حمل بار به صربستان + مشاوره تخصصی رایگان

ارسال کالا به صربستان

حمل کالا به صربستان با انواع روش های باربری به صورت زمینی ،دریایی و هوایی انجام خواهد شد. ما برای ارسال بار به صربستان کمترین نرخ کرایه را برای انتقال سریع و ارزان محموله ها به شما عزیزان ارائه می نماید .

شرکت بین المللی آنی بار متخصص حمل بار به کشوهای آسیایی و اروپایی و … با کمترین هزینه و در بالاترین کیفیت می باشد.

ارسال اثاث و لوازم منزل طبق ضوابط گمرک و کشور مقصد

حمل کالا به صربستان با انجام امور گمرکی و ترخیص انجام می شود و صدور انواع مجوز های صادرات،استاندارد و کارت بازرگانی تنظیم کارنه تیر برای ارسال بار به صربستان با کمترین هزینه توسط پرسنل آنی بار انجام می شود.

برای حمل زمینی می توانید ترانزیت را برای حمل بار به صربستان انتخاب کنید.

امکان حمل بار به صربستان به صورت گروپاژ به شهر مورد نظر مشتری برای کاهش هزینه باربری و حمل بار از طریق آنی بار فراهم است.

ترانزیت بار به صربستان
ترانزیت بار به صربستان

علاوه بر صربستان ، برای ارسال بار به انگلستان و ارسال بار به فرانسه نیز آنی بار بهترین خدمات را به صورت همه روزه به شما عزیزان ارائه می نماید .

انواع روش های حمل کالا به صربستان

برای ارسال بار به صربستان باید بر اساس نوع محموله و شرایط آن و همچنین میزان بودجه موجود روش مناسبی را برای انتقال انتخاب کرد. ارسال بار به صربستان سالهاست که توسط آنی بار انجام می شود و از طریق روش های مختلفی این امر انجام میشود که به صورت زیر می باشند : 

  • روش حمل هوایی 
  • روش حمل زمینی 

برای ارسال بار به صربستان باید بر اساس شرایط و وضعیت محموله ها روشی را انتخاب نمود که محموله های مختلف را با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت منتقل نماید. در حمل و نقل کالا های مختلف حجم و وزن مهمترین فاکتورهای انتقال هستند. در ادامه مقاله به بررسی روش های حمل بار به صربستان به صورت کامل می پردازیم.

ارسال بار به خارج از ایران با با انواع روش های باربری و همراه با خدمات تخصصی ویژه 

ارسال زمینی بار به صربستان

برای ارسال بار به صربستان ، حمل و نقل محموله های شما به صورت زمینی توسط آنی بار انجام میشود . در روش حمل و نقل زمینی ، انتقال محموله های شما با استفاده از تریلی ترانزیت چادری انجام میشود و با کمترین هزینه می توانید کالاهای تجاری و صنعتی را منتقل کنید . 

در روش حمل زمینی ، به دلیل پایین بودن هزینه های حمل و نقل جاده ای ، نرخ کرایه نهایی برای شما نسبتا به صرفه خواهد بود . علاوه بر حمل زمینی برای صربستان ، روش حمل هوایی نیز از بهترین و سریعترین روش های باربری است . 

در روش حمل بار زمینی به صربستان ، محموله های شما توسط کارشناسان ما به صورت کامل مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا هزینه نهایی گمرکی نیز کاهش یابد. 

علاوه بر صربستان ، برای حمل بار به آلمان نیز ما همه روزه بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه خواهیم نمود . 

ارسال زمینی برای صربستان
ارسال زمینی برای صربستان

ارسال بار به صربستان به صورت هوایی

یکی از روش هایی که برای ارسال بار به صربستان مورد استفاده قرار میگیرد، روش حمل هوایی است که امکان انتقال فوری و تخصصی را فراهم می نماید. در روش حمل هوایی ، محموله ها از طریق فرودگاه امام خمینی بارگیری و به فرودگاه مورد نظر در صربستان منتقل میشوند.

 

حمل هوایی یک روش کاملا سریع و با قیمت مناسب است که برای انتقال محموله های مختلفی کاربرد دارد. اما در حمل هوایی محدودیت های بیشری وجود دارد. دلیل این محدودیت ها نیز عدم امکان بارگیری برخی اقلام و کالاها در داخل هواپیما می باشد.

 

اگر قصد دارید کالا و محموله ای را بارگیری و به صربستان ارسال کنید ابتدا با کارشناسان مجموعه آنی بار در تماس باشید تا بهترین خدمات را تجربه کنید.

ارسال هوایی به صربستان
ارسال هوایی به صربستان

حمل بار به صربستان با کمترین هزینه

کارشناسان آنی بار با آگاهی کامل به هزینه ی انواع روش های باربری توانسته اند با انتخاب بهترین روش کمترین هزینه را برای مشتری در حمل بار به صربستان را ثبت کنند.

در صورتی که بار شما سبک بار بوده و ارزش مالی زیادی نداشته باشد یا کم حجم بوده و هزینه حمل آن از هزینه جابه جایی بیشتر شود ،کارشناسان ما بار را به صورت گروپاژ به کشور مقصد ارسال خواهند کرد.

واحد پشتیبانی با دریافت مشخصات بار کمترین تعرفه حمل بار به صربستان را به شما پیشنهاد خواهد داد.

از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر هزینه حمل کالا و بار به صربستان می توان روش باربری را ذکر کرد و همچنین در درجه دوم مسیر حمل بار، برخی از کشورهای اروپایی وجود دارند که مسیر باربری و حمل بار بسیار دشوار بوده و در نتیجه هزینه ی بیشتری را باید صرف کرد تا بار در زمان مقرر شده به مقصد برسد.

علاوه بر ارسال بار به صربستان ، همه روزه ارسال بار به رومانی بصورت زمینی و هوایی انجام میشود.

حمل انواع کالا به صربستان

آنی بار مسئولیت حمل انواع بارهای تجاری،صنعتی و اثاث منزل شما را بر عهده می گیرد و در کمترین زمان و اسرع وقت حمل بار به صربستان انجام خواهد شد.

در آنی بار خرده بار و بارهای حجیم با انواع روش های باربری کشور مقصد ارسال می شود. در روش باربری زمینی و دریایی امکان حمل بار به صربستان به صورت گروپاژ میسر می باشد.

صربستان یک کشور محاط در خشکی در مرکز جنوب خاوری اروپا است که بخش جنوبی جلگهٔ پانونی و جنوب شبه‌جزیره بالکان را دربرگرفته‌است.

این کشور با مجارستان در شمال، رومانی و بلغارستان در شرق، جمهوری مقدونیه و مونته‌نگرو و کوزوو در جنوب کرواسی و بوسنی و هرزگوین در غرب هم‌مرز است. بلگراد پایتخت این کشور است.

 در حمل کالا به صربستان می توانید بار خود را با ماشین های یخچالی نیز ارسال کنید.

علاوه بر ارسال بار به صربستان ، ارسال بار به بلغارستان همراه با مناسب ترین هزینه و در کوتاه ترین زمان 

ارسال بار به صربستان
ارسال بار به صربستان

بیمه نامه معتبر در باربری به صربستان

در حمل بار به صربستان مهم ترین اصلی که کارشناسان  آنی بار به آن توجه دارند تنظیم بیمه معتبر با پوشش جامع حوادث  می باشد.

برای جبران خسارت احتمالی حین حمل بار به صربستان این بیمه نامه تنظیم می شود تا در صورت بروز هر گونه صدمه به بار این بیمه خسارت آن را پرداخت کند.

در حمل کالا به صربستان بیمه بسیار مهم و ضروری می باشد زیرا بار مسیر طولانی قرار گرفته و مورد بررسی گمرکات کشور مبدا و مقصد قرار می گیرد و ممکن است حادثه ای پیش بینی نشده رخ دهد.

در بیمه نامه تمامی حوادثی که می تواند ایمنی و سلانت بار را حین حمل بار به صربستان تهدید کند آورده شده است.

حمل بار به مجارستان از دیگر خدمات آنی بار می باشد که با مناسب ترین هزینه و همراه با بیمه نامه معتبر در سراسر کشور در اختیارتان قرار می گیرد. 

ارائه مشاوره تخصصی در حمل بار به صربستان

حمل بار به صربستان در آنی بار همراه با ارائه مشاوره تخصص و جامع انجام می شود.

انتخاب یک شرکت باربری معتبر و با سابقه از مهم ترین اقداماتی است که در اولین قدم در ارسال بار به صربستان باید انجام دهید.

آنی بار با بیش از سی سال سابقه فعالیت در این حوزه توانسته است اطمینان مشتریان را کسب کند .

یکی از مهم ترین مسئولیت های یک شرکت باربری معتبر برای حمل بار به صربستان این است که در ابتدای مرحله کامل ترین اطلاعات را در اختیار مشتریان قرار داده تا آن ها با آگاهی کامل از مراحل باربری ، حمل کالا به صربستان را با خیالی آسوده انجام دهند.

شرکت با استخدام کارشناسان خبره و متخصص به این وظیفه و مسئولیت خود عمل کرده است.

کارشناسان با تسلط کامل به ضوابط گمرک ایران و صربستان تمام نکات لازم را به مشتری بیان خواهند کرد و حمل بار به صربستان را با ایمنی کامل برای آن ها رقم خواهند زد.

ارائه مشاوره دقیق تاثیر بسزایی در انتخاب بهترین روش حمل بار به صربستان و سایر کشورها دارد.

کارشناسان با دریافت مشخصات بار از جمله وزن،حجم و نوع بار بهترین روش حمل بار به صربستان را به مشتری پیشنهاد خواهند داد.

این اطمینان را داشته باشید که این روش ارزان ترین و به صرفه ترین روش ارسال بار به صربستان می باشد.

برای ارتباط با شرکت و دریافت مشاوره رایگان قبل از حمل بار به صربستان با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید و در صورتی که امکان تماس با کارشناسان از این طریق را ندارید می توانید با واتساپ سوالات خود را با آن ها در میان بگذارید.

حمل بار به روسیه با ارزان ترین و کمترین نرخ کرایه تحت پوشش بیمه  

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

ارسال بار به ایتالیا با کمترین هزینه همراه بیمه 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع