ارسال بار به فرانکفورت | باربری ایران به فرانکفورت

ارسال بار به فرانکفورت به صورت همه روزه و ارزان 

 

ارسال بار به فرانکفورت به صورت تخصصی و حرفه ای از خدمات مجموعه آنی بار است که امکان انتقال محموله های تجاری و شخصی از ایران را فراهم می نماید . اگر قصد دارید محموله و کالایی را از ایران به فرانکفورت ارسال کنید می توانید با یک تماس تلفنی با شماره 57669-021 از بهترین مشاوره به صورت رایگان بهره مند شوید.

 

تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار به فرانکفورت از روش حمل زمینی و هوایی استفاده می نماید که بهترین روش ها برای انتقال محموله های مختلف هستند. برای ارسال بار به فرانکفورت از بهترین بیمه نامه استفاده می شود که کاملترین ایمنی را برای محموله های شما فراهم می نماید.

 

آنی بار از همه شهر ها و شهرستان های کشور امکان ارسال محموله های مختلف را برای شما فراهم می نماید و بدون محدودیت می توانید انتقال محموله های خود را انجام دهید.

 

علاوه بر ارسال بار به فرانکفورت ، ارسال بار به برلین نیز به صورت تخصصی و همه روزه انجام خواهد شد.

ارسال بار به فرانکفورت
ارسال بار به فرانکفورت

 

مراحل ارسال بار و کالا به فرانکفورت چیست ؟ 

 

برای ارسال بار به فرانکفورت مراحل کار به صورت زیر می باشند : 

 

  • تماس با کارشناسان آنی بار و مشاوره تخصصی با ایشان 
  • انتخاب روش مناسب برای انتقال محموله به فرانکفورت 
  • انجام بسته بندی تخصصی محموله ها برای ارسال به فرانکفورت
  • انتقال محموله ها به گمرک جهت انجام تشریفات گمرکی
  • پلمپ محموله و صدور بارنامه و بیمه نامه برای ارسال به فرانکفورت
  • حرکت به سمت فرانکفورت

 

در تمامی این مراحل برای ارسال بار به فرانکفورت کارشناسان آنی بار حضور خواهند داشت و از صفر تا صد خدمات به صورت تخصصی توسط ایشان انجام خواهد شد. تمامی فرایند های گمرک توسط کارشناسان مجموعه انجام میشود تا با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت محموله های شما منتقل شوند.

 

علاوه بر ارسال بار به فرانکفورت ، همه روزه برای ارسال بار به مونیخ نیز بهترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهیم. برای مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

 

 

مدارک مورد نیاز برای ترخیص محموله ارسال شده به فرانکفورت

 

برای ترخیص محموله ها در گمرک فرانکفورت نیاز به مدارک مشخصی داریم که بر اساس نوع محموله ها ممکن است مدارک بیشتری نیز لازم باشد. برای ترخیص محموله های شخصی و مسافری مدارک زیر مورد نیاز است : 

  • لیست اقلام packing list
  • فاکتور کالا
  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی گیرنده

 

برای ترخیص محموله های شخصی و مسافری مدارک زیر مورد نیاز است : 

 

  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت

 

مشاوران و متخصصین مجموعه آنی بار در خصوص مدارک مورد نیاز تمامی توضیحات را در اختیار شما قرار خواهند داد. در تهیه پکینگ لیست نیز می توانید از تخصص کارشناسان ما بهره مند شوید و با بهترین کیفیت محموله های خود را به فرانکفورت در اسرع وقت منتقل کنید.

مدارک برای ارسال بار به فرانکفورت
مدارک برای ارسال بار به فرانکفورت

علاوه بر ارسال بار به فرانکفورت ، همه روزه ارسال بار به دورتموند نیز با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام خواهد شد. برای مشاوره جهت ارسال بار به فرانکفورت به صورت ارزان و سریع می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

 

ارسال محموله ها و کالاهای تجاری و صادراتی به فرانکفورت

 

 

برای انتقال محموله های صادراتی و تجاری به فرانکفورت ابتدا باید از امکان انتقال این محموله های اطمینان حاصل نمود. ارسال برخی از کالاها از طرف گمرک ایران در برخی ایام سال یا به صورت کلی ممنوع می باشد. 

علاوه بر این ، گمرک آلمان ( فرانکفورت ) نیز ممکن است ورود برخی از انواع محموله ها به این کشور را ممنوع اعلام کرده باشد که از طرف ایران محدودیت خاصی برای در نظر گرفته نشده است. 

از همین جهت ، در خدمات ارسال بار به فرانکفورت قبل ارسال محموله ها بهتر است با کارشناسان ما در مجموعه آنی بار از طریق 57669-021 مشاوره نمایید تا امکان ارسال محموله های خود را بررسی کنید.

 

حرفه ای ترین و تخصصی ترین خدمات برای ارسال بار به دوسلدورف نیز در اسرع وقت انجام خواهد شد.

 

ارسال اثاثیه منزل از ایران به فرانکفورت 

علاوه بر ارسال بارهای تجاری و صنعتی ، حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی دیگر از خدمات آنی بار برای ارسال بار به فرانکفورت می باشد . بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در فرانکفورت یا سایر شهر های آلمان را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به فرانکفورت را در اختیارشان قرار دهد.

ارسال اثاثیه و لوازم منزل برای فرانکفورت به روش های مختلفی انجام می شود : 

  • ارسال بار به فرانکفورت بصورت هوایی
  • ارسال بار به فرانکفورت بصورت زمینی

حمل اثاثیه به صورت زمینی را نیز می توانید به دو صورت دربستی و خرده بار انجام دهید. آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای اسباب کشی و ارسال بار به فرانکفورت در اختیارتان قرار می دهد.

جهت ارسال اثاثیه به فرانکفورت ، نیازمند اخذ اقامت کشور آلمان می باشید ، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

روش های ارسال بار به فرانکفورت چیست ؟

 

برای ارسال بار به فرانکفورت روش های مختلفی وجود دارد که می توانید با هزینه های مختلف و مدت زمان متفاوت محموله های خود را ایران به این شهر منتقل کنید. انتخاب روشی مناسب بر اساس نوع محموله و میزان بودجه شما مهمترین مرحله در انجام خدماتی باربری فرانکفورت است. در همین خصوص می توانید از طریق تماس با شماره 57669-021 اقدام نمایید. 

برای انتقال محموله به فرانکفورت روش های زیر قابل استفاده است :

 

  • حمل هوایی
  • حمل زمینی 

این روش ها دارای شرایط خاص خود هستند که در ادامه به بررسی آنها پرداخته میشود .

 

ارسال هوایی بار به فرانکفورت 

یکی از روش های ارسال بار به فرانکفورت ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به فرانکفورت ارسال میشود. 

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به فرانکفورت است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

ارسال بار به فرانکفورت بصورت هوایی ، به 2 روش کارگو و فریت بار انجام میشود.  کارگو به ارسال بار و کالا با هواپیماهای باربری گفته میشود که امکان حمل حجم زیادی از انواع بار را فراهم میکند. اما منظور از فریت بار ، ارسال بار به فرانکفورت در حجم کم و بصورت مسافری می باشد .

خدمات ارسال بار به فرانکفورت بصورت هوایی کاملا ایمن می باشد ، اما آنی بار برای جلوگیری از خسارات احتمالی ، 500 میلیون بیمه رایگان برای شما در نظر گرفته است.  برای مشاوره تخصصی جهت ارسال بار به فرانکفورت با شماره 57669-021 در تماس باشید.

ارسال بار هوایی برای فرانکفورت
ارسال بار هوایی برای فرانکفورت

 

علاوه بر آلمان و شهر فرانکفورت ، همه روزه برای ارسال بار به آنکارا نیز بهترین خدمات با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میگیرد.

ارسال بار بصورت زمینی برای فرانکفورت

 

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به فرانکفورت به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود . ارسال بار به فرانکفورت به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد .

  • گروپاژ ( خرده بار )
  • حمل دربستی 

در روش اول ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، با یک خودرو باربری ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) از ایران حرکت کرده و با عبور از کشور ها و شهر های مختلف در شهر فرانکفورت ، تخلیه می شود . در بعضی موارد هزینه ارسال بار به فرانکفورت بصورت خرده بار کمتر است اما ممکن است مدت زمان بیشتری به طول بینجامد .

در روش دوم ، بار شما به صورت دربست با یک خودرو باربری مشخص از ایران به هامیورگ حرکت می نماید. در  این روش ، همان خودرویی که محموله شما را بارگیری کرده است در گمرک آلمان محموله را تحویل میدهد و شما می توانید برای اطمینان از صحت این موضوع شماره پلاک خودرو را تطبیق دهید . 

ارسال بار به فرانکفورت با استفاده از هر دو روش باربری در مدت زمان بسیار کوتاه و با هزینه بسیار به صرفه به شما ارائه می شود.

 

علاوه بر ارسال بار به فرانکفورت ، همه روزه برای ارسال بار به هامبورگ نیز بهترین خدمات در اختیار شما قرار میگیرد.

ارسال زمینی برای فرانکفورت
ارسال زمینی برای فرانکفورت

ارسال انواع بار و کالا به شهر فرانکفورت

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به فرانکفورت ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید. ما برای ارسال بار به فرانکفورت بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود.

 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به فرانکفورت می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات ارسال بار به آلمان به شما عزیزان ندارد.

 

  • ارسال محموله صادراتی به فرانکفورت
  • انتقال آهن آلات به فرانکفورت
  • ارسال اثاثیه به فرانکفورت
  • حمل لوازم شخصی به فرانکفورت
  • ارسال کالاهای تجاری به فرانکفورت

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به فرانکفورت را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و آلمان ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید. برای مشاوره در خصوص ارسال بار به فرانکفورت و اطلاع از امکان ارسال محموله خود با شماره 57669-021 در تماس باشید.

 

ارسال لوازم خانه

 

برای ارسال لوازم خانه و اثاثیه به فرانکفورت هیچگونه محدودیت خاصی وجود ندارد و انواع لوازم خانه با هر حجم و وزن قابل ارسال هستند. ارسال اثاثیه در صورتی که دارای وزن کم و حجم کم باشند با استفاده از حمل هوایی در مدت 2-3 روز کاری انجام میشود اما در صورتی که حجم و وزن محموله زیاد باشد با استفاده از حمل زمینی محموله در مدت 15-20 روز منتقل میشوند .انتقال اثاثیه دارای مراحل زیر می باشد: 

 

  • مشاوره با کارشناسان و بررسی شرایط انتقال و انتخاب روش مناسب
  • انجام بسته بندی محموله ها و تهیه پکینگ لیست
  • تهیه مدارک
  • انتقال اثاثیه به گمرک و انجام فرایند های گمرکی
  • پلمپ محموله و ارسال به فرانکفورت

 

برای انتقال اثاثیه باید این موضوع را در نظر داشته باشید که بر اساس نوع اثاثیه و میزان ارزش آنها هزینه هایی بابت خروجی گمرک ایران و ورودی گمرک آلمان باید پرداخت شود. 

ارسال اثاثیه و لوازم منزل به فرانکفورت
ارسال اثاثیه و لوازم منزل به فرانکفورت

ارسال حیوانات خانگی

 

یکی از مهمترین خدماتی که مجموعه آنی بار در اختیار هموطنان گرامی و مسافران قرار میدهد امکان ارسال حیوانات خانگی به فرانکفورت است. در این خدمات حیواناتی مانند سگ ، گربه ، همستر ، پرندگان مجاز و . . که جزو حیوانات خانگی به حساب می آیند توسط آنی بار از طریق حمل هوایی به فرانکفورت منتقل میشوند.

 

در ارسال حیوانات مهمترین موضوع استفاده از ایرلاین مناسب است. برخی از ایرلاین ها ( خصوصا ایرلاین های ایرانی ) برای انتقال حیوانات محدودیت های خاصی دارند اما برخی از ایرلاین ها حتی امکان ورود حیوانات خانگی به کابین مسافران را فراهم نموده اند.

 

برای ارسال حیوانات ابتدا باید شناسنامه حیوان دریافت گردد. پس از دریافت شناسنامه تزریق واکس و تزریق چیپ اطلاعات به حیوان انجام میشود. در نهایت حیوان داخل باکس های مخصوص به فرودگاه منتقل شده و سپس به فرانکفورت منتقل میشود.

برای مشاوره تخصصی در خصوص ارسال حیوانات می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

ارسال حیوانات خانگی به فرانکفورت
ارسال حیوانات خانگی به فرانکفورت

ارسال چه کالاهایی به فرانکفورت ممنوع است ؟

در خدمات ارسال بار به فرانکفورت یا سایر شهر های آلمان ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و آلمان قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به فرانکفورت هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به فرانکفورت میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به فرانکفورت می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای آلمان نیز بار ارسال کنید.

اگر هنگام ارسال بار به فرانکفورت ، کالاهای ممنوعه در بارتان مشاهده شود ، جریمه می شوید و حتی ممکن است در مواردی همچون دخانیات پیگرد قانونی نیز انجام شود .

 

علاوه بر ارسال بار به فرانکفورت ، همه روزه برای ارسال بار به استکهلم نیز بهترین خدمات در اختیار شما قرار میگیرد .

حمل بار به فرانکفورت تحت پوشش بیمه کامل 

در خدمات ارسال بار به فرانکفورت ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به فرانکفورت است . 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به فرانکفورت خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به فرانکفورت ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

آنی بار برای ارسال بار به فرانکفورت یا سایر شهر های آلمان از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

آنی بار با بیمه نامه معتبر بیشترین سطح پوشش بیمه را با کمترین هزینه برای حمل انواع بار و کالا در باربری و ارسال بار به فرانکفورت در اختیارتان قرار می دهد.

 

چرا آنی بار را برای ارسال بار به فرانکفورت انتخاب کنیم ؟

 

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به فرانکفورت توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم :

  • مجموعه آنی بار بهترین تیم مشاوره و کارشناسی را در اختیار شما قرار می دهد تا کمترین هزینه ارسال بار به فرانکفورت و همچنین ایمنی بالا را برای شما فراهم نماید. 
  • مجموعه آنی بار بر اساس میزان بودجه ، زمان و نوع محموله شما یکی از روش های ارسال بار به فرانکفورت را به شما پیشنهاد می کند . این موضوع می تواند توسط شما پذیرفته یا رد شود. 
  • آنی بار از 2 نوع بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی استفاده مینماید . بیمه نامه CMR که تا مبلغ 20 هزار دلار میباشد و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود و طی یک قرار داد لازم اجرا تحویل شما می شود .
  • امکان ارسال بار به فرانکفورت بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری نیز توسط آنی بار برای شما عزیزان فراهم است . شما می توانیم محموله خود را به بسپارید و طبق قرار داد در هر تاریخی که علاقه مند هستید ارسال شود.

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به فرانکفورت را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم.

 

نتیجه گیری

 

ارسال بار به فرانکفورت یک خدمت تخصصی است که امکان انتقال محموله ها از نقاط مختلف ایران را فراهم می نماید. تیم متخصص آنی بار برای انتقال محموله های شما از ایران به فرانکفورت بهترین خدمات را با کمترین هزینه به صورت هوایی و زمینی ارائه می نماید و محموله های مختلف تجاری و صنعتی را منتقل خواهد نمود.برای مشاوره تخصصی و حرفه ای برای ارسال بار به فرانکفورت می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و با بهترین کیفیت محموله های خود را منتقل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع