ارسال بار به سن دیگو | فریت بار هوایی سن دیگو

حمل و نقل بار و کالا از ایران به سن دیگو

سن دیگو یکی از مهترین شهر های ایالت کالیفرنیا در آمریکا می باشد که ایرانیان زیادی نیز در این شهر زندگی میکنند و ارسال بار و کالا از ایران به سن دیگو نیز به صورت همه روزه انجام میشود. اما انتخاب یک شرکت معتبر و مطمئن که سابقه روشن و مشخصی در امور باربری بین بین المللی دارد می تواند فرایند ارسال بار به سن دیگو را تسریع و با کمترین هزینه محوله های شما را منتقل کند.

ارسال بار به سن دیگو توسط مجموعه آنی بار به صورت همه روزه و حرفه ای با بهترین پوشش بیمه نامه انجام میشود و محموله های مختلف شما در اسرع وقت منتقل خواهند شد. 

اگر قصد ارسال بار از ایران به سن دیگو را دارید می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و با مشاوره رایگان با کارشناسان ما بهترین خدمات را در اسرع وقت تجربه کنید. 

ارسال هوایی بار به سن دیگو 

 

یکی از روش های ارسال بار به سن دیگو ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به آمریکا ارسال میشود. از آنجایی که پرواز مستقیم از ایران برای آمریکا وجود ندارد معمولا محموله ها از طریق دبی یا استانبول به سن دیگو یا سایر شهر های امریکا ارسال می شوند. در این روش پرواز های شرکت های هواپیمایی که به سن دیگو پرواز از طریق دبی یا استانبول دارند در تهران بارگیری شده و پس از توقف کوتاه در این مقاصد به سمت سن دیگو پرواز می کنند.

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به سن دیگو است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند و از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند.

فریت بار به سن دیگو مناسب حمل انواع بار و کالاهای شخصی ، اثاثیه در حجم کم می باشد و خدمات کارگو مناسب واردات و صادرات ایران و آمریکا می باشد.

 

ارسال هوایی از ایران به سن دیگو از طریق فرودگاه امام خمینی تهران انجام میشود و محموله شما در فرودگاه بین‌المللی سن دیگو  تحویل خواهد شد.

ارسال هوایی به سن دیگو
ارسال هوایی به سن دیگو
ارسال بار به آمریکا به صورت هوایی به صورت کامل تحت پوشش بهترین و کاملترین بیمه نامه انجام خواهد شد و محموله های شما در امنیت کامل منتقل میشوند.

آیا حضور مسافر یا صاحب بار هنگام فریت بار به سن دیگو الزامی است ؟ 

حضور شما در زمان ارسال بار به سن دیگو در بیشتر مواقع ضروری نیست.
روش کار شرکت آنی بار ، به این صورت می باشد که بار شما از درب منزل ، دفترکار و انبار ، کارخانه ، فروشگاه و . . . تحویل گرفته می شود و سپس توسط خودرو باربری مناسب به قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی انتقال داده می شود و پس از انجام امور گمرکی بصورت هوایی به آمریکا ارسال می شود.
در صورتی که شما قصد سفر به سن دیگو را ندارید اما مایل به ارسال بار به سن دیگو هستید یا قصد ارسال سوغات و هدیه برای عزیزان خود را دارید ، شرکت آنی بار ، با تحویل گرفتن بار از درب منزل، ارسال بار به سن دیگو را بر عهده می‌گیرد و کماکان نیازی به حضور شما در فرودگاه نیست مگر در موارد خاص که کارشناسان ما به شما اعلام می کنند.
شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار 
علاوه بر ارسال بار به سن دیگو ، ارسال بار به سن خوزه و ارسال بار به نیویورک به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت انجام خواهد شد. 

نکات مهم هنگام تحویل بار از شرکت هواپیمایی در سن دیگو

پس از اتمام تمام مراحل ارسال بار به سن دیگو در ایران و ارسال آن توسط شرکت های هواپیمایی به سن دیگو ، حالا زمان آن می رسد که ، کارمندان شرکت هواپیمایی در شهر سن دیگو با شماره تلفنی که شما تحت عنوان دریافت کننده بار، در بارنامه ذکر کردید تماس گرفته و خبر حصول بارتان را به شهر سن دیگو به شما اعلام نمایند.

لذا نیاز است شما به این موارد توجه داشته باشید :

هنگام صدور بارنامه ارسال بار به سن دیگو ، حداقل دو شماره تلفن ارائه نمایید و از در دسترس بودن آن ها مطمئن باشید. پیشنهاد ما به شما این است که خودتان با شرکت هواپیمایی تماس گرفته و پیگیر وضعیت بارتان شوید. زیرا پرسنل شرکت هواپیمایی تلاش خاصی برای تماس با شما و اعلام رسیدن بارتان نخواهند نمود.

در صورتی که بارتان را تحویل نگیرید به انبار فرودگاه منتقل می شود و هزینه های انبارداری در فرودگاه های مختلف در شهرهای مختلف در آمریکا متفاوت است. در نهایت بهترین خدمات و ارزانترین قیمت ها را برای ارسال بار به سن دیگو می توانید از آنی بار دریافت کنید.

 

حمل و نقل بار دریایی به سن دیگو

یکی از روش های ارسال بار به سن دیگو آمریکا ، حمل و نقل دریایی می باشد ، از این روش می توانید برای ارسال بار به سن دیگو ، تورنتو و سایر شهرهای آمریکا استفاده کنید .

 

هزینه ارسال بار به سن دیگو با این روش کمتر از روش های دیگر است اما این روش زمان زیادی طول می کشید و برای برخی بارها مناسب نیست.

 

در بعضی موارد کارشناسان آنی بار با بررسی موقعیت شهر مقصد و هزینه های ارسال بار به سن دیگو و زمان مورد نیاز به شما پیشنهاد می دهند بارتان را به روش ترکیبی به سن دیگو ارسال کنید.

 

تصمیم گیرنده نهایی برای انتخاب روش ارسال بار به سن دیگو شما مشتریان عزیز می باشید اما مشاوره با کارشناسان آنی بار امکان انتقال سریع و ارزان برای شما را فراهم خواهد نمود.

 

ارسال دریایی برای سن دیگو
ارسال دریایی برای سن دیگو

 

علاوه بر ارسال بار به سن دیگو ، همه روزه برای ارسال بار به بوستون و ارسال بار به سن آنتونیو نیز می توانید از آنی بار بهترین خدمات را بخواهید.

ارسال انواع بار و کالا به شهر سن دیگو 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به سن دیگو ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید .

ما برای ارسال بار به سن دیگو بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد .

  • ارسال محموله صادراتی به سن دیگو
  • انتقال آهن آلات به سن دیگو
  • ارسال اثاثیه به سن دیگو
  • حمل لوازم شخصی به سن دیگو
  • ارسال کالاهای تجاری به سن دیگو

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به سن دیگو را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و سن دیگو ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

انجام امور گمرک و ترخیص کالا برای ارسال بار به سن دیگو آمریکا را می توانید به کارشناسان و متخصصان آنی بار بسپارید.

 

ارسال اثاثیه منزل به سن دیگو

 

 

یکی از خدمات تخصصی آنی بار ارسال اثاثیه و لوازم منزل به سن دیگوآمریکا می باشد. از آنجایی که تعداد ایرانیان ساکن در امریکا بسیار زیاد است این خدمات برای انتقال کالا و لوازم منزل به این کشور و خصوصا برای سن دیگو بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

 

برای اطلاع بیشتر بهتر است بدانید : 

 

مسافران در اولین سفر خود به آمریکا با پر کردن فرم دیکلریشن لیست اسباب و اثاثیه ای که می خواهند به آمریکا حمل کنند مشخص کنند . با پر کردن این فرم مسافران می توانند تا چهار سال بدون پرداخت عوارض گمرکی وسائل خود را به آمریکا فریت نمایند لذا لزومی برای فریت کردن تمامی وسائل خود در یک پارت به آمریکا ندارید.

 

صفر تا صد خدمات ارسال اثاثیه به سن دیگو را به آنی بار بسپارید ( بسته بندی ، پکینگ لیست ، بارگیری ، حمل ، انجام تشریفات گمرکی ،ترخیص و . . . ) 

ارسال لوازم منزل به سن دیگو
ارسال لوازم منزل به سن دیگو

 

ارسال فرش به سن دیگو 

 

یکی از خدماتی که مجموعه آنی بار در اختیار هموطنان و مسافران گرامی قرار میدهد امکان ارسال فرش می باشد. محموله های فرش دستباف یا ماشینی در صورتی که به قصد تجارت ارسال نشوند دارای هزینه اندکی برای ارسال هستند. 

 

منظور از ارسال محموله تجاری ارسال فرش در تعداد زیاد است. به عنوان مثال فردی که قصد ارسال 1 عدد فرش به سن دیگو را دارد محموله شخصی حساب میشود و هزینه های گمرکی آن بسیار کم خواهد بود. علاوه بر این امکان انتقال فرش های عتیقه و قدیمی وجود ندارد و در صورتی که ارزیاب گمرک محموله را به عنوان عتیقه شناسایی کند ممکن است مشکلات حقوقی برای فرستنده محموله ایجاد شود.

ارسال لوازم منزل به سن دیگو
ارسال لوازم منزل به سن دیگو

برای ارسال بار به لس آنجلس نیز می توانید از طریق خدمات آنی بار بهترین و تخصصی ترین انتقال کالا را در اسرع وقت انجام دهید.

 

تشریفات گمرکی برای ارسال بار به سن دیگو شامل چه مواردی می شود؟

منظور از تشریفات گمرکی مرحله وزن کردن بار، ارزیابی اقلام بار، بررسی مدارک و اسناد خروج بار و . . . می باشد .

در این مرحله اجازه خروج کالاهای ممنوعه داده نمی شود و توسط مامور گمرک برگشت داده شده و یا در صورت مغایرت کالا با قوانین جمهوری اسلامی ممکن است بارتان دردسر ساز شود. پس ، از مشاوران آنی بار در مورد این کالاهای ممنوعه مشاوره  دریافت نمایید.

مدارک لازم برای ارسال بار مسافری به سن دیگو

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به فرستادن بار به سن دیگو در آمریکا نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در سن دیگو که دریافت کننده بار شما در فرودگاه سن دیگو می باشد با خود همراه داشته باشید.

 

مدارک لازم برای ارسال بار تجاری به سن دیگو

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در سن دیگو افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به سن دیگو مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به سن دیگو علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست :

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • مرحله نهایی صدور بارنامه ارسال بار به سن دیگو

پس از طی تمام مراحل ذکر شده و تایید افسر گمرک بار شما آماده تحویل به شرکت هواپیمایی است.

 

چرا آنی بار را برای ارسال بار به سن دیگو انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به سن دیگو توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما معرفی کنیم :

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • بهترین تیم مشاوره و کارشناسی برای ارسال بار به سن دیگو  
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به سن دیگو (دریایی یا هوایی) و مشخص کردن هزینه ارسال بار به سن دیگو
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط پرسنل شرکت آنی بار
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای ارسال بار به آمریکا 
  • صدور بارنامه بین المللی
  • ارائه بیمه نامه CMR تا مبلغ 20 هزار دلار و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود 
  • امکان پیگیری بارهای ارسال شده به سن دیگو
  • امکان ارسال بار به سن دیگو بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری 

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به سن دیگو را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم.

 

حمل بار به سن دیگو تحت پوشش بیمه کامل

 

یکی از مهمترین موارد هنگام ارسال بار به سن دیگو ، استفاده از بیمه نامه بین المللی می باشد ، که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به سن دیگو است.

 

هر نوع محموله ای که از ایران به مقاصد مختلف در جهان ارسال می شود باید در مقابل حوادث و خسارات به صورت کامل تحت پوشش قرار گیرد. بر اساس میزان ارزش محموله مبلغ سطح پوشش بیمه مشخص می شود. 

 

مجموعه آنی بار در روش حمل دریایی و هوایی برای واشتنگتن یا سایر شهر های آمریکا از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده می نماید و پوشش صفر تا صد را فراهم نموده است. از همین جهت می توانید با خیال آسوده محموله خود را به آنی بار بپارید. 

خساراتی از قبیل شکستگی ، سرقت محموله ، آتش سوزی و غیره به صورت کامل تحت پوشش بیمه قرار خواهند داشت.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار 

ارسال بار به آمریکا دیگر سخت و با دردسر نمی باشد و برای باربری از ایران به سن دیگو توسط مجموعه آنی بار در مدت زمان کوتاهی انجام میشود و برای انتقال محموله های مختلف مشاوره تخصصی رایگان در راستای بهبود خدمات و تجربه باربری بین المللی با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میگرد. 

سَن دیـِگو  یک شهر ساحلی در جنوب کالیفرنیا واقع در گوشه جنوب غربی ایالات متحده آمریکا است. بر اساس آمارگیری سال ۲۰۰۵ جمعیت آن ۱٫۲۵۵٫۵۴۰ نفر برآورد گردیده‌است. این شهر دومین شهر بزرگ کالیفرنیا و هشتمین شهر بزرگ ایالات متحده آمریکا است. نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا در این شهر حضور و پایگاه بسیار گسترده‌ای دارد.

سن دیگو پنجمین شهر ستان پرجمعیت در ایالات متحده است. سن دیگو با جمعیت ۱٬۳۸۱٬۶۱۱(در سال ۲۰۲۲) به عنوان هشتمین شهر پر جمعیت ایالات متحده شناخته شود است. این شهر مناطق توریستی زیادی دارد، از جمله باغ وحش سن دیگو، برخ کالیفرنیا و موزه میدوی (USS Midway). ایرانی‌ها دوست دارند از خانه ایران در پارک بالبوآ دیدن کنند.

پارک بالبوآ میزبان انواع جشن‌های ایرانی از جمله نوروز، سیزده بدر و چهارشنبه سوری است. در خانه ایران چیزهایی مانند فرش ایرانی و عکس ایران پیدا می‌شود. در پارک بالبوآ، سی و دو خانه بین‌المللی با فرهنگ‌های مختلف وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع