ارسال بار به سالزبورگ

باربری ایران به سالزبورگ اتریش

یکی از خدمات مجموعه آنی بار ارسال بار به سالزبورگ است که امکان انتقال محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی را برای شما عزیزان فراهم می نماید . در خدمات ارسال بار به سالزبورگ شما می توانید انواع محموله و کالا ها را به روش های زمینی و هوایی از تمام نقاط ایران بارگیری و در سالزبورگ تحویل بگیرید.

برای ارسال بار به سالزبورگ می توانید از مشاوره رایگان که توسط کارشناسان مجموعه آنی بار به صورت تلفنی و حضوری ارائه می شود نیز استفاده نمایید تا محموله ها خود را با ایمنی بالا و کمترین هزینه ارسال کنید.

ارسال بار به سالزبورگ
ارسال بار به سالزبورگ

ارسال هوایی بار به سالزبورگ

فریت بار به سالزبورگ و خدمات بسته بندی بار توسط شرکت آنی بار انجام می شود.   انواع بار شما از درب منزل، انبار یا دفتر توسط پرسنل آنی بار تحویل گرفته میشود ، سپس بعد از مراحل بسته بندی اصولی بار شما جهت فریت بار به سالزبورگ به قسمت بار فرودگاه منتقل میشود.

امور گمرکی توسط مجموعه آنی بار در گمرکات کشور مبدا و مقصد انجام می شود و در نهایت بارنامه هوایی با نازلترین نرخ فریت بار به سالزبورگ صادر می گردد.

خدمات ارسال بار به سالزبورگ بصورت هوایی به شرح ذیل می باشد :

  • بسته بندی تخصصی بار جهت فریت بار به سالزبورگ
  • فریت بار اضافه بار مسافری به سالزبورگ
  • فریت بار لوازم منزل به سالزبورگ
  • فریت بار تجاری به سالزبورگ

اگر خواستار ارسال بار به سالزبورگ (فریت بار) هستید، مجموعه آنی بار به شما کمک خواهد کرد.  ارسال بار به اتریش سالهاست که توسط تیم متخصص آنی بار با بهترین کیفیت انجام می شود . با ما در تماس باشید.

ارسال هوایی به سالزبورگ اتریش
ارسال هوایی به سالزبورگ اتریش

ارسال بار بصورت زمینی برای سالزبورگ

 

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به سالزبورگ به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود . ارسال بار به سالزبورگ به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد .

در روش گروپاژ ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، با یک خودرو باربری ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) از ایران حرکت کرده و با عبور از کشور ها و شهر های مختلف در شهر سالزبورگ ، تخلیه می شود . در بعضی موارد هزینه ارسال بار به سالزبورگ بصورت خرده بار کمتر است اما ممکن است مدت زمان بیشتری به طول بینجامد .

ارسال بار به سالزبورگ به صورت دربست با یک خودرو باربری مشخص انجام می شود .  این روش ، از نظر زمانی بهتر از گروپاژ است.

برای حمل اثاثیه می توانید از روش گروپاژ استفاده کنید و بارتان را بصورت مشترک با یک بار دیگر به اتریش ارسال کنید و هزینه کمتری پرداخت کنید و یا می توانید در کوتاه ترین زمان بصورت دربست حمل اثاث و ارسال بار به سالزبورگ را انجام دهید. 

ارسال زمینی به سالزبورگ اتریش
ارسال زمینی به سالزبورگ اتریش

 

ارسال انواع بار و کالا به شهر سالزبورگ

 

ارسال بار به سالزبورگ همه روزه و در کوتاه ترین زمان انجام می شود. ما برای ارسال بار به سالزبورگ بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود. 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به اتریش می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات باربری و ارسال بار به سالزبورگ ندارد. 

  • ارسال بار مسافری به سالزبورگ
  • ارسال و صادرات لوازم و وسایل منزل به سالزبورگ
  • ارسال و صادرات فرش و تابلو فرش به سالزبورگ
  • ارسال و صادرات زعفران به سالزبورگ
  • ارسال و صادرات بارهای تجاری و غیر تجاری به سالزبورگ
  • ارسال بارهای نمایشگاهی به سالزبورگ

انجام تمام مراحل ارسال بار به سالزبورگ توسط کارشناسان و پرسنل آنی بار انجام می شود ، از امور گمرکی گرفته تا بسته بندی و بارچینی.

علاوه بر حمل بار به سالزبورگ اتریش ، همه روزه برای ارسال بار به برلین نیز می توانید از خدمات مجموعه آنی بار استفاده نمایید. 

ارسال اثاثیه منزل از ایران به سالزبورگ

 

علاوه بر ارسال بارهای تجاری و صنعتی ، حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی دیگر از خدمات آنی بار برای ارسال بار به سالزبورگ می باشد. بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در سالزبورگ یا سایر شهر های اتریش را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به سالزبورگ را در اختیارشان قرار دهد.

برای ارسال اثاث به سالزبورگ نیاز به دریافت اخذ اقامت دائم یا موقت کشور اتریش دارید ، برای این امر نیز می توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

انتخاب روش مناسب برای ارسال بار به سالزبورگ ، انجام امور گمرکی ، راهنمایی برای اخذ اقامت اتریش و . . . را به کارشناسان ما بسپارید.  

 

ارسال حیوانات خانگی به سالزبورگ

 

یکی از خدماتی که مجموعه آنی بار به مهاجرین و مسافرین محترمی که قصد سفر به سالزبورگ را دارند ارائه می نماید امکان ارسال حیوانات خانگی می باشد. در این خدمات حیواناتی مانند سگ ، گربه و . . که قانونا حیوانات خانگی شناخته می شوند از طریق حمل هوایی به سالزبورگ منتقل می شوند.

از انجایی که حیوانات برای انتقال باید با بالاترین سرعت منتقل شوند تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود باید از طریق حمل هوایی اقدام به ارسال آنها نمود. قبل از ارسال هوایی باید فرایند زیر طی شود : 

  • دریافت شناسنامه حیوانات
  • انجام واکسیناسیون 
  • تزریق چیپ اطلاعات 
  • تهیه باکس مناسب 
  • تحویل حیوان در فرودگاه امام خمینی به کارشناسان ما 
ارسال حیوانات خانگی به سالزبورگ
ارسال حیوانات خانگی به سالزبورگ

 

 

کالاهای ممنوعه در باربری به سالزبورگ

هنگام ارسال بار به سالزبورگ یا سایر شهر های اتریش ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و اتریش قابلیت ارسال ندارند.

شما باید قبل از بسته بندی و اقدام برای ارسال بار به سالزبورگ از لیست موارد ممنوعه ، مطلع باشید؛ کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات هستند.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به سالزبورگ میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به سالزبورگ می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای اتریش نیز بار ارسال کنید.

اگر هنگام ارسال بار به سالزبورگ به کالاهای ممنوعه توجه نکنید ، مجبور به پرداخت جریمه و در مواردی مانند دخانیات تحت پیگرد قانونی قرار می گیرید.

 

حمل بار به سالزبورگ تحت پوشش بیمه کامل 

هنگام حمل و نقل بین المللی ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به سالزبورگ است. 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به سالزبورگ خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به سالزبورگ ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی یا دریایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد.

آنی بار برای ارسال بار به سالزبورگ یا سایر شهر های اتریش از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود. 

پوشش بیمه از لحظه تحویل بار به باربری شروع می شود و تا هنگام تحویل بارتان در سالزبورگ شامل می باشد.

 

علاوه بر حمل بار به سالزبورگ اتریش ، همه روزه برای ارسال بار به آمستردام نیز می توانید از خدمات مجموعه آنی بار استفاده نمایید. 

خدمات آنی بار جهت ارسال بار به سالزبورگ

بسته بندی تخصصی

خدمات بسته بندی برای ارسال فریت مسافری و ارسال لوازم منزل با کمترین هزینه در اختیارتان قرار می گیرد. پرسنل آنی بار در محل مورد نظر شما حضور پیدا کرده و با استفاده از بهترین و مرغوب ترین لوازم بسته بندی ، بارهای شما را جهت حفظ سلامت ، بسته بندی می کنند .

در بعضی موارد و به درخواست مشتری از جعبه های چوبی برای حمل بار استفاده می شود که کارگران آنی بار برای شما می سازند. 

حمل بار از محل مورد نظر شما تا فرودگاه جهت فریت بار و یا تا گمرک جهت ارسال زمینی

انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالا

این مرحله می تواند همراه با صاحب بار یا بدون حضور صاحب بار ، توسط پرسنل آنی بار انجام شود .

نگهداری بار شما در انبار در مبدا

در صورتی که هنگام ارسال بار به سالزبورگ وقفه ای در ارائه خدمات رخ دهد می توانید بارتان را در انبارهای آنی بار در گمرک نگهدارید.

صدور بارنامه بین المللی

بارنامه سندی حقوقی و بین المللی است که مشخصات بار شما در آن ثبت می شود . بارنامه مشخص می کند شما باری را با مبلغ توافق شده در فلان تاریخ به فلان شرکت حمل بار سپرده اید و این در واقع حکم رسیدی را دارد که تا زمان تحویل بار در دست خواهید داشت!

 

هزینه باربری از ایران به سالزبورگ

 

هزینه ارسال بار به سالزبورگ یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند. پاسخ این سوال با توجه به وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن مشخص می شود.

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به سالزبورگ استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به سالزبورگ بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به سالزبورگ دارد.

موارد موثر بر نرخ کرایه ارسال بار به سالزبورگ شامل :

  • هزینه بسته بندی
  • هزینه‌ی حمل
  • هزینه‌ی تخلیه و بارگیری و انبارداری
  • هزینه‌های گرفتن مجوزهای مربوط
  • هزینه بارنامه‌ی بین المللی
  • هزینه‌ی تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگه سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری

 

البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به سالزبورگ به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به سالزبورگ بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

 

علاوه بر حمل بار به سالزبورگ اتریش ، همه روزه برای ارسال بار به زوریخ نیز می توانید از خدمات مجموعه آنی بار استفاده نمایید. 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به سالزبورگ

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار مسافری به سالزبورگ اتریش

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به ارسال بار به سالزبورگ در اتریش نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در سالزبورگ که دریافت کننده بار شما در فرودگاه سالزبورگ  می باشد با خود همراه داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار تجاری به سالزبورگ اتریش

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در سالزبورگ افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به اتریش مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به سالزبورگ  علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست کارت بازرگانی نیز در دسترس داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به سالزبورگ شامل :

  • کپی صفحه اول پاسپورت
  • کپی ویزای اتریش
  • کپی ثبت نام در فدراسیون اتریش
  • فهرست موجودی یا لیست کالا
  • وکالتنامه قانونی توسط دفتر اسناد رسمی اتریش
  • INN یا شماره پرداخت کننده مالیات فردی اتریش
مدارک لازم برای ارسال بار به سالزبورگ اتریش
مدارک لازم برای ارسال بار به سالزبورگ اتریش

مشاوره رایگان برای ارسال بار به سالزبورگ 

همانطور که گفته شد ، در مجموعه آنی بار برای ارسال بار به سالزبورگ یا سایر شهر های اتریش می توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان بهره مند شوید. اگر ساکن استان تهران هستید نیز می توانید به صورت حضوری در محل شرکت با کارشناسان ما مشاوره نمایید.

علاوه بر این ، مشاوره تلفنی و واتساپی برای هموطنان خارج یا داخل ایران نیز فراهم است . برای ارسال بار به سالزبورگ تمامی خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع