حمل بزرگترین محموله ترافیکی ایران از ماشین سازی اراک توسط آنی بار

انتقال بزرگترین محموله ترافیکی ایران از اراک

 

حمل محموله های ترافیکی از ماشین سازی اراک به سراسر کشور پذیرفته می شود . بصورت همه روزه و با کمترین نرخ کرایه می توانید محموله های ترافیکی و محموله های فوق سنگین را با دستگاه ها و خودروهای خاص از ماشین سازی اراک به مقصد مورد نظرتان ارسال کنید .

حمل محموله ترافیکی از شرکت ماشین سازی اراک یا سایر شرکت های دانش بنیان یکی از تخصص های آنی بار است و با استفاده از کمرشکن و بوژی انجام میشود . حمل بار ترافیکی نیاز به دانش و استفاده از دستگاه و ماشین آلات مختلف و تخصصی دارد و در صورت سهل انگاری ممکن است خسارات و هزینه های زیادی تحمیل شود.برای آشنایی با مراحل و حمل محموله های سنگین و اطلاع از نکات مهم هنگام حمل اینگونه بار ها ، می توانید از مشاوره رایگان آنی بار استفاده کنید ، مشاوره به صورت کاملا رایگان در اختیار عموم مردم قرار می گیرد.

 

باربری و حمل محموله ترافیکی ماشین سازی اراک بصورت همه روزه توسط آنی بار انجام می گیرد.

 

حمل محموله سنگین اراک نیازمند دریافتت مجوز از وزارت راه و شهرسازی می باشد .

 

شرکت دانش بنیان ماشین سازی اراک (سهامی عام) به منظور برآورده کردن نیازهای صنعتی کشور و احداث واحدهای صنعتی،  تولید انواع ماشین آلات،  تجهیزات و سایر فرآورده های صنعتی،  در سال 1346 در زمینی به مساحت ۱۳۴ هکتار در شهر اراک تاسیس و در سال 1350 به عنوان اولین صنعت سنگین کشور به بهره برداری رسید.

حمل محموله ترافیکی از ماشین سازی اراک
حمل محموله ترافیکی از ماشین سازی اراک

 

حمل بار به اراک و باربری اراک به سایر نقاط کشور از خدمات تخصصی آنی بار می باشد .

 

حمل محموله سنگین اراک با چه خودرو هایی انجام می شود ؟

 

در شروع باید بدانید به چه بارهایی ، بار ترافیکی یا محموله ترافیکی گفته می شود .

محموله های فوق سنگین به بارهایی گفته می شود که وزن بالایی دارند و از 50 تن تا چند صد تن می باشند و برای حمل آن ها می بایست مواردی همچون تیم اسکورت ، مسیر مناسب ، هماهنگی و دریافت مجوز از راه و شهر سازی و . . .  در نظر گرفته شود.

 

برای حمل محموله ترافیکی ماشین سازی اراک با توجه به ابعاد و وزن بارتان ، آنی بار مناسب ترین خودرو باربری سنگین را در اختیارتان قرار می دهد . 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

حمل محموله از ماشین سازی با انواع کمرشکن

 

تریلی کمرشکن ، نام یکی از بزرگترین و تخصصی ترین خودروهای باربری است که برای حمل محموله سنگین اراک و حمل بارهای غول پیکر از ماشین سازی اراک استفاده می شود. کمرشکن ها انواع مختلفی دارند و با توجه به توان باربری متفاوت برای حمل بارهای خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

  • کمرشکن پل دار 
  • کمرشکن 5 محور
  • کمرشکن 9 محور 
  • کمرشکن 11 محور 

 

برای حمل محموله های ترافیکی ماشین سازی اراک با کمرشکن ، علاوه بر رانندگان حرفه ای ، تجربه و سابقه شرکت باربری در جابجایی اینگونه محموله ها بسیار مهم است.

 

آنی بار با سابقه ای طولانی ( بیش از 36 سال ) در ارائه خدمات حمل و نقل فوق سنگین ، همه روزه آماده ارائه بهترین و حرفه ای ترین خدمات ، جهت حمل محموله ترافیکی ماشین سازی اراک می باشد .

باربری سنگین با بوژی
باربری سنگین با بوژی

حمل بار ترافیکی از ماشین سازی با بوژی

 

بوژی ها به معروف هزارپا می باشند .برای حمل محموله ترافیکی ماشین سازی اراک با بوژی ها ، محدودیتی وجود ندارد و این خودرو باربری توان حمل هرگونه بار با هر طول و عرضی را دارد .

 

اگر بار ترافیکی باشد و یا محموله قابل حمل بار کمرشکن های 3 تا 11 محور نباشند ، گزینه نهایی حمل بار بوژی می باشد .

در مواردی که امکان جدا سازی محموله فراهم باشد یعنی به جای اینکه یک محموله غول آسای 700 تنی را جابجا کنیم بتوان آن را جدا سازی کرد و

به قطعات کوچک تر و سبک تر تقسیم کرد ، از کمرشکن ها می توانید برای حمل استفاده کنید .

 

حمل بزرگترین محموله ترافیکی ایران از ماشین سازی اراک برای شرکت فولاد در کرمان 

 

 

آیا خدمات باربری محموله های سنگین از ماشین سازی اراک شامل بیمه می باشد ؟

 

بله ، قطعا برای حمل محموله ترافیکی ماشین سازی اراک از بیمه نامه معتبر با پوشش بالا استفاده می شود ؛ زیرا محموله های ترافیکی ماشین سازی دارای قیمت بسیار زیادی هستند و هنگام حمل اینگونه محموله ها احتمال بروز حادثه زیاد می باشد ، حتی پنچر شدن یک لاستیک ممکن است به حادثه ای بزرگ بیانجامد . از همین جهت میبایست از بیمه نامه ای با پوشش کامل استفاده نمود تا در صورت بروز حادثه ، امکان جبران خسارات بصورت کامل فراهم باشد.

 

آنی بار از بیمه نامه قانون تجارت شرکت بیمه ایران برای حمل محموله های ترافیکی از ماشین سازی اراک استفاده می کند ، بیمه ایران قدیمی ترین و بزرگترین شرکت بیمه در کل کشور می باشد .

حمل محموله ترافیکی از اراک به کرمان
حمل محموله ترافیکی از اراک به کرمان

 

حتی اگر بارتان بزرگترین محموله ترافیکی ایران هم باشد می توانید با آنی بار آن را حمل کنید ⇐ 57669-021

 

حمل محموله ترافیکی اراک به کرمان

 

استان کرمان دومین استان پهناور کشور بعد از استان خراسان می باشد. معادن بزرگ و کارخانه های فولادی مهمی در استان کرمان قرار دارد که نمایندگی فروش محصولات تمامی این کارخانه ها به دست شرکت آهن ملل می باشد. 

کارخانه های فولادی استان کرمان عبارتند از :

  • فولاد زرند ایرانیان
  • فولاد مشیز بردسیر
  • ذوب آهن و نورد کرمان
  • فولاد بوتیای ایرانیان
  • فولاد سیرجان ایرانیان
  • شرکت معدنی و صنعتی گل گهر
  • توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)
  • جهان فولاد سیرجان
  • احیاء استیل فولاد بافت کرمان
  • سیرجان حدید جنوب

از آنجایی که شرکت ماشین سازی اراک تولید کننده انواع ماشین آلات ، تجهیزات و سایر فرآورده های صنعتی می باشد ، تامین نیاز های بسیاری از این شرکت ها توسط ماشین سازی اراک انجام می شود و سالانه حمل محموله ترافیکی اراک به کرمان ارسال می شود .

برای حمل بار ترافیکی اراک به کرمان می توانید با شرکت آنی بار تماس بگیرید ، کارشناسان ما صفر تا صد مراحل حمل کالا ، دریافت مجوز و هماهنگی های لازم را برای شما انجام می دهند.

 

برای حمل محموله ترافیکی ماشین سازی اراک به کرمان تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید.

 

 

هزینه حمل محموله از ماشین سازی اراک چقدر است ؟

 

 

هزینه حمل محموله ترافیکی ماشین سازی اراک به عوامل مختلفی بستگی دارد و قیمت و کرایه مشخص و دقیقی نمی توان برای تریلی ها و کمرشکن ها و بوژی کش ها  در سایت اعلام نمود.

عواملی از جمله : نوع محموله سنگین اراک و نوع خودرو یا خودرو هایی که برای حمل آن نیاز است ، مسافت و فاصله بین مبدا و مقصد و . . . بر نرخ و کرایه حمل محموله ترافیکی از ماشین سازی موثر است.

عوامل دیگری نیز بر نرخ کرایه حمل محموله سنگین اراک موثر می باشد که دارای جزئیات بسیار است و کارشناسان ما حین مشاوره به شما عزیزان اعلام می کنند.

بهترین راه برای بدست آوردن نرخ کرایه دقیق ، تماس با کارشناسان آنی بار است.

باربری تهران به اراک از خدمات تخصصی و ویژه آنی بار می باشد .

برای ثبت درخواست حمل محموله های ترافیکی از ماشین سازی اراک به شهرک صنعتی شمس آباد تهران ،شهرک صنعتی بزرگ اصفهان ، شهرک صنعتی بعثت تبریز ، شهرک صنعتی توس ، شهرک صنعتی جی و . . . تنها کافیست با آنی بار تماس بگیرید.

حمل محموله های ترافیکی با بوژی
حمل محموله های ترافیکی با بوژی

آنی بار ارائه دهنده خدمات باربری سنگین در سراسر کشور می باشد ، شماره تماس آنی بار 57669-021 می باشد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع