سامانه حمل و نقل آنلاین

سامانه حمل و نقل آنلاین با نازل ترین کرایه

 

سامانه حمل و نقل آنلاین آنی بار ارائه دهنده خدمات باربری آنلاین به صورت حرفه ای و در کمترین زمان ممکن می باشد که به صورت همه روزه انواع خدمات باربری را برای هموطنان عزیز با نازل ترین نرخ کرایه ارائه می نماید.

 

 

ما برای ارسال بارهای شما از تمامی نقاط کشور همه روزه در خدمت شما هستیم و سامانه آنی بار را می توان یک سامانه حمل و نقل آنلاین سراسری تلقی نمود.

 

 

استفاده از سامانه حمل و نقل آنلاین آنی بار بسیار ساده و سریع می باشد که بهترین و سریعترین خدمات را با نازلترین نرخ کرایه در اختیار شما قرار می دهد . شما می توانید با استفاده از سامانه حمل و نقل آنلاین ( اپلیکیشن آنی بار )، در کمترین زمان و در هر ساعت از شبانه روز خدمات حمل و نقل را درخواست نموده و کامیون / تریلی مورد نظر را ثبت نمایید.

 

 

علاوه بر این ، می توانید از طریق فرم درخواست کامیون موجود در سامانه حمل و نقل آنلاین ، به صورت همه روزه و در هر ساعت با ورود به سایت anibar.net درخواست خود را ثبت نمایید .

 

سامانه حمل و نقل آنی بار
سامانه حمل و نقل آنی بار

سامانه آنلاین باربری سراسری

 

 

همانطور که در مطالب گذشته نیز اعلام شده است ، آنی بار خدمات باربری را بصورت تخصصی و ارزان از سامانه حمل و نقل آنلاین برای تمامی نقاط کشور در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

شما می توانید در کمترین زمان ممکن با استفاده از سامانه حمل و نقل آنلاین آنی بار ، در کمترین زمان ممکن درخواست خدمات باربری را از هر نقطه ای از کشور ثبت نمایید و بار و کالا و محموله خود را بصورت ارزان قیمت به سایر نقاط کشور ارسال کنید.

 

 

سامانه حمل و نقل آنلاین آنی بار از همه شهر ها و شهرستان های کشور خدمات باربری را در اختیار شما قرار میدهد . اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید با شماره های ما در تماس باشید.

 

خدمات اسنپ بار نیز در واقع همان حمل و نقل آنلاین می باشد . 

 

اپلیکیشن حمل و نقل آنلاین

 

 

یکی از ویژگی های سامانه حمل و نقل آنلاین آنی بار ، در اختیار داشتن یکی از بهترین اپلیکیشن های باربری است . اپلیکیشن آنی بار  ویژه رانندگان، صاحبان بار و شرکت حمل و نقل داخلی، نرم افزاری با جدیدترین تکنولوژی با کاربردی آسان برای استفاده در انواع موبایل طراحی شده است.

 

سامانه حمل و نقل آنلاین و پیشرفته با قابلیت اعلام و پیگیری فرآیندهای حمل، رزرو نوبت بارگیری و قبول حمل، اطلاع رسانی به موقع به کاربران، برنامه ریزی حمل برای رانندگان و صاحبان بار و پرداخت سیستمی کرایه حمل از قابلیت های پیشرفته آن می باشد.

 

 

این اپلیکیشن و سامانه حمل و نقل آنلاین را می توانید از قسمت پایین سایت یا مارکت های نرم افزاری همچون کافه بازار و مایکت دانلود کنید.

 

 

سامانه حمل و نقل آنلاین
سامانه حمل و نقل آنلاین

 

سامانه حمل و نقل بار و کالا با تریلی

 

 

 

با استفاده از این سامانه حمل بار آنلاین ، می توانید در کمترین زمان ممکن درخواست حمل بار خود را علاوه بر کامیون ها با تریلی نیز ثبت نمایید .

 

  • تریلی کفی و چادری 
  • تریلی چادری 
  • تریلی کمرشکن 

 

شما می توانید انواع تریلی های آنی بار را در سامانه حمل و نقل آنلاین مشاهده کنید و سپی متناسب با نوع بارتان مناسب ترین تریلی را ثبت کنید .

 

تریلی ها بهترین و مناسب ترین گزینه برای حمل بارهای سنگین می باشند و امکان جابجایی بارهایی با وزن حدود 22-23 تن را فراهم می نمایند 

 

 

شما با استفاده از اپلیکیشن سامانه حمل و نقل آنلاین آنی بار می توانید تریلی کفی ، تریلی بغلدار و تریلی چادری را سفارش دهید 

 

 

سامانه حمل و نقل آنلاین با کامیون

 

 

اگر قصد دارید با انواع کامیون ها خدمات باربری را در اختیار داشته باشید و بار و کالای خود را به سایر نقاط کشور ارسال کنید. ارزانترین خدمات باربری با انواع کامیون را می توانید از سامانه حمل و نقل آنلاین ما بخواهید.

 

سامانه حمل و نقل آنلاین آنی بار انواع کامیون را با کمترین هزینه برای انتقال محموله های مختلف شما در اختیارتان قرار میدهد تا محموله های سبک و سنگین را بصورت تخصصی منتقل نمایید.

 

 

  • حمل بار با کامیون تک 
  • حمل بار با کامیون جفت 
  • حمل بار با کامیون  911 

 

امکان درخواست انواع کامیون ها و تریلی در سامانه حمل و نقل آنلاین آنی بار فراهم می باشد. 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

سامانه حمل و نقل آنلاین با انواع خاور

 

یکی از انواع خودروهای قابل سفارش در سامانه حمل و نقل آنلاین آنی بار انواع خاور و کامیونت میباشد . خاور و کامیونت ها برای انتقال محموله های با تناژ نهایتا 4 تن مناسب هستند و امکان بارگیری از هر نقطه ای از شهر را برای شما فراهم می نمایند . 

برای باربری تخصصی و سریع ، سامانه حمل و نقل آنلاین آنی بار در اسرع وقت امکان ثبت درخواست را برای شما فراهم نموده است . خاور های زیر در سامانه ثبت هستند : 

 

  • خاور مسقف 
  • خاور روباز 
  • خاور بغل بازشو 

برای استعلام نرخ کرایه از سامانه حمل و نقل آنلاین آنی بار ، با شماره های ما در تماس باشید.

باربری خاور تخصصی
باربری خاور تخصصی

 

سامانه پایانه حمل و نقل تهران

 

اگر می خواهید انواع بار و کالا را با مناسب ترین هزینه از پایانه بار تهران به سراسر کشور ارسال کنید و دسترسی به پایانه برای شما سخت است می توانید درخواست خود را در سامانه حمل و نقل آنلاین آنی بار ثبت کنید .

در این صورت بار شما در سامانه حمل و نقل آنلاین قرار می گیرد و تمامی باربری های موجود در پایانه آن را مشاهده می کنند و در صورتی که شرایط حمل بارتان را داشته باشند ، کرایه پیشنهادی خود را اعلام می کنند و در نهایت آنی بار بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد می دهد.

پس از ثبت درخواست باربری در سامانه حمل و نقل آنلاین ، کارشناسان آنی بار با شما تماس می گیرند و نرخ کرایه نهایی را به شما اطلاع می دهند و در صورت تمایل ثبت سفارش شما نهایی می شود و خودرو باربری برای شما ارسال می شود . 

 

ویژگی های یک سامانه حمل و نقل آنلاین چیست ؟

 

 

یک سامانه حمل و نقل آنلاین درواقع یک بستر در دسترس برای سفارش خدمات و دریافت بهترین بازده می باشد .

 

سامانه حمل و نقل جاده ای هوشمند یک خدمت حرفه ای و دقیق برای ارسال سریع انواع کامیون و تریلی و خاور و کامیونت می باشد که در کمترین زمان ممکن با کمترین نرخ کرایه مناسب ترین خدمات را به شما ارائه می نماید

ویژگی های سامانه حمل و نقل آنلاین

ایجاد فضای امن

آنی بار با ارائه خدماتی مانند احراز هویت کاربران، فضایی قابل اطمینان بین رانندگان و صاحبان کالا ایجاد کرده تا با آسودگی خاطر به یکدیگر اعتماد کنند.

سهولت اعلام بار

آنی بار امکان ثبت اعلام بار در کمترین زمان ممکن را برای صاحبان کالا فراهم کرده است. همچنین ثبت همزمان اعلام بار در پیام رسان ها نیز ممکن است.

تسریع فرایند حمل بار

آنی بار امکان ارتباط مستقیم بین رانندگان و صاحبان کالا را فراهم کرده تا فرایند حمل بار در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت انجام شود.

 

سامانه هوشمند باربری با اپلیکیشن اینترنتی

سامانه هوشمند باربری با اپلیکیشن اینترنتی

سامانه حمل و نقل آنلاین آنی بار مناسب چه کسانی می باشد ؟

 

سامانه حمل و نقل آنلاین آنی بار برای دو دسته از افراد مناسب می باشد :

 

1 . رانندگـان

رانندگان در سراسر کشور می تواند با دانلود سامانه حمل و نقل آنلاین آنی بار یعنی همان اپلیکیشن آنی بار نسخه رانندگان از اعلام بارهای سراسر ایران مطلع شوند و بدون حضور در پایانه ها بارهای مورد نظر خود را  با نمایش بهترین کرایه رزرو نمایند علاوه بر آن می توانند از مزیت دو سر بار بودن بهره مند گردند.

2 . صاحبان بار

صاحبان صنایع کشور می توانند با ثبت نام در سامانه حمل و نقل آنلاین آنی بار جهت دریافت پنل های اختصاصی کارخانجات در سراسر کشور بارهای خود را اعلام نمایند سامانه آنی بار با اعلام قیمت دهی هوشمند و رهگیری بار ارسالی توسط کاربر اطمینان خاطر صاحبان این صنعت را جلب می کند.

همچنین افراد عادی نیز می توانید برای حمل بارهای سبک و سنگین خود با هر یک از خودرو های باربری از این سامانه حمل و نقل آنلاین آنی بار استفاده کنند. 

چطور از طریق سامانه باربری آنلاین کامیون بگیریم ؟

 

 

برای سفارش کامیون و تریلی 18 چرخ از طریق سامانه حمل و نقل آنلاین آنی بار ، هیچگونه دشواری وجود ندارد ! 

 

 

تنها کافیست از طریق لینک های زیر اقدام به دانلود اپلیکیشن نسخه صاحبین بار نمایید .

 

 

 

پس از دانلود اپلیکیشن و سامانه حمل و نقل آنلاین ، به سادگی می توانید با وارد نمود شماره موبایل خود در آنی بار ثبت نام نمایید و با تکمیل فرم بسیار ساده ، درخواست انواع خودروی باربری خود را ثبت نمایید .

 

 

ارزان ترین سامانه باربری اینترنتی در کشور به صورت بروز و لحظه ای

 

ارائه تمامی خدمات باربری در اپلیکیشن و سامانه حمل و نقل آنلاین آنی بار  

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع