ارسال بار به سارانسک | فریت هوایی سارانسک

حمل و نقل و باربری به سارانسک 

 

ارسال بار به سارانسک یکی از خدمات تخصصی آنی بار است که به هموطنان گرامی ارائه می شود ، باربری به سارانسک همه روزه از تمام نقاط کشور انجام می شود . هموطنان و مهاجران گرامی می توانند با کمترین هزینه ارسال بار به سارانسک را از تمام نقاط کشور با انواع روش های باربری انجام دهند . 

 

 

تمامی خدمات ارسال بار به سارانسک همراه با انجام فرایند گمرکی در ایران و روسیه توسط شرکت آنی بار انجام می شود و این امکان برای شما فراهم است که در اسرع وقت انواع بار و کالا را به سارانسک یا هر یک از شهرهای روسیه ارسال کنید.

 

 

ارسال بار به سارانسک و سایر شهرهای روسیه بصورت همه روزه انجام میشود و برای حفاظت از محموله شما بیمه بار بصورت کامل انجام میشود ؛ بسته بندی نیز بصورت تخصصی و حرفه ای توسط آنی بار برای ارسال بار به سارانسک ارائه می شود.

 

علاوه بر سارانسک ، همه روزه برای ارسال بار به مسکو نیز می توانید از طریق آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات را از طریق شماره 57669-021 ثبت سفارش نمایید. 

 

ارسال هوایی بار به سارانسک 

 

ارسال بار به سارانسک با روش های مختلف باربری هوایی ، زمینی انجام می شود .

 

یکی از روش های ارسال بار به سارانسک ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به سارانسک ارسال میشود. 

 

حمل و نقل هوایی سریعترین و بهترین روش برای ارسال بار به سارانسک است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند . 

فریت مسافری به سارانسک روسیه

اگر قصد سفر به سارانسک را دارید و بارتان بیش از مقدار مجاز است بهتر است از فریت بار مسافری استفاده کنید ؛ زیرا هزینه ارسال بار به سارانسک بصورت فریت حدود سی درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز محاسبه می شود. پس فریت مقرون به صرفه تر است.

 

ارسال بار به سارانسک بصورت کارگو

 

جهت حمل کالاهای تجاری می توانید از خدمات کارگو استفاده کنید که مخصوص این نوع بارهاست و با هواپیما های باربری انجام می شود ؛ بیشترین سهم صادرات بار به سارانسک شامل مواد غذایی و فرش دستباف، لوازم منزل و صنایع دستی می باشد.

ارسال هوایی به سارانسک
ارسال هوایی به سارانسک

ارسال هوایی به سن پترزبورگ نیز توسط مجموعه آنی بار به صورت همه روزه انجام میشود و انواع محموله و کالا با بهترین کیفیت منتقل میشوند. با شماره های ما در تماس باشید و بهترین خدمات را تجربه کنید.

 

ارسال بار بصورت زمینی برای سارانسک

 

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به سارانسک به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود . ارسال بار به سارانسک به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد .

 

  • در روش گروپاژ ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، با یک خودرو باربری ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) از ایران حرکت کرده و با عبور از کشور ها و شهر های مختلف در شهر سارانسک ، تخلیه می شود .
  • در روش دربستی ، ارسال بار به سارانسک با یک خودرو باربری مشخص بصورت دربست انجام می شود. این روش ، از نظر زمانی بهتر از گروپاژ است. 

 

از مزایای ارسال بار به سارانسک بصورت زمینی می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

 

  1.  یکی از مهم ترین مزایای ارسال بار به سارانسک زمینی نسبت به دیگر روش های حمل و نقل دریایی، هوایی قابل انعطاف بودن این نوع حمل و نقل است. راه ها و زمانبندی ها را می توان با توجه به نیاز تنظیم کرد.
  2. محموله ها را می توان مستقیما در وسیله نقلیه جاده ای بار زد و مستقیم در مقصد تخلیه کرد. و از مشکلات تحویل به واسطه ها جلوگیری نمود.

 

 

علاوه بر سارانسک ، همه روزه برای ارسال بار به کازان نیز می توانید بهترین و تخصصی ترین خدمات را از ما بخواهید. 

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به سارانسک

 

 

مدارکی که برای فریت بار به سارانسک بصورت هوایی مورد نیاز است بدین شرح می‌باشد:

  • یک کپی یا عکس از بلیط هواپیمای شما
  • اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده‌ی بار
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)

اما چنانچه قصد ارسال بار تجاری به سارانسک را دارید، میبایست این مدارک را ارائه دهید:

  • کارت بازرگانی و یا معرفی‌نامه از شرکت جهت ارسال بار تجاری به سارانسک 
  • مجوزهای لازم جهت اخذ مجوز صادراتی (در صورت لزوم)
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)
  • اینوویس

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات ارسال بار به سارانسک تنها کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

ارسال انواع بار و کالا به شهر سارانسک 

 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به سارانسک ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید . ما برای ارسال بار به سارانسک بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به سارانسک می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات حمل بار به روسیه به شما عزیزان ندارد. 

 

  • ارسال محموله صادراتی به سارانسک
  • انتقال آهن آلات به سارانسک
  • ارسال اثاثیه به سارانسک
  • حمل لوازم شخصی به سارانسک
  • ارسال کالاهای تجاری به سارانسک

 

انجام تمام مراحل ارسال بار به سارانسک توسط کارشناسان و پرسنل آنی بار انجام می شود ، از امور گمرکی گرفته تا بسته بندی و بارچینی.

 

حمل بار و کالا را می توانید با انواع روش های باربری به سارانسک به آنی بار بسپارید.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

ارسال اثاثیه منزل از ایران به سارانسک 

 

حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی از خدمات آنی بار برای ارسال بار به سارانسک می باشد . برخی از هموطنانی قصد مهاجرت و ادامه زندگی در سارانسک یا سایر شهر های روسیه را دارند ، برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به سارانسک را در اختیارشان قرار دهد.

 

بسته بندی تخصصی بار جهت ارسال اثاثیه به سارانسک

 

حمل اثاثیه به صورت زمینی ، به دو صورت دربستی و خرده بار انجام دهید. آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای اسباب کشی و ارسال بار به سارانسک در اختیارتان قرار می دهد.

 

برای ارسال اثاث به سارانسک نیاز به دریافت اخذ اقامت دائم یا موقت کشور روسیه دارید ، برای این امر نیز می توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید .

 

شما عزیزان باید حداقل 2 هفته قبل از زمان مورد نظرتان برای ارسال بار به سارانسک با آنی بار تماس بگیرید.

بهترین و تخصصی ترین خدمات برای ارسال بار به سوچی و ارسال بار به نیژنی نوگورود نیز توسط مجموعه آنی بار ارائه خواهد شد. 

موارد ممنوعه هنگام ارسال بار به سارانسک

 

در خدمات ارسال بار به سارانسک یا سایر شهر های روسیه ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و روسیه قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به سارانسک هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به سارانسک میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به سارانسک می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای روسیه نیز بار ارسال کنید.

 

حمل بار به سارانسک تحت پوشش بیمه کامل 

 

بیمه نامه معتبر آنی بار تمامی حوادث پیش بینی نشده را برای ارسال بار به سارانسک در نظر گرفته و پوشش داده است.

تا بار در سلامت کامل به مقصد ارسال شود و در صورت بروز هر گونه حادثه هنگام ارسال بار به سارانسک تمامی زیان و ضررها ،در اسرع وقت و بدون کم و کاست جبران شود.

این بیمه نامه بر اساس ارزش بار تعیین می شود و در اختیار مشتری قرار داده می شود.

آنی بار برای ارسال بار به سارانسک از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه تکمیلی از شرکت های ایرانی استفاده می نماید .

 

500 میلیون بیمه رایگان برای ارسال بار به سارانسک به تمامی صاحبین بار ارائه می شود . 

 

هزینه کل ارسال بار به سارانسک که به مشتری اعلام می شود هزینه بیمه را نیز شامل می شود.  

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

هزینه باربری از ایران به سارانسک 

 

هزینه ارسال بار به سارانسک یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . پاسخ این سوال با توجه به وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن مشخص می شود .

 

 

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به سارانسک استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به سارانسک بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه ارسال بار به سارانسک دارد.

 

 

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ دقیق باربری و ارسال بار به سارانسک را استعلام بگیرید.

 

البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به سارانسک به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به سارانسک بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد.

چرا آنی بار را برای ارسال بار به سارانسک انتخاب کنیم ؟

 

 

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به سارانسک توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم :

 

  • مجموعه آنی بار بهترین تیم مشاوره و کارشناسی را در اختیار شما قرار می دهد تا کمترین هزینه ارسال بار به سارانسک و همچنین ایمنی بالا را برای شما فراهم نماید. 
  • مجموعه آنی بار بر اساس میزان بودجه ، زمان و نوع محموله شما یکی از روش های ارسال بار به سارانسک را به شما پیشنهاد می کند . این موضوع می تواند توسط شما پذیرفته یا رد شود. 
  • آنی بار از 2 نوع بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی استفاده مینماید . بیمه نامه CMR که تا مبلغ 20 هزار دلار میباشد و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود و طی یک قرار داد لازم اجرا تحویل شما می شود .
  • امکان ارسال بار به سارانسک بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری نیز توسط آنی بار برای شما عزیزان فراهم است . شما می توانیم محموله خود را به بسپارید و طبق قرار داد در هر تاریخی که علاقه مند هستید ارسال شود.

 

کارشناسان آنی بار همه روزه در خدمت رسانی به مشتری آماده می باشند و تمامی اطلاعات خود را در اختیار مشتری قرار خواهند داد تا مشتریان آنی بار در بستری امن ارسال بار به سارانسک را انجام دهند.

 

شهری که یکی از بازیگران اصلی اقتصادی و بازرگانی روسیه محسوب می شود . این شهر بخشی از قسمت اروپایی کشور روسیه محسوب می شود که مرکز جمهعوری موردوویا قرار دارد و در 650 کیلومتری جنوب شرقی مسکو واقع شده است.

 

شهری که معماریش برگرفته از سبکهای هنری قرنهای 17 و 18 میلادیست که از نظر زیبایی می توان گفت یکی از زیباترین شهرهای روسیه است . نام این شهر برگرفته از رودخانه سارنکا می باشد.

 

جمعیت این شهر 297415 نفر می باشد که در مساحتی به وسعت 72 کیلومتر ساکن هستند و می توان اشتیاق گردشگران برای سفر به آن را دلیل بناهای تاریخی و هم مدرن و مراکز خرید و پارکهای سرسبز و زیبایش دانست . غالب مردم این شهر عضو کلیسای ارتدوکس و ما بقی از دین اسلام پیروی می کنند. بهترین راه ارتباطی این شهر با سایر شهرهای روسیه ، قطارهای سریع السیر می باشد زیرا این شهر فاقد فرودگاه بین المللی می باشد.

 

ارسال بار به خارج از کشور نیاز به یک تماس تلفنی دارد. بهترین خدمات را می توانید از طریق شماره 57669-021 ثبت سفارش کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع