حمل بار به شیراز با کمترین کرایه + بیمه رایگان

ارسال بار به شیراز از تمام نقاط کشور با انواع خودروی باربری

 

حمل بار به شیراز یکی از خدماتی است که مجموعه آنی بار بصورت همه روزه و با انواع خودروهای باربری در کمترین زمان ممکن به شما عزیزان ارائه مینماید . برای ارسال بار به شیراز ، مجموعه آنی بار همه روزه با انواع کامیون و تریلی و خاور امکان انتقال انواع بار و کالاهای تجاری و صنعتی را برای شما فراهم می نماید.

ارزانترین نرخ کرایه برای حمل بار به شیراز همراه با پوشش بیمه کامل ارائه می شود و باربری با انواع کامیون و تریلی و خاور و نیسان وانت تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

حمل بار به شیراز با بهترین بیمه نامه و بصورت همه روزه در کمترین زمان ممکن انجام میشود و انتقال محموله های شما با بالاترین ایمنی با بهره مندی از رانندگان مجرب و قدیمی شرکت انجام میشود.  برای حمل بار به شیراز تا 100 میلیون تومان بیمه نامه بصورت رایگان نیز برای محموله های شما در نظر گرفته شده است.

 

حمل بار به شیراز تخصص آنی بار است . ما بهترین و حرفه ای ترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهیم. 

 

باربری به استان فارس به صورت تخصصی و حرفه ای و ارزان 

 

شیراز
شیراز

رضایت مشتریان آنی بار 

 

آقای شکوه – تریلی کفی برای شیراز 

 


آقای مستقل – خاور برای شیراز 

 

 

مراحل حمل بار به شیراز چگونه است ؟ 

 

برای حمل بار به شیراز ، شما عزیزان می توانید بدونه دغدغه و در اسرع وقت خدمات تخصصی آنی بار را انتخاب نمایید و محموله های خود را به ما بسپارید . برای حمل بار به شیراز مراحل کار به صورت زیر می باشد : 

 

  • تماس با کارشناسان ما و ارائه اطلاعات در خصوص محموله : اولین مرحله ، تماس با مشاوران ما و ارائه اطلاعات کامل در خصوص شرایط ، وزن ، ابعاد و نوع محموله می باشد. در این مرحله ، محموله های شما مورد بررسی قرار میگیرد تا حمل بار به شیراز ساده و سریع و ارزان انجام شود.
  • انتخاب خودروی باری مناسب : برای حمل بار به شیراز و انتقال محموله ها ، خودروی مورد استفاده به شدت در هزینه های حمل و نقل موثر است . استفاده از خودروی باری مناسب علاوه بر کاهش هزینه های حمل و نقل ، در امنیت و سرعت تحویل محموله ها نیز بسیار موثر است . 
  • در مرحله بعد ، پس از حصول توافق ، بارنامه و بیمه نامه بر اساس میزان ارزش محموله صادر می شود و خودروی باری به محل مورد نظر برای بارگیری ارسال می شود . 

 

برای حمل بار به شیراز ، این 3 مرحله فقط در عرض چند دقیقه توسط تیم متخصص آنی بار انجام خواهد شد . فقط کافیست با ما در تماس باشید . 

 

ارسال بار و کالا از استان تهران برای شیراز

 

اگر نیاز به خدمات باربری تهران به شیراز دارید ، بهتر است قبل از سفارش خدمات حمل و نقل ابتدا با کارشناسان حرفه ای آنی بار مشاوره نمایید؛ کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن بهترین و کاملترین خدمات را به شما ارائه می نمایند.  ما از تمامی استان ها و شهرستان ها خدمات حمل بار به شیراز را در کمترین زمان در اختیار شما قرار می دهیم.

 

 

برای حمل بار به شیراز ، امکان ارسال بار از شهرک صنعتی های تهران ، جاجرود ، کمرد ، رودهن و بومهن ، ورامین ، اسلامشهر و رباط کریم ، قلعه حسن خان و . . . . فراهم است . 

 

برای حمل بار به شیراز ، خدمات از همه نقاط با کاملترین بیمه نامه و همراه با مشاوره رایگان ارائه میشود .  

 

برای حمل بار به شیراز ، همه روزه تعداد زیادی از انواع کامیون و تریلی در اختیار شما قرار میگیرند تا محموله ها سریعا منتقل شوند . 

 

حمل بار به شیراز
حمل بار به شیراز

 

ارسال بار به اصفهان با کمترین هزینه توسط تیم متخصص باربری آنی بار بصورت همه روزه انجام میشود . تنها کافیست با ما در تماس باشید.

 

حمل بار به شیراز برای همه نقاط شهر شیراز و همچنین برای همه شهر های استان فارس انجام میشود.

 

کمترین نرخ کرایه حمل بار به شیراز

 

 

باربري آني بار ، همواره به دليل در اختيار داشتن بيشترين تعداد كاميون هاي باربري و رانندگان آماده به كار و تنوع كاميون هاي موجود همواره كمترين قیمت حمل بار به شیراز را به هموطنان و صاحبين گرامي بار ارائه مي نمايد .

 

 

كاهش هزينه هاي حمل بار حمل بار به شیراز ،به معني كاهش سطح خدمات و كاهش پوشش بيمه نامه نمي باشد.

 

 

حدول زیر نرخ کرایه باربری با انواع خودرو های باربری از تهران به شیراز در تابستان 1402 می باشد :

 

کرایه نیسان به شیراز 1,850,000 تومان
کرایه خاور به شیراز 3,750,000 تومان
کرایه خاور مسقف به شیراز 3,550,000 تومان
کرایه کامیون 911  به شیراز 4,800,000 تومان
کرایه کامیون  تک ( 10 تن ) به شیراز 8,800,000 تومان
کرایه کامیون جفت ( 15 تن ) به شیراز
9,700,000 تومان
کرایه تریلی کفی به شیراز 12,500,000 تومان
کرایه تریلی ترانزیت به شیراز 13,900,000 تومان

 

نرخ کرایه حمل بار به شیراز را باید بصورت همه روزه و چند ساعت قبل از بارگیری استعلام کنید تا دقیق ترین تعرفه ها در اختیارتان قرار گیرد . ما با مشاوران متخصص خود بهترین کرایه را ارائه می نماییم.

 

ما برای حمل بار به شیراز از همه نقاط کشور آماده ارائه خدمات هستیم.

 

 

هزينه حمل بار به شيراز
هزينه حمل بار به شيراز

هزینه باربری بین شهری را از طریق مشاوران ما استعلام کنید و با ارزانترین نرخ کرایه محموله های خود را به سراسر استان فارس و خصوصا شیراز ارسال نمایید.

 

ارسال خرده بار به شیراز 

 

ارسال خرده بار به شیراز و تمامی شهرهای استان فارس ، یکی از خدمات آنی بار می باشد .

 

حمل خرده بار به معنای حمل بار های کم حجم و سبک می باشد ، خرده بار می توانید شامل یک کارتن کوچک باشد یا می تواند شامل تعدادی کارتن در حجم کمتر از یک نیسان باشد .

 

ارسال خرده بار به شیراز در حیطه کاری آنی بار نیست ، برای ارسال خرده با می توانید با باربری های خرده باری مانند وطن بار تماس بگیرید.

 

کوچک ترین خودرویی که آنی بار برای حمل بار به شیراز در اختیارتان قرار می دهد نیسان وانت است که آن هم به صورت دربست در اختیارتان قرار می گیرد.

 

در صورتی که قصد ارسال خرده بار به شیراز را دارید و بارتان اندکی قابل توجه است می توانید از نیسان برای حمل آن استفاده کنید که هم ایمن تر است و هم در زمان کوتاه تری نبست به حمل خرده باری انجام می شود . 

حمل انواع بارهای تجاری و صنعتی به شیراز

 

 

آنی بار متخصص حمل بار به شیراز برای تمام نقاط این شهر زیبا می باشد. به دلیل وجود مراکز تولید مواد اولیه در پایتخت ، تامین نیاز های بسیاری از شهرستان ها از شهرک های صنعتی  همچون خاوران ، ایوانکی ، عباس آباد و . . . برای حمل بار به شیراز نیز روزانه تعداد زیادی کامیون و تریلی بارگیری میشوند.

 

 

  • باربری و حمل کیسه مواد به شیراز
  • حمل و باربری تره بار به شیراز
  • ارسال مواد پلاستیک به شیراز
  • باربری و حمل آهن به شیراز
  • باربری و حمل ورق به شیراز
  • حمل بشکه مواد به شیراز
  • حمل لاستیک به شیراز
  • حمل جهیزیه به شیراز
  • حمل میلگرد به شیراز
  • حمل چوب به شیراز
  • حمل خودرو به شیراز

 

برای حمل و نقل انواع محموله و کالاهای مختلف ، تیم آنی بار همه روزه بهترین و مناسب ترین خودروهای باربری را دراختیار شما قرار میدهد . تماس با کارشناسان ما حمل بار به شیراز را برای شما به ساده ترین شکل ممکن تبدیل خواهد کرد.

 

حمل بار به شیراز و انتقال انواع محموله و کالا تحت پوشش بیمه خواهد بود.

 

بیمه نامه مخصوص حمل بار به شیراز

 

 

براي حمل بار به شیراز و تمامي شهرستان هاي كشور ، بيمه نامه باربری يكي از مهمترين و اساسي ترين اقدامات مي باشد. اگر قصد حمل بار به شیراز با بيمه را داريد ، بهترين و مطمئن ترين بيمه نامه هاي باربري را آني بار در اختيار شما قرار مي دهد.

 

 

برای حمل بار به شیراز باید بیمه نامه تمامی خسارات را بصورت کامل تحت پوشش قرار دهد . خساراتی مانند آتش سوزی ، تصادفات ، سرقت و . . . همگی تحت پوشش هستند.

حمل بار به شیراز بصورت تخصصی با بیمه نامه ایران انجام می شود و دارای پوشش 100 میلیون تومانی رایگان است . در صورتی که ارزش محموله شما بیشتر از 100 میلیون تومان است ، با پرداخت هزینه ای اندک می توانید سقف پوشش بیمه را افزایش دهید .  

 

حمل بار با تریلی به شیراز 

 

 

برای حمل بار به شیراز ، آنی بار انواع تریلی را در اختیار شما قرار می دهد. عموما از انواع تریلی برای حمل بارهای سنگین و یا حجیم استفاده می شود. با این حال ، استفاده از نوع تریلی مناسب نیز بر اساس بار مشخص می شود.

 

 

تریلی ها دارای انواع مختلفی هستند :

 

  •  تریلی کفی 
  • تریلی بغلدار 
  • تریلی چادری
  • تریلی کمرشکن

 

برای حمل بار به شیراز ، محموله های شما با انواع تریلی و با کمترین هزنیه و تحت پوشش بیمه نامه بارگیری می شوند :

 

 

  1. باربری تریلی کفی : پرکاربردترین نوع تریلی برای حمل انواع بارهای سبک و سنگین و حجیم می باشد و برای ارسال بار هایی نظیر دستگاه های صنعتی و تجاری ، کانکس و آهن آلات بهترین گزینه می باشد. برای حمل بار به شیراز با تریلی کفی فقط یک تماس کافیست.
  2. باربری تریلی بغلدار : تریلی بغلدار مانند تریلی کفی گزینه مناسبی برای حمل انواع بار می باشد ؛ عمده بارهای حمل شده با تریلی بغلدار را می توان بارهای فله ای در نظر داشت. حمل بار به شیراز با تریلی بغلدار تا 24 تن انجام میشود.
  3. باربری تریلی چادری : تریلی چادری در واقع یک تریلی مسقف با طول حدود 13 متر می باشد ؛ این تریلی مناسب ترین نوع تریلی برای حمل بارهای تجاری می باشد. برای حمل بار به شیراز با تریلی چادری ، محموله هایی که نهایتا 24 تن هستند بارگیری میشوند.
  4. باربری تریلی کمرشکن : تریلی کمرشکن برای حمل بارهای سنگین و فوق سنگین مورد استفاده قرار می گیرد ؛ این نوع تریلی دارای انواع مختلفی می باشد که عمده بارهای حمل شده توسط آن مربوط به دستگاه های صنعتی و راهسازی ، ترانس های حجیم و سنگین برق می باشد. 

حمل محموله های ترافیکی با کمرشکن و بوژی از خدمات تخصصی آنی بار می باشد.

 

برای هر نوع محموله باید از تریلی مخصوص آن استفاده نمایید . از همین جهت ، حمل بار به شیراز یک فرایند تخصصی و نیازمند مشاوره تخصصی است.  حمل بار به شیراز با استفاده از تریلی ها در کمترین زمان ممکن انجام میشود و محموله های مختلف شما با ارزانترین تعرفه ها از همه نقاط کشور منتقل خواهند شد . 

 

باربری با انواع تریلی ها
باربری با انواع تریلی ها

 

تحویل محموله در شیراز به انبار شرکت : 

 

برای حمل بار به کرمان نیز می توانید از خدمات حرفه ای آنی بار استفاده نمایید و محموله های خود را با بهترین کیفیت ارسال نمایید . 

حمل بار با انواع کامیون به شیراز

 

 

باربری آنی بار با در اختیار داشتن انواع کامیون های باربری ، توانایی حمل انواع بارهای سبک و سنگین ، حمل بار های صنعتی و غیر صنعتی ، حمل دستگاه های راه سازی و دستگاه های صنعتی ، حمل بار های ترافیکی و غیره را دارا می باشد و حمل بار به شیراز را بصورت همه روزه انجچم میده.

 

 

جهت حمل هر نوع بار ، نیاز به کامیون مخصوص آن می باشد ؛ جهت انتخاب کامیون مناسب برای حمل بار به شیراز می توانید پیش از ثبت سفارش با کارشناسان ما مشورت کنید.

 

کامیون ها به دلیل ابعاد بزرگشان ، برای تردد در برخی معابر شهری دارای محدودیت هستند بنابراین مبدا و مقصدتان را به طور کامل و دقیق مشخص کنید. 

 

 

باربری کامیون تک (10تن) :

 

یکی از کامیون هایی که برای حمل بار به شیراز مورد استفاده قرار میگیرد کامیون 6 چرخ یا کامیون تک است که برای حمل بارهای با وزن نهایتا ۱۰ تن مناسب است . این کامیون دارای ابعاد ( عرض = ۲ متر و ۱۰ سانتی متر ؛ طول اتاق = ۵ متر و ۸۰ سانتی متر ) است. 

 

 

با استفاده از کامیون تک ۱۰ تن می توانید انواع بار و کالا را بصورت تخصصی و سریع و ارزان به شیراز ارسال کنید  . این کامیون از برند های بنز ، ولوو ، ماک ، و . . . برای حمل بارهای مختلف شما در اختیارتان قرار می گیرد.  برای حمل بار به شیراز با کامیون تک از بهترین بیمه نامه استفاده میشود.

 

 

باربری با کامیون تک 10 تن به شهرستان بصورت همه روزه برای حمل بار به شیراز انجام میشود.

 

حمل بار با کامیون جفت ( 15تن ) :

 

کامیون ۱۰ چرخ یا کامیون جفت برای حمل و نقل انواع بار و کالاهای مختلف تا تناژ ۱۵ تن مورد استفاده قرار می گیرد. کامیون ۱۰ چرخ نیز مانند کامیون تک برای حمل همه نوع بار به شیراز مورد استفاده قرار می گیرد . البته اتاق بار این خودروی باربری کمی بزرگتر از کامیون تک است. 

 

 

( طول حدود ۶ متر و ۸۰ سانتی متر و عرض ۲ متر و ۳۰ سانت )

 

حمل بار به شیراز با استفاده از کامیون جفت از همه شهر های کشور انجام میشود و بدون محدودیت میتوانید ارزانترین تعرفه های باربری را نیز در اختیار داشته باشید. 

 

باربری کامیون 911 (5تن): 

 

کامیون 911 یکی دیگر از انواع کامیون ها می باشد که دارای ابعاد کوچک تر و توان باربری کمتری می باشد ؛ این کامیون دارای اتاق بار 5 متری می باشد که توان حمل بار تا 5/5 تن را دارد. ما برای حمل بار به شیراز با کامیون 911 همه روزه از تهران و سایر شهر ها خدمات تخصصی را به شما ارائه می نماییم. 

 

در واقع این کامیون توانی ما بین کامیونت ها و کامیون تک دارد و برای حمل بار به شیراز مناسب است و کاربرد دارد. 

 

باربری کامیون
باربری کامیون

 

علاوه بر حمل بار به شیراز ، همه روزه تیم آنی بار برای حمل بار به بندرعباس نیز بهترین خدمات را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماید.

 

حمل بار با کامیونت و خاور به شیراز

 

 

جهت حمل بار به شیراز ، آنی بار برای حمل بارهای سبک و نیمه سنگین به شیراز بهترین نوع کامیونت را در اختیار شما قرار می دهد. کامیونت ها دارای انواع مختلفی می باشند که بر اساس نوع بار شما مناسب ترین نوع آن در اختیارتان قرار می گیرد.

 

حمل بار به شیراز با کامیونت بسیار پر استفاده است زیرا کامیونت ها توان تردد در معابر شهر را دارند. 

 

کامیونت مسقف :

 

کامیونت مسقف دارای اتاقک و سقف سرپوشیده می باشد که بهترین گزینه برای حمل بارهای بسته بندی شده و حساس نظیر لوازم منزل ، کالای تجاری و . . . . می باشد.

 

 

برای حمل بار به شیراز می توانید در اسرع وقت با کمترین هزینه کامیونت مسقف مخصوص اثاث کشی یا حمل محموله های تجاری را با یک تماس در اختیار داشته باشید. کامیونت مسقف حدود 5/5 متر طول ، حدود 2 متر عرض و ارتفاع حدود 2/5 متر دارد. 

 

برای حمل بار به شیراز با وزن 3/5 الی 4 تن می توانید از کامیونت مسقف استفاده نمایید.

 

بهترین انتخاب برای اثاث کشی به شیراز ، کامیونت مسقف است. 

 

کامیونت روباز :

 

کامیونت های روباز برای حمل انواع بار مناسب می باشند و همه روزه برای حمل بار به شیراز یا سایر شهر های استان فارس در اختیار شما قرار میگیرند. توان حمل بار توسط این نوع کامیونت ها حدود 3-4 تن می باشد و قابلیت حمل و نقل همه نوع بارهای تجاری و صنعتی را دارند ؛ ابعاد این کامیونت ها 2متر الی 4 می باشد.

 

 

برای حمل بار به شیراز با کامیونت روباز ، باید توجه داشت که کامیونت روباز تنها با یک چادر برزنتی از محموله محافظت می نماید . در نتیجه باید محموله های حساس را با کامیونت های مسقف جابجا نمود. 

 

برای حمل بار به شیراز تا 4 تن می توانید از کامیونت روباز استفاده نمایید. 

 

باربری با کامیونت
باربری با کامیونت

حمل بار با نیسان وانت به شیراز

 

آنی بار برای حمل بار به شیراز با نیسان ، علاوه بر انواع کامیون و تریلی ؛ نیسان را نیز در اختیار شما قرار می دهد. نیسان ها کوچکترین و سبک ترین خودرو های باربری هستند که می توانید برای حمل بار به شیراز استفاده کنید ؛ ابعاد اتاق بار آن ها 2 متر در 1/30 سانتی متر می باشد. 

 

 

شما می توانید برای حمل انواع بار و کالا ، اثاثیه منزل و محل کار از نیسان وانت استفاده کنید اما در صورتی که مشکل قانونی نداشته باشند و وزن آن نیز کمتر از 2 تن باشد. 

 

 

فقط کافیست با کارشناسان آنی بار تماس حاصل نمایید و در کمترین زمان ممکن حمل بار به شیراز برای شما انجام شود.

نیسان بار و باربری ارزان نیسان وانت
نیسان بار و باربری ارزان نیسان وانت

 

علاوه بر حمل بار به شیراز ، حمل بار به یزد نیز بصورت همه روزه توسط تیم متخصص و حرفه ای آنی بار انجام خواهد شد . با ما در تماس باشید و بهترین خدمات را در اختیار داشته باشید . 

 

ارسال لوازم خانه به شیراز 

 

یکی از خدمات حمل بار به شیراز ، ارسال اثاثیه و لوازم خانه می باشد . شما می توانید در کمترین زمان ممکن اثاثیه خود را با بهترین کیفیت و با نازلترین قیمت بارگیری و منتقل نمایید. 

 

برای ارسال لوازم خانه به شیراز ،  مجموعه آنی بار بهترین خدمات را با کمترین هزینه به شما ارائه می نماید و با استفاده از کارگران متخصص ، بهترین کیفیت خدمات را در اختیارتان قرار میدهد . ما برای حمل بار به شیراز و انتقال لوازم خانه از کامیونت های مسقف سایز بزرگ و مجهز به لوازم بسته بندی و پتو استفاده می نماییم.

 

برای استعلام نرخ کرایه و هزینه های حمل بار به شیراز ، با ما همراه باشید و از طریق شماره 5 رقمی استعلام کرایه را انجام دهید.

 

 

 

مشاوره رایگان برای حمل بار به شیراز

 

شرکت حمل و نقل آنی بار ، برای انتقال بار و کالا و محموله های مختلف انواع خودروهای باربری را در اسرع وقت در اختیار شما قرار میدهد ، خصوصا برای حمل بار به شیراز که یکی از بهترین و تخصصی ترین خدمات ارائه شده توسط تیم آنی بار است .

 

باربری به شیراز از تهران و همه شهر های کشور انجام میشود و انواع کالا و محموله های تجاری و صنعتی و شخصی با انواع کامیون ، تریلی ، خاور و نیسان بصورت همه روزه و ارزان قیمت به شیراز منتقل خواهند شد .

برای ایمنی بیشتر محموله و حفظ سرمایه های شما در زمان حمل بار به شیراز ، محموله ها بصورت کامل تحت پوشش بیمه قرار میگیرند .

32 دیدگاه دربارهٔ «حمل بار به شیراز با کمترین کرایه + بیمه رایگان»

    1. سلام و درود
      بیمه ی ما از کاملترین بیمه ها از بیمه معتبر ایران میباشد و تمام موارد را شامل میشود تا شما صاحب بار گرامی با خیالی آسود حمل بارتون رو به ما بسپارید.

  1. سلام و عرض ادب شرکت شما بار با حجم و تناژ بالا هم به شیراز حمل میکنه و اینکه آیا پروانه عبور و مجوز ترافیکی هم از وزارت راه برای بار میگیرید؟ممنون از پاسخگوییتون

    1. سلام و درود
      بله ما بارهای تناژ بالا هم حمل میکنیم ، پروانه عبور و مجوز ترافیکی هم از وزارت راه میگیریم .

  2. سلام من برای حمل بارم به شیراز از شما ماشین گرفتم و خییلی راضی بودم ممنون از رانندگان خوب و پشتیبانی بی نظیرتون

  3. سلام خسته نباشید.هزینه کارگر برای اسباب کشی چقدر میشه و اینکه فقط کارگر در تهران هماهنگ میکنین یا شیراز هم کارگر دارین

    1. کارشناس تولید محتوا

      با سلام خدمت خانم سحر
      از اونجایی که انتقال کارگر از تهران به شیراز از نظر هزینه به صرفه نیست کارگر تهران جداگانه و شیراز نیز جداگانه تهیه می شوند .
      هزینه کارگر حرفه ای در تهران 60 هزار تومان می باشد . برای شیراز هم با هماهنگی راننده برای شما کارگر تهیه خواهد شد

  4. سارا علیزاده

    سلام خسته نباشید به مجموعه انی بار قبلا با شما کار کردم روند سرویس دهی خیلی عالی بود سروقت بودو منظم مجدد باز ازشما ماشین گرفتم بازم راضی بودم و من مشتری دائم شما خواهم بود باتشکر خداقوت

  5. اسماعیل زاده

    عرض ادب .جا داره خسته نباشید بگم ب مجموعه و همکاراتون .کارتون خوب بود .ب امید کارهای بعدی و همکاری باشما

  6. خیلی راضی بودم از حمل بار بدون هیچ گونه اذیت و ازاری خیلی راحت بارم بارگیری شد و به مقصد رسید کمال تشکر رو دارم از انی بار ….

  7. زهرا نصیری ستم از شیراز ممون از شما پیگیری هاتون که از اول تا اخر برای بار من انجام دادید انشاله بتونم سری بعد هم با شما کار کنم

    1. کارشناس محتوا ( عباسی )

      سلام زهرا جان
      ارائه خدمات مطابق میل و نظر مشتری وظیفه ماست ؛ امیدوارم در آینده سعادت همکاری مجدد با شما را داشته باشیم .

  8. سلام . روز بخیر
    من 3 دستگاه بیل مکانیکی کوماتسو 220 دارم که باید به شیراز انتقال بدم . ارسال بار با کمرشکن هم انجام میده آنی بار ؟ هزینه اش چقدر میشه ؟ از اسلامشهر برای شیراز

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام آقای کمیلی عزیز
      مجموعه انی بار انواع کمرشکن برای تمام نقاط کشور خصوصا برای شیراز را در اختیار شما قرار میدهد . برای اطلاعات بیشتر مقاله کمرشکن را مطالعه نمایید یا از طریق تماس با کارشناسان ما اطلاعات مورد نیاز و هزینه حمل را استعلام نمایید .

  9. سلام . من یک دستگاه گریدر میخوام بفرستم به آباده شیراز ، هزینه ارسال چقدر است ؟ بیمه شما 3 میلیارد تومان هم پوشش دارد ؟

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام آقای مریدی ، برای ارسال گریدر یا سایر دستگاه های راهسازی و ساختمانی انی بار خدمات مناسب را در اختیار شما قرار میدهد . انواع کمرشکن برای حمل دستگاه شما اماده ارائه خدمات هستند . بیمه نامه 3 میلیاردی ( بیمه ایران ) برای محموله صادر میشود که کاملترین بیمه در صنعت حمل و نقل است . برای هزینه حمل ، لطفا با کارشناسان ما در تماس باشید .

  10. سلام
    وقتتون بخیر . برای معالی آباد شیراز اثاثیه خونه ارسال میکنید ؟ بارگیری از کرج

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام خانم حسینی
      بله خدمات اثاث کشی برای شیراز بصورت همه روزه انجام میشود . با کارشناسان ما در تماس باشید .

  11. آرمان مولایی

    سلام . برای ارسال کانتینر 40 فوت برای شیراز هم خدمات دارید ؟ من 12 کانتینر 40 فوت دارم باید به شیراز منتقل کنم . هزینه چقدر است ؟

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام آقای مولایی ، بله این خدمات برای شیراز ارائه میشود . برای استعلام کرایه لطفا با کارشناسان ما در تماس باشید .

  12. اسماعیل بیگی

    من بارمو با تریلی فرستادم اباده خیلی راضی بودم ممنون از شما تیم خوب

    1. کارشناس محتوا ( عباسی )

      سلام جناب آقای بیگی
      ممنون از نظر مثبت شما ، بسیار مفتخریم که توانسته ایم که رضایت شما را جلب کنیم .

  13. مجید نعیمی

    نعیمی هستم ضمن تشکر از شرکت آنی بار برای شما تیم حرفه ای آؤزوی بهترینهارو دارم / به امید همکاری بیشتر .

    1. کارشناس محتوا ( عباسی )

      سلام و عرض ادب جناب نعیمی
      بسیار متشکریم که آنی بار را انتخاب کرده اید ، همکاری مجدد با شما باعث افتخار ما می باشد .

  14. سلام. میخواستم ببینم امکان انتقال جهیزیه از کنگاور (کرمانشاه) به شیراز هستش؟ اگه انجام میدین هزینه تقریبی رو لطف میفرمایید؟ خیلی تشکر میکنم از قبل

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام مژگان عزیز ، شرکت آنی بار انتقال جهیزیه از کنگاور به شیراز رو در اسرع وقت انجام میدهد . برای استعلام کرایه با همکاران ما در تماس باشید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع