ارسال بار به زوریخ ( حمل هوایی و زمینی ) | بیمه کامل

باربری از ایران به زوریخ 

ارسال بار به زوریخ از خدمات ویژه شرکت آنی بار در زمینه حمل و نقل بین الملل ، می باشد که امکان انتقال کالا و محموله از ایران به این شهر را فراهم می نماید. ارسال بار به زوریخ به عنوان یکی از مهمترین شهر های اروپایی از طریق روش حمل زمینی و هوایی انجام میشود و محموله های تجاری و صنعتی و شخصی به سادگی و با کمترین هزینه قابل ارسال هستند.

در خدمات ارسال بار به زوریخ تمامی مراحل انتقال محموله ها تحت پوشش بیمه نامه می باشد تا امنیت محموله ها به خوبی تامین گردد. محموله های مختلفی که از ایران به زوریخ ارسال می شوند با هر تناژ و ابعادی که هستند قابلیت ارسال دارند و تجربه آنی بار امکان انتقال سریع و ارزان را برای شما فراهم می نماید.

شهر زوریخ در شمال کشور سوئیس و در دامنه ی کوههای آلپ واقع شده است . این شهر بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر این کشور و مرکز ایالت کانتون زوریخ می باشد. شهر زوریخ مهمترین شهر اقتصادی و مرکز فرهنگی این کشور می باشد. شهر زوریخ به دلیل امنیت و اقتصاد و زیبایی وصف ناپذیر یکی از بهترین شهرهای دنیا برای زندگی می باشد. 

باربری به زوریخ
باربری به زوریخ

فریت بار هوایی به زوریخ  

ارسال بار به زوریخ بصورت هوایی و ارائه خدمات بسته بندی بار توسط شرکت آنی بار انجام می شود.  انواع بار شما از درب منزل، انبار یا دفتر توسط پرسنل آنی بار تحویل گرفته می شود ، سپس بعد از مراحل بسته بندی اصولی بار شما جهت فریت بار به زوریخ به قسمت بار فرودگاه منتقل می شود.

امور گمرکی توسط مجموعه آنی بار در گمرکات کشور مبدا و مقصد انجام می شود و در نهایت بارنامه هوایی با نازلترین نرخ اسال بار به زوریخ صادر می گردد.

خدمات ارسال بار به زوریخ بصورت هوایی به شرح ذیل می باشد :

  • بسته بندی تخصصی بار جهت فریت بار به زوریخ  
  • فریت بار اضافه بار مسافری به زوریخ  
  • فریت بار لوازم منزل به زوریخ  
  • فریت بار تجاری به زوریخ

اگر خواستار ارسال بار به زوریخ (فریت بار) هستید، مجموعه آنی بار به شما کمک خواهد کرد. فرودگاه زوریخ که فرودگاه کلوتن نیز نامیده می شود، فرودگاهی بین المللی در شهر زوریخ است. این فرودگاه بزرگ ترین فرودگاه این کشور و قطب اصلی سوئیس ایرلاینز به شمار می رود. 

ارسال بار بصورت زمینی برای زوریخ

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به زوریخ به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود . ارسال بار به زوریخ به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد.

در روش گروپاژ ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، با یک خودرو باربری ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) از ایران حرکت کرده و با عبور از کشور ها و شهر های مختلف در شهر زوریخ ، تخلیه می شود . در بعضی موارد هزینه ارسال بار به زوریخ بصورت خرده بار کمتر است اما ممکن است مدت زمان بیشتری به طول بینجامد.

ارسال بار به زوریخ به صورت دربست با یک خودرو باربری مشخص انجام می شود.  این روش ، از نظر زمانی بهتر از گروپاژ است.

در صورتی که هزینه ارسال بار به زوریخ مهم تر از زمان ارسال آن است می توانید از خدمات گروپاژ یا خرده بار استفاده ، البته این موضوع برای همه بارهای صدق نمی کند.

 

علاوه بر ارسال بار و کالا به زوریخ ،  ارسال بار به سیدنی و ارسال بار به ملبورن بصورت زمینی و دریایی بصورت کاملا ایمن توسط آنی بار انجام میشود.

ارسال انواع بار و کالا به شهر زوریخ  

ارسال بار به زوریخ همه روزه و در کوتاه ترین زمان انجام می شود . ما برای ارسال بار به زوریخ بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به سوئیس می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات باربری و ارسال بار به زوریخ ندارد. 

  • ارسال بار مسافری به زوریخ  
  • ارسال و صادرات لوازم و وسایل منزل به زوریخ
  • ارسال و صادرات فرش و تابلو فرش به زوریخ
  • ارسال و صادرات زعفران به زوریخ  
  • ارسال و صادرات بارهای تجاری و غیر تجاری به زوریخ
  • ارسال بارهای نمایشگاهی به زوریخ

انجام تمام مراحل ارسال بار به زوریخ توسط کارشناسان و پرسنل آنی بار انجام می شود ، از امور گمرکی گرفته تا بسته بندی و بارچینی .

علاوه بر انتقال بار و کالا از ایران به زوریخ ، ارسال بار به تورنتو و ارسال بار به ونکوور از خدمات تخصصی آنی بار برای کانادا می باشد . 

ارسال لوازم شخصی و اثاثیه به زوریخ 

 

یکی از مهمترین موارد استفاده از خدمات باربری زوریخ حمل و نقل و انتقال اثاثیه است. در این خدمات می توانید اثاثیه خود را به سادگی و با کمترین هزینه زوریخ انتقال دهید. این خدمات بیشتر برای انتقال لوازم و اثاثیه مهاجرین مورد استفاده قرار میگیرد.

برای انتقال اثاثیه به صورت کامل از روش حمل زمینی استفاده می شود اما اگر حجم اثاثیه و لوازم خانه شما کم باشد می توانید با استفاده از حمل هوایی در مدت 2-3 روز کاری لوازم خود را به زوریخ منتقل کنید. 

حمل انواع بار و کالا

 

ارسال فرش و قالی به زوریخ

 

یکی از انواع کالا که از ایران به زوریخ ارسال می شود فرش و قالی است که علاوه بر جنبه استفاده شخصی برای استفاده های زینتی نیز به زوریخ منتقل میشود. برای ارسال فرش به زوریخ باید به این نکته توجه داشت که امکان انتقال فرش تا 20 متر مربع برای هر فرد فراهم است. در صورتی که حجم فرش و متراژ آن بیش از مقدار مشخص باشد محموله شما تجاری تلقی شده و هزینه های جدایی برای انتقال آن وجود دارد. علاوه بر این مجوز های مشخصی نیز باید اخذ شود.

به صورت کلی برای ارسال فرش به زوریخ از 2 روش حمل زمینی و هوایی استفاده میشود که محموله های شخصی مانند 1 یا 2 تخته فرش به صورت هوایی و محموله های تجاری به صورت زمینی مقرون به صرفه تر هستند.

کالاهای ممنوعه در باربری به زوریخ

هنگام ارسال بار به زوریخ  ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و زوریخ قابلیت ارسال ندارند. شما باید قبل از بسته بندی و اقدام برای ارسال بار به زوریخ از لیست موارد ممنوعه ، مطلع باشید؛ کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات هستند .

با این وجود ، قبل از ارسال بار به زوریخ  میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به زوریخ می باشند و شما می توانید نیز بار ارسال کنید. اگر هنگام ارسال بار به زوریخ به کالاهای ممنوعه توجه نکنید ، مجبور به پرداخت جریمه و در مواردی مانند دخانیات تحت پیگرد قانونی قرار می گیرید.

حمل بار به فرانسه همه روزه از تمام نقاط کشور تحت پوشش بیمه بین المللی 

حمل بار به زوریخ تحت پوشش بیمه کامل 

هنگام حمل و نقل بین المللی ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به زوریخ  است. 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به زوریخ  خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به زوریخ  ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی یا دریایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

آنی بار برای ارسال بار به زوریخ  از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

پوشش بیمه از لحظه تحویل بار به باربری شروع می شود و تا هنگام تحویل بارتان در زوریخ شامل می باشد.

بیمه نامه باربری بین المللی

حمل انواع بار و کالا در باربری و ارسال بار به برلین   

 

استعلام نرخ باربری از ایران به زوریخ  

هزینه ارسال بار به زوریخ  یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . پاسخ این سوال با توجه به وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن مشخص می شود .

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به زوریخ  استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به زوریخ  بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به زوریخ  دارد.

موارد موثر بر نرخ کرایه ارسال بار به زوریخ شامل :

  • هزینه بسته بندی
  • هزینه‌ی حمل
  • هزینه‌ی تخلیه و بارگیری و انبارداری
  • هزینه‌های گرفتن مجوزهای مربوط
  • هزینه بارنامه‌ی بین المللی
  • هزینه‌ی تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگه سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری

 

البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به زوریخ  به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به زوریخ بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

علاوه بر ارسال بار و کالا از ایران به زوریخ ، ارسال بار به ژنو یکی دیگر از خدمات آنی بار می باشد. 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به زوریخ

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار مسافری به زوریخ 

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به ارسال بار به زوریخ نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در زوریخ که دریافت کننده بار شما در فرودگاه زوریخ می باشد با خود همراه داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار تجاری به زوریخ 

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در زوریخ افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به زوریخ مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به زوریخ علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست کارت بازرگانی نیز در دسترس داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به زوریخ شامل :

  • کپی صفحه اول پاسپورت
  • کپی ویزای
  • فهرست موجودی یا لیست کالا
  • وکالتنامه قانونی توسط دفتر اسناد رسمی
  • INN یا شماره پرداخت کننده مالیات فردی

برای ارسال بار به سوئیس تنها کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و پس از مشاوره با کارشناسان مجموعه آنی بار اقدام به انتقال محموله های خود با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت نمایید. مشاوره در امور تکمیل مدارک نیز بسیار مهم است و از بروز مشکلات در فرایند های ترخیص کالا جلوگیری می نماید.

آیا حضور مسافر یا صاحب بار هنگام فریت بار به زوریخ الزامی است ؟ 

حضور شما در زمان ارسال بار به زوریخ در بیشتر مواقع ضروری نیست.
روش کار شرکت آنی بار ، به این صورت می باشد که بار شما از درب منزل ، دفترکار و انبار ، کارخانه ، فروشگاه و . . . تحویل گرفته می شود و سپس توسط خودرو باربری مناسب به قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی انتقال داده می شود و پس از انجام امور گمرکی بصورت هوایی به زوریخ ارسال می شود.
در صورتی که شما قصد سفر به زوریخ را ندارید اما مایل به ارسال بار به زوریخ هستید یا قصد ارسال سوغات و هدیه برای عزیزان خود را دارید ، شرکت آنی بار ، با تحویل گرفتن بار از درب منزل، ارسال بار به زوریخ را بر عهده می‌گیرد و کماکان نیازی به حضور شما در فرودگاه نیست مگر در موارد خاص که کارشناسان ما به شما اعلام می کنند .
شرکت آنی بار امکان ارسال بار به زوریخ بدون بلیط و پاسپورت را برای شما فراهم نموده است.  

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع