هزینه حمل مبلمان چقدر است ؟

هزینه ارسال مبلمان بصورت بین شهری

 

هزینه حمل مبلمان برای شهرستان های مختلف کشور را می توانید از طریق آنی بار استعلام کنید و در اسرع وقت با بهترین خدمات و نازلترین تعرفه امکان جابجایی انواع مبلمان را برای شما فراهم می نماید. 

 

 

ارسال مبلمان بصورت تخصصی از نقاط مختلف تهران و همه شهرستان های کشور توسط آنی بار یکی از بهترین های شرکت حمل و نقل داخلی انجام می شود .

 

 

کرایه و هزینه حمل مبلمان به شهرستان های مختلف کشور متفاوت است . شما می توانید برای ارسال مبلمان به شهرستان ها ابتدا مبداء و مقصد خود را به کارشناسان ما اعلام نمایید .

 

 

مشاوران و کارشناسان آنی بار با بررسی فاصله محل تخلیه و بارگیری ، شرایط و تعداد کارگر برای بارگیری ، میزان ارزش مبلمان و . . . هزینه هایی را در اختیار شما قرار می دهند .

 

 

هزینه حمل مبلمان به شهرستان ها بر اساس نوع خودروی مورد استفاده و همچنین فاصله شهرها مشخص می شود .

باربری حمل مبلمان
باربری حمل مبلمان

باربری با انواع کامیون تک و کامیون جفت

کرایه حمل مبلمان از تهران به سایر شهرها

 

یکی از خدمات آنی بار ، حمل مبلمان از تهران می باشد که برای همه نقاط کشور در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه حمل مبلمان انجام خواهد شد 

 

 

تهران یکی از بزرگترین مراکز تولیدی مبلمان در کشور است که برای همه شهر ها و شهرستان های کشور روزانه حجم زیادی از این تولیدات را ارسال می نماید .

 

 

هزینه حمل مبلمان با توجه به مبدا بارگیری تان در تهران متفاوت می باشد .

 

 

برای ارسال مبلمان از تهران ، مناطقی مانند چهاردانگه و کمرد جاجرود که تولیدی های زیادی را در خود جای داده اند مهمترین مبداء بارگیری هستند . 

 

 

علاوه بر این مناطقی مانند بازار دلاوران و یافت آباد که مراکز فروش تخصصی مبلمان هستند نیز برای ارسال بار به سایر نقاط کشور نیاز به خدمات باربری دارند .

 

هزینه حمل مبلمان با توجه به مبدا و مقصد باربری و ارزش مبلمان متفاوت است. 

 

خدمات باربری بین شهری از تهران به تمام نقاط کشور و حمل بار درون شهری در تهران زا با مناسب ترین هزینه به آنی بار بسپارید. 

 

 

هزینه حمل مبلمان چطور مشخص میشود؟ ؟ 

 

برای بارگیری و حمل مبلمان ، ابتدا نیاز به کارگران متخصص داریم . تعداد کارگران در هزینه حمل مبلمان بسیار موثر است

 

 

در برخی موارد بارگیری و تخلیه مبلمان از طبقات بالایی ساختمان ها انجام میشود که دارای آسانسور مناسب نیز نیستند و کارگران مجبور به حمل مبلمان از طریق پله ها هستند . در محل تخلیه نیز همین موضوع صادق است 

 

 

با توجه به وزن زیاد مبلمان و حمل دشوار آن از طریق پله ها ، کارگران هزینه بیشتری را مطالبه میکنند و در نتیجه هزینه حمل مبلمان کمی افزایش میابد.

 

علاوه بر این ، حمل مبلمان معمولا با کامیونت مسقف انجام میشود و در برخی موارد صاحبین مبلمان به دلیل حجم کمتر آن ، تصمیم به جابجایی آن با نیسان وانت می کنند . هزینه حمل مبلمان با نیسان وانت به مراتب کمتر از کامیونت مسقف یا کامیونت روباز است که این موضوع در هزینه نهایی حمل و نقل مبلمان شما موثر خواهد بود

 

 

فاصله شهر های مبداء و مقصد نیز بسیار در هزینه حمل مبلمان موثر هستند.

 

هزینه حمل مبلمان با خاور مبلی چقدر است ؟ 

 

خاور مبلی در واقع یک اصطلاح می باشد که به خاور و کامیونت مخصوص حمل مبلمان که دارای کفی صاف و اتاق سرپوشیده می باشد گفته می شود.

 

خاور یا کامیونت مبلی معمولا دارای تعداد زیادی پتو برای حفاظت از لوازم و مبلمان در حال حمل می باشد .

 

مناسب ترین خاور برای حمل مبلمان ، خاور مبلی می باشد چون باعث جلوگیری از صدمه دیدن مبلمان می باشد ؛ هزینه حمل مبلمان با این نوع خاور را می توانید از کارشناسان ما دریافت کنید .

 

ارزان ترین و کمترین هزینه حمل مبلمان در باربری با خاور مبلی را از آنی بار استعلام کنید .

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

اگر به دنبال باربری ارزان قیمت برای ارسال مبلمان به مقصد مورد نظرتان هستید هزینه حمل مبلمان را از کارشناسان آنی بار استعلام بگیرید.

 

هزینه ارسال مبلمان به خارج از کشور

 

 

یکی از ویژگی های آنی بار ، ارسال اثاثیه و مبلمان به خارج از کشور است 

 

 

ما در مجموعه آنی بار امکان ارسال انواع بار و کالا و مبلمان برای همه کشورهای جهان با استفاده از سرویس حمل هوایی و حمل زمینی را برای شما عزیزان فراهم نموده ایم 

 

 

به عنوان مثال ، برای ارسال مبلمان به خارج از کشور ، ابتدا باید شرایط حمل و روش متناسب با آن را انتخاب کنیم . این روش بر اساس فاصله کشور ها و همچنین شرایط و ابعاد مبلمان شما مشخص میشود .

 

هزینه حمل مبلمان به خارج از کشور براساس معیار های مختلفی محاسبه می شود. 

 

برای ارسال به ترکیه ، ما همه روزه سرویس های حمل اثاث را برای شهر های مختلف این کشور ارسال مینماییم و برای ارسال مبلمان بدون مشکل می توانید با مشاوران انواع مبلمان خود را در هر حجم و ابعاد بصورت زمینی یا هوایی ارسال کنید 

 

هزینه حمل مبلمان به ترکیه یا سایر کشور ها را می توانید از کارشناسان  آنی بار استعلام بگیرید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع