ارسال بار به سن فرانسیسکو | فریت بار سن فرانسیسکو

حمل و نقل بار و کالا از ایران به سن فرانسیسکو

سن فرانسیسکو یکی از شهر های مهم ایالات متحده امریکا است که تعداد ایرانیان ساکن در این شهر نیز بسیار زیاد است. مهاجران معمولا برخی از محموله ها و کالاهای مورد نیاز خود را از ایران به سن فرانسیسکو ارسال می نماید و مجموعه آنی بار به عنوان یکی از مهمترین ارائه دهندگان این خدمات شناخته میشود.

آنی بار برای ارسال بار به سن فرانسیسکو امکان انتقال محموله های تجاری ، صنعتی و شخصی را فراهم نموده است و این خدمات به صورت همه روزه قابل دسترسی هستند و بدون محدودیت حجم و وزن امکان ارسال محموله ها فراهم است. 

ارسال محموله های مختلف از ایران به سن فرانسیسکو به صورت هوایی و دریایی انجام میشود و بر اساس شرایط و نوع محموله ها باید روش مناسبی برای انتقال آن  انتخاب کرد که برای بررسی روش مناسب باید با کارشناسان ما مشاوره تخصصی نمایید. 

برای ارسال فریت بار مسافری به سن فرانسیسکو می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و با مشاوره تخصصی و رایگان بهترین خدمات را تجربه کنید.

ارسال هوایی بار به سن فرانسیسکو

 

یکی از روش های ارسال بار به سن فرانسیسکو ، حمل و نقل هوایی می باشد. در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به آمریکا ارسال میشود. از آنجایی که پرواز مستقیم از ایران برای آمریکا وجود ندارد معمولا محموله ها از طریق دبی یا استانبول به سن فرانسیسکو یا سایر شهر های امریکا ارسال می شوند. در این روش پرواز های شرکت های هواپیمایی که به سن فرانسیسکو پرواز از طریق دبی یا استانبول دارند در تهران بارگیری شده و پس از توقف کوتاه در این مقاصد به سمت سن فرانسیسکو پرواز می کنند.

 

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به سن فرانسیسکو است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند و از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند.

 

فریت بار به سن فرانسیسکو مناسب حمل انواع بار و کالاهای شخصی ، اثاثیه در حجم کم می باشد و خدمات کارگو مناسب واردات و صادرات ایران و آمریکا می باشد.

ارسال هوایی برای سن فرانسیسکو
ارسال هوایی برای سن فرانسیسکو
ارسال بار به آمریکا به صورت تخصصی و همه روزه با بهترین کیفیت انجام میشود و محموله های مختلف شما با نازلترین تعرفه ها منتقل خواهد شد. تیم آنی بار با سالها سابقه در ارائه خدمات حمل و نقل کالا به صورت بین المللی بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد.

آیا حضور مسافر یا صاحب بار هنگام فریت بار به سن فرانسیسکو الزامی است ؟ 

حضور شما در زمان ارسال بار به سن فرانسیسکو در بیشتر مواقع ضروری نیست.
روش کار شرکت آنی بار ، به این صورت می باشد که بار شما از درب منزل ، دفترکار و انبار ، کارخانه ، فروشگاه و . . . تحویل گرفته می شود و سپس توسط خودرو باربری مناسب به قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی انتقال داده می شود و پس از انجام امور گمرکی بصورت هوایی به آمریکا ارسال می شود.
در صورتی که شما قصد سفر به سن فرانسیسکو را ندارید اما مایل به ارسال بار به سن فرانسیسکو هستید یا قصد ارسال سوغات و هدیه برای عزیزان خود را دارید ، شرکت آنی بار ، با تحویل گرفتن بار از درب منزل، ارسال بار به سن فرانسیسکو را بر عهده می‌گیرد و کماکان نیازی به حضور شما در فرودگاه نیست مگر در موارد خاص که کارشناسان ما به شما اعلام می کنند.
علاوه بر سن فرانسیسکو ، ارسال بار به نیویورک و ارسال بار به تگزاس نیز به صورت تخصصی و همه روزه انجام میشود.
شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

نکات مهم هنگام تحویل بار از شرکت هواپیمایی در سن فرانسیسکو

 

پس از اتمام تمام مراحل ارسال بار به سن فرانسیسکو در ایران و ارسال آن توسط شرکت های هواپیمایی به سن فرانسیسکو ، حالا زمان آن می رسد که ، کارمندان شرکت هواپیمایی در شهر سن فرانسیسکو با شماره تلفنی که شما تحت عنوان دریافت کننده بار، در بارنامه ذکر کردید تماس گرفته و خبر حصول بارتان را به شهر سن فرانسیسکو به شما اعلام نمایند.

 

لذا نیاز است شما به این موارد توجه داشته باشید :

هنگام صدور بارنامه ارسال بار به سن فرانسیسکو ، حداقل دو شماره تلفن ارائه نمایید و از در دسترس بودن آن ها مطمئن باشید. پیشنهاد ما به شما این است که خودتان با شرکت هواپیمایی تماس گرفته و پیگیر وضعیت بارتان شوید. زیرا پرسنل شرکت هواپیمایی تلاش خاصی برای تماس با شما و اعلام رسیدن بارتان نخواهند نمود.

 

در صورتی که بارتان را تحویل نگیرید به انبار فرودگاه منتقل می شود و هزینه های انبارداری در فرودگاه های مختلف در شهرهای مختلف در آمریکا متفاوت است. در نهایت بهترین خدمات و ارزانترین قیمت ها را برای ارسال بار به سن فرانسیسکو می توانید از آنی بار دریافت کنید .

بسته بندی مناسب برای حمل هوایی

برای خدمات فریت بار مسافری و حمل هوایی به سن فرانسیسکو یکی از مهمترین موارد بسته بندی مناسب محموله است. از آنجایی که شرکت های هواپیمایی برای انتقال محموله ها شرایط خاصی را دارند در برخی موارد نیاز به استفاده از جعبه های چوبی داریم تا محموله بر اساس شرایط اعلامی ایرلاین ها منتقل شوند.
برای ارسال بار به سن فرانسیسکو نیز به همین صورت باید بسته بندی مناسبی را انتخاب نمود و در برخی موارد نیز نیاز به سمپاشی محموله ها داریم. تیم متخصص آنی بار برای محموله های شما از بهترین جعبه های چوبی ، کارتن و لوازم بسته بندی استفاده می نماید تا امنیت محموله ها نیز به صورت کامل حفظ شود. فقط کافیست با شماره ما در تماس باشید تا اطلاعات کاملی در این خصوص در اختیارتان قرار گیرد. 
بهترین و تخصصی ترین خدمات برای ارسال بار به فیلادلفیا و ارسال بار به دالاس را می توانید از طریق شماره 57669-021 درخواست نمایید. 
بسته بندی لوازم برای ارسال به سن فرانسیسکو
بسته بندی لوازم برای ارسال به سن فرانسیسکو

حمل و نقل بار دریایی به سن فرانسیسکو

یکی از روش های ارسال بار به سن فرانسیسکو آمریکا ، حمل و نقل دریایی می باشد ، از این روش می توانید برای ارسال بار به سن فرانسیسکو ، تورنتو و سایر شهرهای آمریکا استفاده کنید .

 

هزینه ارسال بار به سن فرانسیسکو با این روش کمتر از روش های دیگر است اما این روش زمان زیادی طول می کشید و برای برخی بارها مناسب نیست. 

 

در بعضی موارد کارشناسان آنی بار با بررسی موقعیت شهر مقصد و هزینه های ارسال بار به سن فرانسیسکو و زمان مورد نیاز به شما پیشنهاد می دهند بارتان را به روش ترکیبی به سن فرانسیسکو ارسال کنید.

 

تصمیم گیرنده نهایی برای انتخاب روش ارسال بار به سن فرانسیسکو شما مشتریان عزیز می باشید اما مشاوره با کارشناسان آنی بار امکان انتقال سریع و ارزان برای شما را فراهم خواهد نمود.

ارسال دریایی از ایران به سن فرانسیسکو
ارسال دریایی از ایران به سن فرانسیسکو

تخصصی ترین و بهترین خدمات برای ارسال بار به لس آنجلس را می توانید از طریق شماره 57669-021 ثبت سفارش کنید.

ارسال انواع بار و کالا به شهر سن فرانسیسکو 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به سن فرانسیسکو ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید .

ما برای ارسال بار به سن فرانسیسکو بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد .

  • ارسال محموله صادراتی به سن فرانسیسکو
  • انتقال آهن آلات به سن فرانسیسکو
  • ارسال اثاثیه به سن فرانسیسکو
  • حمل لوازم شخصی به سن فرانسیسکو
  • ارسال کالاهای تجاری به سن فرانسیسکو

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به سن فرانسیسکو را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و سن فرانسیسکو ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

انجام امور گمرک و ترخیص کالا برای ارسال بار به سن فرانسیسکو آمریکا را می توانید به کارشناسان و متخصصان آنی بار بسپارید.

ارسال اثاثیه منزل به سن فرانسیسکو

 

 

یکی از خدمات تخصصی آنی بار ارسال اثاثیه و لوازم منزل به سن فرانسیسکوآمریکا می باشد. از آنجایی که تعداد ایرانیان ساکن در امریکا بسیار زیاد است این خدمات برای انتقال کالا و لوازم منزل به این کشور و خصوصا برای سن فرانسیسکو بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

 

برای اطلاع بیشتر بهتر است بدانید : 

 

مسافران در اولین سفر خود به آمریکا با پر کردن فرم دیکلریشن لیست اسباب و اثاثیه ای که می خواهند به آمریکا حمل کنند مشخص کنند . با پر کردن این فرم مسافران می توانند تا چهار سال بدون پرداخت عوارض گمرکی وسائل خود را به آمریکا فریت نمایند لذا لزومی برای فریت کردن تمامی وسائل خود در یک پارت به آمریکا ندارید .

 

صفر تا صد خدمات ارسال اثاثیه به سن فرانسیسکو را به آنی بار بسپارید ( بسته بندی ، پکینگ لیست ، بارگیری ، حمل ، انجام تشریفات گمرکی ،ترخیص و . . . ) .

ارسال اثاثیه و لوازم خانه به سن فرانسیسکو
ارسال اثاثیه و لوازم خانه به سن فرانسیسکو

 

علاوه بر باربری ایران به سن فرانسیسکو ، همه روزه ارسال بار به شیکاگو و ارسال بار به واشنگتن نیز به صورت تخصصی انجام میشود. 

ارسال فرش به سن فرانسیسکو 

 

یکی از خدماتی که مجموعه انی بار در اختیار هموطنان و مسافران گرامی قرار میدهد امکان ارسال فرش می باشد. محموله های فرش دستباف یا ماشینی در صورتی که به قصد تجارت ارسال نشوند دارای هزینه اندکی برای ارسال هستند. 

 

منظور از ارسال محموله تجاری ارسال فرش در تعداد زیاد است. به عنوان مثال فردی که قصد ارسال 1 عدد فرش به سن فرانسیسکو را دارد محموله شخصی حساب میشود و هزینه های گمرکی آن بسیار کم خواهد بود. علاوه بر این امکان انتقال فرش های عتیقه و قدیمی وجود ندارد و در صورتی که ارزیاب گمرک محموله را به عنوان عتیقه شناسایی کند ممکن است مشکلات حقوقی برای فرستنده محموله ایجاد شود.

ارسال فرش به سن فرانسیسکو
ارسال فرش به سن فرانسیسکو

ارسال حیوانات خانگی به سن فرانسیسکو

 

اگر قصد دارید به سن فرانسیسکو سفر کنید و یا از مهاجرانی هستید که در این شهر زندگی میکنید و برای سفر به ایران آمده اید می توانید حیوانات خانگی خود را نیز از طریق خدمات آنی بار به سن فرانسیسکو منتقل کنید. 

در این خدمات ، حیوانات شما از طریق فریت بار هوایی در اسرع وقت به سن فرانسیسکو منتقل می شوند. برای شروع ابتدا باید واکسیناسیون حیوان انجام شود و شناسنامه حیوان نیز دریافت شود . پس از ان باید تزریق چیپ اطلاعات انجام شود. 

تمامی این مراحل توسط کارشناسان و متخصصین آنی بار انجام خواهد شد و تنها کافیست برای ثبت درخواست و وقت معاینه حیوانات خود با شماره 57669-021 در تماس باشید. 

 

ارسال حیوانات خانگی به سن فرانسیسکو
ارسال حیوانات خانگی به سن فرانسیسکو

 

ارسال زعفران از ایران به سن فرانسیسکو 

 

یکی از اقلامی که توسط مسافران ایرانی به سن فرانسیسکو منتقل میشود زعفران است . انتقال زعفران باید به صورت مسافری انجام شود و مقدار مجاز برای انتقال حدود 100 گرم است. 

برای انتقال زعفران می بایست با کارشناسان مجموعه آنی بار در تماس باشید و با راهنمایی ایشان اقدام به انتقال زعفران نمایید. 

ارسال زعفران به سن فرانسیسکو
ارسال زعفران به سن فرانسیسکو

 

تشریفات گمرکی برای ارسال بار به سن فرانسیسکو شامل چه مواردی می شود؟

منظور از تشریفات گمرکی مرحله وزن کردن بار، ارزیابی اقلام بار، بررسی مدارک و اسناد خروج بار و . . . می باشد .

در این مرحله اجازه خروج کالاهای ممنوعه داده نمی شود و توسط مامور گمرک برگشت داده شده و یا در صورت مغایرت کالا با قوانین جمهوری اسلامی ممکن است بارتان دردسر ساز شود. پس ، از مشاوران آنی بار در مورد این کالاهای ممنوعه مشاوره  دریافت نمایید.

مدارک لازم برای ارسال بار مسافری به سن فرانسیسکو

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به فرستادن بار به سن فرانسیسکو در آمریکا نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در سن فرانسیسکو که دریافت کننده بار شما در فرودگاه سن فرانسیسکو می باشد با خود همراه داشته باشید.

 

مدارک لازم برای ارسال بار تجاری به سن فرانسیسکو

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در سن فرانسیسکو افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به سن فرانسیسکو مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به سن فرانسیسکو علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست :

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • مرحله نهایی صدور بارنامه ارسال بار به سن فرانسیسکو

پس از طی تمام مراحل ذکر شده و تایید افسر گمرک بار شما آماده تحویل به شرکت هواپیمایی است.

 

چرا آنی بار را برای ارسال بار به سن فرانسیسکو انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به سن فرانسیسکو توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما معرفی کنیم :

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • بهترین تیم مشاوره و کارشناسی برای ارسال بار به سن فرانسیسکو  
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به سن فرانسیسکو (دریایی یا هوایی) و مشخص کردن هزینه ارسال بار به سن فرانسیسکو
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط پرسنل شرکت آنی بار
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای ارسال بار به آمریکا 
  • صدور بارنامه بین المللی
  • ارائه بیمه نامه CMR تا مبلغ 20 هزار دلار و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود 
  • امکان پیگیری بارهای ارسال شده به سن فرانسیسکو
  • امکان ارسال بار به سن فرانسیسکو بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری 

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به سن فرانسیسکو را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم .

 

حمل بار به سن فرانسیسکو تحت پوشش بیمه کامل 

 

یکی از مهمترین موارد هنگام ارسال بار به سن فرانسیسکو ، استفاده از بیمه نامه بین المللی می باشد ، که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به سن فرانسیسکو است.

 

هر نوع محموله ای که از ایران به مقاصد مختلف در جهان ارسال می شود باید در مقابل حوادث و خسارات به صورت کامل تحت پوشش قرار گیرد. بر اساس میزان ارزش محموله مبلغ سطح پوشش بیمه مشخص می شود. 

 

مجموعه آنی بار در روش حمل دریایی و هوایی برای واشتنگتن یا سایر شهر های آمریکا از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده می نماید و پوشش صفر تا صد را فراهم نموده است. از همین جهت می توانید با خیال آسوده محموله خود را به آنی بار بپارید. 

خساراتی از قبیل شکستگی ، سرقت محموله ، آتش سوزی و غیره به صورت کامل تحت پوشش بیمه قرار خواهند داشت.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار 

استعلام هزینه باربری ایران به سن فرانسیسکو

 

یکی از مهمترین مواردی که برای باربری ایران به سن فرانسیسکو مد نظر صاحبین محموله ها می باشد هزینه های انتقال است. هزینه ها معمولا بر اساس نوع محموله و شرایط آن و روش حمل آن مشخص می شود. در برخی موارد صاحبین کالا با انتخاب روشی نامناسب باعث افزایش هزینه های انتقال نیز می شود. از همین جهت بهترین راه برای استعلام هزینه های باربری و ارسال بار به سن فرانسیسکو تماس با کارشناسان و ارائه اطلاعات در خصوص شرایط محموله می باشد.

باربری از ایران به سن فرانسیسکو توسط مجموعه آنی بار در مدت زمان کوتاهی انجام میشود و برای انتقال محموله های مختلف مشاوره تخصصی رایگان در راستای بهبود خدمات و تجربه باربری بین المللی با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میگرد. 

سان فرانسیسکو  با جمعیت ۸۸۴٬۳۶۳ نفر، چهارمین شهر بزرگ ایالت کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا و پس از نیویورک متراکم‌ترین شهر آمریکا از نظر جمعیت است. سان فرانسیسکو با بیش از ۷ میلیون نفر جمعیت، پنجمین شهر بزرگ ایالات متحده است و در این کشور تنها نیویورک، لس آنجلس، شیکاگو و واشینگتن دی‌سی-بالتیمور از آن بزرگترند.

سان فرانسیسکو در نوک شمالی شبه‌جزیرهٔ سان فرانسیسکو قرار دارد که اقیانوس آرام را از خلیج سان فرانسیسکو جدا می‌کند. چندین جزیرهٔ درون خلیج و جزایر فارالون نیز که در ۲۷ مایلی ساحل در اقیانوس آرام قرار دارند، بخشی از محدودهٔ شهری سان فرانسیسکو به‌شمار می‌آیند. سان فرانسیسکو روی یکی از بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین گسل‌های جهان یعنی گسل سن اندریاس قرار دارد و زلزله سال ۱۹۰۶ میلادی نتیجه فعالیت سهمگین این گسل مهم بوده‌است

سان فرانسیسکو نقطه مرکزی در محدوده کلانشهر منطقه خلیج سان فرانسیسکو به‌شمار می‌رود. منطقه شهری که سانفرانسیسکو مرکز آن است از شهرهای سان خوزه، سانفرانسیسکو، اوکلند و برکلی تشکیل شده‌است. این محدوده در جمع ۷ میلیون جمعیت دارد. پالو آلتو، اعیانی‌ترین محلهٔ سان فرانسیکو است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع