باربری گرمسار + بیمه رایگان

شرکت های حمل و نقل متعددی ، خدمات باربری گرمسار را ارائه می دهد . خدمات باربری در گرمسار شامل حمل بار از گرمسار به سایر شهرها و استان ها ( حمل و نقل بین شهری ) و حمل بار از گرمسار به سایر شهرهای استان ( حمل و نقل درون شهری ) می شود .

آنی بار یکی از باربری های فعال در گرمسار می باشد که خدمات حمل و نقل بین شهری در باربری گرمسار را به شما ارائه می دهد.

خدمات آنی بار در گرمسار شامل :

  • حمل اثاثیه و اسباب کشی
  • حمل بارهای سنگین با تریلی 18 چرخ
  • حمل بار با کامیون 10 تن و 15 تن و 911
  • باربری با کامیونت های ایسوزو ، کاویان ، بادسان و…
  • بارگیری و تخلیه بار توسط کارگران ماهر
  • بسته بندی اثاثیه منزل 
  • حمل محموله های ترافیکی با کمرشکن و بوژی

ارزانترین نرخ کرایه را می توانید از طریق شماره باربری گرمسار 57669-021 استعلام بگیرید ، برای اطمینان خاطر می توانید کرایه اعلام شده توسط کارشناسان ما را با سایر شرکت های باربری مقایسه کنید .

آنی بار یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین شرکت های باربری در ایران می باشد که حدود 35 سال است ،خدمات باربری بین شهری در تمام استان ها و شهرها را به مردم عزیز ارائه می دهد.

تمامی بار ها و کالا هایی که توسط شرکت ما از گرمسار به مقصد مورد نظرتان حمل می شوند ، تحت پوشش بیمه نامه کامل قرار می گیرند و در صورت پیش آمد خسارات و آسیب دیدگی بارتان ، تمامی ضرر و زیان توسط شرکت بیمه گذار ( بیمه ایران ) جبران می شود .

شما می توانید برای حمل انواع بار و کالا اعم از ؛ آهن آلات ، لوازم و مصالح ساختمانی ، مواد غذایی ، مواد اولیه صنایع ، دستگاه های صنعتی و…. با شماره باربری گرمسار تماس گرفته و در کوتاه ترین زمان خودرو باربری مناسب را دریافت کنید .

باربری جاده گرمسار
باربری جاده گرمسار

باربری از گرمسار به شهرستان ها با خودرو مناسب 

 

آنی بار مجهز به بزرگترین و کاملترین ناوگان باربری در کشور می باشد ، کارشناسان ما پس از اطلاع از نوع بارتان ، مناسب ترین خودرو باربری را برای حمل بار از گرمسار در اختیارتان قرار می دهند.

خودرو هایی که می توانید برای باربری در گرمسار استفاده کنید ، شامل :

باربری با انواع تریلی

باربری تریلی گرمسار شامل باربری با انواع ترانزیت یا چادری ، کفی ، بغلدار ، کمپرسی ، یخچالدار و کانتینری می باشد ، شما می توانید برایحمل بارهای حجیم یا سنگین با حداکثر وزن 24 تن ارز تریلی ها استفاده کنید .

اگر ابعاد یا وزن بارتان از حد مجازی که برای آن تصویب شده است تجاوز کند ، به عنوان بار ترافیکی شناخته می شود و شامل قوانین خاصی می شود و برای حمل آن نیاز به مجوز و هماهنگی می باشد .

باربری با کامیون 

کامیون تک و کامیون جفت هر یک توان حمل 10 تن و 15 تن بار را دارند ، علاوه بر این کامیون 911 با توان باربری حداکثر 6 تن از دیگر کامیون هایی است که آنی بار برای باربری گرمسار در اختیارتان قرار می دهد.

کامیونت ها با توان باربری کمتر ( حداکثر 4 تن ) و با کفی کوچک تر برای حمل بارهای سبک تر در اختیارتان قرار می گیرند. 

باربری خاور و کامیونت جاده گرمسار
باربری خاور و کامیونت جاده گرمسار 

رانندگان محترمی که دارای کارت سلامت هستند ، می توانند در کانال اعلام بار آنی بار عضو شده و بار دریافت کنند برای عضویت با شماره باربری گرمسار تماس بگیرید.

یکی از خدمات آنی بار باربری سمنان به سایر نقاط کشور می باشد که همه روزه با انواع کامیون و تریلی انجام می شود . 

حمل اثاثیه منزل در گرمسار

 

باربری گرمسار علاوه بر خصوصیات و ویژگی های فوق، خدمات حمل اثاثیه منزل و لوازم اداری را به مشتریان خود عرضه می نماید.

آنی بار از بهترین کامیون های مسقف و استاندارد با عایق بندی کامل برای حمل اثاث از گرمسار استفاده می کند. دیوارهای کامیونت های اسباب کشی با موکت و مقوا عایق بندی شده و برای جلوگیری از آسیب دیدن و ضربه خوردن وسایل ، میان کلیه وسایل از پوشش های محافظتی مانند پتو، موکت، پلاستیک های حباب دار استفاده می شود .

رانندگان خودروهای باربری گرمسار اکثراََ ساکن گرمسار هستند و آشنایی کامل با مسیر های ایمن و کم خطر دارند ، علاوه بر این تمامی رانندگان دارای کارت سلامت بوده و با سرعت مطمئنه حرکت می نمایند. برخی از خدمات تخصصی آنی بار در زمینه باربری گرمسار به شرح ذیل می باشد:

  • حمل وسایل و اثاثیه سنگین وزن مانند یخچال ساید، بوفه، کمد و لباسشویی
  • حمل وسایل و اشیا قیمتی و لوکس مانند تابلو فرش های نفیس
  • خدمات بسته بندی انواع وسایل منزل و ادارات
  • حمل اشیا بزرگ و سنگین وزن مانند گاو صندوق، ترد میل، پیانو
  • حمل اشیا شکستنی و حساس مانند میزها و وسایل شیشه ای و کریستالی

تمام وسایل و اثاثیه مشتریان در باربری گرمسار تحت پوشش بیمه نامه معتبر حمل می شود و بطور صحیح و سالم تحویل مشتری خواهد شد.

هزینه بیمه نامه و مقدار پوشش لازم بیمه را می توانید از طریق شماره باربری گرمسار استعلام بگیرید. 

 

باربری شاهرود و باربری دامغان دیگر خدمات آنی بار در استان سمنان هیتند. 

هزینه اسباب کشی از گرمسار به تهران چقدر است ؟

 

هزینه حمل اثاثیه در باربری گرمسار شامل ؛ هزینه کامیونت اثاث کشی + هزینه کارگر با توجه به تعداد آن ها + هزینه بیمه نامه + هزینه خدمات بسته بندی ( در صورت استفاده ) + هزینه صدور بارنامه می باشد . به عنوان مثال هزینه حمل اثاثیه از باربری گرمسار به تهران به صورت زیر محاسبه می شود : 

هزینه کامیونت که حدود 2 الی 2.5 میلیون تومان می باشد . ( با توجه به مسافت هزینه کامیونت متغییر است .)

هزینه کارگر که معمولا 3 کارگر برای حمل اثاثیه نیاز است و هزینه کارگر حدوداََ نفری 250 هزار تومتن می باشد .

هزینه بیمه که به ازای هر 10 میلیون 15 هزار تومان می باشد .

هزینه خدمات بسته بندی به عوامل بسیاری بستگی دارد که باید از کارشناسان ما استعلام بگیرید.

هزینه باربری تهران به گرمسار را می توانید از طریق شماره باربری گرمسار ( 57669-021 ) استعلام بگیرید. 

ارسال اثاثیه از شهری به شهر دیگر
ارسال اثاثیه از شهری به شهر دیگر

ارزانترین تعرفه باربری بین شهری 1402 را از آنی بار استعلام بگیرید. 

هزینه باربری از گرمسار

 

نرخ کرایه و تعرفه باربری گرمسار بر اساس عوامل مختلفی، از جمله نوع بار و وزن و حجم آن ، مسافت بین مبدا و مقصد و نوع خودرو باربری مورد نیاز شما تعیین می شود. ما برای مشتریان خود قیمت های رقابتی ارائه می دهیم و همچنین تخفیفات ویژه برای مشتریان ثابت در نظر می گیریم.

برای استعلام هزینه باربری به مقصد مورد نیازتان باید از طریق شماره باربری گرمسار ( 57669-021) با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

 

ارزانترین خدمات باربری جاده خاوران و باربری جاده مشهد را با آنی بار تجربه کنید

 

لیست شرکت های باربری گرمسار

 

شرکت ما ( آنی بار ) ، باربری بین شهری می باشد که حمل بار از باربری گرمسار یکی از خدمات آن می باشد ، اما علاوه بر شرکت ما ، باربری های بسیاری در زمینه حمل بار از گرمسار و باربری در گرمسار فعالیت می کنند ، ما در این قسمت سعی کردیم شما را با تعدادی از باربری های فعال در گرمسار و گرمسار آشنا کنیم ؛ اما به این نکته توجه کنید که ما اطلاعات کامل در مورد هیچ یک از باربری های زیر نداریم و هیچ کدام را تایید نمی کنیم ، اگر قصد دریافت خدمات از هریک از باربری های لیست زیر را دارید ، از قابل اعتماد بودن و معتبر بودن آن ها مطمئن شوید.

 

آسان بار گرمسار – خیابان ایثار – خیابان چمران
وانت بار سید گرمسار ، بلوار راه آهن 
باربری وطن گرمسار گرمسار ، شیلات ، خیابان معلم
کامیونداران گرمسار گرمسار ابتدای جاده سمنان
باربری صالح گرمسار سه راه حاجی آباد
باربری اتحاد فارس گرمسار شهرک صنعتی حاجی آباد

 حمل بار به گرمسار و باربری تهران به گرمسار از سایر خدمات آنی بار می باشند.

 

خدمات آنی بار برای باربری گرمسار چست؟

 

شرکت ما خدمات گسترده ای را در زمینه حمل و نقل به شما ارائه می دهد که باربری گرمسار یکی از آن ها می باشد ؛ در ادامه شما را با چند مورد از خدمات آنی بار برای باربری در گرمسار آشنا می کنیم .

 

ارائه اپلیکیشن باربری 

اپلیکیشن باربری از خدمات باربری آنلاین است. شما با استفاده از اپلیکیشن آنی بار می‌توانید ، انواع بار و کالا ، اسباب و اثاثیه خود را به صورت آنلاین از گرمسار به شهر مورد نظرتان انتقال دهید. اپلیکیشن آنی بار را می توانید به صورت رایگان از مارکت های نرم افزاری دانلود و نصب کنید. در قسمت فوتر سایت نیز لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن رانندگان و صاحبین بار قرار داده شده است.

سامانه هوشمند باربری با اپلیکیشن اینترنتی
سامانه هوشمند باربری با اپلیکیشن اینترنتی 

باربری در سریع ترین زمان ممکن

همه ما دوست داریم با یک باربری خوش قول ، منظم و وقت شناس کار کنیم . آنی بار این موضوع را در اولویت قرار داده و دقیقا در زمان و تایم هماهنگ شده خدمات باربری گرمسار را به شما ارائه می دهد. علاوه براین مورد ، شما می توانید در همان روزی که قصد باربری دارید با آنی بار تماس گرفته و خودرو باربری را دریافت کنید .

 

باربری رباط کریم از خدمات تخصصی آنی بار می باشد که همراه با بیمه نامه رایگان در اختیارتان قرار می گیرد . 

 

استفاده از انواع خودرو های باربری

آنی بار مجهز به بزرگترین و کاملترین ناوگان حمل و نقل کشور می باشد . باربری گرمسار با انواع تریلی ، کامیون و کامیونت انجام می شود . کارشناسان ما در انتخاب خودرو باربری مناسب شما را راهنمایی می کنند.

 

استفاده از کارشناسان متخصص و پرسنل ماهر

در مجموعه ما افراد متخصص با اطلاعات کامل آماده ارائه مشاوره پیش از دریافت خدمات باربری گرمسار به شما هستند، علاوه بر این تمامی پرسنل و کارگران آنی بار که برای خدمات بسته بندی و حمل بار به مبدا مورد نظر شما فرستاده می شوند ، همگی آموزش دیده و افراد با تجربه و قابل اعتمادی هستند و جای هیچ گونه نگرانی برای آسیب دیدن بارتان نیست.

 

ارائه بارنامه و بیمه نامه 

ارائه بارنامه به منظور شفافیت مالی و بیان واضح خدمات ما صورت می گیرد و بیمه نامه برای حفاظت از بار شما به تمامی خدمات باربری گرمسار تعلق می گیرد ، هزینه بیمه نامه مبلغ ناچیزی است که که البته شامل 100 میلیون پوشش بیمه رایگان نیز می شود .

 

شماره باربری گرمسار برای درخواست انواع کامیون و تریلی 57669-021 می باشد . 

شماره تماس آنی بار

شماره تلفن باربری گرمسار برای مشاوره و ثبت درخواست

 

شماره تلفن باربری گرمسار 57669-021 می باشد ، برای دریافت مشاوره ، استعلام هزینه باربری گرمسار و ثبت درخواست حمل بار از گرمسار به شهر مورد نظرتان می توانید با این شماره تماس بگیرید .

مشاوره تلفنی به صورت کاملا رایگان و در تمام ساعات کاری ارائه می شود.

همکاران ما در تمامی روزهای سال در خدمت شما هستند. پس بدون توجه به روز های تعطیل با ما تماس حاصل فرمایید. بدون فوت وقت حتی در روزهای تعطیل خدمات باربری گرمسار به شما ارائه می شود . مجموعه آنی بار در ساعات غیر اداری نیز خدمات باربری را به شما ارائه می دهد.

 

سایر خدمات مرتبط در این استان : 

باربری شهرک صنعتی عباس آباد

باربری شهرک صنعتی پایتخت

 باربری شهرک صنعتی ایوانکی  

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع