حمل بار از اروپا به ایران ( هوایی ، زمینی ، دریایی )

باربری از همه کشور های اروپایی به ایران

کشور های اروپایی عمدتا دارای اقتصاد و صنعت بسیار پیشرو هستند و صادرات کالا از این کشور ها به سایر نقاط جهان به صورت همه روزه انجام میشود. ایران نیز یکی از کشور هایی است که واردات زیادی از کشور های اروپایی دارد و همه روزه محموله هایی زیادی از همه کشور های اروپایی به وطن ما انتقال داده میشوند. وجود تحریم ها سبب شده است که انتقال برخی کالا ها به ایران دارای مشکلات زیادی باشد اما همکاری با شرکت های معتبر و با تجربه نظیر آنی بار امکان انتقال محموله ها با بهترین کیفیت و در اسرع وقت را برای شما فراهم می نماید.

 

مجموعه آنی بار برای حمل بار از اروپا به ایران به صورت همه روزه از همه کشور ها خدماتی باربری به صورت هوایی ، زمینی و دریایی را ارائه می نماید و تمامی فرایند های انتقال کالا به صورت تخصصی توسط کارشناسان ما انجام خواهد شد.

 

تیم متخصص و حرفه ای آنی بار برای انتقال محموله های شما از اروپا به ایران هیچگونه محدودیتی ندارد و تحویل محموله ها در همه شهر ها و استان های کشور به صورت تخصصی و همراه با بهترین بیمه نامه انجام میشود. مشاوره تخصصی برای باربری از اروپا به ایران به صورت رایگان و از طریق شماره 57669-021  خدمات حمل و نقل بین المللی کالا آنی بار انجام می شود.

 

حمل زمینی از اروپا

 

یکی از مهمترین و در واقع مقرون به صرفه ترین روش ها برای انتقال بار و کالا از اروپا به ایران روش حمل زمینی است. در روش حمل زمینی ، محموله ها در کشور های مختلف با استفاده از حمل جاده ای به سمت ایران منتقل می شوند.
در روش حمل زمینی ، تریلی ترانزیت برای انتقال محموله ها مورد استفاده قرار میگیرد که توان بارگیری و انتقال محموله تا 23-24 تن را دارد . این روش در همه کشور های اروپایی قابل استفاده است و بر اساس میزان فاصله ممکن است مدت زمان انتقال محموله ها متفاوت باشد. 

 

در روش حمل زمینی از اروپا به ایران ، محموله ها پس از عبور از چند کشور به ایران منتقل میشوند و انجام فرایند های بازرسی و گمرکی در کشور های مختلف ممکن است کمی زمانبر باشد. اما به صورت کلی ، برای انتقال محموله به صورت زمینی از کشور هایی مثل آلمان و انگلیس باید حدود 20 الی 25 روز زمان در نظر گرفت. 

 

ترانزیت زمینی به اروپا از همه نقاط ایران نیز به صورت تخصصی انجام میشود و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

حمل و نقل زمینی بار و کالا از اروپا به ایران
حمل و نقل زمینی بار و کالا از اروپا به ایران

حمل زمینی از انگلیس یکی از مهمترین خدماتی است که به صورت همه روزه توسط مجموعه آنی بار انجام میشود و محموله های تجاری و شخصی با کمترین هزینه به ایران منتقل می شوند. 

 

 

حمل هوایی از اروپا به ایران

 

یکی از روش های سریع و مناسب برای انتقال محموله های مختلف حمل هوایی است . در روش حمل هوایی باید بر اساس نوع محموله و شرایط آن نسبت به ارسال هوایی اقدام نمود. از آنجایی که کشور های اروپایی همگی در شهر های مختلف دارای فرودگاه های بزرگ  و بین المللی هستند و پرواز های خارجی از این فرودگاه ها در طول سال انجام میشود انتقال هوایی از 90 درصد شهر های اروپایی ممکن است.

محدودیت های حمل هوایی نسبت به حمل زمینی کمی بیشتر است. در حمل هوایی از اروپا به ایران برخی محموله ها به دلیل شرایط انتقال و فشار هوا در ارتفاعات بالا قابل بارگیری نمی باشند. محموله هایی که دارای باطری هستند ، محموله هایی مانند مایعات و برخی موارد دیگر امکان انتقال هوایی ندارند.

حمل هوایی روش بسیار سریع برای انتقال کالاهای شخصی و تجاری است و از نقاط مختلف اروپا نهایتا تا 3-4 روز محموله ها به ایران منتقل میشوند. حمل هوایی از اروپا نیز به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه قرار دارد و ایمنی کاملی برای محموله های شما فراهم خواهد بود. 

انتقال هوایی محموله از اروپا به ایران
انتقال هوایی محموله از اروپا به ایران

یکی از خدمات مجموعه آنی بار ، حمل هوایی از آلمان به ایران است که به صورت همه روزه حجم زیادی از انواع کالا را برای هموطنان گرامی جابجا می نماید.

ممنوعیات حمل هوایی

 

برخی از اقلام که امکان حمل هوایی آنها به ایران وجود ندارد موارد زیر می باشند : 

 

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 
  7. موارد قابل اشتعال 
  8. مواد سمی 

 

حمل دریایی از اروپا به ایران

 

یکی از مهمترین و مناسب ترین روش های انتقال بار و کالا از اروپا به ایران روش حمل دریایی است. در روش حمل دریایی محموله های مختلف از کشور هایی که امکان دسترسی به آب را دارند بارگیری شده و با استفاده از کشتی به ایران منتقل می شوند. 

 

حمل دریایی از اروپا ایمن ترین روش انتقال بار و کالاهای مختلف است که هزینه های انتقال بسیار کمی نسبت به سایر روش های باربری دارد. در روش حمل دریایی محموله ها به صورت زمینی و با استفاده از تریلی به بنادر مختلف کشور مبداء منتقل میشوند و سپس داخل کشتی بارگیری می شوند. پس از انتقال محموله به بنادر جمهوری اسلامی ایران ، محموله ها از طریق حمل زمینی به شهر های مختلف منتقل میشوند . از همین جهت به این روش حمل ترکیبی نیز گفته می شود. 

 

در روش حمل دریایی ، بر اساس فاصله کشور ممکن از  از 20 روز تا 50 روز زمان انتقال متفاوت باشد. 

 

ارسال دریایی از اروپا به ایران
ارسال دریایی از اروپا به ایران

علاوه بر کشور های اروپایی ، حمل دریایی از عمان به ایران نیز به صورت تخصصی توسط مجموعه آنی بار انجام میشود .

 

ارسال لوازم منزل و شخصی از اروپا به ایران

 

یکی از مهمترین خدمات آنی بار در ارسال بار از اروپا به ایران ، انتقال لوازم شخصی و اثاثیه منزل به کشور است . بسیاری از مهاجرین گرامی که در کشور های اروپایی زندگی می کنند و یا افرادی که قصد دارند برای دوستان خود لوازمی ارسال نمایند می توانند از این خدمات ما بهره مند شوند.

برای ارسال لوازم شخصی به ایران ، همه روزه تیم متخصص آنی بار از بسته بندی تا تهیه پکینگ لیست و ارسال محموله در کنار شما هستیم. برای انتقال لوازم و اثاثیه شخصی از روش های زمینی ، هوایی و دریایی استفاده میشود که بر اساس نوع محموله و نیاز شما قابل استفاده هستند.

 

به عنوان مثال ، برای ارسال اثاثیه از ترکیه به ایران روش زمینی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و در مدت کمتر از یک هفته محموله های شما در شهر های مختلف کشور تحویل داده خواهند شد. 

 

 

مشاوره تخصصی برای ارسال بار از اروپا

 

یکی از مهمترین ویژگی های مجموعه آنی بار ارائه مشاوره تخصصی و رایگان برای انتقال محموله های مختلف می باشد . اگر قصد دارید با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت محموله های خود را از نقاط مختلف اروپا به ایران منتقل کنید فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و با کارشناسان مجموعه به صورت رایگان مشاوره نمایید. 

علاوه بر انتقال محموله از اروپا به ایران ، همه روزه برای ارسال بار به اروپا نیز می توانید از خدمات آنی بار بهره مند شوید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع