ارسال بار به لهستان | فریت هوایی و حمل زمینی لهستان

حمل بار به لهستان از همه نقاط ایران

با توجه به گسترش تجارت و همکاری های تجاری میان کشور ها و خصوصا تجار و از طرفی افزایش مهاجرت ها از ایران به کشور های دیگر و لهستان و لزوم انتقال کالاهای تجاری و شخصی بین ایران و لهستان میتوان گفت که خدمات ارسال بار به لهستان بیش از گذشته مورد نیاز هموطنان عزیز می باشد.

برای ارسال بار به لهستان نیاز به همکاری با شرکت و مجموعه ای معتبر و سابقه درخسان است که محموله ها را در اسرع وقت و با کمترین هزینه از ایران به لهستان ارسال کند. در همین راستا می توانید از خدمات مجموعه آنی بار به عنوان بهترین و قدیمی ترین شرکت باربری ایران به لهستان استفاده نمایید و محموله های تجاری و شخصی در همه وزن ها و ابعاد را از این طریق منتقل نمایید.

شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار برای ارسال بار به لهستان امکان انتقال انواع محموله و کالا را از همه نقاط ایران فراهم می نماید و برای امنیت محموله ها از بهترین بیمه نامه در روش های مختلف باربری اعم از حمل هوایی و زمینی استفاده می نماید. مشاوره تخصصی مجموعه آنی بار برای انتقال محموله های شما در کمترین زمان و با بهترین کیفیت از طریق شماره 57669-021 به صورت تلفنی و رایگان در کنار شما عزیزان می باشد.

 

در ادامه این مقاله قصد داریم برخی از خدمات مجموعه آنی بار برای ارسال بار به لهستان را به شما عزیزان معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

 

حمل کالا به لهستان با بیمه نامه معتبر

 

 

بیمه نامه معتبر آنی بار تمامی حوادث پیش بینی نشده را برای حمل بار به لهستان در نظر گرفته و پوشش داده است. تا بار در سلامت کامل به مقصد ارسال شود و در صورت بروز هر گونه حادثه هنگام ارسال بار به لهستان تمامی زیان و ضررها ،در اسرع وقت و بدون کم و کاست جبران شود.

 

این بیمه نامه بر اساس ارزش بار تعیین می شود و در اختیار مشتری قرار داده می شود. هزینه کل ارسال بار به لهستان که به مشتری اعلام می شود هزینه بیمه را نیز شامل می شود.

 

برای حمل زمینی و هوایی بیمه نامه به کاملترین شکل ممکن در اختیار شما قرار میگیرد . مجموعه آنی بار بالاترین پوشش بیمه نامه را ارائه می نماید و برای کاهش هزینه های شما در خدمات ارسال بار به لهستان تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان می باشد.

 

ارسال بار به اروپا همراه با بیمه نامه جامع و کامل آنی بار به سادگی . در اسرع وقت انجام میشود. 

 

 

ارسال بار به لهستان
ارسال بار به لهستان

 

حمل انواع بار به لهستان

 

یکی از مهمترین ویژگی های مجموعه آنی بار در خدمات ارسال بار به لهستان ، امکان انتقال انواع محموله و کالا می باشد. در خدمات آنی بار هر نوع کالا و محموله ای که حمل آنها محدودیت یا ممنوعیت خاصی نداشته باشد با روش های مناسب حمل خواهد شد.

برای ارسال بار به لهستان می توانید با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت محموله های خود را بارگیری و منتقل نمایید. در لیست زیر برخی از محموله ها که قابلیت حمل توسط آنی بار دارند وجود دارد : 

 

  • ارسال انواع لوازم اداری و خانه 
  • انتقال کالاهای دیجیتال 
  • ارسال فرش 
  • ارسال قطعات صنعتی و لوازم یدکی 
  • حمل و نقل دستگاه های صنعتی 
  • ارسال ماشین آلات کشاورزی و . . . .  

 

در خدمات ارسال بار به لهستان امکان انتقال انواع محموله ها فراهم است اما مهمترین موضوع در انتقال این کالاها منطبق بودن آن با قوانین و شرایط گمرکی ایران و لهستان است. در صورتی که یک محموله برای ارسال به لهستان و خروج از ایران ممنوعیت های خاصی نداشته باشید امکان انتقال سریع آن توسط آنی بار فراهم می گردد. علاوه بر این ، برای انتقال برخی اقلام نیاز به دریافت مجوز های مختلف از نهاد های مختلفی وجود دارد که این موارد نیز باید مد نظر قرار گیرد.

 

لیست بالا تنها بخشی از محموله هایی است که توسط مجموعه آنی بار به لهستان ارسال میشوند. شما عزیزان می توانید با مشاوره با کارشناسان ما بهترین و کاملترین اطلاعات در خصوص محموله خود را دریافت نمایید.

علاوه بر انتقال محموله ها به لهستان ، همه روزه برای ارسال بار از لهستان به ایران نیز بهترین و تخصصی ترین خدمات توسط انی بار ارائه می شود.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

حمل به لهستان به صورت زمینی

 

یکی از روش های ارسال بار به لهستان روش حمل زمینی است که روشی مقرون به صرفه و مناسب برای انتقال محموله های مختلف می باشد. در این روش ، مجموعه آنی بار با استفاده از تریلی ترانزیت که قابلیت ورود به خاک اروپا را دارد محموله های شما را با بهترین کیفیت منتقل می نماید.

محموله های مختلف پس از انجام بسته بندی مناسب داخل تریلی ها بارگیری می شوند و برای انجام فرایند ها و تشریفات گمرکی وارد گمرک می شوند. در این مرحله محموله توسط ارزیاب گمرک مورد بررسی قرار میگیرد و فرایند ایکس ری و بازرسی انجام میشود و پس از بررسی و تایید صحت مدارک اجازه خروج محموله از کشور صادر می شود.

حمل زمینی به لهستان به 2 صورت حمل دربستی و حمل خرده باری ( گروپاژ ) انجام میشود. در روش حمل دربستی محموله های شما به صورت اختصاصی با یک تریلی بارگیری می شوند و به مقصد مورد نظر در لهستان منتقل می شود. در روش حمل گروپاژ یا خرده بار ، محموله ها به صورت تجمیعی و در کنار سایر محموله ها منتقل میشوند.

حمل زمینی به لهستان به صورت گروپاژ یک روش مقرون به صرفه برای انتقال کالاهای با حجم کم می باشد. علاوه بر ارسال بار به لهستان ،  ارسال بار به فرانسه به صورت زمینی با جدیدترین و ایمن ترین ترانزیت ها انجام میشود. 

حمل بار به لهستان
حمل بار به لهستان

ارسال بار به آلمان به صورت تخصصی و  ارسال بار به بلاروس به صورت حرفه ای انجام خواهد شد . 

حمل هوایی به لهستان

 

حمل هوایی به لهستان نیز از بهترین روش ها برای انتقال سریع محموله ها می باشد.  مجموعه آنی بار برای ارسال بار به لهستان به صورت هوایی به صورت همه روزه آماده انتقال کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی شما می باشد. 

در خدمات حمل و نقل هوایی محموله های شما از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران بارگیری و منتقل می شود و فرایند و تشریفات گمرکی نیز در گمرک فرودگاه امام خمینی انجام میشود. 

برای ارسال هوایی به لهستان محموله ها تحت بازرسی و فرایند ایکس ری نیز قرار میگیرند و پس از آن برای پالت بندی و بارگیری وارد سالن می شوند. 

مجموعه آنی بار علاوه بر ارسال هوایی به لهستان ،  حمل بار به روسیه با انواع روش های باربری زمینی و هوایی با مناسب ترین هزینه را در اسرع وقت انجام میدهد.

حمل هوایی برای لهستان
حمل هوایی برای لهستان

ارسال لوازم شخصی و اثاثیه به لهستان

 

یکی از مهمترین خدماتی که تیم متخصص آنی بار ارائه می نماید انتقال اثاثیه و لوازم شخصی از ایران به لهستان است. در این خدمات شما می توانید انواع لوازم شخصی از کالاهای برقی تا میز و مبلمان و سرویس خواب را از نقاط مختلف کشور به لهستان منتقل کنید.

این خدمت بیشتر برای افرادی که قصد مهاجرت به لهستان را دارند مورد استفاده قرار میگیرد و اثاثیه خود را به صورت کامل یا جزئی از ایران به لهستان منتقل می نمایند. برای ارسال اثاثیه به لهستان نیاز به مدارک اقامتی در لهستان می باشد که با ارائه آن به گمرک امکان ارسال محموله ها فراهم می شود.

 

قبل از ارسال اثاثیه می بایست به خوبی فرایند بسته بندی با بهترین متریال انجام شود تا احتمال آسیب به اثاثیه کاهش یابد. برای انتقال اثاثیه و لوازم خانه می توان از روش حمل زمینی یا هوایی استفاده نمود.

 

برای ثبت درخواست ارسال بار به لهستان  و ارتباط با کارشناسان آنی بار می توانید از طریق واتساپ اقدام نمایید و در صورت برقراری تماس با شماره های پنج رقمی شرکت باربری آنی بار تماس بگیرید.

برای ارسال بار به سوئد نیز آنی بار در اسرع وقت بهترین و تخصصی ترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به شما عزیزان ارائه خواهد نمود.

ارسال حیوانات خانگی به لهستان

 

یکی از خدمات بسیار مهم و حرفه ای آنی بار ارسال حیوانات خانگی از ایران به لهستان است که این خدمات برای مسافرین و مهاجرین بسیار مناسب است. افرادی که قصد سفر توریستی به لهستان را دارند می توانند از طریق این خدمات حیوانات خانگی خود را با بهترین کیفیت و در اسرع وقت همراه خود به لهستان منتقل نمایند.

در فرایند ارسال حیوانات خانگی به لهستان مراحل به صورت زیر می باشد : 

  1. مشاوره تخصصی و کامل با همکاران ما در آنی بار
  2. دریافت شناسنامه حیوان
  3. تزریق واکسن های لازم
  4. تزریق چیپ اطلاعات
  5. تهیه باکس مخصوص حیوان 
  6. انتقال حیوان به فرودگاه امام خمینی 

 

ارسال حیوانات به لهستان یک فرایند کاملا تخصصی است شما عزیزان می توانید با بهترین کیفیت این خدمات را از طریق آنی بار تجربه کنید. علاوه بر ارسال بار به لهستان ، حمل بار به ایتالیا و حمل بار به اوکراین با کمترین و ارزانترین نرخ کرایه حمل و نقل در شرکت آنی بار  انجام می شود. 

2 دیدگاه دربارهٔ «ارسال بار به لهستان | فریت هوایی و حمل زمینی لهستان»

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام جناب مهدوی .
      ممنون که آنی بار را انتخاب کردید . امیدواریم بازهم در خدمت شما باشیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع