حمل کانتینر به بندرعباس + بارنامه و بیمه رایگان

حمل کانتینر به بندرعباس از تهران و سایر شهر های کشور بصورت تخصصی و ارزان قیمت با بهترین بیمه نامه در صنعت حمل و نقل کشور توسط آنی بار انجام خواهد شد. 

 

ورود و خروج کالاها از بندرعباس معمولا با استفاده از کانتینر ها انجام میشود و در صنعت حمل و نقل دریایی ، محموله ها داخل کانتینر های فلزی جاگذاری میشوند . از همین جهت برای ارسال بسیاری از انواع بار و کالا به بندرعباس از تهران ، از کانتینر های 20 و 40 فوتی استفاده میشود . حمل و نقل تخصصی انواع کانتینر را می توانید با خدمات آنی بار از تهران تجربه کنید.

 

 

حمل کانتینر از تهران به بندرعباس

 

 

یکی از خدمات حمل و نقل آنی بار ، جابجایی و ارسال کانتینر از تهران به بندرعباس است . شما می توانید با کمترین هزینه انواع کانتینر 20 فوت و 40 فوت را از هر نقطه ای از تهران برای بندرعباس و بنادر شهید رجایی و باهنر ارسال کنید .

 

 

معمولا محموله هایی که قصد ارسال آنها بصورت دریایی به سایر نقاط کشور وجود دارد ، باید با استفاده از تریلی ها بصورت زمین به بندرعباس ارسال شوند و کانتینر آنها داخل کشتی بار گیری شود .

 

 

از همین جهت ، محموعه آنی بار از هر نقطه ای از تهران آماده ارائه خدمات باربری و حمل کانتینر است و شما تنها کافیست با کارشناسان ما در تماس باشید .

 

 

کانتینرها با استفاده از تریلی کفی جابجا میشوند و در هر نقطه ای از تهران که امکان تردد این تریلی وجود داشته باشد ، بارگیری کانتینر ها انجام میشود .

 

ارسال کانتینر از اسلامشهر ، ورامین ، رودهن ، بومهن ، چهاردانگه ، نسیم شهر ، رباط کریم و . . . . به بندرعباس بصورت تخصصی و سریع انجام خواهد شد . 

 

تریلی کفی تهران به بندرعباس قادر به حمل 1 کانتینر 40 فوت یا 2 کانتینر 20 در کنار هم میباشد . 

 

 

 

چه کالایی با کانتینر به بندرعباس حمل میشود؟

 

کانتینر ها بدلیل سرپوشیده بودن و امکان پلمپ بصورت کامل ، برای حمل و نقل بین المللی بار و کالا نیز مورد استفاده قرار میگیرند . همین موضوع سبب میشود که گمرکات برای حمل و نقل محموله های داخل کانتینر را پذیرش کنند.

 

 

کالاهای تجاری و صادراتی مانند تولیدات کارخانجات مثل لوازم پلاستیک ، کیف و کفش ، لوازم خانگی ، چینی و بلوریجات و . . .. که به صورت بسته بندی هستند قابلیت بارگیری در کانتینر ها را دارند و به سادگی پلمپ خواهند شد.

 

 

کانتینر ها بصورت دریایی و با کشتی های غول پیکر به سایر نقاط جهان ارسال میشود . در بسیاری از موراد به دلیل قابلیت پلمپ ، صاحبین بار و تجار برای حمل و نقل داخلی نیز ترجیح به بارگیری محموله خود داخل کانتینر دارند.

 

ارزان ترین نرخ کرایه کامیون تهران به بندرعباس را از آنی بار استعلام کنید. 

 

 

 

باربری کانتینر از تهران برای بندرعباس
باربری کانتینر از تهران برای بندرعباس

 

 

نحوه حمل کانتینر برای بندرعباس

 

برای حمل و نقل انواع کانتیر ها به بندرعباس ، معمولا از تریلی کفی استفاده میشود.

 

 

کانتینرها روی زمین بارگیری و تکمیل میشوند و با استفاده از جرثقیل های قوی بر روی تریلی کفی بارگیری میشوند.

 

 

تریلی کفی توان حمل ۲۳-۲۴ تن را دارد و کانتینر های خالی حدود ۲-۳ تن وزن دارند. 

 

 

البته در برخی موارد ، ابتدا کانتینر بارگیری و سپس بار داخل آن چیده خواهد شد.

 

 

 

علاوه بر حمل کانتینر و کانکس ، حمل بار پالتی با تریلی کفی انجام میشود.

 

حمل کانتینر با کفی
حمل کانتینر با کفی

 

بیمه نامه باربری تهران بندرعباس برای کانتینر

 

برای حمل و نقل کانتینر از تهران به بندرعباس ، آنی بار بصورت کامل محموله داخل کانتینر را تحت پوشش بیمه قرار میدهد .

 

 

بیمه نامه باربری آنی بار ، تمامی خساراتی که در صورت بروز حادثه بوجود می آیند را تحت پوشش قرار میدهد و امکان جبران هزینه های تحمیلی بصورت کامل فراهم میباشد.

 

 

محموله های تجاری و صادراتی که داخل کانتینر هستند تا 50 میلیون تومان تحت پوشش بیمه رایگان آنی بار هستند و در صورت بیشتر بودن ارزش بار ، شما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک نسبت به افزایش میزان پوشش بیمه اقدام نمایید.

 

حمل بار با نیسان به بندرعباس از خدمات تخصصی آنی بار است. 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

 

هزینه حمل کانتینر از بندرعباس به تهران

 

آنی بار همه روزه امکان ارسال بار از بندرعباس به سایر نقاط کشور را برای شما فراهم می کند.

 

 

 

شما می توانید از بندرعباس با کمترین نرخ کرایه و هزینه کانتینر های خود را به تهران ارسال کنید و در کمترین زمان ممکن با بهترین بیمه نامه محموله خود را به انبار های تهران برسانید.

 

 

هزینه های حمل کانتینر از بندر به تهران بصورت روزانه و پس از فرایند های اعلام بار مشخص میشود.

 

 

باربری بندرعباس از تهران بصورت همه روزه انجام میگردد و محدودیتی برای جابجایی بارهای شما وجود نخواهد داشت.

 

سفارش خدمات حمل کانتیر

 

 

برای حمل و نقل انواع کانتینر ، چه به مقصد بندرعباس و چه به سایر مقاصد ، تنها کافیست با مشاوران ما در تماس باشید.

 

 

با تماس با مشاوران ما ، در اسرع وقت میتوانید ارزانترین نرخ حمل و نقل بار را در اختیار داشته باشید و با کمترین هزینه نسبت به جابجایی ان اقدام نمایید.

 

 

علاوه بر این ، خدمات اعزام کارگر برای بارگیری کانتینر ، حرثقیل برای حمل کانتینر و مشاوره بیمه نامه برای ارسال محموله شما به بندر در اختیارتان قرار میگیرد.

 

 

با مشاوران ما در تماس باشید 

 

 

حمل کانتینر
حمل کانتینر

 

حمل بار به بندرعباس بصورت تخصصی و حرفه ای با ارزانترین نرخ کرایه انجام میشود . 

 

انواع کانتینر های قابل حمل و مجاز

کانتینر ۲۰ فوت

 

کانتینر ۲۰ فوت یکی از معمولترین های این نوع سازه برای انبار کالا واجناس  در صنعت حمل و نقل می باشد که شامل ابعاد مناسب،امکانات ضد سرقت هست و از محصولات بارگیری شده محافظت کافی می نماید. این نوع کانتینر بیشتر به عنوان فروشگاه،کیوسک های خدماتی و یا سازه های مسکونی کاربرد دارد

 

 

کانتینر ۴۰ فوت

 

کانتینر ۴۰ فوت بخاطر ابعاد استاندارد و فضای خوبی که برای بارگیری بهینه محصولات در صنعت حمل و نقل دریایی، هوایی و زمینی دراختیارمجریان این حوزه از مشاغل میگذارد، پرطرفدار و همچنین پرفروش بوده است

 

 

کانتینر یخچالی

 

همین طور که از نامش مشخص هست کانتینر یخچالی بیشتر برای بارگیری مواد فاسد شدنی تعبیه شده است و مجهز به سیستم خنک کننده قوی و متناسب با کالای بارگیری شده می باشد.

 

 

درباره بندرعباس

 

بندرعباس بزرگترین بندر ایران است، علاوه بر آن مجتمع بندری شهید رجایی و بندر شهید باهنر به عنوان نقطه اتکای اقتصاد ایران در جهت جابه‌جایی کالا و نیز وجود کارخانه‌های متعدد و بزرگ صنعتی؛ بندرعباس را به شهری مهم در زمینهٔ بازرگانی و صنعت کشور و نیز منطقه مبدل کرده‌است.

 

فاصله بندرعباس تا تهران ۱۲۸۷ کیلومتر، تا تبریز ۱۸۰۰ کیلومتر ، تا اصفهان ۹۳۳ کیلومتر، تا شیراز ۵۷۷ کیلومتر و تا کرمان ۴۹۱ کیلومتر است..

 

صادرات انواع کالا از طریق بندرعباس با استفاده از کانتینرها انجام میشود و آنی بار به عنوان متخصص حمل و نقل کانتینر از تهران و شهرستان همه روزه بهترین و سریعترین خدمات را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماید . با ما همراه باشید .

 

باربری بندرعباس به تمام نقاط کشور با کمترین و ارزانترین نرخ کرایه  

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع