ارسال بار به منچستر

ارسال بار از ایران به منچستر 

برای انتقال محموله و کالاهای مختلف از ایران به منچستر باید از خدمات یک شرکت حمل و نقل و باربری بین المللی معتبر استفاده نمایید تا با بهترین کیفیت و ایمنی محموله های شما از نقاط مختلف ایران به منچستر منتقل شود.

در خدمات باربری برای منچستر امکان ارسال محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی فراهم است و همه نوع محموله با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه توسط آنی بار منتقل می شوند.

 

انتقال محموله های مختلف بر اساس شرایط و قوانین گمرکی ایران و انگلیس انجام می شود و محموله هایی که از نظر قانونی ممنوعیت خاصی دارند قابل ارسال نخواهند بود. از همین جهت برای انتقال محموله ها باید ابتدا با متخصصین در خصوص نوع محموله و شرایط آن مشاوره نموده و از امکان انتقال محموله های خود مطلع شوید. 

 

برای ارسال بار به منچستر روش های مختلفی وجود دارند که بر اساس نوع محموله و شرایط آن امکان انتقال کالاها در ابعاد و شرایط مختلف را فراهم می نماید. در ادامه این مقاله به بررسی آنها می پردازیم.

باربری از ایران به منچستر
باربری از ایران به منچستر

روش های ارسال بار به منچستر چیست ؟

 

همانطور که گفته شد ، برای ارسال بار به منچستر باید از روش مناسب بر اساس نوع محموله و شرایط ان استفاده نمود تا محموله ها در اسرع وقت و با بهترین ایمنی و بالاترین سرعت منتقل شوند.

 

در مجموعه آنی بار برای انتقال کالا و محموله به منچستر از روش حمل هوایی ، زمینی و دریایی استفاده میشود که امکان انتقال انواع محموله ها را فراهم می نماید.

 

حمل و نقل محموله ها و کالا های تجاری و صنعتی با استفاده از روش های مناسب مستقیما در هزینه ارسال بار به منچستر موثر است و از همین جهت اهمیت انتقال روش مناسب بسیار بالا است.

ارسال هوایی بار به منچستر

 

یکی از روش های ارسال بار به منچستر ، حمل و نقل هوایی می باشد. در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به منچستر ارسال میشود. 

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به منچستر است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند.

ارسال بار به منچستر بصورت هوایی ، به 2 روش کارگو و فریت بار انجام میشود. کارگو به ارسال بار و کالا با هواپیماهای باربری گفته میشود که امکان حمل حجم زیادی از انواع بار را فراهم میکند. اما منظور از فریت بار ، ارسال بار به منچستر در حجم کم و بصورت مسافری می باشد.

ارسال بار به منچستر به صورت فریت بار با بهترین بیمه نامه انجام میشود. ما برای انتقال فوری محموله های شما در اسرع وقت ، 500 میلیون بیمه رایگان برای ارسال بار به منچستر در اختیارتان قرار میدهیم.

 

ارسال بار بصورت زمینی برای منچستر

 

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به منچستر به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود . ارسال بار به منچستر به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد.

 

  • گروپاژ ( خرده بار )
  • حمل دربستی 

 

در روش اول ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، با یک خودرو باربری ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) از ایران حرکت کرده و با عبور از کشور ها و شهر های مختلف در شهر منچستر ، تخلیه می شود. در بعضی موارد هزینه ارسال بار به منچستر بصورت خرده بار کمتر است اما ممکن است مدت زمان بیشتری به طول بینجامد.

در روش دوم ، بار شما به صورت دربست با یک خودرو باربری مشخص از ایران به هامیورگ حرکت می نماید. در  این روش ، همان خودرویی که محموله شما را بارگیری کرده است در گمرک انگلستان محموله را تحویل میدهد و شما می توانید برای اطمینان از صحت این موضوع شماره پلاک خودرو را تطبیق دهید. 

در هر دو روش ارسال بار به منچستر ، می توانید به باربری آنی بار اطمینان نمایید. 

ترانزیت کالا به منچستر
ترانزیت کالا به منچستر

حمل انواع بار و کالا با ترانزیت کالا به انگلستان با ارزانترین نرخ کرایه .

ارسال انواع بار و کالا به شهر منچستر 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به منچستر ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید . ما برای ارسال بار به منچستر بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به منچستر می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات ارسال بار به انگلستان به شما عزیزان ندارد. 

  • ارسال محموله صادراتی به منچستر
  • انتقال آهن آلات به منچستر
  • ارسال اثاثیه به منچستر
  • حمل لوازم شخصی به منچستر
  • ارسال کالاهای تجاری به منچستر

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به منچستر را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و انگلستان ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

فرایند های گمرکی نیز توسط تیم تخصصی و حرفه ای آنی بار در اسرع وقت انجام می شود. 

ارسال اثاثیه منزل از ایران به منچستر 

 

علاوه بر ارسال بارهای تجاری و صنعتی ، حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی دیگر از خدمات آنی بار برای ارسال بار به منچستر می باشد . بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در منچستر یا سایر شهر های انگلستان را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به منچستر را در اختیارشان قرار دهد.

ارسال اثاثیه و لوازم منزل برای منچستر به روش های مختلفی انجام می شود : 

  • ارسال بار به منچستر بصورت هوایی
  • ارسال بار به منچستر بصورت زمینی

حمل اثاثیه به صورت زمینی را نیز می توانید به دو صورت دربستی و خرده بار انجام دهید. آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای اسباب کشی و ارسال بار به منچستر در اختیارتان قرار می دهد.

برای ارسال اثاث منزل بصورت دربست با یک ترانزیت یا کامیون به منچستر ، ابتدا نیاز است کارت اقامت خود را دریافت کنید.

علاوه بر ارسال بار به منچستر ، ارسال بار به مونیخ از خدمات آنی بار در باربری به آلمان می باشد.

 

ارسال حیوانات به منچستر 

 

یکی از ویژگی های آنی بار فراهم نمودن امکان انتقال حیوانات خانگی از ایران به منچستر است. در این خدمات حیوانات شما از طریق خدمات حمل هوایی به صورت تخصصی و در اسرع وقت به منچستر ارسال می شوند.

 

برخی ایرلاین ها برای انتقال حیوانات امکان ورود حیوان به داخل هواپیما را فراهم نموده اند اما برخی از ایرلاین ها اجازه ورود حیوانات خانگی به داخل هواپیما را نمی دهند و از همین جهت باید حیوانات داخل باکس مخصوص و در محوطه بار هواپیما قرار گیرند.

حیواناتی مانند سگ ، گربه ، پرندگان و . . . امکان ارسال به منچستر را دارند اما قبل از ارسال حیوانات باید واکسیناسیون به صورت کامل ، دریافت شناسنامه ، تزریق چیپ اطلاعات و . . انجام شود.

 

علاوه بر ارسال بار به منچستر ، حمل بار به پاریس از خدمات تخصصی آنی بار در فرانسه می باشد .

ارسال پرده و لوازم آشپزخانه 

 

یکی از مهمترین مواردی که به منچستر ارسال می شود پرده و لوازم آشپزخانه مانند سیخ و منقل کباب است. مجموعه آنی بار پس از انجام بسته بندی تخصصی امکان انتقال این محموله ها را فراهم می نماید. اگر حجم و وزن محموله شما کم باشد امکان ارسال هوایی به منچستر فراهم است و محموله حدود 2-3 روز بعد در منچستر تحویل شما خواهد شد.

 

ارسال مبلمان به منچستر

 

یکی از مهمترین مواردی که مشتریان گرامی از آنی بار درخواست می نمایند و ما نیز در اسرع وقت این خدمات را ارائه می نماییم  ارسال مبلمان است. 

برای ارسال مبلمان باید موارد خاصی رعایت گردد که به صورت زیر هستند : 

 

  1. اگر محموله به صورت هوایی به منچستر ارسال شود نیاز به سمپاشی و جعبه های چوبی دارد اما در اسرع وقت محموله منتقل میشود.
  2. اگر حجم مبلمان زیاد باشد ، بهترین روش حمل زمینی است که هزینه های آن نسبتا معقول است.

علاوه بر ارسال بار به منچستر ، ارسال بار به مارسی تحت پوشش بیمه نامه کامل انجام خواهد شد. 

 

ارسال چه کالاهایی به منچستر ممنوع است ؟

در خدمات ارسال بار به منچستر یا سایر شهر های انگلستان ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و انگلستان قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به منچستر هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به منچستر میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به منچستر می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای انگلستان نیز بار ارسال کنید.

در صورتی که هنگام ارسال بار به منچستر این کالا ها در بارتان مشاهده شود جریمه می شوید و در برخی موارد همچون دخانیات پیگرد قانونی دارد. 

کالاهای ممنوع در باربری به منچستر
کالاهای ممنوع در باربری به منچستر 

حمل بار به منچستر تحت پوشش بیمه کامل 

 

در خدمات ارسال بار به منچستر ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به منچستر است . 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به منچستر خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به منچستر ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

آنی بار برای ارسال بار به منچستر یا سایر شهر های انگلستان از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

بیمه نامه شرکت حمل و نقل آنی بار برای ارسال بار به منچستر، در کمترین زمان ممکن بیشترین پوشش را به شما ارائه می نماید.

بیمه نامه باربری بین المللی

چرا آنی بار را برای ارسال بار به منچستر انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به منچستر توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم :

  • مجموعه آنی بار بهترین تیم مشاوره و کارشناسی را در اختیار شما قرار می دهد تا کمترین هزینه ارسال بار به منچستر و همچنین ایمنی بالا را برای شما فراهم نماید. 
  • مجموعه آنی بار بر اساس میزان بودجه ، زمان و نوع محموله شما یکی از روش های ارسال بار به منچستر را به شما پیشنهاد می کند . این موضوع می تواند توسط شما پذیرفته یا رد شود. 
  • آنی بار از 2 نوع بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی استفاده مینماید . بیمه نامه CMR که تا مبلغ 20 هزار دلار میباشد و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود و طی یک قرار داد لازم اجرا تحویل شما می شود .
  • امکان ارسال بار به منچستر بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری نیز توسط آنی بار برای شما عزیزان فراهم است . شما می توانیم محموله خود را به بسپارید و طبق قرار داد در هر تاریخی که علاقه مند هستید ارسال شود.

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به منچستر را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم.

حمل بار به ایتالیا از سایر خدمات حمل و نقل و باربری به اروپا می باشد . 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

هزینه باربری از ایران به منچستر 

هزینه ارسال بار به منچستر یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . برای پاسخ به این سوال باید اطلاعاتی از جمله وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن داشته باشید .

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به منچستر استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به منچستر بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به منچستر دارد.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ کرایه ارسال بار به منچستر را استعلام بگیرید ، البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به منچستر به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به منچستر بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

جهت دریافت خدمات باربری و ارسال بار به منچستر تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید. 

ارسال بار به لیورپول انگلستان با ارزانترین و کمترین نرخ کرایه 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع