ارسال بار و کالا و باربری از عمان به ایران

صادرات و واردات کالا از عمان به ایران

انتقال کالا و بار از عمان به ایران یکی از خدمات باربری بین المللی است که شرکت حمل و نقل آنی بار در اختیارتان قرار می دهد. عمان یکی از مهم ترین شرکای تجاری ایران می باشد و تاجران ایرانی ، بسیاری از کالاهای مورد نیاز برای توسعه کسب و کار خود را از عمان تامین می کنند .

آنی بار با حدود نیم قرن تجربه آماده ارائه سریع ترین و ارزانترین خدمات باربری از عمان به ایران می باشد ، ترخیص کالا از عمان به ایران نیازمند تجربه و دانش کافی می باشد که متخصصین و کارشناسان آنی بار در اختیار شما قرار می دهند.

 آنی بار امکان انتقال انواع بارهای صنعتی و ماشین آلات صنعتی ، کالاهای تجاری ، مواد اولیه پلاستیک و چوبی، مواد شیمیایی و حتی مواد خوراکی را از عمان به ایران امکان پذیر ساخته است.

علاوه بر انتقال محموله از عمان به ایران ، برای خدمات ارسال بار به عمان نیز آنی بار بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می نماید . 

بهترین باربری عمان به ایران
بهترین باربری عمان به ایران

حمل هوایی بار از عمان به تهران

باربری از عمان به ایران بصورت هوایی ، سریع ترین و مطمئن ترین روش های برای حمل و نقل و صادرات و واردات کالا می باشد. باربری هوایی معمولا از فرودگاه بین المللی عمان به فرودگاه امام تهران انجام می شود و امکان انتقال بار مسافری به تخصصی توسط آنی بار فراهم خواهد شد.

باربری هوایی دارای مزیت هایی می باشد که مهم ترین آن انتقال سریع بار می باشد ، باربری از عمان به ایران با هواپیما تنها در یک با دو روز انجام می شود و برای افرادی که برای انتقال بار عجله دارند و یا برای بارهایی که امکان فاسد شدن دارند بسیار مناسب است.

و اما مزیت دیگر باربری هوایی ایمن بودن آن است بسته بندی بار در این روش به صورت کاملا اصولی و استاندارد انجام می شود. و اما از معایب باربری از عمان به ایران بصورت هوایی می توان به هزینه های بالای باربری نسبت به روش دریایی اشاره کرد ، و همچنین شما در روش هوایی امکان انتقال بار با وزن بیش از 500 کیلو گرم را ندارید.

حمل بار مسافری از عمان توسط مجموعه آنی بار به صورت همه روزه انجام خواهد شد و انتقال کالاهای مختلف شما با پوشش کامل بیمه نامه انجام میشود. بار مسافری از طریق هواپیماهای مسافربری منتقل می شود که با توجه به تعدد پرواز ها از ایران به عمان و برعکس ، انتقال محموله ها در مدت 1-2 روز کاری محموله ها انجام میشود.

 

برای حمل بار هوایی از عمان به ایران عمدتا محموله ها به فرودگاه بین‌المللی مسقط آورده شده و از آنجا به ایران منتقل می گردد. بیشتر سرویس ها به فرودگاه امام خمینی است و‌اکثر خطوط هوایی مثل ایران ایر، ماهان، قشم ایر و سایر خطوط هوایی بین المللی از عمان به ایران حمل مستقیم بار دارند.

Oman Air Airlines
Oman Air Airlines

 

ممنوعیات و محدودیت های حمل هوایی از دبی

 

برای حمل هوایی از عمان به ایران باید اطلاع کاملی از قوانین و ممنوعیات گمرک عمان داشته باشیم تا امکان انتقال محموله ها با بهترین کیفیت فراهم شود . در صورتی که برخی محموله های ممنوعه یا دارای محدودیت در  لوازم همراه شما باشد ، در زمان حمل بار هوایی از عمان ممکن است مشکلات حقوقی زیادی برای شما فراهم گردد.

 

  • 20 کیلوگرم برای عسل و محصولات قندی
  • 25 کیلوگرم کنسرو
  • 500 گرم زعفران
  • 500 گرم خاویار
  • 11 کیلوگرم تخم مرغ
  • 20 کیلوگرم ماست
  • 50 لیتر روغن (با احتساب روغن زیتون)
  • 10 کیلوگرم انواع سبزیجات و میوه جات
  • 100 کیلو خرما
  • 10 کیلو شیرینی و نان
  • 30 کیلوگرم غلات، غلات و گوشت قرمز
  • 10 کیلوگرم ماهی و غذاهای دریایی
  • 5 کیلوگرم برای گیاهان و ادویه جات از جمله سرکه و گلاب
  • 10 کیلوگرم غذای خاص مانند غذای کودکان مجاز است
  • 20 لیتر نوشیدنی و شربت شامل آب
  • 5 کیلوگرم کنسانتره آبمیوه

با اینکه انتقال کالا از عمان به ایران بسیار راحت و رایج است، با این حال ممنوعیت‌هایی نیز برای برخی کالاها وجود دارد و شما امکان حمل و نقل بعضی از گروه‌های کالایی از عمان به ایران را ندارید. برخی از مهم‌ترین این کالاهای ممنوعه در زیر ذکر شده‌اند:

 

  • مواد اشتعال زا و منفجره
  • مواد مخدر
  • انواع مشروبات الکلی
  • ارز و پول نقد
  • آیتم‌های مورد استفاده در جادوگری
  • مجله‌ها و آثار هنری که با ارزش‌های اسلامی در تضاد هستند
  • ابزارآلات قمار
  • سنگ‌های قیمتی
  • جواهرات و الماس و برلیان
  • انواع اسلحه‌های سرد و گرم

 

علاوه بر باربری از عمان به ایران ، همه روزه باربری ترکیه به ایران نیز با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام خواهد شد . 

 

باربر ی دریایی از عمان به ایران  

حمل و نقل دریایی با کشتی های باربری ، یکی از روش های باربری از عمان به ایران می باشد ؛ خلیج فارس مرز آبی بین ایران و عمان می باشد .

باربری از عمان به ایران بصورت دریایی دارای مزایا و معایبی می باشد که شما با در نظر گرفتن شرایط بارتان انتخاب میکنید که از این روش برای حمل بارتان استفاده بکنید یا نکنید .

از جمله مزایای باربری از عمان به ایران بصورت دریایی می توان به هزینه کمتر و مقرون به صرفه تر این روش نسبت به حمل و نقل دریایی اشاره کرد ، علاوه بر این شما می توانید در این روش حجم بار بالایی را با کانتینر های 20 و 40 فوت به بنادر جنوبی ایران منتقل کنید.

حمل بار دریایی با لنج انجام می گیرد و شامل حمل کالاهایی چون خوراک،  پوشاک و لباس،  تجهیزات دیجیتالی،  لوازم آرایشی و بهداشتی و . . . می شود.

اما از معایب روش باربری از عمان به ایران بصورت دریایی می توان به طولانی شدن مدت زمان باربری نسبت به روش هوایی اشاره کرد و از طرفی دیگر امکان آسیب دیدن بار تحت تاثیر شرایط نامساعد جوی می باشد ، که البته جای نگرانی نیست چون شما با بیمه کردن بارتان می توانید از خسارت دیدن جلوگیری کنید.

 

ارسال دریایی از عمان به ایران
دریایی از عمان به ایران

علاوه بر انتقال هوایی از عمان به ایران ، همه روزه برای حمل دریایی از امارات به ایران نیز بهترین خدمات را می توانید از آنی بار بخواهید. 

 

بنادر مورد استفاده برای باربری دریایی به ایران

 

 بندر دقم

بندر دقم واقع در استان الووستا از موقعیت مکانی عالی و مناسبی برخوردار است. پس از ساخت اسکله خشک برای تعمیر کشتی، اهمیت این بنادر به تدریج افزایش یافته است. این بندر به سرعت در حال تغییر در چشم انداز دریایی مناطق است. بندر دقم همچنین منطقه ویژه اقتصادی عمان است که زیربنای آن عرشه چند منظوره و اسکله خشک است. فعالیت های تجاری انجام شده در این بندر شامل پالایش و پتروشیمی، صنایع سنگین، تولید سبک، فرآوری ماهی، گردشگری و تفریح و فرآوری مواد معدنی است.

منطقه اقتصادی دقم که بندر دقم را نیز در اختیار دارد، بزرگترین ابتکار اقتصادی در تاریخ مدرن عمان است. توجه کنید چشم‌انداز بلندمدتی زیر بنای این سرمایه‌گذاری غول‌پیکر وجود دارد. همچنین یکی از بندرهای بزرگ در عمان است که برای ارتباطات این کشور با سایر کشورها اهمیت خاص و ویژه ای دارد.

بند دقم عمان
بند دقم عمان

بندر صحار

بندر صحار در عمان در 220 کیلومتری پایتخت آن یعنی مسقط واقع است. این بندر یک مجتمع صنعتی و لجستیکی چند منظوره در سلطنت عمان است. این بندر همچنین یک منطقه آزاد با سه خوشه لجستیکی، پتروشیمی و فلزی است. بندر صحار و منطقه آزاد شاهد حضور شرکت‌های معتبر جهانی مانند واله، ایر لیکوئید، لارسن و توبرو، هلدینگ بین‌المللی متانول و جیندال پاور و استیل است. امکانات مختلف ارائه شده در این بندر عبارتند از:

  • سیستم اطلاع رسانی کشتی
  • کشتی حمل و نقل
  • خدمات بندری
  • خدمات دریایی
  • خدمات بخارپزی
  • خطوط حمل و نقل و نمایندگان کشتی
  • حمل و نقل بار

این بندر در بخش غذا نیز مشهور است. این مرکز بزرگ‌ترین بازار مصرف نزدیک به 2 میلیارد نفر است. بندر صحار منطقه‌ای است که رشد بسیار خوبی را در مصرف مواد غذایی فاسدشدنی و بسته‌بندی‌شده گزارش می‌کند.

 

بندر سلطان قابوس

بندر سلطان قابوس بهترین مکان برای تجارت بین المللی در عمان است. این بندر که در خلیج عمان و در دروازه خلیج عربی واقع شده است، مکانی ایده آل به عنوان یک مرکز منطقه ای به شمار می‌رود. این بندر برای بازارهای بین المللی، به طور خاص به بازارهای شبه قاره هند و آسیا یک ارتباط مناسب است. امکانات مختلف ارائه شده در بندر سلطان قابوس عبارتند از:

  • اسکله های پیش نویس عمیق
  • تجهیزات و وسایل کمک ناوبری
  • فضای باز و سرپوشیده وسیع
  • طیف وسیعی از کانتینرها و تجهیزات حمل بار
  • امکانات ترمینال کروز
  • فن آوری های روز
  • امکانات اسکله و خدمات بندر

شرکت خدمات بندری (SAOG) این بندر را مدیریت و اداره می کند. مزیت رقابتی از طریق سیاست های نوآورانه و مترقی و ابتکارات راهگشا در عملیات بنادر چیزی است که این بندر را به یکی از بهترین ها در بین سایر بنادر عمان تبدیل می کند.

 

ارسال بار به عمان از همه نقاط کشور به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت انجام میشود.

بندر صلاله

بندر صلاله درست در خطوط اصلی کشتیرانی شرق به غرب واقع شده است. این مرکز حمل و نقل در سطح جهانی در منطقه غرب آسیای مرکزی است. این مزیت موقعیت استراتژیک جذاب در قلب حاشیه اقیانوس هند را دارد و از برخی از بزرگترین کشتی های اقیانوس پیما در جهان پذیرایی می کند. شرکت خدمات بندر صلاله SAOG یک شرکت عمومی عمانی با 30٪ مالکیت خارجی و 70٪ مالکیت داخلی است.

این بندر در سال 1998 شروع به کار کرد و از زمان آغاز به کار، رشد مداوم دو رقمی را تجربه کرد. یک سال پس از افتتاح، رکورد جهانی بهره وری را با بیش از 250 حرکت در ساعت به نام خود ثبت کرد. امروزه، با تداوم ظرفیت، سرمایه گذاری در فناوری و توانایی برای نوآوری این منطقه ادامه دارد.

بندر خصب

بندر خصب نیز یکی از پورت ها و بنادر دریایی عمان محسوب می‌شود. مزیت اصلی این بندر مجاورت با تنگه هرمز است.  به همین دلیل به منظور تشویق تردد تجاری و خدمت به اقتصاد محلی استان قابل توجه دولت قرار گرفته است و چندین مورد از پروژه های توسعه را در خود دیده است. همچنین اخیراً ساخت اسکله شناور و تسهیلات پذیرش کشتی های تندرو در بندر را تکمیل کرده است. علاوه براین بررسی گزینه‌های اداره بندر توسط بخش خصوصی با هماهنگی مقام ذیصلاح در این کشور در حال انجام است.

عمان کشوری با بازار در حال تحول برای طیف وسیعی از مشاغل است. دولت از طریق چارچوب قانونی حامی کسب و کار خود به طور پیوسته به سمت تنوع بخشیدن و همچنین مشارکت بخش های داخلی و بین المللی برای بهبود سرمایه گذاری های خارجی خود می رود. بنادر مزیت افزوده این اقتصاد رو به رشد در عمان است. در واقع پورت ها و بنادر دریایی عمان به این کشور این امکان را داده‌اند که بتواند اقتصاد خود را تقویت کند و بهترین مزایا و امکانات را در اختیار شهروندان و ساکنین خود قرار دهد. 

برای حمل بار از روسیه به ایران نیز می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و بهترین خدمات را از طریق آنی بار تجربه کنید.

 

مدارک لازم برای حمل دریایی از دبی

 

  1. بارنامه دریایی (Ocean Bill of Lading): این مدرک توسط حامل بار (معمولاً شرکت حمل و نقل دریایی) صادر می‌شود و شامل جزئیات بار (مثل نوع و تعداد بسته‌ها، وزن و ابعاد)، مسیر حمل و نقل، شرایط قرارداد و اطلاعات حمل و نقل است.
  2. فاکتور صادرکننده: یک فاکتور از صادرکننده کالا که شامل جزئیات کالا، قیمت و محل تولید است.
  3. گواهی مبدأ: این مدرک توسط مقامات عمان صادر می‌شود و تأیید می‌کند که کالا اصلی و در عمان تولید شده است. این گواهی می‌تواند برای کالاهایی که موجودیت مبدأ عمان دارند، لازم باشد.
  4. گواهی ارزش: این مدرک شامل ارزش تقریبی کالا است و ممکن است توسط صادرکننده کالا تهیه شود. این مدرک می‌تواند برای گمرکسازی و تعیین ارزش گمرکی کالا در ایران استفاده شود.
  5. اظهارنامه صادرات: این مدرک توسط صادرکننده کالا صادر می‌شود و شامل اطلاعاتی مانند نام و آدرس صادرکننده، مشخصات کالا، قیمت و کشور مقصد است. این مدرک ممکن است توسط مقامات محلی عمان تأیید شود (مانند دفتر مالیاتی).
  6.  مدارک و مجوزهای ویژه: برای برخی کالاها، مانند محصولات غذایی، محصولات دارویی، مواد شیمیایی، مواد خطرناک و … ممکن است نیاز به مدارک و مجوزهای ویژه داشته باشید. این مدارک می‌توانند شامل گواهی بهداشت، مجوزهای واردات و غیره باشند.

 

 

واردات از عمان با لنج (ته لنجی)

 

یک روش دیگر برای انتقال کالا از عمان به ایران واردات با لنج است که البته لازم به ذکر است که به‌هیچ‌عنوان این روش را توصیه نمی‌کنیم چرا که غیرقانونی است و ریسک بسیار بالایی دارد و ممکن است تمام بار شما از بین برود و هزینه‌هایی که برای آن‌ها کرده‌اید بی‌نتیجه باقی بماند.

بسیاری از افراد برای کاهش هزینه های باربری خود از این روش استفاده نموده اند که متاسفانه علاوه بر از بین رفتن محموله های آنها مشکلات حقوقی زیادی نیز برای آنها ایجاد شده است. 

روش های غیر قانونی توسط مجموعه آنی بار انجام نخواهند شد و توصیه ما انتقال بار به ایران از طریق مراجع اصلی و روش های قانونی است.

انتقال بسته پستی از عمان به ایران 

یکی از خدماتی که آنی بار به شما عزیزان ارائه می نماید ، انتقال بسته از عمان به ایران است. هموطنان گرامی که در عمان زندگی یا تجارت میکنند می توانند از طریق خدمات انی بار بسته های خود را با کمترین هزینه به ایران منتقل نمایند.  بر اساس نوع محموله شما ، وزن و ابعاد آن هزینه هایی به عنوان هزینه حمل و همچنین هزینه گمرکی دریافت میگردد. 

منظور از بسته بستی بسته های با ابعاد کوچک و با وزن کم است که توسط شرکت پست  قابل حمل هستند. انتقال برخی از مدارک و اسناد نیز توسط پست به عمان انجام میشود.بسته های پستی تحت پوشش بهترین بیمه نامه و با کمترین هزینه منتقل خواهند شد .

 

برای اطلاع از شرایط و قوانین انتقال بسته پستی به عمان می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

 

باربری لوازم منزل از عمان به ایران

 

اگر ساکن عمان هستید و قصد دارید اثاثیه خود را به ایران منتقل کنید می توانید از طریق خدمات آنی بار بهترین تجربه باربری بین المللی را داشته باشد. مراحل خدمات حمل اثاثیه از عمان به ایران به صورت زیر می باشد : 

 

  • بسته بندی اثاثیه : قبل از انتقال اثاثیه و لوازم خانه باید به صورت تخصصی و حرفه ای بسته بندی آنها انجام شود. در صورتی که قصد انتقال لوازم خانه به ایران را دارید بسته بندی و تهیه پکینگ لیست توسط کارشناسان و متخصصین آنی بار انجام خواهد شد.
  • انتخاب روش حمل : روش حمل اثاثیه برای انتقال آنها بسیار مهم است و بر اساس میزان حجم و وزن آن انجام میشود. حمل دریایی و حمل هوایی برای انتقال اثاثیه منزل مورد استفاده قرار میگیرد. 
  • تشریفات گمرکی : انتقال اثاثیه از عمان به ایران دارای تشریفات گمرکی خاصی است. این تشریفات در گمرک عمان و گمرک ایران توسط کارشناسان آنی بار انجام خواهد شد تا محموله به راحتی در اختیار شما قرار گیرد. 

 

تیم متخصص انی بار علاوه بر باربری عمان به ایران ، همه روزه برای خدمات باربری آلمان به ایران نیز بهترین و تخصصی ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می نماید. 

 

چه کالاهایی از عمان به ایران وارد می شوند ؟ 

 

عمان یکی از اصلی ترین تامین کنندگان بازار ایران است و بخش زیادی از انواع محموله های وارداتی از این طریق به ایران وارد می شوند. در لیست زیر ، برخی از محموله هایی که نسبت به بقیه کالاها بیشتر به ایران وارد می شوند وجود دارد:

  • قطعات یدکی اصلی خودرو
  • واردات قطعات الکترونیک
  • ابزار یراق
  • قطعات کامپیوتری
  • ابزار قطعات مختلف مورد استفاده در کشاورزی
  • دستگاه‌ها و ماشین‌های مورد استفاده در کشاورزی
  • اجزا و قطعات مورد نیاز برای تولید توربین‌های بخار
  • واردات لوازم جانبی موبایل و…

مجموعه آنی بار برای باربری از عمان به ایران به صورت تخصصی و همه روزه آماده همکاری می باشد و کالاهای نامبرده شده و یا سایر محموله ها را با بهترین قیمت بارگیری و به ایران وارد خواهد نمود. با مشاوران ما در تماس باشید و با بهترین کیفیت محموله های خود را بارگیری و منتقل کنید.

 

ارائه بیمه نامه معتبر برای باربری عمان به ایران

باربری بین المللی که باربری از عمان به ایران را به آن محول می کنید موظف است بار شما را نسبت به ارزش آن تحت پوشش بیمه قرار دهد.

بیمه آنی بار کاملترین و معتبرترین بیمه در سطح بین الملل می باشد .

بیمه آنی بار شامل تمامی بارهای تجاری ، صنعتی ، صادراتی ، مسافری و . . .  از عمان به ایران می شود .

باربری آنی بار ، کالاهای شمار ا در هر نوع ، اندازه و با هر ارزش مالی که باشد ، تحت پوشش خدمات بیمه ای خود قرار می دهد تا در صورت بروز هر گونه حادثه ناگهانی حین باربری از عمان به ایران تمام خسارت و ضرر و زیان وارد شده به بار شما از نطر مالی جبران شود .

بیمه نامه معادل با ارزش بارتان مشخص می شود و هزینه آن همراه با دیگر هزینه های باربری از عمان به ایران به شما اعلام می شود .

هزینه انتقال محموله و کالا از عمان به ایران چقدر است ؟

 

یکی از مهم ترین موارد برای تجار و مسافران برای باربری از عمان به ایران هزینه های باربری می باشد ؛ از آنجایی که فاصله عمان تا ایران کم است ، هزینه های حمل و نقل بین المللی نیز خیلی زیاد نمی باشد و بسیار مقرون به صرفه می باشد ، اما با توجه به این موارد نمی توان هزینه دقیقی را برای باربری از عمان به ایران اعلام کرد .

اما بصورت کلی هزینه باربری از عمان به ایران با توجه به موارد زیر مشخص می شود :

  • روش حمل بار
  • وزن بار
  • ابعاد بار
  • ارزش بار
  • هزینه بسته بندی کالا در دبی
  • هزینه حمل بار تا فرودگاه یا بندر جبل علی
  • هزینه بیمه نامه
  • هزینه بارگیری و انبارداری کالا در مرزهای تجاری و در مبادی و مقاصد بار
  • هزینه‌های مالیاتی که مصوبه دولت‌هاست
  • هزینه‌های ترخیص و امور اداری و تشریفات گمرکی
  • هزینه‌های مربوط به تعرفه‌های گمرکی در مبدا و مقصد
  • عوارض ورودی کالا به ایران و یا مقاصد دیگر در کشورهای مختلف جهان

علاوه بر این موارد توجه داشته باشید هزینه ترخیص کالا در گمرک عمان و ایران نیز به هزینه های شما اضافه می شود.

شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه دقیق باربری از عمان به ایران با شرکت آنی بار تماس گرفته و از مشاوره رایگان با کارشناسان ما بهره مند شوید.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

باربری از عمان به ایران چقدر طول می کشد ؟

 

برای باربری از عمان به ایران بر اساس نوع و روش انتقال محموله ها مدت زمان آنها متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال ، حمل هوایی از عمان به ایران به دلیل استفاده از هواپیما سرعت بالایی برای انتقال دارد و معمولا 1-2 روزه محموله ها منتقل میشوند.

 

اما برای حمل دریایی باید زمان بیشتری را در نظر گرفت. حدودا 10-15 روز زمان برای انتقال دریایی به همراه انجام تشریفات و فرایند های گمرکی زمان نیاز است. از همین جهت ، بر همین اساس باید روش مناسب را با توجه به شرایط محموله ها انتخاب نماییم تا باربری از عمان به ایران با بهترین کیفیت انجام شود.

 

مشاوره تخصصی با کارشناسان مجموعه آنی بار می تواند بهترین و تخصصی ترین خدمات را برای شما به ارمغان بیاورد . شماره 5 رقمی 57669-021 و کارشناسان ما آماده ارائه خدمات با بهترین کیفیت به شما عزیزان می باشند.

ارسال بار به عمان تخصص مجموعه آنی بار است و بهترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع