ارسال بار به بریتیش کلمبیا ( شهر ویکتوریا ) کانادا

حمل و نقل بار و کالا به بریتیش کلمبیا

ارسال بار به بریتیش کلمبیا کانادا که یکی از مهمترین استان های کشور کانادا می باشد به صورت همه روزه و از طریق حمل دریایی و هوایی توسط آنی بار انجام میگیرد. انتقال محموله های تجاری و صنعتی و شخصی از نقاط مختلف ایران از ویژگی های خدمات آنی بار است که امکان جابجایی محموله در انواع وزن و حجم را فراهم می نماید.

مجموعه آنی بار به عنوان یکی از برترین و قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل بین المللی کالا و محموله های تجاری امکان انتقال انواع محموله ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم را فراهم نموده است و علاوه بر این انجام تشریفات گمرکی در ایران و کانادا نیز به صورت تخصصی و سریع توسط مجموعه آنی بار انجام خواهد شد.

 

ارسال بار از ایران به کانادا توسط مجموعه آنی بار با سالها تجربه و به صورت حرفه ای انجام میشود . بسیاری از تجار و اشخاصی که قصد ارسال محموله برای دوستان یا قوام خود را دارند از طریق خدمات آنی بار در مدت کوتاهی محموله های خود را منتقل می نمایند. با ما از طریق شماره 57669-021 در تماس باشید و بهترین خدمات را تجربه کنید.

ارسال بار به استان بریتیش کلمبیا
ارسال بار به استان بریتیش کلمبیا

 

ارسال هوایی بار به بریتیش کلمبیا و شهر ویکتوریا

یکی از روش های ارسال بار به بریتیش کلمبیا ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به کانادا ارسال میشود. 

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به بریتیش کلمبیا است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

فریت بار به بریتیش کلمبیا مناسب حمل انواع بار و کالاهای شخصی ، اثاثیه در حجم کم می باشد و خدمات کارگو مناسب واردات و صادرات ایران و کانادا می باشد .

خدمات ارسال هوایی از ایران به ویکتوریا در استان بریتیش کلمبیای کانادا از طریق فرودگاه امام خمینی تهران انجام میشود و محموله ها در فرودگاه بین المللی ویکتوریا به شما عزیزان تحویل داده خواهند شد.

ارسال هوایی از ایران به ویکتوریا بریتیش کلمبیا
ارسال هوایی از ایران به ویکتوریا بریتیش کلمبیا

حمل و نقل بار دریایی به بریتیش کلمبیا

یکی از روش های ارسال بار به بریتیش کلمبیا کانادا ، حمل و نقل دریایی می باشد ، از این روش می توانید برای ارسال بار به بریتیش کلمبیا ، تورنتو و سایر شهرهای کانادا استفاده کنید .

برای ارسال بار به بریتیش کلمبیا بصورت دریایی ، ابتدا بارتان به یکی از بنادر کشور ارسال می شود و سپس از آنجا توسط کانتینر مناسب در کشتی های باربری ، بارگیری و به تورنتو ارسال می شود .

 

هزینه ارسال بار به بریتیش کلمبیا با این روش کمتر از روش های دیگر است اما این روش زمان زیادی طول می کشید و برای برخی بارها مناسب نیست. 

در بعضی موارد کارشناسان آنی بار با بررسی موقعیت شهر مقصد و هزینه های ارسال بار به بریتیش کلمبیا و زمان مورد نیاز به شما پیشنهاد می دهند بارتان را به روش ترکیبی به ویکتوریا یا سایر شهر های استان بریتیش کلمبیا ارسال کنید.

تصمیم گیرنده نهایی برای انتخاب روش ارسال بار به بریتیش کلمبیا شما مشتریان عزیز می باشید.

علاوه بر ارسال بار به شهر ویکتوریا و استان بریتیش کلمبیا ،همه روزه برای ارسال بار به ونکوور و ارسال بار از ایران به تورنتو نیز می توانید از خدمات آنی بار با بهترین کیفیت بهره مند شوید. 
ارسال دریایی از ایران به بریتیش کلمبیا
ارسال دریایی از ایران به بریتیش کلمبیا

ارسال اثاثیه منزل به بریتیش کلمبیا

 

 

یکی از خدمات تخصصی آنی بار ارسال اثاثیه و لوازم منزل به بریتیش کلمبیا کانادا می باشد .

 

برای اطلاع بیشتر بهتر است بدانید : 

 

مسافران در اولین سفر خود به کانادا با پر کردن فرم دیکلریشن لیست اسباب و اثاثیه ای که می خواهند به کانادا حمل کنند مشخص کنند . با پر کردن این فرم مسافران می توانند تا چهار سال بدون پرداخت عوارض گمرکی وسائل خود را به کانادا فریت نمایند لذا لزومی برای فریت کردن تمامی وسائل خود در یک پارت به کانادا ندارید .

 

صفر تا صد خدمات ارسال اثاثیه به بریتیش کلمبیا را به آنی بار بسپارید ( بسته بندی ، پکینگ لیست ، بارگیری ، حمل ، انجام تشریفات گمرکی ،ترخیص و . . . ) 

ارسال اثاثیه و لوازم خانه به صورت دریایی و هوایی امکانپذیر است و محموله های مختلف شما توسط آنی بار در امنیت کامل و با بهترین کیفیت منتقل خواهند شد. مشاوران و متخصصین آنی بار از طریق شماره 57669-021 برای مشاوره تخصصی در کنار شما عزیزان هستند.
ارسال لوازم شخصی و اثاثیه به بریتیش کلمبیا
ارسال لوازم شخصی و اثاثیه به بریتیش کلمبیا

آیا حضور مسافر یا صاحب بار هنگام فریت بار به بریتیش کلمبیا الزامی است ؟ 

حضور شما در زمان ارسال بار به بریتیش کلمبیا در بیشتر مواقع ضروری نیست.
روش کار شرکت آنی بار ، به این صورت می باشد که بار شما از درب منزل ، دفترکار و انبار ، کارخانه ، فروشگاه و . . . تحویل گرفته می شود و سپس توسط خودرو باربری مناسب به قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی انتقال داده می شود و پس از انجام امور گمرکی بصورت هوایی به کانادا ارسال می شود.
در صورتی که شما قصد سفر به بریتیش کلمبیا را ندارید اما مایل به ارسال بار به بریتیش کلمبیا هستید یا قصد ارسال سوغات و هدیه برای عزیزان خود را دارید ، شرکت آنی بار ، با تحویل گرفتن بار از درب منزل، ارسال بار به بریتیش کلمبیا را بر عهده می‌گیرد و کماکان نیازی به حضور شما در فرودگاه نیست مگر در موارد خاص که کارشناسان ما به شما اعلام می کنند.
ارسال بار از ایران به اتاوا نیز توسط آنی بار به صورت تخصصی با کمترین هزینه انجام میشود. 

ارسال انواع بار و کالا به استان بریتیش کلمبیا 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به بریتیش کلمبیا ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید .

ما برای ارسال بار به بریتیش کلمبیا بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد .

  • ارسال محموله صادراتی به بریتیش کلمبیا
  • انتقال آهن آلات به بریتیش کلمبیا
  • ارسال اثاثیه به بریتیش کلمبیا
  • حمل لوازم شخصی به بریتیش کلمبیا
  • ارسال کالاهای تجاری به بریتیش کلمبیا

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به بریتیش کلمبیا را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و بریتیش کلمبیا ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

انجام امور گمرک و ترخیص کالا برای ارسال بار به بریتیش کلمبیا کانادا را می توانید به کارشناسان و متخصصان آنی بار بسپارید.

مجموعه آنی بار به عنوان متخصص انتقال محموله های مختلف به کانادا ، ارسال بار به کبک و ارسال بار به ادمونتون را نیز در اسرع وقت و با بهترین کیفیت انجام می دهد.

تشریفات گمرکی برای ارسال بار به بریتیش کلمبیا شامل چه مواردی می شود؟

منظور از تشریفات گمرکی مرحله وزن کردن بار، ارزیابی اقلام بار، بررسی مدارک و اسناد خروج بار و . . . می باشد.

در این مرحله اجازه خروج کالاهای ممنوعه داده نمی شود و توسط مامور گمرک برگشت داده شده و یا در صورت مغایرت کالا با قوانین جمهوری اسلامی ممکن است بارتان دردسر ساز شود. پس ، از مشاوران آنی بار در مورد این کالاهای ممنوعه مشاوره  دریافت نمایید.

مدارک لازم برای ارسال بار مسافری به بریتیش کلمبیا

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به فرستادن بار به بریتیش کلمبیا در کانادا نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در بریتیش کلمبیا که دریافت کننده بار شما در فرودگاه بریتیش کلمبیا می باشد با خود همراه داشته باشید.

 

مدارک لازم برای ارسال بار تجاری به بریتیش کلمبیا

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در بریتیش کلمبیا افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به بریتیش کلمبیا مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به بریتیش کلمبیا علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست :

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • مرحله نهایی صدور بارنامه ارسال بار به بریتیش کلمبیا 

     

مدارک لازم برای ارسال بار به بریتیش کلمبیا
مدارک لازم برای ارسال بار به بریتیش کلمبیا

 

پس از طی تمام مراحل ذکر شده و تایید افسر گمرک بار شما آماده تحویل به شرکت هواپیمایی است. بهترین و تخصصی ترین خدمات برای ارسال بار به هالیفاکس و حمل بار به کلگری را نیز می توانید از طریق شماره های آنی بار ثبت سفارش کنید.

چرا آنی بار را برای ارسال بار به بریتیش کلمبیا انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به بریتیش کلمبیا توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما معرفی کنیم :

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • بهترین تیم مشاوره و کارشناسی برای ارسال بار به بریتیش کلمبیا  
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به بریتیش کلمبیا (دریایی یا هوایی) و مشخص کردن هزینه ارسال بار به بریتیش کلمبیا
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط پرسنل شرکت آنی بار
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای ارسال بار به کانادا 
  • صدور بارنامه بین المللی
  • ارائه بیمه نامه CMR تا مبلغ 20 هزار دلار و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود 
  • امکان پیگیری بارهای ارسال شده به بریتیش کلمبیا
  • امکان ارسال بار به بریتیش کلمبیا بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری 

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به بریتیش کلمبیا را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم .

حمل بار به بریتیش کلمبیا تحت پوشش بیمه کامل 

یکی از مهمترین موارد هنگام ارسال بار به بریتیش کلمبیا ، استفاده از بیمه نامه بین المللی می باشد ، که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به بریتیش کلمبیا است . 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به بریتیش کلمبیا خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به بریتیش کلمبیا ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

آنی بار برای ارسال بار به بریتیش کلمبیا از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

آنی بار با بیمه نامه معتبر بیشترین سطح پوشش بیمه را با کمترین هزینه برای حمل انواع بار و کالا در باربری و ارسال بار به بریتیش کلمبیا در اختیارتان قرار می دهد.

 

ارسال بار به بریتیش کلمبیا بدون بلیط و پاسپورت امکان پذیر است ؟

 همراه داشتن بلیط و پاسپورت در تمام مراحل سفر و ارسال بار به بریتیش کلمبیا ضروری است. صاحبین بار باید بدانند که فریت بار هوایی به بریتیش کلمبیا برای بارهای کم‌حجم مقرون به صرفه است، اما بلیط و پاسپورت را حتماً از شما می‌خواهند.
شرکت آنی بار امکان ارسال بار به بریتیش کلمبیا بدون بلیط و پاسپورت را برای شما فراهم نموده است.
افرادی که قصد ارسال بارهای تجاری را دارند و می‌خواهند فرش و مواد غذایی و صنایع‌دستی به بریتیش کلمبیا ارسال کنند، مطلع باشند که ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی ، جهت انجام تشریفات گمرکی و ارسال بار به بریتیش کلمبیا الزامی است.
حضور شما در زمان ارسال بار به بریتیش کلمبیا در بیشتر مواقع ضروری نیست.
مراحل ارسال بار به بریتیش کلمبیا ، به این صورت است که بار شما از درب منزل، دفتر و انبار تحویل می‌گیرد و سپس بصورت زمینی آن را به قسمت باربری فرودگاه امام خمینی انجام می دهد و به امور گمرکی جهت ارسال بار به بریتیش کلمبیا و حمل هوایی آن خواهد پرداخت.
در صورتی که شما مسافر نیستید و مایل به ارسال بار به بریتیش کلمبیا یا فرستادن سوغات برای عزیزان خود هستید، شرکت آنی بار ، با تحویل گرفتن بار از درب منزل، ارسال بار به بریتیش کلمبیا را بر عهده می‌گیرد و کماکان نیازی به حضور شما در فرودگاه نیست.
شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار 

هزینه باربری از ایران به بریتیش کلمبیا 

اولین و مهم ترین سوال برای تمام افرادی که قصد حمل و نقل بین المللی دارند ، هزینه های باربری می باشد. در ارسال بار به بریتیش کلمبیا هم همین طور است ، اکثر افرادی که با ما تماس می گیرند به دنبال استعلام نرخ کرایه هستند.

هزینه ارسال بار به بریتیش کلمبیا با توجه به نوع بار، وزن آن و نحوه ارسال متفاوت است. همچنین خطوط هوایی و کشتیرانی مختلف طبیعتا قیمت های متفاوتی را به مشتریان خود پیشنهاد میکنند. 

برای ارسال بار به بریتیش کلمبیا شما می توانید از هفته ها قبل نرخ کرایه را استعلام بگیرید اما نرخ کرایه دقیق تنها در روز باربری به شما اعلام می شود و علت آن وابسته بودن نرخ کرایه به نرخ ارز می باشد.

 

ارزانترین خدمات ارسال بار به بریتیش کلمبیا را با آنی بار تجربه کنید .

نکات مهم هنگام تحویل بار از شرکت هواپیمایی در بریتیش کلمبیا

پس از اتمام تمام مراحل ارسال بار به بریتیش کلمبیا در ایران و ارسال آن توسط شرکت های هواپیمایی به بریتیش کلمبیا ، حالا زمان آن می رسد که ، کارمندان شرکت هواپیمایی در شهر بریتیش کلمبیا با شماره تلفنی که شما تحت عنوان دریافت کننده بار، در بارنامه ذکر کردید تماس گرفته و خبر حصول بارتان را به شهر بریتیش کلمبیا به شما اعلام نمایند.

لذا نیاز است شما به این موارد توجه داشته باشید :

هنگام صدور بارنامه ارسال بار به بریتیش کلمبیا ، حداقل دو شماره تلفن ارائه نمایید و از در دسترس بودن آن ها مطمئن باشید .

پیشنهاد ما به شما این است که خودتان با شرکت هواپیمایی تماس گرفته و پیگیر وضعیت بارتان شوید. زیرا پرسنل شرکت هواپیمایی تلاش خاصی برای تماس با شما و اعلام رسیدن بارتان نخواهند نمود.

در صورتی که بارتان را تحویل نگیرید به انبار فرودگاه منتقل می شود و هزینه های انبارداری در فرودگاه های مختلف در شهرهای مختلف در کانادا متفاوت است.

در نهایت بهترین خدمات و ارزانترین قیمت ها را برای ارسال بار به بریتیش کلمبیا می توانید از آنی بار دریافت کنید . 

 

بریتیش کلمبیا غربی‌ترین استان کانادا است که در میان رشته‌کوه راکی و اقیانوس آرام قرار گفته‌است. بریتیش کلمبیا از شمال با قلمروهای شمال غرب و قلمرو یوکان، از شرق با استان آلبرتا، از جنوب با ایالت واشینگتنِ امریکا و از غرب با اقیانوس آرام همسایه است. مرکز استان بریتیش کلمبیا شهر ویکتوریا و بزرگ‌ترین شهر آن ونکوور است. این استان در سال ۱۸۷۱، به عنوان ششمین استان به کنفدراسیون کانادا پیوست.

این استان غربی‌ترین استان کانادا و در کنار اقیانوس آرام جای دارد. بریتیش کلمبیا با داشتن مناطق زیبای طبیعی (۶ پارک ملی). بنابر سرشماری سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۴/۸ میلیون نفر را در خود جای داده‌است و بسیاری از ساکنان این استان در منطقه لوئر مین‌لند ساکن هستند.

مساحت این استان به اندازه جمع مساحت کشورهای فرانسه، آلمان و هلند است. این شهر با داشتن بالغ بر ۲/۵ میلیون نفر جمعیت سومین شهر پرجمعیت کانادا محسوب می‌شود.

 

یکی از تخصص های آنی بار ، ارسال بار به مونترال است که به صورت همه روزه با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام می شود . با کارشناسان ما در تماس باشید و بهترین خدمات را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع