ارسال بار به بوردو | فریت هوایی بوردو فرانسه

حمل بار و کالا به بوردو

بوردو یکی از شهر های مهم کشور فرانسه است که قطب فناوری اروپا است و شرکت های بسیار زیادی در این شهر فعال هستند. تجار ایرانی زیادی نیز برای تبادلات کالایی با این شرکت ها نیاز به خدمات حمل و نقل بین المللی کالا دارند که در این خصوص آنی بار بهترین و مناسب ترین گزینه می باشد.

 

اگر قصد ارسال بار و کالا از ایران به بوردو فرانسه را دارید می توانید از طریق آنی بار هر مقدار محموله و کالا در هر حجم را از ایران ارسال کنید و کمترین هزینه را پرداخت کنید.

 

مجموعه آنی بار برای ارسال بار به بوردو مشاوره تخصصی به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد و فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید.

 

ارسال اثاثیه منزل از ایران به بوردو 

علاوه بر ارسال بارهای تجاری و صنعتی ، حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی دیگر از خدمات آنی بار برای ارسال بار به بوردو می باشد . بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در بوردو یا سایر شهر های فرانسه را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به بوردو را در اختیارشان قرار دهد.

ارسال اثاثیه و لوازم منزل برای بوردو به روش های مختلفی انجام می شود : 

  • ارسال بار به بوردو بصورت هوایی
  • ارسال بار به بوردو بصورت زمینی

حمل اثاثیه به صورت زمینی را نیز می توانید به دو صورت دربستی و خرده بار انجام دهید. آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای اسباب کشی و ارسال بار به بوردو در اختیارتان قرار می دهد.

برای ارسال اثاث به بوردو نیاز به دریافت اخذ اقامت دائم یا موقت کشور فرانسه دارید ، برای این امر نیز می توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید .

ارسال اثاثیه و لوازم خانه به بوردو
ارسال اثاثیه و لوازم خانه به بوردو

ارسال اضافه بار مسافری به بوردو

بسیاری از افراد که قصد انجام سفر های خارجی را دارند تعداد زیادی چمدان به همراه خود دارند که با توجه به محدودیت وزن قابل حمل در فرودگاه مجبور به پرداخت هزینه های زیادی می شوند.

مجموعه آنی بار به عنوان یکی از متخصصین ارسال بار و کالا از ایران به بوردو و سایر شهر های فرانسه به صورت همه روزه با هزینه ای بسیار کمتر از جریمه های پای کانتر امکان ارسال چمدان و اضافه بار شما را فراهم می نماید. 

در این روش ، فقط کافیست چمدان یا اضافه بار خود را 3-4 روز قبل از پرواز به کارشناسان ما در فرودگاه امام خمینی تهران تحویل نمایید.

علاوه بر ارسال بار به بوردو ، همه روزه برای ارسال بار به پاریس نیز می توانید از طریق شماره های ما بهترین خدمات را ثبت سفارش کنید.

 

ارسال اضافه بار مسافری
ارسال اضافه بار مسافری

ارسال هوایی بار به بوردو 

یکی از روش های ارسال بار به بوردو ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به بوردو ارسال میشود. 

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به بوردو است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

ارسال بار به بوردو بصورت هوایی ، به 2 روش کارگو و فریت بار انجام میشود.  کارگو به ارسال بار و کالا با هواپیماهای باربری گفته میشود که امکان حمل حجم زیادی از انواع بار را فراهم میکند. اما منظور از فریت بار ، ارسال بار به بوردو در حجم کم و بصورت مسافری می باشد .

ارسال بار به بوردو بصورت هوایی در کوتاه ترین زمان و با امنیت کامل انجام می شود و آنی بار با ارائه بیمه نامه کامل جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی گذارد.

 

ارسال هوایی ایران به بوردو
ارسال هوایی ایران به بوردو

علاوه بر ارسال بار به بوردو ، ارسال بار به مارسی  و ارسال بار به لیون نیز به صورت تخصصی و همه روزه انجام میشود. فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید.

ارسال بار بصورت زمینی برای بوردو

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به بوردو به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود . ارسال بار به بوردو به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد .

  • گروپاژ ( خرده بار )
  • حمل دربستی 

در روش اول ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، با یک خودرو باربری ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) از ایران حرکت کرده و با عبور از کشور ها و شهر های مختلف در شهر بوردو ، تخلیه می شود . در بعضی موارد هزینه ارسال بار به بوردو بصورت خرده بار کمتر است اما ممکن است مدت زمان بیشتری به طول بینجامد .

در روش دوم ، بار شما به صورت دربست با یک خودرو باربری مشخص از ایران به هامیورگ حرکت می نماید. در  این روش ، همان خودرویی که محموله شما را بارگیری کرده است در گمرک فرانسه محموله را تحویل میدهد و شما می توانید برای اطمینان از صحت این موضوع شماره پلاک خودرو را تطبیق دهید . 

ترانزیت کالا به فرانسه از همه نقاط ایران و تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام میشود.

ارسال زمینی به بوردو
ارسال زمینی به بوردو

ارسال بار بصورت دریایی به بوردو فرانسه

یکی از روش های ارسال بار به بوردو فرانسه ، باربری دریایی می باشد ، این روش برای ارسال بار به شهرهایی استفاده می شود که دارای بنادر دریایی می باشد .

برای ارسال بار به بوردو بصورت دریایی ، ابتدا بارتان به یکی از بنادر کشور ارسال می شود و سپس از آنجا توسط کانتینر مناسب در کشتی های باربری ، بارگیری و به بوردو ارسال می شود .

هزینه ارسال بار به بوردو با این روش کمتر از روش های دیگر است اما این روش زمان زیادی طول می کشید و برای برخی بارها مناسب نیست. 

کارشناسان ما با توجه به نوع بارتان مناسب ترین روش ارسال بار به بوردو را به شما پیشنهاد می دهند.

 

ارسال انواع بار و کالا به شهر بوردو 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به بوردو ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید . ما برای ارسال بار به بوردو بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به بوردو می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات حمل کالا و بار از ایران به فرانسه به شما عزیزان ندارد. 

  • ارسال محموله صادراتی به بوردو
  • انتقال آهن آلات به بوردو
  • ارسال اثاثیه به بوردو
  • حمل لوازم شخصی به بوردو
  • ارسال کالاهای تجاری به بوردو

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به بوردو را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و فرانسه ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

انجام تمام مراحل ارسال بار به بوردو توسط کارشناسان و پرسنل آنی بار انجام می شود ، از امور گمرکی گرفته تا بسته بندی و بارچینی.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

علاوه بر ارسال بار به بوردو و سایر شهر های فرانسه ، ارسال بار از ایران به استکهلم نیز از خدمات تخصصی مجموعه آنی بار می باشد.

ارسال چه کالاهایی به بوردو ممنوع است ؟

در خدمات ارسال بار به بوردو یا سایر شهر های فرانسه ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و فرانسه قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به بوردو هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به بوردو میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به بوردو می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای فرانسه نیز بار ارسال کنید.

وجود کالاهای ممنوعه در بارتان ، منجر به جریمه و پیگرد قانونی در کشور مقصد می شود .

حمل بار به بوردو تحت پوشش بیمه کامل 

در خدمات ارسال بار به بوردو ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به بوردو است . 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به بوردو خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به بوردو ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

آنی بار برای ارسال بار به بوردو یا سایر شهر های فرانسه از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میبوردو تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

آنی بار با بیمه نامه معتبر بیشترین سطح پوشش بیمه را با کمترین هزینه برای حمل انواع بار و کالا در باربری و ارسال بار به بوردو در اختیارتان قرار می دهد.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به بوردو

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار مسافری به شهر بوردو فرانسه

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به ارسال بار به بوردو در فرانسه نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در بوردو که دریافت کننده بار شما در فرودگاه هیترو بوردو می باشد با خود همراه داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار تجاری به شهر بوردو فرانسه

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در بوردو افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به فرانسه مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به فرانسه علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست کارت بازرگانی نیز در دسترس داشته باشید.

هزینه باربری از ایران به بوردو 

هزینه ارسال بار به بوردو یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . برای پاسخ به این سوال باید اطلاعاتی از جمله وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن داشته باشید .

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به بوردو استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به بوردو بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به بوردو دارد.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ کرایه ارسال بار به بوردو را استعلام بگیرید ، البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به بوردو به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به بوردو بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

جهت دریافت خدمات باربری و ارسال بار به بوردو تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید. 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

چرا آنی بار را برای ارسال بار به بوردو انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به بوردو توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم :

  • مجموعه آنی بار بهترین تیم مشاوره و کارشناسی را در اختیار شما قرار می دهد تا کمترین هزینه ارسال بار به بوردو و همچنین ایمنی بالا را برای شما فراهم نماید. 
  • مجموعه آنی بار بر اساس میزان بودجه ، زمان و نوع محموله شما یکی از روش های ارسال بار به بوردو را به شما پیشنهاد می کند . این موضوع می تواند توسط شما پذیرفته یا رد شود. 
  • آنی بار از 2 نوع بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی استفاده مینماید . بیمه نامه CMR که تا مبلغ 20 هزار دلار میباشد و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود و طی یک قرار داد لازم اجرا تحویل شما می شود .
  • امکان ارسال بار به بوردو بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری نیز توسط آنی بار برای شما عزیزان فراهم است . شما می توانیم محموله خود را به بسپارید و طبق قرار داد در هر تاریخی که علاقه مند هستید ارسال شود.

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به بوردو را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم.

جهت دریافت خدمات ارسال بار به بوردو توسط شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید.

 

بردو یا بوردو (به فرانسوی: Bordeaux) یکی از شهرهای فرانسه و مرکز ناحیه آکیتن است. فرودگاه بین‌المللی، ایستگاه قطار اروپایی، محورهای اصلی بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی، راه دریایی به اقیانوس اطلس و بندر، مرکز آکیتن، دریچه‌ای رو به جهان را برای بوردو می‌گشایند.

 

بوردو قطب اروپایی فناوری پیشرفته، شهر تبادلات بین‌المللی، پایتخت جهانی شراب و شامپاین است و بزرگترین باغ‌های انگور فرانسه، به خصوص نوع خاصی از انگور شراب‌سازی به نام انگور بوردو در آن یافت می‌شود.

 

مرکز اقتصادی جنوب غربی فرانسه‌است و به‌طور اخص در زمینه هوانوردی، فناوری فضایی و دفاعی فعالیت می‌کند. در بخش خدمات، فعالیت بسیار تجاری تسلط دارد و خدمات وابسته به موسسات تولیدی در این شهر مرکزیت یافته‌اند. قطار ت.ژ.و دو ساعته فاصله بوردو تا پاریس را طی می‌کند.

 

تیم متخصص آنی بار علاوه بر ارسال بار از ایران به فرانسه ، همه روزه برای ارسال بار از فرانسه به ایران نیز بهترین و تخصصی ترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع