ارسال بار به شارلوا با بهترین مشاوره رایگان + بیمه کامل

حمل بار و کالا به شارلوا از ایران

شارلوا یکی از شهر های مهم بلژیک است و حضور پرشمار ایرانیان در این شهر سبب شده است که خدمات ارسال بار و کالا از ایران به شارلوا نسبت به قبل افزایش چشمگیری داشته باشد.

حمل و نقل کالا و محموله های تجاری و شخصی از ایران برای شارلوا یک خدمات حساس و تخصصی است و نیاز به تجربه زیاد در خصوص انتقال محموله های مختلف دارد. اگر قصد دارید کالایی از ایران به شارلوا ارسال کنید می توانید از طریق آنی بار با روش های زمینی و هوایی و دریایی محموله های خود را منتقل کنید.

تیم متخصص انی بار برای انتقال کالاها و لوازم شما با ارائه خدمات تخصصی مشاوره ای آماده همکاری حرفه ای است و در اسرع وقت و با کمترین هزینه محموله های شما را منتقل می نماید.

برای آشنایی با خدمات ارسال بار به شارلوا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

  

ارسال هوایی بار به شارلوا 

فریت بار به شارلوا و خدمات بسته بندی بار توسط شرکت آنی بار انجام می شود.   انواع بار شما از درب منزل، انبار یا دفتر توسط پرسنل آنی بار تحویل گرفته میشود ، سپس بعد از مراحل بسته بندی اصولی بار شما جهت فریت بار به شارلوا به قسمت بار فرودگاه منتقل میشود.

امور گمرکی توسط مجموعه آنی بار در گمرکات کشور مبدا و مقصد انجام می شود و در نهایت بارنامه هوایی با نازلترین نرخ فریت بار به شارلوا صادر می گردد.

 

خدمات ارسال بار به شارلوا بصورت هوایی به شرح ذیل می باشد :

  • بسته بندی تخصصی بار جهت فریت بار به شارلوا 
  • فریت بار اضافه بار مسافری به شارلوا 
  • فریت بار لوازم منزل به شارلوا 
  • فریت بار تجاری به شارلوا

اگر خواستار ارسال بار به شارلوا (فریت بار) هستید، مجموعه آنی بار به شما کمک خواهد کرد. علاوه بر ارسال بار به شارلوا ، مجموعه آنی بار برای ارسال بار به آنتورپ نیز بهترین و تخصصی ترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد. 

ارسال بار هوایی به شارلوا
ارسال بار هوایی به شارلوا

ارسال بار بصورت زمینی برای شارلوا

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به شارلوا به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود . ارسال بار به شارلوا به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد .

در روش گروپاژ ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، با یک خودرو باربری ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) از ایران حرکت کرده و با عبور از کشور ها و شهر های مختلف در شهر شارلوا ، تخلیه می شود . در بعضی موارد هزینه ارسال بار به شارلوا بصورت خرده بار کمتر است اما ممکن است مدت زمان بیشتری به طول بینجامد .

در روش دربستی ، بار شما به صورت دربست با یک خودرو باربری مشخص از ایران به شارلوا حرکت می نماید. این روش ، از نظر زمانی بهتر از گروپاژ است.

برای حمل اثاثیه می توانید از روش گروپاژ استفاده کنید و بارتان را بصورت مشترک با یک بار دیگر به بلژیک ارسال کنید و هزینه کمتری پرداخت کنید و یا م توانید در کوتاه ترین زمان بصورت دربست حمل اثاث و ارسال بار به شارلوا را انجام دهید . 

 

ارسال زمینی به شارلوا
ارسال زمینی به شارلوا

ارسال بار به گنت نیز به صورت تخصصی و همه روزه توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت انجام میشود و محموله های شما در اسرع وقت منتقل می شوند.

 

ارسال انواع بار و کالا به شهر شارلوا 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به شارلوا ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید . ما برای ارسال بار به شارلوا بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به شارلوا می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات ارسال بار به بلژیک به شما عزیزان ندارد. 

  • ارسال کالاهای صادراتی به شارلوا
  • انتقال آهن آلات به شارلوا
  • ارسال اثاث و لوازم منزل به شارلوا
  • حمل لوازم شخصی به شارلوا
  • ارسال کالاهای تجاری به شارلوا

انجام تمام مراحل ارسال بار به شارلوا توسط کارشناسان و پرسنل آنی بار انجام می شود ، از امور گمرکی گرفته تا بسته بندی و بارچینی.

موارد ممنوعه هنگام ارسال بار به شارلوا

هنگام ارسال بار به شارلوا یا سایر شهر های بلژیک ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و بلژیک قابلیت ارسال ندارند .

شما باید قبل از بسته بندی و اقدام برای ارسال بار به شارلوا از لیست موارد ممنوعه ، مطلع باشید؛ کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات هستند .

با این وجود ، قبل از ارسال بار به شارلوا میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به شارلوا می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای بلژیک نیز بار ارسال کنید.

اگر هنگام ارسال بار به شارلوا به کالاهای ممنوعه توجه نکنید ، مجبور به پرداخت جریمه و در مواردی مانند دخانیات تحت پیگرد قانونی قرار می گیرید.

 

ارسال اثاثیه منزل از ایران به شارلوا 

علاوه بر ارسال بارهای تجاری و صنعتی ، حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی دیگر از خدمات آنی بار برای ارسال بار به شارلوا می باشد. بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در شارلوا یا سایر شهر های بلژیک را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به شارلوا را در اختیارشان قرار دهد.

برای ارسال اثاث به شارلوا نیاز به دریافت اخذ اقامت دائم یا موقت کشور بلژیک دارید ، برای این امر نیز می توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید .

انتخاب روش مناسب برای ارسال بار به شارلوا ، انجام امور گمرکی ، راهنمایی برای اخذ اقامت بلژیک و . . . را به کارشناسان ما بسپارید.  

ارسال لوازم خانه به شارالوا
ارسال لوازم خانه به شارالوا

تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار به استکهلم نیز بهترین خدمات تخصصی حمل و نقل بین المللی را ارائه می نماید.

 

حمل بار به شارلوا تحت پوشش بیمه کامل 

هنگام حمل و نقل بین المللی ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به شارلوا است . 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به شارلوا خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به شارلوا ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی یا دریایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد.

آنی بار برای ارسال بار به شارلوا یا سایر شهر های بلژیک از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود. 

پوشش بیمه از لحظه تحویل بار به باربری شروع می شود و تا هنگام تحویل بارتان در شارلوا شامل می باشد.

 

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به شارلوا

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار مسافری به شارلوا بلژیک

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به ارسال بار به شارلوا در بلژیک نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در شارلوا که دریافت کننده بار شما در فرودگاه شارلوا می باشد با خود همراه داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار تجاری به شارلوا بلژیک

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در شارلوا افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به بلژیک مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به شارلوا علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست کارت بازرگانی نیز در دسترس داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به شارلوا شامل :

  • کپی صفحه اول پاسپورت
  • کپی ویزای بلژیک
  • کپی ثبت نام در فدراسیون بلژیک
  • فهرست موجودی یا لیست کالا
  • وکالتنامه قانونی توسط دفتر اسناد رسمی بلژیک
  • INN یا شماره پرداخت کننده مالیات فردی بلژیک

 

بهترین و تخصصی ترین خدمات ارسال بار به هلسینکی نیز توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت انجام خواهد شد .

خدمات آنی بار جهت ارسال بار به شارلوا

بسته بندی تخصصی

خدمات بسته بندی برای ارسال فریت مسافری و ارسال لوازم منزل با کمترین هزینه در اختیارتان قرار می گیرد. پرسنل آنی بار در محل مورد نظر شما حضور پیدا کرده و با استفاده از بهترین و مرغوب ترین لوازم بسته بندی ، بارهای شما را جهت حفظ سلامت ، بسته بندی می کنند .

در بعضی موارد و به درخواست مشتری از جعبه های چوبی برای حمل بار استفاده می شود که کارگران آنی بار برای شما می سازند. 

حمل بار از محل مورد نظر شما تا فرودگاه جهت فریت بار و یا تا گمرک جهت ارسال زمینی

انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالا

این مرحله می تواند همراه با صاحب بار یا بدون حضور صاحب بار ، توسط پرسنل آنی بار انجام شود .

نگهداری بار شما در انبار در مبدا

در صورتی که هنگام ارسال بار به شارلوا وقفه ای در ارائه خدمات رخ دهد می توانید بارتان را در انبارهای آنی بار در گمرک نگهدارید.

صدور بارنامه بین المللی

بارنامه سندی حقوقی و بین المللی است که مشخصات بار شما در آن ثبت می شود . بارنامه مشخص می کند شما باری را با مبلغ توافق شده در تاریخ مشخص به شرکت حمل بار مشخص سپرده اید و این در واقع حکم رسیدی را دارد که تا زمان تحویل بار در دست خواهید داشت!

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 علاوه بر ارسال بار به شارلوا ، ارسال بار به برن در کشور سوئیس نیز به صورت همه روزه انجام میشود. 

 

هزینه باربری از ایران به شارلوا 

هزینه ارسال بار به شارلوا یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . پاسخ این سوال با توجه به وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن مشخص می شود .

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به شارلوا استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به شارلوا بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به شارلوا دارد.

موارد موثر بر نرخ کرایه ارسال بار به شارلوا شامل :

  • هزینه بسته بندی
  • هزینه‌ی حمل
  • هزینه‌ی تخلیه و بارگیری و انبارداری
  • هزینه‌های گرفتن مجوزهای مربوط
  • هزینه بارنامه‌ی بین المللی
  • هزینه‌ی تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگه سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری

 

البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به شارلوا به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به شارلوا بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

 

شارلوا در بلژیک زمانی قلب صنعت زغال سنگ این کشور بود، اما امروزه کارخانه های آن متروکه شده اند و زخم های صنعت معدن همچنان شهر را ویران می کند.

در سال 2009، روزنامه هلندی De Volkskrant، شارلوا را “زشت ترین شهر جهان” نامید. زمانی که مقاله منتشر شد، یک فرصت بازاریابی عالی برای شارلوا بود.

او و دوستش وب سایتی برای تبلیغ ماجراهای شارلوا ایجاد کردند و به زودی صدها نفر برای تورهای خود ثبت نام کردند.

نیکلاس می گوید که در ابتدا مورد تنفر مقامات محلی و گروه های توریستی قرار گرفت، اما به تدریج مورد استقبال قرار گرفت. او گفت: «در ابتدا مقامات من را به خاطر انتشار تصویر شارلوا به عنوان مکانی افسرده سرزنش کردند.

شهر شارلوا پس از اینکه فاش شد قاتل زنجیره ای مارک دوترو قربانیان ربوده شده خود را در یک سیاه چال حومه به زنجیر می بندد، شهرت بیشتری به دست آورد. در اوایل امسال، مقامات شروع به تخریب خانه پلکانی کردند که در آن بدترین جنایات او انجام شد.

بهترین و تخصصی ترین خدمات باربری بین المللی را می توانید از طریق شماره 57669-021 و آنی بار تجربه کنید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع