ارسال بار به آتلانتا | فریت هوایی آتلانتا آمریکا

حمل و نقل بار و کالا از ایران به آتلانتا

 

ارسال بار به آتلانتا توسط مجموعه انی بار امکان انتقال محموله های سبک و سنگین و کالاهای تجاری و شخصی را برای شما عزیزان فراهم می نماید و شما می توانید با خیال آسوده و با کمترین هزینه محموله های خود را منتقل کنید . مجموعه آنی بار برای حمل بار از ایران به آمریکا از طریق حمل هوایی و حمل دریایی بهترین شرایط را برای انتقال محموله های شما فراهم نموده است و با بهترین بیمه نامه محموله های شما منتقل خواهند شد.

 

انتقال محموله های تجاری و شخصی از ایران به آتلانتا به صورت همه روزه انجام میشود و محموله های مختلف در ابعاد و وزن های مختلف قابل انتقال هستند . لازم به ذکر است که محموله هایی قابل ارسال بار به آتلانتا هستند که از نظر گمرک ایران مممنوعیتی برای ارسال ندارند.

 

شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار به عنوان متخصص ارسال بار به آتلانتا در مدت زمان بسیار کوتاهی محموله های شما را با کمترین هزینه و در اسرع وقت منتقل خواهد کرد. برای ارسال بار به آتلانتا ، مشاوره تخصصی به صورت رایگان از طریق شماره تلفن   5 رقمی 57669-021 انجام می گردد. 

 

ارسال هوایی بار به آتلانتا 

 

یکی از روش های ارسال بار به آتلانتا ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به آمریکا ارسال میشود. از آنجایی که پرواز مستقیم از ایران برای آمریکا وجود ندارد معمولا محموله ها از طریق دبی یا استانبول به آتلانتا یا سایر شهر های امریکا ارسال می شوند. در این روش پرواز های شرکت های هواپیمایی که به آتلانتا پرواز از طریق دبی یا استانبول دارند در تهران بارگیری شده و پس از توقف کوتاه در این مقاصد به سمت آتلانتا پرواز می کنند.

 

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به آتلانتا است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند و از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند.

 

فریت بار به آتلانتا مناسب حمل انواع بار و کالاهای شخصی ، اثاثیه در حجم کم می باشد و خدمات کارگو مناسب واردات و صادرات ایران و آمریکا می باشد. ارسال هوایی از ایران به آتلانتا از طریق فرودگاه امام خمینی تهران انجام میشود و محموله شما در فرودگاه بین‌المللی آتلانتا  تحویل خواهد شد.

علاوه بر ارسال بار به آتلانتا ، مجموعه آنی بار برای ارسال بار به پورتلند نیز بهترین و تخصصی ترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد. 

آیا حضور مسافر یا صاحب بار هنگام فریت بار به آتلانتا الزامی است ؟ 

حضور شما در زمان ارسال بار به آتلانتا در بیشتر مواقع ضروری نیست.
روش کار شرکت آنی بار ، به این صورت می باشد که بار شما از درب منزل ، دفترکار و انبار ، کارخانه ، فروشگاه و . . . تحویل گرفته می شود و سپس توسط خودرو باربری مناسب به قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی انتقال داده می شود و پس از انجام امور گمرکی بصورت هوایی به آمریکا ارسال می شود.
در صورتی که شما قصد سفر به آتلانتا را ندارید اما مایل به ارسال بار به آتلانتا هستید یا قصد ارسال سوغات و هدیه برای عزیزان خود را دارید ، شرکت آنی بار ، با تحویل گرفتن بار از درب منزل، ارسال بار به آتلانتا را بر عهده می‌گیرد و کماکان نیازی به حضور شما در فرودگاه نیست مگر در موارد خاص که کارشناسان ما به شما اعلام می کنند.
مجموعه آنی بار برای ارسال بار به سن دیگو نیز بهترین و تخصصی ترین خدمات را با کمترین هزینه از همه نقاط ایران ارائه می نماید.

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

نکات مهم هنگام تحویل بار از شرکت هواپیمایی در آتلانتا

پس از اتمام تمام مراحل ارسال بار به آتلانتا در ایران و ارسال آن توسط شرکت های هواپیمایی به آتلانتا ، حالا زمان آن می رسد که ، کارمندان شرکت هواپیمایی در شهر آتلانتا با شماره تلفنی که شما تحت عنوان دریافت کننده بار، در بارنامه ذکر کردید تماس گرفته و خبر حصول بارتان را به شهر آتلانتا به شما اعلام نمایند.

لذا نیاز است شما به این موارد توجه داشته باشید :

هنگام صدور بارنامه ارسال بار به آتلانتا ، حداقل دو شماره تلفن ارائه نمایید و از در دسترس بودن آن ها مطمئن باشید. پیشنهاد ما به شما این است که خودتان با شرکت هواپیمایی تماس گرفته و پیگیر وضعیت بارتان شوید. زیرا پرسنل شرکت هواپیمایی تلاش خاصی برای تماس با شما و اعلام رسیدن بارتان نخواهند نمود.

 

در صورتی که بارتان را تحویل نگیرید به انبار فرودگاه منتقل می شود و هزینه های انبارداری در فرودگاه های مختلف در شهرهای مختلف در آمریکا متفاوت است. در نهایت بهترین خدمات و ارزانترین قیمت ها را برای ارسال بار به آتلانتا می توانید از آنی بار دریافت کنید.

 

علاوه بر خدمات ارسال بار و کالا از ایران به آتلانتا ، مجموعه آنی بار برای حمل هوایی به لس آنجلس و ارسال هوایی به نیویورک نیز بهترین و تخصصی ترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد.

حمل و نقل بار دریایی به آتلانتا

یکی از روش های ارسال بار به آتلانتا آمریکا ، حمل و نقل دریایی می باشد ، از این روش می توانید برای ارسال بار به آتلانتا ، تورنتو و سایر شهرهای آمریکا استفاده کنید .

 

هزینه ارسال بار به آتلانتا با این روش کمتر از روش های دیگر است اما این روش زمان زیادی طول می کشید و برای برخی بارها مناسب نیست. 

 

در بعضی موارد کارشناسان آنی بار با بررسی موقعیت شهر مقصد و هزینه های ارسال بار به آتلانتا و زمان مورد نیاز به شما پیشنهاد می دهند بارتان را به روش ترکیبی به آتلانتا ارسال کنید.

 

تصمیم گیرنده نهایی برای انتخاب روش ارسال بار به آتلانتا شما مشتریان عزیز می باشید اما مشاوره با کارشناسان آنی بار امکان انتقال سریع و ارزان برای شما را فراهم خواهد نمود.

ارسال انواع بار و کالا به شهر آتلانتا 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به آتلانتا ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید .

ما برای ارسال بار به آتلانتا بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد .

  • ارسال محموله صادراتی به آتلانتا
  • انتقال آهن آلات به آتلانتا
  • ارسال اثاثیه به آتلانتا
  • حمل لوازم شخصی به آتلانتا
  • ارسال کالاهای تجاری به آتلانتا

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به آتلانتا را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و آتلانتا ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

انجام امور گمرک و ترخیص کالا برای ارسال بار به آتلانتا آمریکا را می توانید به کارشناسان و متخصصان آنی بار بسپارید.

 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار 

 

ارسال اثاثیه منزل به آتلانتا

 

 

یکی از خدمات تخصصی آنی بار ارسال اثاثیه و لوازم منزل به آتلانتاآمریکا می باشد. از آنجایی که تعداد ایرانیان ساکن در امریکا بسیار زیاد است این خدمات برای انتقال کالا و لوازم منزل به این کشور و خصوصا برای آتلانتا بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

 

برای اطلاع بیشتر بهتر است بدانید : 

 

مسافران در اولین سفر خود به آمریکا با پر کردن فرم دیکلریشن لیست اسباب و اثاثیه ای که می خواهند به آمریکا حمل کنند مشخص کنند . با پر کردن این فرم مسافران می توانند تا چهار سال بدون پرداخت عوارض گمرکی وسائل خود را به آمریکا فریت نمایند لذا لزومی برای فریت کردن تمامی وسائل خود در یک پارت به آمریکا ندارید.

 

صفر تا صد خدمات ارسال اثاثیه به آتلانتا را به آنی بار بسپارید ( بسته بندی ، پکینگ لیست ، بارگیری ، حمل ، انجام تشریفات گمرکی ،ترخیص و . . . ) 

 

ارسال فرش به آتلانتا 

 

یکی از خدماتی که مجموعه انی بار در اختیار هموطنان و مسافران گرامی قرار میدهد امکان ارسال فرش می باشد. محموله های فرش دستباف یا ماشینی در صورتی که به قصد تجارت ارسال نشوند دارای هزینه اندکی برای ارسال هستند. 

 

منظور از ارسال محموله تجاری ارسال فرش در تعداد زیاد است. به عنوان مثال فردی که قصد ارسال 1 عدد فرش به آتلانتا را دارد محموله شخصی حساب میشود و هزینه های گمرکی آن بسیار کم خواهد بود. علاوه بر این امکان انتقال فرش های عتیقه و قدیمی وجود ندارد و در صورتی که ارزیاب گمرک محموله را به عنوان عتیقه شناسایی کند ممکن است مشکلات حقوقی برای فرستنده محموله ایجاد شود.

 

 

تشریفات گمرکی برای ارسال بار به آتلانتا شامل چه مواردی می شود؟

منظور از تشریفات گمرکی مرحله وزن کردن بار، ارزیابی اقلام بار، بررسی مدارک و اسناد خروج بار و . . . می باشد .

در این مرحله اجازه خروج کالاهای ممنوعه داده نمی شود و توسط مامور گمرک برگشت داده شده و یا در صورت مغایرت کالا با قوانین جمهوری اسلامی ممکن است بارتان دردسر ساز شود. پس ، از مشاوران آنی بار در مورد این کالاهای ممنوعه مشاوره  دریافت نمایید.

مدارک لازم برای ارسال بار مسافری به آتلانتا

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به فرستادن بار به آتلانتا در آمریکا نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در آتلانتا که دریافت کننده بار شما در فرودگاه آتلانتا می باشد با خود همراه داشته باشید.

 

مدارک لازم برای ارسال بار تجاری به آتلانتا

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در آتلانتا افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به آتلانتا مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به آتلانتا علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست :

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • مرحله نهایی صدور بارنامه ارسال بار به آتلانتا

پس از طی تمام مراحل ذکر شده و تایید افسر گمرک بار شما آماده تحویل به شرکت هواپیمایی است.

مدارک لازم برای انتقال محموله از ایران به آتلانتا
مدارک لازم برای انتقال محموله از ایران به آتلانتا

چرا آنی بار را برای ارسال بار به آتلانتا انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به آتلانتا توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما معرفی کنیم :

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • بهترین تیم مشاوره و کارشناسی برای ارسال بار به آتلانتا  
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به آتلانتا (دریایی یا هوایی) و مشخص کردن هزینه ارسال بار به آتلانتا
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط پرسنل شرکت آنی بار
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای ارسال بار به آمریکا 
  • صدور بارنامه بین المللی
  • ارائه بیمه نامه CMR تا مبلغ 20 هزار دلار و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود 
  • امکان پیگیری بارهای ارسال شده به آتلانتا
  • امکان ارسال بار به آتلانتا بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری 

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به آتلانتا را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم.

 

علاوه بر ارسال بار و کالا به آتلانتا ، همه روزه برای ارسال بار به فیلادلفیا نیز بهترین و تخصصی ترین خدمات را  ثبت سفارش کنید.

حمل بار به آتلانتا تحت پوشش بیمه کامل

 

یکی از مهمترین موارد هنگام ارسال بار به آتلانتا ، استفاده از بیمه نامه بین المللی می باشد ، که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به آتلانتا است.

 

هر نوع محموله ای که از ایران به مقاصد مختلف در جهان ارسال می شود باید در مقابل حوادث و خسارات به صورت کامل تحت پوشش قرار گیرد. بر اساس میزان ارزش محموله مبلغ سطح پوشش بیمه مشخص می شود. 

 

مجموعه آنی بار در روش حمل دریایی و هوایی برای واشتنگتن یا سایر شهر های آمریکا از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده می نماید و پوشش صفر تا صد را فراهم نموده است. از همین جهت می توانید با خیال آسوده محموله خود را به آنی بار بپارید. 

خساراتی از قبیل شکستگی ، سرقت محموله ، آتش سوزی و غیره به صورت کامل تحت پوشش بیمه قرار خواهند داشت.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار 

باربری از ایران به آتلانتا توسط مجموعه آنی بار در مدت زمان کوتاهی انجام میشود و برای انتقال محموله های مختلف مشاوره تخصصی رایگان در راستای بهبود خدمات و تجربه باربری بین المللی با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میگرد. 

 

ارسال بار و کالا از ایران به اتلانتا
ارسال بار و کالا از ایران به اتلانتا

آتلانتا «به انگلیسی:Atlanta» مرکز ایالت جورجیا آمریکاست و بزرگ‌ترین شهر آن است. محاسبات اداره آمار آمریکا در سال ۲۰۰۶ جمعیت کلان‌شهر آتلانتا را حدود ۵٬۴۷۸٬۶۶۷ تخمین زده‌است.

به دلیل رشد گسترده و توانمندی اقتصادی، برخی از این شهر با عنوان «نیویورک جنوب» نام برده‌اند.

مرکز بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی جهان دلتا ایرلاینز در این شهر قرار دارد، و دفاتر اصلی شبکه سی‌ان‌ان و شرکت کوکاکولا، هوم دیپو، و یو پی اس نیز در آتلانتا برپاشده است.

فرودگاه اصلی این شهر فرودگاه بین‌المللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا از بزرگ‌ترین فرودگاه‌های جهان است. سازمان قطار سریع شهری آتلانتا و حومه نیز روزانه ۴۸۳۰۰۰ نفر جابجا می‌کند.

سه دانشگاه مطرح این شهر دانشگاه جورجیا تک، دانشگاه ایالتی جورجیا، و دانشگاه اموری می‌باشند. کتابخانه و موزه جیمی کارتر و کاپیتول ایالت جورجیا نیز در اینجا قرار دارند.

شالوده حمل و نقل شهر آتلانتا چند شبکه دارد: مترو مارتا (MARTA)، یک تراموای خیابانی، چندین اتوبان بین ایالتی، ۷۲ کیلومتر جاده دوچرخه، و شلوغ‌ترین فرودگاه بر روی زمین، فرودگاه بین‌المللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا (Hartsfield Jackson International Airport). عمده‌ترین وسایل حمل و نقل ساکنان آتلانتا ماشین است، به دلیل یک ساختار شهری که بسیار غیر متمرکز است، با کم گزینه برای حمل و نقل جایگزین. خارج از مرکز شهر، چند شهرستان به منظور تأمین مالی حمل و نقل عمومی توافق کرده‌اند؛ بنابراین، سرویس قطار فقط در مرکز شهر در دسترس است. در عوض، مسافران به شهرستانهای آتلانتا باید یک ماشین شخصی را به دست بیاورند. توسعه مترو مارتا (MARTA) وابسته به تغییر در نظر مقام‌های شهرستانها در اطراف آتلانتا است. متأسفانه، از ترس فقر پایین‌شهری آتلانتا و یک میراث طولانی تبعیض نژادی، برنامه‌های توسعه قطار بلافاصله بی‌مصرف می‌شوند. تا زمانی که یک طرح تصویب بشود، جاده‌های آتلانتا در میان انباشته‌ترین جاده‌های آمریکا می‌مانند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع