ارسال بار به اسلوونی ( ارزانترین قیمت + بیمه کامل )

ارسال کالا به اسلوونی

برای ارسال بار به اسلوونی تنها کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و در اسرع وقت کالاها و محموله های خود را از طریق آنی بار منتقل کنید .  انواع روش حمل بار به صورت دریایی،هوایی،ریلی و زمینی در آنی بار برای ارسال بار به اسلوونی در نظر گرفته شده است.

حمل بار به صورت گروپاژ به اسلوونی امکان پذیر است. حمل بارهای سبک و سنگین به کشورهای اروپایی از جمله اسلوونی پذیرفته میشود.

کارشناسی دقیق بار و انتخاب بهترین روش ارسال بار به اسلوونی از ایران.

ارسال اثاث منزل به اسلوونی طبق قوانین حاکم بر گمرک ایران و کشور مقصد انجام میشود. 

علاوه بر اسلوونی ، ارسال بار به آلبانی و ارسال بار به استونی نیز به صورت همه روزه با بهترین کیفیت انجام خواهد شد . 

ارسال انواع بار و کالا به تمام کشور اسلوونی

یکی از ویژگی های خدمات ارسال بار به اسلوونی در آنی بار ، امکان انتقال محموله های مختلف با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت می باشد . هر نوع کالا و محموله ای را می توانید از طریق شماره های آنی بار بارگیری و به اسلوونی ارسال نمایید .

  • ارسال انواع حیوانات خانگی 
  • ارسال کالاهای تجاری 
  • ارسال محموله های شخصی 
  • ارسال لوازم صنعتی 
  • ارسال مواد خوراکی و . . . 

برای ارسال بار به اسلوونی تنها کافیست با شماره های ما در تماس باشید و پس از مشاوره تخصصی می توانید محموله های خود را در کمترین زمان ممکن منتقل کنید . 

حمل بار و کالا ازایران به اسلوونی
حمل بار و کالا ازایران به اسلوونی

ما در جموعه آنی بار علاوه بر ارسال بار به اسلوونی ، ارسال بار به فنلاند را نیز در دستور کار داریم . 

حمل اثاث منزل به اسلوونی

در حمل اثاث منزل به اسلوونی علاوه بر داشتن کارت بازرگانی رعایت دو مورد ضروری می باشد. 

ابتدا تهیه invoice و یا همان packing list می باشد و به این صورت می باشد که مشتریان برای ارسال بار به اسلوونی باید لیستی تهیه کرده و تمامی وسایل داخل هر کارتن را در آن ذکر کنند.

این کارتن ها به صورت رندوم در گمرک بازرسی شده و باید مطابقت کامل با لیست وسایل داخل آن داشته باشد در غیر اینصورت با مشکل مواجه خواهید شد.

دیگری دریافت گواهی سم پاشی برای ارسال بار به اسلوونی می باشد .

این گواهی زمانی صادر می شود که تمامی بارها و بسته بندی های چوبی سم پاشی شده و پلمپ شود. برای ارسال بار به اسلوونی و عبور از گمرک کشور مقصد رعایت این دو مورد ضروری و الزامی می باشد.

بیمه نامه معتبر و معادل با ارزش بارتان با کمترین هزینه در باربری آنی بار

بسته بندی و حمل اثاث به اسلوونی
بسته بندی و حمل اثاث به اسلوونی

علاوه بر ارسال بار به اسلوونی ، ارسال بار به نروژ نیز به صورت کامل تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام خواهد شد . 

انواع روشهای ارسال بار به اسلوونی

برای ارسال بار به اسلوونی روش های مختلفی وجود دارد . این روش ها امکان انتقال محموله و کالاهای مختلف در تناژ و ابعاد و شرایط متفاوت را برای شما عزیزان فراهم می نماید . 3 روش اصلی برای انتقال کالاهای مختلف وجود دارد که به صورت زیر می باشند  : 

  • حمل هوایی 
  • حمل زمینی 
  • حمل دریایی 

روش های انتقال بار در هزینه های نهایی نیز بسیار موثر هستند . در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی روش های باربری برای اسلوونی بپردازیم. 

برای ارسال بار به سوئد نیز بهترین خدمات با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می شود . فقط کافیست با ما در تماس باشید. .

ارسال بار به اسلوونی به صورت زمینی

برای ارسال بار به اسلوونی می توانید از روش حمل و نقل زمینی استفاده نمایید و با هزینه ای معقول محموله و کالاهای خود را منتقل نمایید. تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار به اسلوونی به صورت زمینی در اسرع وقت بهترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد تا محموله های خود را منتقل کنید. 

روش حمل زمینی برای انتقال نهایتا 23-24 تن محموله با استفاده از تریلی ترانزیت می باشد . در این روش محموله های مختلف از نقاط مختلف کشور بارگیری و پس از طی مسافتا تا مرز ترکیه ، از این طریق وارد خاک اروپا می شوند. 

روش حمل زمینی به دلیل مناسب بودن قیمت سوخت یک روش مقرون به صرفه است که با کمترین هزینه امکان انتقال محموله ها را فراهم می نماید. 

ارسال بار به اسلوونی به صورت زمینی
ارسال بار به اسلوونی به صورت زمینی

ارسال بار به اسلوونی به صورت هوایی

یکی از بهترین و سریعترین روش های ارسال بار به اسلوونی ، ارسال هوایی بار و کالا ها می باشد . ما در اسرع وقت و به صورت تخصصی امکان انتقال محموله های شما با کمترین هزینه را فراهم می نماییم.

در روش حمل هوایی برای اسلوونی ، محموله های شما با استفاده از معتبرترین و حرفه ای ترین شرکت های هواپیمایی منتقل میشود و برای حفاظت از محموله ها از بهترین بیمه نامه استفاده میشود.

ارسال بار به اسلوونی به صورت همه روزه و با کمترین قیمت انجام میشود و از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) بارگیری محموله های شما انجام خواهد شد.

برای مشاوره تخصصی در خصوص حمل هوایی به اسلوونی با شماره های ما در تماس باشید .

حمل بار هوایی به اسلوونی
حمل بار هوایی به اسلوونی

ارسال بار به دانمارک نیز از تخصص های آنی بار است و با کمترین قیمت ها از طریق روش حمل هوایی انجام خواهد شد . با ما در تماس باشید. 

ارسال بار به اسوونی به صورت دریایی

یکی از بهترین روش ها برای ارسال بار به اسلوونی ، حمل دریایی است . از آنجایی که اسلوونی به آب های آزاد دسترسی دارد و امکان انتقال  محموله ها از این طریق برای این کشور فراهم است می توانیم به صورت همه روزه درخواست حمل دریایی را از طریق آنی بار ثبت سفارش نمایید. 

 

تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار به اسلوونی به صورت همه روزه محموله های شما را از نقاط مختلف کشور دریافت و پس از انتقال به بنادر جنوبی داخل کشتی های بزرگ باری بارگیری می نماید و فرایند ارسال محموله های آغاز می شود. 

 

لازم به ذکر است که برای ارسال بار به اسلوونی به صورت دریایی باید محموله ها داخل کانتینر 20 فوت و 40 فوت بارگیری شوند. 

ارسال بار بار به اسلوونی به صورت دریایی
ارسال بار بار به اسلوونی به صورت دریایی

ارسال به اسلوونی با بیمه نامه معتبر و حرفه ای

تنظیم بیمه یکی از مهم ترین موارد هنگام ارسال بار به اسلوونی می باشد که برای جبران خسارت و زیان احتمالی به بار می باشد. هزینه بیمه رابطه مستقیم با وزن و حجم بار دارد و بر طبق آن تنظیم می شود  و کارشناسان این بیمه نامه را به اندازه ارزش بار تنظیم خواهند کرد.

بیمه نامه در ارسال بار به اسلوونی بسیار ضروری می باشد  زیرا مشتری بار خود را به یک کشور دیگر ارسال می کند و هر کشور قوانین گمرک و مرز خاص خود را دارد.

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

علاوه بر کشور های اروپایی ، ارسال بار به کانادا نیز از طریق شماره های انی بار در کمترین زمان ممکن انجام می شود . 

ثبت سفارش برای ارسال به اسلوونی

برای ثبت سفارش در ارسال بار به اسلوونی می توانید با شماره تلفن های پنج رقمی شرکت تماس بگیرید.

برای آن دسته از مشتریانی که ارتباط با تلفن امکان پذیر نمی باشد ؛ می توانند از طریق واتساپ با واحد پشتیبانی در ارتباط باشند و خدمات ارسال بار به اسلوونی را از سراسر ایران دریافت کنند.

آنی بار ارائه دهنده انواع خدمات باربری و ارسال بار به اسلوونی و سایر کشور های اروپایی با انواع روش های زمینی و غیره می باشد .

حمل انواع بار به اسلوونی در کمترین زمان ممکن به صورت همه روزه ؛ ارسال بارهای سبک و سنگین ، ترانزیت به اسلوونی همگی از جمله خدمات آنی بار می باشند.

علاوه بر اسلوونی ، ارسال بار به استرالیا نیز توسط تیم متخصص ما با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع