ارسال بار به اینچئون | فریت هوایی اینچئون

حمل و نقل بار و کالا به اینچئون

ارسال بار به اینچئون با انواع روش های باربری همچون به صورت هوایی و دریایی انجام می شود و انواع بار و کالاها با کمترین هزینه توسط آنی بار منتقل خواهند شد.  در خدمات ارسال بار به اینچئون که تیم متخصص آنی بار به شما عزیزان ارائه می نماید امکان ارسال همه نوع کالا و محموله هایی که گمرک محترم جمهوری اسلامی ایران خروج آنها را بلامانع بداند فراهم است.

در ارسال بار به اینچئون به صورت هوایی و زمینی از بهترین بیمه نامه استفاده میشود تا محموله های تجاری و صنعتی و شخصی شما با نازلترین قیمت و با بهترین کیفیت منتقل شوند.

 

مشاوره تخصصی آنی بار برای ارسال بار به اینچئون در خصوص مدارک مورد نیاز ، نوع و روش ارسال محموله ها و . . . در اسرع وقت آماده همکاری با شما عزیزان است. برای مشاوره تخصصی جهت باربری ایران به اینچئون فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و بهترین خدمات را تجربه کنید.

 

ارسال هوایی بار به اینچئون 

یکی از روش های ارسال بار به اینچئون ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به اینچئون ارسال میشود. 

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به اینچئون است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

فریت بار به اینچئون مناسب حمل انواع بار و کالاهای شخصی ، اثاثیه در حجم کم می باشد و خدمات کارگو مناسب واردات و صادرات ایران  می باشد. ارسال هوایی از ایران به اینچئون از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران انجام میشود و محموله های مختلف در فرودگاه اینچئون به شما عزیزان تحویل داده خواهند شد. 

 

مشاوره تخصصی برای ارسال هوایی یا فریت هوایی برای اینچئون از طریق شماره 57669-021 انجام می شود.

ارسال هوایی از ایران به اینچئون
ارسال هوایی از ایران به اینچئون
علاوه بر ارسال بار به اینچئون ، همه روزه برای ارسال بار به سئول از ایران نیز به بهترین و تخصصی ترین خدمات در اسرع وقت به شما عزیزان ارائه می شود.

حمل و نقل بار دریایی به اینچئون

یکی از روش های ارسال بار به اینچئون  ، حمل و نقل دریایی می باشد ، از این روش می توانید برای ارسال بار به اینچئون و سایر شهرهای کره جنوبی استفاده کنید .

 

برای ارسال بار به اینچئون بصورت دریایی ، ابتدا بارتان به یکی از بنادر کشور ارسال می شود و سپس از آنجا توسط کانتینر مناسب در کشتی های باربری ، بارگیری و به تورنتو ارسال می شود .

 

هزینه ارسال بار به اینچئون با این روش کمتر از روش های دیگر است اما این روش زمان زیادی طول می کشید و برای برخی بارها مناسب نیست.

 

در بعضی موارد کارشناسان آنی بار با بررسی موقعیت شهر مقصد و هزینه های ارسال بار به اینچئون و زمان مورد نیاز به شما پیشنهاد می دهند بارتان را به روش ترکیبی به تورنتو ارسال کنید.

 

تصمیم گیرنده نهایی برای انتخاب روش ارسال بار به اینچئون شما مشتریان عزیز می باشید.

ارسال دریایی به اینچئون
ارسال دریایی به اینچئون

علاوه بر انتقال بار و کالا از ایران به اینچئون ، همه روزه برای حمل بار به پوسان نیز در اسرع وقت انجام میشود.

ارسال اثاثیه منزل به اینچئون

 

 

یکی از خدمات تخصصی آنی بار ارسال اثاثیه و لوازم منزل به اینچئون می باشد .

 

برای اطلاع بیشتر بهتر است بدانید : 

 

مسافران در اولین سفر خود به اینچئون با پر کردن فرم دیکلریشن لیست اسباب و اثاثیه ای که می خواهند به اینچئون حمل کنند مشخص کنند . با پر کردن این فرم مسافران می توانند تا چهار سال بدون پرداخت عوارض گمرکی وسائل خود را به اینچئون فریت نمایند لذا لزومی برای فریت کردن تمامی وسائل خود در یک پارت به اینچئون ندارید .

 

صفر تا صد خدمات ارسال اثاثیه به اینچئون را به آنی بار بسپارید ( بسته بندی ، پکینگ لیست ، بارگیری ، حمل ، انجام تشریفات گمرکی ،ترخیص و . . . ) 

علاوه بر اینچئون و کشور کره جنوبی ، ارسال بار به توکیو در ژاپن نیز توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت انجام میشود.

آیا حضور مسافر یا صاحب بار هنگام فریت بار به اینچئون الزامی است ؟ 

حضور شما در زمان ارسال بار به اینچئون در بیشتر مواقع ضروری نیست.
روش کار شرکت آنی بار ، به این صورت می باشد که بار شما از درب منزل ، دفترکار و انبار ، کارخانه ، فروشگاه و . . . تحویل گرفته می شود و سپس توسط خودرو باربری مناسب به قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی انتقال داده می شود و پس از انجام امور گمرکی بصورت هوایی به اینچئون ارسال می شود.
در صورتی که شما قصد سفر به اینچئون را ندارید اما مایل به ارسال بار به اینچئون هستید یا قصد ارسال سوغات و هدیه برای عزیزان خود را دارید ، شرکت آنی بار ، با تحویل گرفتن بار از درب منزل، ارسال بار به اینچئون را بر عهده می‌گیرد و کماکان نیازی به حضور شما در فرودگاه نیست مگر در موارد خاص که کارشناسان ما به شما اعلام می کنند.
ارسال و فریت مسافری برای اینچئون
ارسال و فریت مسافری برای اینچئون

بهترین و تخصصی ترین خدمات برای فریت بار هوایی به سیدنی نیز به صورت تخصصی انجام می شود. 

تشریفات گمرکی برای ارسال بار به اینچئون شامل چه مواردی می شود؟

منظور از تشریفات گمرکی مرحله وزن کردن بار، ارزیابی اقلام بار، بررسی مدارک و اسناد خروج بار و . . . می باشد .

در این مرحله اجازه خروج کالاهای ممنوعه داده نمی شود و توسط مامور گمرک برگشت داده شده و یا در صورت مغایرت کالا با قوانین جمهوری اسلامی ممکن است بارتان دردسر ساز شود. پس ، از مشاوران آنی بار در مورد این کالاهای ممنوعه مشاوره  دریافت نمایید.

مدارک لازم برای ارسال بار مسافری به اینچئون

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به فرستادن بار به اینچئون نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در اینچئون که دریافت کننده بار شما در فرودگاه اینچئون می باشد با خود همراه داشته باشید.

 

مدارک لازم برای ارسال بار تجاری به اینچئون

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در اینچئون افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به اینچئون مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به اینچئون علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست :

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • مرحله نهایی صدور بارنامه ارسال بار به اینچئون

پس از طی تمام مراحل ذکر شده و تایید افسر گمرک بار شما آماده تحویل به شرکت هواپیمایی است.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به اینچئون
مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به اینچئون

برای فریت بار هوایی به ونکوور نیز می توانید از طریق آنی بار بهترین خدمات را با کمترین هزینه از طریق آنی بار تجربه کنید.

ارسال انواع بار و کالا به شهر اینچئون 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به اینچئون ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید .

ما برای ارسال بار به اینچئون بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد .

  • ارسال محموله صادراتی به اینچئون
  • انتقال آهن آلات به اینچئون
  • ارسال اثاثیه به اینچئون
  • حمل لوازم شخصی به اینچئون
  • ارسال کالاهای تجاری به اینچئون

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به اینچئون را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و اینچئون ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

انجام امور گمرک و ترخیص کالا برای ارسال بار به اینچئون را می توانید به کارشناسان و متخصصان آنی بار بسپارید.

 

چرا آنی بار را برای ارسال بار به اینچئون انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به اینچئون توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما معرفی کنیم :

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • بهترین تیم مشاوره و کارشناسی برای ارسال بار به اینچئون  
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به اینچئون (دریایی یا هوایی) و مشخص کردن هزینه ارسال بار به اینچئون
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط پرسنل شرکت آنی بار
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای ارسال بار به اینچئون
  • صدور بارنامه بین المللی
  • ارائه بیمه نامه CMR تا مبلغ 20 هزار دلار و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود 
  • امکان پیگیری بارهای ارسال شده به اینچئون
  • امکان ارسال بار به اینچئون بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری 

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به اینچئون را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم.

 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

حمل بار به اینچئون تحت پوشش بیمه کامل 

یکی از مهمترین موارد هنگام ارسال بار به اینچئون ، استفاده از بیمه نامه بین المللی می باشد ، که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به اینچئون است . 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به اینچئون خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به اینچئون ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

آنی بار برای ارسال بار به اینچئون از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

آنی بار با بیمه نامه معتبر بیشترین سطح پوشش بیمه را با کمترین هزینه برای حمل انواع بار و کالا در باربری و ارسال بار به اینچئون در اختیارتان قرار می دهد.

نکات مهم هنگام تحویل بار از شرکت هواپیمایی در اینچئون

پس از اتمام تمام مراحل ارسال بار به اینچئون در ایران و ارسال آن توسط شرکت های هواپیمایی به اینچئون ، حالا زمان آن می رسد که ، کارمندان شرکت هواپیمایی در شهر اینچئون با شماره تلفنی که شما تحت عنوان دریافت کننده بار، در بارنامه ذکر کردید تماس گرفته و خبر حصول بارتان را به شهر اینچئون به شما اعلام نمایند.

لذا نیاز است شما به این موارد توجه داشته باشید :

هنگام صدور بارنامه ارسال بار به اینچئون ، حداقل دو شماره تلفن ارائه نمایید و از در دسترس بودن آن ها مطمئن باشید .

پیشنهاد ما به شما این است که خودتان با شرکت هواپیمایی تماس گرفته و پیگیر وضعیت بارتان شوید. زیرا پرسنل شرکت هواپیمایی تلاش خاصی برای تماس با شما و اعلام رسیدن بارتان نخواهند نمود.

در صورتی که بارتان را تحویل نگیرید به انبار فرودگاه منتقل می شود و هزینه های انبارداری در فرودگاه های مختلف در شهرهای مختلف در کره جنوبی متفاوت است.

در نهایت بهترین خدمات و ارزانترین قیمت ها را برای ارسال بار به اینچئون می توانید از آنی بار دریافت کنید.

ارسال بار از ایران به اینچئون
ارسال بار از ایران به اینچئون

اینچئون اهمیت تاریخی-اقتصادی بسیاری برای مردم کره دارد. این شهر ساحلی میزبان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ بوده است. اینچئون شهری در غرب سئول است. این شهر تقریبا سه میلیون نفری یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای کشور محسوب می‌شود و از نظر سیاسی مستقل از سئول اداره می‌شود. دو جزیره‌ی زیبای Yeongjong و Ganghwa نیز در محدوده‌ی این شهر به شمار می‌روند.

پروژه‌های بزرگی در این شهر در حال اجراست که از جمله‌‌ی آنها می‌توان به شهر New Songdo به عنوان گران‌ترین پروژه ملی در تاریخ کره، برج ۱۵۱ اینچئون به عنوان مرتفع‌ترین برج کره و یکی از مرتفع‌ ترین برج‌های دنیا، برج تجارت آسیای جنوبی کره، چندین شهر کوچک مختص خرید، بازی کودکان، آموزشی و … اشاره نمود.

بازی‌‌های اخیر آسیایی نیز شهرت بیشتری به این شهر بخشید و سیل گردشگران و علاقه‌مندان ورزشی را به آن سرازیر نمود.

ارسال بار از ایران به کره جنوبی توسط مجموعه آنی بار با بهترین بیمه نامه و با کمترین هزینه انجام میشود . با شماره 57669-021 در تماس باشید و بهترین خدمات را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع