ارسال بار به ارزروم | فریت بار ارزروم

باربری از ایران به ارزروم

برای ارسال بار به ارزروم ، آنی بار همه روزه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. ما با بهترین کیفیت و با ارزانترین تعرفه های باربری محموله های مختلف را برای ارسال به ارزروم در کمترین زمان از طریق روش های مختلف باربری منتقل خواهیم نمود. 

 

برای ارسال بار به ارزروم ، آنی بار از طریق روش زمینی و هوایی محموله های مختلف شما را با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه منتقل خواهد نمود. ارسال بار به ارزروم تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام میشود و محموله های مختلف شما با ایمنی کامل منتقل خواهند شد. 

 

برای ارسال بار به ارزروم ، آنی بار محموله های زیر را بارگیری خواهد نمود :

 

  • حمل کالای تجاری برای ارزروم 
  • ارسال اثاثیه و لوازم منزل به ارزروم
  • ارسال کالاهای صنعتی و تولیدی به ارزروم
  • حمل و نقل دستگاه های صنعتی به ارزروم

برای ارسال بار به ارزروم ، همه روزه با بالاترین کیفیت و با کمترین هزینه آماده ارائه خدماتی تخصصی به شما عزیزان هستیم. ما با تیم حرفه ای محموله های شما را به هر نقطه ای از ارزروم ارسال مینماییم. 

ارسال بار به ارزروم
ارسال بار به ارزروم

 

باربری از تهران به ارزروم

 

یکی از مهمترین شهر های ایران تهران است که بخش زیادی از محموله های ارسال شده به ترکیه از تهران منتقل شده اند. از همین جهت ، مجموعه انی بار برای ارسال بار و باربری از تهران به ارزروم به صورت همه روزه بهترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد.

 

باربری از تهران به ارزروم به صورت زمینی و هوایی انجام میشود و همه شهر ها و شهرستان های استان تهران به صورت کامل تحت پوشش خدمات ما می باشند.

 

با شماره 57669-021 در تماس باشید و بهترین خدمات حمل بار به ترکیه را تجربه کنید. 

 

روش های باربری برای ارزروم چیست ؟

 

در خدمات حمل بار به ارزروم انتخاب روش مناسب برای انتقال محموله ها مهمترین مرحله می باشد. روش های باربری دارای هزینه های مختلف و شرایط انتقال مختلفی هستند و از همین جهت مشاوره تخصصی می تواند علاوه بر کاهش هزینه های انتقال محموله در تسریع این فرایند نیز کمک بسیاری کند.

 

مجموعه آنی بار برای ارسال بار به ارزروم از 2 روش زیر استفاده می کند :

  • حمل و نقل هوایی 
  • حمل زمینی 

در ادامه به بررسی موردی این روش ها پرداخت می شود. با ما در ادامه همراه باشید.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

علاوه بر ارسال بار به ارزروم ، ارسال بار به آنتالیا و ارسال بار به آنکارا نیز به صورت تخصصی انجام میشود. 

ارسال بار به ارزروم به صورت هوایی 

یکی از روش های ارسال بار به ارزروم ، حمل و نقل هوایی محموله ها می باشد. برای حمل و نقل محموله های کم وزن و کم حجم ، همه روزه آنی بار آماده انتقال این اقلام از طریق روش هوایی است.

 

برای ارسال بار به ارزروم به صورت هوایی ، بارگیری محموله هایی تا 600 کیلو وزن از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی انجام میشود و تحویل محموله ها در فرودگاه دالامان که نزدیک ترین فرودگاه به ارزروم می باشد انجام میشود.

 

در فرایند ارسال هوایی به ارزروم ، محموله های شما به صورت همه روزه و با کمترین قیمت تحت پوشش بهترین بیمه نامه منتقل می شود و برای بسته بندی محموله ها نیز می توانید از خدمات تخصصی تیم بسته بندی آنی بار بهره مند شوید.

 

در این روش باید توجه داشت که ممنوعیت ها و محدودیت های بیشتری از طریق خطوط هواپیمایی برای ارسال بار به ارزروم وجود دارد اما تحویل محموله ها بسیار سریع خواهد بود .ارسال هوایی به ارزروم معمولا 2-3 روز کاری زمان نیاز دارد و از طریق ایرلاین های ایرانی و ترک انجام می شود.

ارسال هوایی برای ارزروم
ارسال هوایی برای ارزروم

موارد ممنوعه در ارسال هوایی به ارزروم

 

لیست زیر ، برخی از اقلام و موارد ممنوع شده برای ورود به ارزروم را مشخص نموده است که این لیست می تواند در روزهای مختلف طی شرایط مختلف دچار تغییرات گردد. برای ارسال بار به ارزروم ممکن است محموله های شما از نظر قانونی حتی برای خروج از کشور نیز ممنوعیت داشته باشند . 

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال می باشند و شما می توانید برای سایر نقاط ترکیه نیز این موارد را ارسال نمایید .

در صورتی که هنگام ارسال بار به ارزروم کالاهای ممنوعه در بارهای شما مشاهده شود جریمه خواهید شد و در مواردی همچون دخانیات مشمول پیگرد قانونی می شوید. 

 

علاوه بر ارسال بار به ارزروم ، ارسال بار به ازمیر و ارسال بار به ادیرنه نیز به صورت تخصصی انجام میشود. 

ارسال بار به ارزروم به صورت زمینی

 

با توجه به موج فزاینده مهاجرت هموطنان از ایران به سایر کشور ها از جمله کشور ترکیه و ارسال اثاثیه منزل و لوازم خانگی از ایران به ارزروم ، آنی بار ضرورت ارائه خدمات اثاث کشی از ایران به ارزروم را بررسی نموده و آماده ارائه خدمات حمل اثاثیه منزل به تمام نقاط ترکیه می باشد. 

بهترین و مقرون به صرفه ترین روش برای ارسال بار و کالا از ایران به ارزروم استفاده از خدمات ترانزیت زمینی  کالا می باشد که با استفاده از تریلی و کامیونت مسقف انجام میشود. آنی بار به عنوان متخصص حمل و نقل کالا از ایران به ترکیه به صورت زمینی از همه نقاط کشور محموله های مختلف شما را بارگیری و ارسال می نماید. 

در حمل زمینی محدودیت های انتقال بار بسیار کمتر می باشد و ارسال محموله های شما به 2 صورت گروپاژ و حمل دربستی انجام میشود. 

در روش حمل دربستی که بهترین روش حمل زمینی است محموله های شما در محل مورد نظر بارگیری شده و با استفاده از یک خودروی اختصاصی به ترکیه و شهر ارزروم منتقل میشوند و درب منزل یا محل مورد نظر شما تحویل خواهد شد. این روش سرعت بالایی دارد و از نظر امنیت نیز کاملا مناسب است. 

در روش گروپاژ محموله های شما به صورت اشتراکی حمل می شود . در این روش محموله 2 یا 3 نفر با استفاده از یک تریلی بارگیری شده و به ارزروم ارسال میشوند. این روش برای محموله هایی که دارای وزن و حجم کمتری هستند بسیار مناسب است و هزینه های انتقال کمتری دارد.

ارسال لوازم منزل و اثاث به ترکیه تخصص مجموعه آنی بار است و به صورت همه روزه انجام میشود . برای مشاوره رایگان با شماره 57669-021 در تماس باشید. 

ارسال زمینی به ارزروم
ارسال زمینی به ارزروم

 

ارسال بار برای ارزروم چقدر زمان میبرد ؟ 

برای ارسال بار و کالا های مختلف به ارزروم ، زمان و تحویل بار بر اساس پارامتر های متفاوتی مشخص می شود . در شرایط عادی برای ارسال زمینی بار به ارزروم حدود 1 هفته زمان نیاز است . در برخی موارد به دلیل مشکلات گمرکی در تهران یا ترکیه ممکن است تا 10 روز نیز این زمان متغیر باشد. 

در شرایط کنونی و همه گیری کرونا ویروس ، در برخی موارد شاهد مسدود شدن مرزها و توافق چند روزه کامیون ها در مرز نیز بوده ایم که این موضوع زمان تحویل را تا 10 روز افزایش داده است. 

در روش حمل و نقل هوایی نیز در صورتی که مشکلات همه گیری ویروس کرونا وجود نداشته باشد  ، در ظرف 2 تا نهایتا 3 روز از تحویل محموله به لاین هوایی آنی بار ، امکان در یافت آن در ارزروم برای شما فراهم خواهد بود. 

 

ارسال اثاثیه منزل به ارزروم

یکی از خدمات آنی بار علاوه بر ارسال بار به ارزروم ، انتقال اثاثیه و  لوازم منزل است . بسیاری از هموطنان قصد مهاجرت و ادامه زندگی در ارزروم یا سایر شهر های ترکیه را دارند که برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری برای حمل و نقل اثاثیه نیاز دارند.

ارسال اثاثیه و لوازم منزل برای ارزروم به روش های مختلفی انجام میشود : 

  • حمل بار به ارزروم به صورت زمینی 
  • حمل بار به ارزروم به صورت هوایی 

حمل اثاثیه به صورت زمینی را نیز می توانید به دو صورت دربستی و خرده بار انجام دهید. آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای ارسال اثاث به ارزروم در اختیارتان قرار می دهد.

 

تیم آنی بار بهترین خدمات باربری از ترکیه به ایران را نیز به صورت حرفه ای ارائه می نماید. اگر قصد ارسال پوشاک از ترکیه به ایران را دارید با ما در تماس باشید.

ارسال اثاثیه به ارزروم
ارسال اثاثیه به ارزروم

بیمه نامه ارسال بار به ارزروم

در خدمات ارسال بار به ارزروم ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات است . 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات باربری بین المللی خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به ارزروم ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

آنی بار برای ارسال بار به ارزروم یا سایر شهر های ترکیه از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود. 

چرا ارسال بار به ارزروم را به آنی بار بسپاریم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های خدمات ارسال بار به ارزروم آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم.

  • مجموعه آنی بار بهترین تیم مشاوره و کارشناسی را در اختیار شما قرار می دهد تا با کاهش هزینه های حمل و نقل و همچنین ایمنی بالایی را برای شما فراهم نماید. 
  • مجموعه آنی بار بر اساس میزان بودجه ، زمان و نوع محموله شما یکی از روش های باربری برای ارزروم را به شما پیشنهاد می کند . این موضوع می تواند توسط شما پذیرفته یا رد شود. 
  • آنی بار از 2 نوع بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی استفاده مینماید . بیمه نامه CMR که تا مبلغ 20 هزار دلار میباشد و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود و طی یک قرار داد لازم اجرا تحویل شما می شود. 
  • امکان ارسال بار بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری نیز توسط آنی بار برای شما عزیزان فراهم است. شما می توانیم محموله خود را به بسپارید و طبق قرار داد در هر تاریخی که علاقه مند هستید ارسال شود.

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به ارزروم را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

اگر میخواهید قیمت هر کیلو بار از ترکیه به ایران را بدانید با شماره بالا در تماس باشید.

نتیجه گیری

 

تیم متخصص آنی بار برای انتقال محموله های شما از ایران به ارزروم آماده همکاری به صورت تخصصی و همه روزه می باشد و امکان حمل محموله های سبک و سنگین با بهترین کیفیت برای شما فراهم می باشد. در مجموعه آنی بار انتقال کالاها با بیمه نامه کامل انجام میشود و امنیت سرمایه شما کاملا تضمین خواهد شد. 

برای مشاوره رایگان یا ثبت سفارش باربری ارزروم می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید. 

 

ارزروم یکی از شهرهای ترکیه جمعیت ۳۶۷٬۰۰۰ نفر و بزرگ‌ترین شهر و مرکز استان ارزروم در ترکیه است. مردم این شهر به نسبت مساوی ترک‌های آناتولی و کُردها هستند. این شهر در شرق آناتولی قرار داشته و دارای ارتفاع ۱۹۰۰ متر بالاتر از سطح آب‌های آزاد است. ورزش‌های زمستانی در این شهر رونق زیادی دارد.

تاریخ ارزروم به دوران اورارتو می‌رسد و دودمان آرتاشسی در آنجا اسکان داشته‌است. سکنه اول این منطقه ارمنی‌ها بودند که شهری به نام «کارین» در آنجا بنیان نهادند. در دوران بیزانس (روم شرقی) شهر تبدیل به قلعه شد و تئودوسیوپولیس (Theodosiopolis) نام گرفت. ارزروم در جنگ‌های بین ایران و روم و ایران و عثمانی به دفعات تغییر تبعیت داد. در سال ۵۰۲ میلادی، بهرام گور شهر را تسخیر کرد اما این شهر پس از مدت کوتاهی دوباره به‌دست رومیان افتاد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع