بیمه نامه معادل با ارزش بارتان مشخص می شود و شامل تمامی خسارات کلی و جزئی که ممکن است حین باربری با ایسوزو به کاشان پیش آید ، می شود .

آتش سوزی ، تصادف ، سرقت ، واژگونی و . . . همگی تحت پوشش بیمه می باشند و به صورت کامل جبران می شوند.

در این میان آنی بار تخفیف ویژه ای نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته است ؛ ارائه 100 میلیون بیمه نامه رایگان برای تمامی بارها .

علاوه براین بارنامه ای نیز تنظیم می شود که شامل تمامی اطلاعات و مشخصات فرستنده ، گیرنده ، بار ، راننده ، خودرو باربری ، کرایه ایسوزو کاشان و . . . می باشد .

 

باربری ایسوزو اصفهان از خدمات ویژه آنی بار می باشد که همراه با بیمه و بارنامه رایگان در اختیارتان قرار می گیرد. 

 

بیمه باربری
بیمه باربری

ارزانترین نرخ کرایه ایسوزو تهران کاشان  

نرخ کرایه و تعرفه باربری در ایران به صورت ثابت و یکسان نمی باشد و در شرایط مختلف و با توجه به عوامل مختلف دچار تغییراتی می شود ؛ برخی از موارد موثر : 

 

  • مسافت بین مبدا و مقصد باربری 
  • زمان و محل بارگیری و شرایط حمل بار
  • نوع و ارزش بارتان و مقدار بیمه مورد نیاز
  • نوع ایسوزو ، ایسوزو مسقف کمی گرانتر از ایسوزو روباز می باشد

تغییر قیمت بنزین ، گران شدن لوازم یدکی خودرو و . . .همگی این مورد بر نرخ کرایه باربری ایسوزو کاشان و سایر شهر ها تاثیر مستقیمی دارد.

کارشناسان ما با بررسی بارتان و ارائه خدمات متناسب با نیازتان سعی می کنند خدمات باربری را با کمترین هزینه به شما ارائه دهند برای استعلام نرخ کرایه ایسوزو کاشان تنها کافیست با شمار پنج رقمی شرکت تماس حاصل نمایید .

 

از مهم ترین موارد هنگام باربری بین شهری با کامیون ، تریلی ، کامیونت و . . . ارائه بیمه نامه معتبر و کامل از سوی شرکت باربری می باشد.

 

باربری ایسوزو شهرضا از ارزانترین خدمات باربری در استان اصفهان می باشد. 

حمل بار با ایسوزو
حمل بار با ایسوزو

 

حمل انواع بار و کالا در باربری کاشان به صورت حرفه ای و تخصصی در آنی بار 

 

باربری به کاشان با انواع کامیونت ایسوزو 

 

ما در آنی بار انواع کامیونت های ایسوزو ، خاور ، بادسان ، کاویان و . . . را برای باربری و حمل بار به کاشان در اختیارتان قرار می دهیم.

کارشناسان ما با توجه به نوع بارتان ، وزن و ابعاد آن ایسوزو مناسب را برای حمل ارسال می کنند.

کامیونت های ایسوزو در چند مدل طراحی شده اند که در ادامه با آن ها آشنا می شویم .

 

باربری با ایسوزو روباز و بغل بازشو

 

این نوع ایسوزو دارای کفی در ابعاد 2 متر در 4 متر می باشد و توان حمل حداکثر 4 تن بار را دارد .

 

 

این نوع ایسوزو به دو صورت کفی و دیواره دار در اختیارتان قرار می گیرد ؛ شما می توانید با این نوع خودرو باربری انواع بار و کالاهای صنعتی و تجاری ، آهن آلات ، مصالح ساختمانی ، صنایع چوبی ، کمد و کابینت و . . . را به کاشان ارسال کنید.

 

نوع دیگر ایسوزو ها که دارای دیواره حدوداََ یک متری می باشد و امکان بارگیری و تخلیه بار از کناره ها را نیز دارد ؛ ایسوزو بغل بازشو می نامند و برای حمل بار های پالتی و بارهایی که با لیفتراک بارگیری می شوند ، مناسب می باشد.

 

باربری با ایسوزو مسقف 

 

این نوع ایسوزو دارای اتاقکی مسقف از جنس فلزی یا پارچه برزنتی می باشد ؛ اتاقک ایسوزو مسقف دارای عرض 2 متر ، طول 5/5 متر و ارتفاع 2/5 متر می باشد .

 

 

این نوع کامیونت به دلیل مسقف بودن می تواند از بار در برابر آب و باد و آتش و برخورد شی خارجی ، سرقت و . . . جلوگیری کند در نتیجه برای حمل بار های حساس مانند ؛ اثاث منزل ، بارهای کاغذی و چوبی ، پارچه ، مواد غذایی و . . . مناسب می باشد.

 

حمل اثاثیه معمولا با ایسوزو مسقف انجام می شود اما در صورت تمایل صاحب بار و نوع اثاثیه می توانید از ایسوزو روباز نیز برای حمل آن استفاده کنید .

 

 

شما می توانید همراه با ایسوزو کاشان خدمات بسته بندی یا کارگر باربری را نیز از شرکت آنی بار سفارش دهید.

 

باربری تهران به کاشان با انواع ایسوزو مسقف و روباز با مناسب ترین هزینه 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

مشاوره و ثبت درخواست ایسوزو برای کاشان

 

کارشناسان آنی بار همه روزه و در تمامی ساعات آماده ارائه خدمات باربری و حمل و نقل در سراسر کشور به شما عزیزان می باشند.

 

برای دریافت خدمات باربری ، دریافت مشاوره و کارشناسی رایگان ، استعلام نرخ کرایه ایسوزو کاشان و . . . می اوانید همه روزه در ساعات کاری با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

همچنین می توانید اپلیکیشن آنی بار را از کافه بازار و مایکت دانلود کنید و خدمات مورد نظرتان ( ایسوزو کاشان ) را در آن ثبت کنید.     

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع