ارسال بار دریایی به بحرین | فریت هوایی به بحرین

باربری از ایران به بحرین

ارسال بار به بحرین تخصص تیم آنی بار است و با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام میشود . برای ارسال بار به بحرین شما می توانید همه روزه درخواست حمل و نقل محموله های خود را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما مطرح نمایید تا بهترین راهکار با کمترین هزینه برای شما فراهم گردد . 

برای ارسال بار به بحرین از ایران ، آنی بار از همه نقاط کشور آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است و با انواع روش های باربری محموله های شما را منتقل می نماید . برای ارسال بار به بحرین روش حمل هوایی و دریایی بهترین گزینه است که امکان انتقال سریع و تخصصی را فراهم می نماید . 

مجموعه آنی بار با در اختیار داشتن بهترین و حرفه ای ترین تیم برای ارسال بار به بحرین ، همه روزه همکاری تخصصی با هموطنان گرامی و تجار و صنایع مختلف در خصوص انتقال محموله های ایشان را دارد.

علاوه بر ارسال بار به بحرین از ایران ، همه روزه برای ارسال بار به قطر نیز می توانید از طریق شماره 57669-021 در تماس باشید. 

 

مراحل ارسال بار و کالا از ایران به بحرین

 

برای ارسال بار و کالا از ایران به بحرین انتقال محموله ها در 5 گام انجام میشود. این گام ها فرایند کلی ارسال کالا و محموله ها می باشد :           

گام اول : مشاوره تلفنی و تخصصی با کارشناسان و متخصصین آنی بار اولین مرحله است. در این مرحله محموله های شما توسط کارشناسان و متخصصین آنی بار مورد بررسی قرار میگیرد تا امکان ارسال آنها به بحرین بررسی گردد. 

 

گام دوم : بسته بندی محموله ها می باشد. بر اساس نوع محموله و شرایط انتقال آن ( روش مورد استفاده ) ممکن است نوع بسته بندی و روش آن متفاوت خواهد بود. به صورت کلی ، بسته بندی تخصصی محموله ها برای حمل به بحرین با استفاده از جعبه های چوبی ، کارتن های مقوایی ، نایلون حباب دار و . . . انجام می شود.

 

گام سوم : در مرحله سوم باید پکینگ لیست به صورت تخصصی و کامل تهیه شود. با طراحی و نوشتن پکینگ لیست حرفه ای در فرایند های گمرکی بهترین نتیجه را خواهیم داشت. 

 

گام چهارم : در گام چهارم و بعد از تهیه پکینگ لیست باید محموله ها به گمرک منتقل شود. در گمرک محموله ها به صورت کامل توسط کارشناسان گمرکی مورد بررسی قرار میگیرند و با ارائه مدارک لازم مجوز های ارسال محموله صادر می گردد.

 

گام پنجم : گام نهایی پس از صدور مجوز های صادراتی ، محموله ها برای ارسال آماده اند و این فرایند تکمیل خواهد شد.

 

روش های باربری به بحرین

 

شما عزیزان می توانید ارسال بار به بحرین را با انواع روش های حمل بار (  هوایی ، دریایی ) در باربری آنی بار انجام دهید.

ارسال بار به بحرین بصورت هوایی سریع ترین روش باربری به خارج از کشور می باشد اما هزینه ارسال بار به بحرین به صورت هوایی مقداری بیشتر از دیگر روش های باربری می باشد.   

در بعضی موارد کارشناسان آنی بار با بررسی موقعیت شهر مقصد و هزینه های باربری و زمان مورد نیاز به شما پیشنهاد می دهند ارسال بار به بحرین را به روش ترکیبی انجام دهید.

ارسال بار به بحرین به روش ترکیبی یعنی مثلا بارتان نیمی از مسیر را با ترانزیت حمل شود و نیمی دیگر را به صورت دریایی. 

تصمیم گیرنده نهایی برای انتخاب روش ارسال بار به بحرین شما مشتریان عزیز می باشید.

روش های ارسال بار به بحرین
روش های ارسال بار به بحرین

علاوه بر ارسال بار به بحرین ، ارسال بار به دبی همراه با خدمات ویژه آنی بار انجام میشود . 

ارسال بار به بحرین به صورت دریایی

روش دریایی یکی از روش های ارسال بار به بحرین می باشد ؛ برای حمل بار دریایی معمولا از کشتی های باری و بزرگ استفاده می شود .

ارسال بار به بحرین با کشتی های کانتینری سرعت کمتری نسبت به هواپیماهای باری دارند .

ترمینال اصلی کانتینر بحرین بندر منامه است که یکی از بزرگترین بندرهای خاورمیانه می باشد .  در هنگام ارسال بار به بحرین بصورت دریایی می توانید از یکی از روش های FCL یا LCL را انتخاب کنید .

  • ارسال بار به بحرین با کشتی به روش FCL : یعنی اینکه محموله و بار شما در یک کانتیر کامل حمل خواهد شد.
  • ارسال بار به بحرین با کشتی با روش LCL : یعنی که محموله و بار شما در کنار چندین محموله دیگر در یک کانتینر بسته بندی می شوند.

علاوه بر ارسال بار به بحرین ، ارسال بار به عمان نیز توسط تیم متخصص آنی بار به صورت همه روزه انجام خواهد شد. 

ارسال محموله بصورت هوایی برای بحرین

یکی از روش های ارسال بار به بحرین ، حمل و نقل هوایی از طریق ایرلاین های معتبر می باشد. مجموعه آنی بار برای ارسال بار به بحرین بصورت هوایی ، همه روزه بهترین و تخصصی ترین خدمات را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماید.

 

ارسال بار به بحرین توسط آنی بار با استفاده از خطوط هوایی معتبر به روش کارگو و فریت بار انجام میشود و امکان انتقال سریع محموله ها فراهم خواهد بود . ما در کمترین زمان ممکن بهترین و حرفه ای ترین تیم را برای انتقال محموله های شما فراهم می نماییم.

 

ارسال بار به بحرین با روش فریت بار برای محموله های با وزن و ابعاد کم و محدود است . اما کارگو امکان انتقال حجم زیاد محموله ها را برای شما فراهم می نماید.

ارسال بار هوایی به بحرین
ارسال بار هوایی به بحرین

علاوه بر ارسال بار به بحرین ، ارسال بار به کویت نیز به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت در اسرع وقت انجام خواهد شد.

چه کالاهایی به بحرین ارسال میشوند؟

 

برای ارسال بار به بحرین آنی بار امکان انتقال انواع محموله و کالا را برای شما فراهم می نماید. هر محموله ای که از نظر گمرک ایران و بحرین محدودیت خروج یا ورود نداشته باشد به صورت همه روزه ارسال خواهد شد.

 

برای ارسال بار به بحرین می توانید محموله های زیر را ارسال کنید:

 

  1. ارسال لوازم شخصی و اثاثیه 
  2. ارسال تجهیزات صنعتی 
  3. انتقال کالاهای الکترونیکی 
  4. ارسال مواد غذایی و خوراکی 
  5. انتقال تجهیزات کشاورزی 

برای ارسال بار به بحرین فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و از طریق مشاوره با کارشناسان و متخصصین ما بهترین خدمات را تجربه کنید. 

 

ارسال اثاثیه و لوازم خانه به بحرین 

 

یکی از خدماتی که مجموعه آنی بار به مهاجرین گرامی ارائه می نماید ارسال اثاثیه و لوازم خانه است. در این خدمات ، مجموعه آنی بار اثاثیه منزل مهاجرین را در محل منزل آنها در ایران بارگیری و به صورت مستقیم به بحرین منتقل می نماید. 

برای ارسال اثاثیه به بحرین می توان از روش دریایی یا روش هوایی استفاده نمود که بر اساس میزان حجم و ابعاد و شرایط محموله های شما مورد استفاده قرار میگیرند. 

ارسال اثاثیه به بحرین به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه کامل انجام میشود و با بالاترین امنیت محموله های شما منتقل میشوند. 

برای مشاوره تخصصی برای انتقال اثاثیه منزل فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید.

ارسال اثاثیه و لوازم خانه به بحرین
ارسال اثاثیه و لوازم خانه به بحرین

ارسال سمپل و هدیه و لوازم شخصی به بحرین

 

اگر قصد دارید سمپل یا نمونه کار خود را برای شرکت ها و کارخانجات و تجار بحرینی ارسال کنید تنها کافیست با ما در تماس باشید. ما به عنوان قوی ترین شرکت باربری بین المللی امکان ارسال انواع بسته های هدیه و سمپل های کوچک و بزرگ را برای شما فراهم می نماییم.

 

برای ارسال لوازم شخصی نیز می توانید از طریق خدمات تخصصی آنی بار با بهترین کیفیت محموله های خود را منتقل کنید. لوازم دانشجویی ، اضافه بار چمدان و. . . به صورت تخصصی منتقل خواهند شد.

 

ارسال بار فله به بحرین

 

یکی از خدماتی که آنی بار در اختیار شما قرار میدهد ، حمل محموله به صورت فله ای به بحرین است . برای حمل بار فله ای به بحرین از کشتی های فله بر استفاده می شود که در  بندر دیر، بندر بوشهر، بنر خرمشهر و… بارگیری را انجام میدهند.

 

همانطور که می دانید بحرین واردات کالا را بسیاری از کشور ها انجام میدهد اما از انجا که ایران کشور غنی از محصولات کشاورزی و . . . می باشد صادرات محموله ها از این طریق به بحرین رونق بسیاری دارد.

 

هزینه های ارسال بار به بحرین چقدر است ؟

 

برای استعلام نرخ هزینه و تعرفه ارسال بار به بحرین با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان خبره آنی بار با ارائه مشاوره دقیق و ارائه خدمات متناسب با نیاز مشتریان تمام تلاش خود را میکنند تا هزینه های ارسال بار به بحرین را تا حد ممکن کاهش دهند و رضایت شما عزیزان را کسب کنند.

کمترین تعرفه ارسال بار به بحرین با بالاترین کیفیت را از ما بخواهید. برای برآورد هزینه می توانید چند روز و یا حتی ماه پیش تر با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

اما هزینه دقیق یک الی دو روز قبل از ارسال بار به بحرین اعلام می شود ، زیرا نرخ ارز دائما در حال نوسان می باشد.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

علاوه بر ارسال بار به بحرین ،  ارسال بار به عراق با کمترین هزینه در اسرع وقت با بهترین کیفیت انجام خواهد شد.

ارسال بار و کالا به بحرین همراه با بیمه نامه معتبر

 

بیمه نامه معتبر آنی بار تمامی حوادث پیش بینی نشده را هنگام ارسال بار به بحرین در نظر گرفته و پوشش داده است. تا بار در سلامت کامل به مقصد ارسال شود و در صورت بروز هر گونه حادثه تمامی زیان و ضررها ، بدون کم و کاست جبران شود.

 

بیمه نامه ارسال بار به بحرین بر اساس ارزش بار تعیین می شود و در اختیار مشتری قرار داده می شود. هزینه کل ارسال بار به بحرین که به مشتری اعلام می شود هزینه بیمه را نیز شامل می شود.

 

باربری دریایی بحرین
باربری دریایی بحرین

علاوه بر ارسال بار به بحرین ، ارسال بار به اردن با کمترین نرخ کرایه توسط باربری آنی بار انجام میشود.

 

ارائه مشاوره رایگان جهت ارسال کالا به بحرین

 

ارائه مشاوره دقیق توسط کارشناسان زبده آنی بار یکی از مهم ترین خدمات آنی بار می باشد. مشاوران و کارشناسان زبده آنی بار در واحد بین الملل همه روزه آماده ارائه خدمات ارسال بار به بحرین و پاسخگویی به شما عزیزان هستند.  

 

مشاوران و کارشناسان آنی بار با تسلط کامل بر قوانین گمرکی ایران و کشور بحرین بهترین روش ارسال بار به بحرین را به شما پیشنهاد خواهند داد.

 

شما می توانید ارسال بار به بحرین را بدون هیچ گونه محدودیتی از ایران به آنی بار بسپارید. کارشناسان بخش بین الملل با تجربه ی بیش از سی سال بهترین مشاوره و خدمات را جهت ارسال بار به بحرین به شما می دهند.

 

زیرا در صورتی که مشاوره درست به مشتری داده نشود ممکن است هزینه ای مازاد برمشتری تحمیل شود و یا روش درستی برای ارسال بار به بحرین انتخاب نشود که در این صورت ممکن است به بار صدمه و آسیب وارد شود.

 

جهت درخواست ارسال بار به بحرین میتوانید با کارشناسان آنی بار تماس حاصل نمایید و یا با ما در واتساپ در تماس باشید و همچنین می توانید از طریق پر کردن فرم های درج شده سفارش خود را برای ارسال بار به بحرین ثبت کنید.

 

علاوه بر غرب آسیا ، خدمات تخصصی برای سایر نقاط جهان نیز ارائه می شود. ارسال بار به استرالیا و ارسال بار به کانادا نیز از خدمات تخصصی و حرفه ای آنی بار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع