ارسال بار به فیصل آباد پاکستان

ارسال بار به فیصل آباد بصورت تخصصی و ارزان

شرکت حمل و نقل آنی بار ارائه دهنده خدمات حمل و نقل و باربری به فیصل آباد پاکستان به صورت کاملا تخصصی و ویژه می باشد. ارسال بار به فیصل آباد از تهران و تمامی شهر ها در کوتاه ترین زمان انجام می شود و برای انتقال محموله های شما از بهترین بیمه نامه استفاده خواهد شد. 

 

تخصص مجموعه آنی بار در حمل و نقل بار به پاکستان سبب شده است که بخش زیادی از انواع بار و کالا توسط هموطنان گرامی به این مجموعه جهت انتقال واگذار شود و همه روزه حجم زیادی از انواع کالا و محموله های صادراتی و شخصی توسط آنی بار به فیصل آباد منتقل شوند.

 

علاوه بر فیصل آباد ، ارسال بار به کراچی نیز توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوصا ارسال بار به فیصل آباد و مشاوره رایگان و استعلام کرایه با شماره 57669-021 در تماس باشید. 

 

 ارسال بار از تمام ایران به فیصل آباد 

مجموعه آنی بار به دلیل پوشش سراسری در کشور ، امکان ارسال بار و کالای شما را از هر نقطه ای از ایران فراهم می نماید.برای ارسال بار به فیصل آباد نیز خدمات آنی بار از همه نقاط کشور به شما عزیزان ارائه خواهد شد . شما می توانید با نازلترین نرخ کرایه نسبت به حمل و نقل بار و کالا برای پاکستان اقدام نمایید که در این بین فیصل آباد تیم ویژه و تخصصی را به خود اختصاص داده است.

ارسال روزانه انواع بار و کالا با انواع روش های حمل و نقل بصورت دربستی با نازلترین نرخ کرایه انجام میشود و محدودیت های ارسال تنها منوط به نوع بار و محدودیت های گمرکات است. 

  • باربری از تهران به فیصل آباد
  • باربری از اصفهان به فیصل آباد
  • باربری از شیراز به فیصل آباد
  • باربری از تبریز به فیصل آباد
  • باربری از یزد به فیصل آباد
  • باربری از مشهد به فیصل آباد
  • باربری از کرمان به فیصل آباد
  • و……

آنی بار برای ارسال اثاث و لوازم منزل به فیصل آباد بهترین خدمات را در اختیارتان قرار میدهد و بسته بندی و حمل حرفه ای نیز از ویژگی های مجموعه آنی بار است . آنی بار برای ارسال بار به فیصل آباد در اسرع وقت بهترین خدمات را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماید.

حمل و نقل بین المللی از ایران به فیصل آباد
حمل و نقل بین المللی از ایران به فیصل آباد

ارسال بار به پاکستان توسط مجموعه انی بار به صورت تخصصی و همه روزه انجام میشود و از طریق شماره 57669-021 بهترین مشاوره به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد. 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

روش های باربری به فیصل آباد

ارسال بار به فیصل آباد یا سایر شهر های پاکستان به روش های مختلف انجام میشود که بنا بر نوع بار و شرایط آن و همچنین بودجه شما متغیر میباشد . انتقال برخی محموله ها نیاز به روش های خاص خود دارند اما محموله های عادی تر از روش های عمومی نیز حمل میشوند .

برای ارسال بار و کالا به فیصل آباد ، مجموعه آنی بار 2 روش اصلی حمل و نقل را به شما ارائه می نماید .

 

  • حمل هوایی 
  • حمل زمینی 

برای ارسال بار به فیصل آباد ، هر یک از روش های باربری دارای شرایط و ویژگی های مختلفی هستند. در ادامه به بررسی روش های مختلف می پردازیم تا بهترین روش برای ارسال بار به فیصل آباد برای شما عزیزان مشخص گردد .

 

علاوه بر فیصل آباد ، همه روزه برای ارسال بار به لاهور نیز می توانید از طریق شماره 57699-021 بهترین و تخصصی ترین خدمات را از ما بخواهید .

ارسال هوایی بار به فیصل آباد

در روش حمل هوایی برای ارسال بار و کالا از طریق هواپیماهای ترابری یا مسافری استفاده میشود . این روش تحویل سریع بار را برای شما به ارمغان خواهد آورد . اما هزینه های این روش نسبتا بیشتر است . 

انتقال بار و کالا به فیصل آباد بصورت هوایی از طریق فرودگاه بین المللی جناح  انجام میشود که یک فرودگاه بین المللی میباشد . در روش حمل هوایی ، 2 نوع انتقال بار وجود دارد : 

  • حمل بصورت فریت بار مسافری 
  • حمل بصورت کارگو 

برای ارسال بار به فیصل آباد ، آنی بار با کمترین هزینه و بهترین کیفیت محموله های شما را از طریق خطوط هوایی معتبر ارسال خواهد نمود . ما با کمترین هزینه ها محموله های شما را منتقل خواهیم نمود.

 

ارسال هوایی از ایران به فیصل آباد
ارسال هوایی از ایران به فیصل آباد

علاوه بر فیصل آباد در پاکستان ، بهترین و تخصصی ترین خدمات برای ارسال بار به دهلی نو و ارسال بار به کلکته نیز به صورت همه روزه توسط مجموعه آنی بار ارائه می شود و امکان انتقال محموله های مختلف برای شما فراهم می گردد.

 

حمل زمینی بار و کالا به فیصل آباد

برای ارسال بار به فیصل آباد بصورت زمینی می توانید در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را با تریلی ها و کامیونت های آنی بار تجربه کنید . حمل زمینی یکی از روش های مقرون به صرفه است که به دلیل وجود مرز زمینی مشترک بین ایران و پاکستان بسیار کاربردی و مناسب است.  

این روش تحویل محموله حدود 1 هفته زمان نیاز دارد اما هزینه نسبتا معقول و کم است و هزینه های حمل بار به این روش نیز کاملا مقرون به صرفه است. 

البته برای فیصل آباد ممکن است روش دریایی یا ریلی نیز مورد استفاده قرار گیرد اما در حال حاضر آنی بار فقط بصورت هوایی و زمینی به شما خدمات رسانی می کند.

ارسال بار به فیصل آباد به صورت زمینی تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام میشود. 

حمل زمینی برای فیصل آباد
حمل زمینی برای فیصل آباد

علاوه بر ارسال بار و کالا از ایران به فیصل آباد پاکستان ، همه روزه برای ارسال بار و کالا از ایران به باکو و ارسال بار به شارجه از ایران نیز به صورت تخصصی انجام میشود . 

حمل و نقل اثاثیه برای فیصل آباد

آنی بار علاوه بر ارسال بار و کالاهای تجاری برای فیصل آباد ، امکان ارسال اثاثیه را نیز برای شما فراهم می نماید . شما می توانید با ارزانترین نرخ کرایه و با استفاده از کامیونت مسقف یا تریلی چادری ، نسبت به ارسال اثاثیه خود اقدام نمایید.

 

مجموعه آنی بار برای حمل و نقل اثاثیه شما بهترین و حرفه ای ترین تیم کارگری را با بهترین تیم بسته بندی اثاثیه در اختیارتان قرار میدهد.

حمل و نقل اثاثیه یک فرایند تخصصی است و برای ارسال در مسافت های طولانی نیاز به بسته بندی و چیدمان حرفه ای داریم تا کمترین میزان خسارت به محموله وارد شود.

  • ارسال تلوزیون 
  • ارسال یخچال 
  • ارسال مبلمان 
  • ارسال سرویس خواب 
  • ارسال لوازم برقی 
  • ارسال تزئینات منزل و . . . . 

آنی بار خدمات ارسال بار به فیصل آباد را به صورت همه روزه انجام می دهد و هرگونه محموله و کالای منزل که از نظر قانونی منعی برای ارسال ندارند را با کمترین هزینه منتقل خواهد نمود.

حمل اثاثیه به فیصل آباد را می توانید از هر نقطه ای از ایران انجام دهید.

مدارک لازم جهت ارسال اثاث و بار به فیصل آباد

برای انتقال لوازم منزل از ایران به فیصل آباد ، ابتدا باید مراحل اخذ مهاجرت پاکستان بصورت کامل طی شده باشد و شما موفق به دریافت کیملیک کارت خود شده باشید . در صورتی که کیملیک کارت خود را دریافت کرده باشید ، با کپی شناسنامه ، پاسپورت و کیملیک به راحتی امکان انتقال انواع اثاثیه و لوازم شما به پاکستان و فیصل آباد فراهم میشود. 

لازم به ذکر است که هزینه ها گمرکی بر اساس تعرفه های گمرک ایران و پاکستان و بر اساس نوع لوازم خانگی شما مشخص میشود. در برخی موارد ممکن است لوازم منزل در دسته لوازم لوکس قرار گیرند که هزینه گمرکی اندکی افزایش خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مراحل ارسال بار به فیصل آباد و مدارک مورد نیاز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

موارد ممنوعه در ارسال بار به فیصل آباد

ارسال بار به فیصل آباد دارای شرایط خاصی است و برخی محموله ها بر اساس شرایط و قوانین گمرکی امکان ارسال ندارند . از همین جهت ، اطلاع از موارد ممنوعه در ارسال بار به فیصل آباد بسیار مهم است . 

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال می باشند و شما می توانید برای سایر نقاط پاکستان نیز این موارد را ارسال نمایید .

 

برای ارسال لوازم منزل به پاکستان ، همه روزه تیم متخصص حمل و نقل بین المللی آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد . با ما همراه باشید . 

بیمه نامه ارسال بار به فیصل آباد

آنی بار برای ارسال انواع بار و کالا از تمامی نقاط کشور به فیصل آباد و تمامی نقاط پاکستان ، بیمه نامه باربری بین المللی کامل و حرفه ای را به شما ارائه می نماید.

بیمه نامه آنی بار شامل جبران تمامی خسارات احتمالی وارده به بار در هنگام حمل و نقل زمینی می باشد. آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات باربری به فیصل آباد را تحت پوشش قرار داده است.

اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بیمه نامه و شرایط حمل و نقل بین المللی را دارید ، با آنی بار تماس بگیرید. بیمه نامه شرکت حمل و نقل آنی بار ، در کمترین زمان ممکن بیشترین پوشش را به شما ارائه می نماید.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

مشاوره رایگان ارسال بار به فیصل آباد

کارشناسان آنی بار همه روزه آماده ارائه خدمات باربری و ارسال اثاث منزل از تمامی نقاط تهران به فیصل آباد می باشند.

 

کارشناسان حرفه ای و زبده آنی بار با ارائه دقیق ترین خدمات مشاوره ای سعی در جلب رضایت صاحبین گرامی بار جهت بهبود خدمات باربری و همچنین کاهش هزینه های حمل بار می باشند. حمل بار به فیصل آباد  را در کمترین زمان ممکن و با تخصصی ترین خدمات باربری برای فیصل آباد را با آنی بار تجربه کنید.

 

فیصل‌آباد یکی از شهرهای استان پنجاب در کشور پاکستان است. این شهر در گذشته لیال‌پور نامیده می‌شد. فیصل آباد با جمعیت حدود ۲٫۶ میلیون نفر (بر اساس سرشماری سال ۲۰۰۶) سومین شهر بزرگ پاکستان است. با احتساب حومه، منطقه کلان‌شهری فیصل‌آباد در سال ۲۰۱۷ دارای ۷٬۸۷۳٬۹۱۰ نفر جمعیت بود. این شهر به‌عنوان یک مرکز مهم صنعتی در باختر لاهور در استان پنجاب به‌شمار می‌آید.

این شهر توسط فرماندار انگلیسی پنجاب بنیاد شد. نام این فرماندار، سر چارلز جیمز لیال بود شهر را نیز به نام خود لیال‌پور نام گذاشت. در محل لیال‌پور، پیش از این‌که انگلیسی‌ها آن را به یک منطقه شهری تبدیل کنند، چندین دهکده داشت. ساخت چندین کانال آبیاری کشاورزی را در این محل ممکن ساخت. پس از تأسیس شهر، به مردم قول دریافت زمین در صورت مهاجرت به لیال‌پور داده شد و این باعث شد که شهر به سرعت رشد کند.

شهر لیالپور در سال ۱۸۸۰ تأسیس شد؛ شهری که هم‌اکنون به دلیل تکاپوی صنعتی‌اش به عنوان «منچستر پاکستان» خوانده می‌شود. این در حالی است که ۱۰۰ سال پیش از این، بیشتر محدوده آن خالی از سکنه بود. در این محل گاه هفته‌ها باران نمی‌بارید و در صورت بارش، آب به سرعت در زمین ناپدید می‌شد.

مرکز لیالپور توسط کاپیتان پوهام یانگ طراحی شد که با ساخت ۸ جاده که بصورت شعاعی از یک میدان مرکزی امتداد پیدا کرده بودند، تقلیدی بود از پرچم بریتانیا. در میدان مرکزی شهر یک برج ناقوس بزرگ قرار داشت و هشت جاده به هشت بازار مختلف ختم می‌شدند.

در سال ۱۸۹۵ با احداث خط راه‌آهن بین وزیرآباد و لیالپور این شهر بیشتر رشد کرد. در سال ۱۹۰۲، ۴۰۰۰ نفر در این شهر زندگی می‌کردند. در سال ۱۹۷۷ این شهر به نام ملک فیصل عربستان، به فیصل‌آباد تغییر نام داد. در سال ۱۹۸۵ این شهر به بخش‌های فیصل‌آباد، جهانگ و توبا تک سینگ تقسیم شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع