ارسال بار به براگا | فریت هوایی براگا

حمل و نقل بار و کالا به براگا

براگا یکی از مهمترین شهر های کشور پرتغال است و هموطنان گرامی زیادی نیز در این شهر زندگی می کنند . همین موضوع سبب شده است که ارسال بار و کالا از ایران به براگا به صورت تخصصی و همه روزه با بهترین کیفیت انجام شود. از همین جهت ، تیم متخصص انی بار به عنوان برترین و قوی ترین شرکت ارائه دهنده خدمات حمل و نقل بار و کالا به براگا به صورت حرفه ای آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان است. 

ارسال بار به براگا می تواند با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت به صورت زمینی ، هوایی و دریایی از نقاط مختلف ایران انجام میشود و امکان انتقال محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی فراهم می باشد. 

 

برای مشاوره با کارشناسان و متخصصین آنی بار می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و بهترین خدمات را تجربه کنید. 

ارسال بار به براگا
ارسال بار به براگا

ارسال بار به پرتغال توسط مجموعه آنی بار با بهترین و کاملترین بیمه نامه انجام میشود. 

ارسال اثاث منزل به براگا

مسافران و مهاجرانی که قصد ارسال لوازم منزلشان به براگا را دارند می توانید این کارا را توسط باربری آتی بار انجام دهند.  برای حمل اثاث و ارسال بار به براگا نیاز به دریافت کارت بازرگانی دارید که آنی بار برای شما انجام می دهد.

همچنین برای ارسال اثاث به براگا باید لوازم منزلتان را بسته بندی کنید و یک لیست بسته بندی تهیه کنید.

در گمرک به صورت تصادفی کارتن ها را چک می کنند و اگر محتویات داخل کارتن با لیست مطابقت نداشته باشد با مشکل مواجه خواهید شد.

ارسال بار به براگا ممنوع می باشد که با تماس با کارشناسان آنی بار میتوانید از این موارد مطلع شوید.

علاوه بر ارسال بار به براگا ، ارسال بار به لیسبون و ارسال بار به پورتو نیز به صورت تخصصی و همه روزه توسط مجموعه آنی بار انجام میشود. 

 

ارسال فرش و تابلو فرش به براگا 

 

یکی از تخصص های مجموعه آنی بار ارسال انواع فرش از ایران به پرتغال است که این امکان برای شهر براگا نیز فراهم است. در این خدمات می توانید انواع فرش دستباف و ماشینی را به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت از طریق خدمات آنی بار منتقل میشوند. 

اگر فرش و تابلوفرش شما جزو کالاهای عتیقه نباشد به راحتی و با کمترین هزینه از طریق خدمات فریت بار مسافری در مدت 2-3 روز کاری به براگا منتقل میشوند.

برای مشاوره با کارشناسان آنی بار برای انتقال سریع و ارزان محموله فرش های خود با شماره 57669-021 در تماس باشید. 

ارسال فرش به براگا
ارسال فرش به براگا

انواع روش های باربری به براگا

شما عزیزان می توانید ارسال بار به براگا را با انواع روش های حمل بار ( زمینی ، هوایی ، دریایی ، ترکیبی ) در باربری آنی بار انجام دهید. 

شما عزیزان می توانید بارتان را به صورت هوایی با هواپیما های مخصوص باربری به براگا ارسال کنید. همچنین می توانید از ترانزیت زمینی برای ارسال بار به براگا استفاده کنید.

در صورتی بار شما از نظر حجم و وزن کم باشد ارسال آن به صورت دربستی به صرفه نمی باشد.

در این موارد شما می توانید بارتان را به صورت خرده بار به براگا ارسال کنید. ارسال بار به براگا به صورت گروپاژ یعنی بار شما مشترک با یک بار دیگر به براگا ارسال شود.

ارسال خرده بار زمینی و دریایی کمترین هزینه را در باربری به براگا دارد. در بعضی موارد کارشناسان آنی بار با بررسی موقعیت شهر مقصد و هزینه های ارسال بار به براگا و زمان مورد نیاز به شما پیشنهاد می دهند بارتان را به روش ترکیبی به براگا ارسال کنید.

تصمیم گیرنده نهایی برای انتخاب روش ارسال بار به براگا شما مشتریان عزیز می باشید.

علاوه بر ارسال بار به براگا ، همه روزه برای ارسال بار به مادرید نیز می توانید از طریق شماره های مجموعه انی بار بهترین و کاملترین مشاوره را به صورت رایگان تجربه کنید. 

ارسال بار به براگا به صورت هوایی و مسافری 

برای ارسال بار به براگا ، بهترین روش برای انتقال محموله های کم وزن و کم حجم فریت بار مسافری می باشد ؛ ما در باربری آنی بار همه  روزه آماده انتقال محموله های شما هستیم . ارسال هوایی یا فریت بار به براگا به صورت تخصصی و از طریق فرودگاه امام خمینی انجام می شود .

در این روش ، محموله های شما با استفاده از خطوط بین المللی هواپیمایی بارگیری و در اسرع وقت ( 3-4 روز ) در براگا به شما عزیزان تحویل داده خواهند شد. 

برای ارسال بار به براگا ، ما همه روزه در اسرع وقت مشاوره تخصصی را در اختیار شما قرار میدهیم تا محموله های خود را بارگیری و منتقل کنید.

ارسال هوایی به براگا
ارسال هوایی به براگا

حمل بار به براگا به صورت زمینی 

شاید یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای ارسال بار به براگا ، حمل زمینی یا ترانزیت کالا باشد . در خدمات حمل بار زمینی به براگا ، محموله های شما در مقصد ( هر نقطه ای از ایران ) بارگیری و به صورت جاده ای به نقاط مختلف پرتغال ارسال می شوند . 

روش زمینی برای ارسال بار به براگا ممکن است حدود 20 الی 30 روز زمانبر باشد اما از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه تر است . 

برای ارسال بار به براگا به صورت زمینی ، همه روزه تریلی های آنی بار در نقطه مورد نظر شما محموله را بارگیری و پس از انتقال آن به گمرک و انجام فرایند های گمرکی ، محموله از طریق مرز ترکیه به سمت اروپا حرکت خواهد نمود. 

برای ارسال بار به براگا لازم است ابتدا با کارشناسان ما مشاوره نمایید.

 

 

ارسال زمینی به براگا
ارسال زمینی به براگا

 

حمل کالا به براگا همراه با بیمه نامه معتبر بین المللی

در باربری آنی بار برای باربری بین المللی ( در این زمینه ارسال بار به براگا ) بیمه نامه معتبر تنظیم می شود. در ارسال بار به براگا نیز این بیمه نامه تنظیم می شود و به صورت دقیق در قرار داد درج خواهد شد. بیمه نامه در ارسال بار به براگا بسیار ضروری می باشد.

زیرا مشتری بار خود را به یک کشور دیگر ارسال می کند و هر کشور قوانین گمرک و مرز خاص خود را دارد. این بیمه نامه معادل ارزش بار تنظیم می شود.

هزینه ارسال بار به براگا

برای استعلام نرخ هزینه و تعرفه ارسال بار به براگا با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان خبره آنی بار با ارائه مشاوره دقیق و ارائه خدمات متناسب با نیاز مشتریان تمام تلاش خود را میکنن تا هزینه های باربری تا حد ممکن کاهش دهند و رضایت شما عزیزان را کسب کنند.

 

کمترین تعرفه ارسال بار به براگا با بالاترین کیفیت را از ما بخواهید. برای برآورد هزینه می توانید چند روز و یا حتی ماه پیش تر با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

اما هزینه دقیق یک الی دو روز قبل از ارسال بار به براگا اعلام می شود ، زیرا نرخ ارز دائما در حال نوسان می باشد.

علاوه بر ارسال بار به براگا ، برای ارسال بار به مونیخ و ارسال بار به منچستر نیز بهترین و تخصصی ترین خدمات توسط مجموعه آنی بار با ارائه مشاوره تخصصی انجام می شود. 

خدمات آنی بار برای ارسال اثاث به براگا

  • بسته بندی تمامی لوازم منزل ( ظروف شکستنی , کتابخانه , البسه و …. ) به طور کاملا استاندارد و اصولی در محل
  • بار گیری جهت ارسال بار به براگا بصورت هوایی
  • انجام امور گمرکی با و یا بدون حضور مسافر : مسافران براگا برای انجام امور گمرگی برای ارسال بار به براگا بصورت فریت بار با خواست خود می توانند در تمامی تشریفات گمرکی می توانند حضور داشته باشند که در این میان بعضی از مسافران کارشناس فریت بار را همراهی می کنند با این حال مسافرانی هستند که تمامی امور و مسئولیت ارسال بار به براگا را به عهده ی شرکت فریت بار آنی بار قرار می دهند . شرکت فریت بار آنی بار با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین هدف این شرکت و مشاوران ما رضایت مندی شما مشتریان می باشد .
  • پالت بندی محموله در صورت نیاز : به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی های احتمالی محموله و یا بار بعد از انجام دادن امورات گمرکی در صورت نیاز و صلاحدید پالت بندی می کنند . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی آنی بار هم مسئولیت انجام این کارها را نیز عهده دار می شود تا محموله ی شما مسافران عزیز صحیح و سالم به مقصد برسد .
  • در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به براگا : شرکت آنی بر در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداکثر هزینه ی کم مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی همچون امارات , ترکیش ایرلانیز , لوفنتهانزا و غیره را برای ارسال بار به براگا با افتخار بر عهده می گیرد .

 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

مشاوره رایگان جهت باربری به براگا 

برای حمل و ارسال بار به براگا بصورت دربستی ( ترانزیت زمینی ) و یا بصورت خرده بار ( هوایی ) و یا بصورت حمل دریایی ، شما می توانید با کارشناسان با تجربه و حرفه ای ما در خصوص خدمات حرفه ای و متنوع مشاوره نموده و در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را در اختیار داشته باشید .

کارشناسان آنی بار با داشتن تجربه بالا در حمل بار به خارج از کشور ، بهترین مشاوره را در اختیار شما قرار میدهد. با مشاوره تخصصی با کارشناسان ما ، خدماتی دقیق ، سریع و ارزان ارسال بار به براگا را تجربه کنید. 

آنی بار ارائه دهنده انواع خدمات باربری و ارسال بار به براگا  از ایران با انواع روش های زمینی و غیره می باشد .

ارسال بار به براگا در کمترین زمان ممکن به صورت همه روزه ؛ ارسال بارهای سبک و سنگین ، ترانزیت به براگا همگی از جمله خدمات آنی بار می باشند.

جهت ثبت سفارش ارسال بار به براگا می توانید با شماره های پنج رقمی درج شده تماس حاصل نمایید و یا از طریق واتساپ به صورت آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بـِراگا (Braga) شهری مهم در شمال غربی پرتغال، در استان مینیو (Minho) است. در سال ۲۰۰۱ میلادی جمعیت آن ۱۱۲٬۰۸۹ نفر و با حومهٔ شهر در مجموع ۱۶۳٬۷۸۴ نفر بوده‌است.

حدودهٔ شهری براگا به ۲۳ منطقهٔ شهرداری و محدودهٔ براگا و حومه جمعاً به ۶۲ منطقهٔ شهرداری تقسیم شده‌است. براگا همچنین مرکز کلانشهر مینیو با جمعیتی برابر با ۷۷۵٬۱۳۷ نفر به‌شمار می‌آید.

این کلانشهر یکی از سریعترین رشدها را در اتحادیه اروپا دارد. براگا در زمام امپراتوری روم براکارا آگوستا نام داشت و مرکز استان گالاسیا بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع