ارسال بار به ملبورن

حمل بار و کالا به ملبورن استرالیا

 

 

ارسال بار به ملبورن استرالیا از خدمات ویژه شرکت آنی بار در زمینه حمل و نقل بین الملل ، می باشد .

 

ارسال بار به ملبورن همه روزه انجام می شود و برای حفاظت از بار شما ، بار و کالای شما بصورت کامل بیمه می شود ؛ خدمات بسته بندی نیز بصورت تخصصی و حرفه ای توسط پرسنل آنی بار ارائه می شود . 

 

شما می توانید با استفاده از خدمات آنی بار انواع بار و کالا را از تمام نقاط ایران به تمام شهرهای استرالیا ارسال کنید .

 

ارسال بار به ملبورن ، ارسال بار به سیدنی ، ارسال بار به آدلاید ، ارسال بار به کانبرا و . . . بصورت هوایی و دریایی ،کاملا حرفه ای ، تخصصی و ایمن توسط شرکت آنی بار با کمتر از نیم قرن تجربه .   

 

ملبورنMelbourne) با حدود ۵ میلیون نفر جمعیت ، پایتخت ایالت ویکتوریا، اولین پایتخت کشور استرالیا قبل از شهر کانبرا و مهم‌ترین شهر فرهنگی این کشور است. ملبورن به لحاظ جمعیت دومین شهر کشور پهناور استرالیا است.

 

امروزه این شهر به عنوان قطب مهم آموزش عالی و تحقیقات، هنر و فرهنگ و مد، ورزش و تفریح و جهانگردی و نیز فعالیت‌های تجاری و صنعتی استرالیا شناخته می‌شود؛ تا جایی که از آن به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر و مد و ورزش این کشور یاد می‌گردد.

 

انجام صفر تا صد خدمات ارسال بار به ملبورن از بسته بندی و بارگیری در مبدا گرفته تا انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوز های لازم و دریافت کارت بازرگانی تا ترخیص کالا و انبار داری در استرالیا.

 

ارائه خدمات مشاوره ، بصورت کاملا تخصصی توسط کارشناسان کاردان و با تجربه آنی بار برای ارسال بار به ملبورن

باربری به ملبورن
باربری به ملبورن

ارسال اثاثیه منزل و لوازم شخصی به ملبورن

 

مسافرانی که قصد ارسال بار به ملبورن را دارند و می خواهند سوغات و لوازم بیشتری را نسبت به حد مجاز پای کانتر پرواز با خود حمل کنند و همچنین مهاجرانی که قصد ارسال لوازم منزلشان به ملبورن را دارند می توانند از خدمات آنی بار استفاده کنند.

 

برای حمل اثاث ، ارسال سوغات ، ارسال لوازم شخصی و . . . می توانید از خدمات ارسال بار به ملبورن بصورت فریت بار استفاده کنید .

 

همچنین برای ارسال اثاث به ملبورن باید لوازم منزلتان را بسته بندی کنید و یک لیست بسته بندی تهیه کنید. 

 

در گمرک به صورت تصادفی کارتن ها را چک می کنند و اگر محتویات داخل کارتن با پکینگ لیست مطابقت نداشته باشد برای ارسال بار به ملبورن با مشکل مواجه خواهید شد.

 

حمل برخی کالاها هنگام ارسال بار به ملبورن ممنوع می باشد که با تماس با کارشناسان آنی بار می توانید از این موارد مطلع شوید.

 

ارسال بار به مونترال و ارسال بار به ونکوور و سایر شهرهای کانادا از دیگر خدمات آنی بار می باشند.  

 

 باربری هوایی به ملبورن

شما عزیزان می توانید بارتان را به صورت هوایی با هواپیماهای مخصوص باربری به ملبورن ارسال کنید.

 

در صورتی که بار شما از نظر حجم و وزن کم باشد ارسال بار به ملبورن به صورت هوایی به صرفه می باشد.

 

در این موارد شما می توانید بارتان را به صورت فریت بار به ملبورن ارسال کنید.

 

برای ارسال بارهای تجاری می توانید از خدمات کارگو استفاده کنید .

 

کارگو خدمات باربری هوایی مخصوص بارهای تجاری در حجم زیاد است که با هواپیما های مخصوص ارسال بار به ملبورن انجام می شود .

فریت کالا به ملبورن
فریت کالا به ملبورن

حمل بار به آلمان ، بصورت فریت بار مسافری و تجاری 

 

ارسال بار بصورت دریایی برای ملبورن

 

یکی از روش های ارسال بار به ملبورن استرالیا ، حمل و نقل دریایی می باشد ، این روش مناسب شهرهای بندری می باشد .

 

برای ارسال بار به ملبورن بصورت دریایی ، ابتدا بارتان به یکی از بنادر کشور ارسال می شود و سپس از آنجا توسط کانتینر مناسب در کشتی های باربری ، بارگیری و به ملبورن ارسال می شود .

 

هزینه ارسال بار به ملبورن با این روش کمتر از روش های دیگر است اما این روش زمان زیادی طول می کشید و برای برخی بارها مناسب نیست. 

 

در بعضی موارد کارشناسان آنی بار با بررسی موقعیت شهر مقصد و هزینه های ارسال بار به ملبورن و زمان مورد نیاز به شما پیشنهاد می دهند بارتان را به روش ترکیبی به ملبورن ارسال کنید.

 

تصمیم گیرنده نهایی برای انتخاب روش ارسال بار به ملبورن شما مشتریان عزیز می باشید.

 

ارسال بار به کانادا و ارسال بار به استرالیا از خدمات تخصصی حمل و نقل بین المللی شرکت آنی بار می باشند. 

 

هر یک از روش های باربری به ملبورن برای حمل چه بارهایی مناسب است ؟

 

 

به طور کلی ارسال بار به ملبورن بصورت دریایی و با استفاده از کشتی های باربری ، یکی از بهترین و مقرون صرفه ترین روش های ارسال بار به ملبورن خواهد بود ، زیرا شما می توانید تمام وسایل و اثاثیه منزل خود را در هر اندازه و حجمی که هستند ، به راحتی در پالت های مخصوص بسته بندی کنید و به ملبورن ارسال نمایید . البته لازم است بدانید که این روش معمولا بسیار زمانبر خواهد بود و لازم است از یک یا دو ماه قبل برنامه ریزی دقیقی برای ارسال بار به ملبورن از مسیر دریایی داشته باشید.

 

روش دریایی برای حمل کالاهای تجاری که معمولا در حجم زیادی هستند و ارسال آن ها بصورت هوایی بسیار پر هزینه است مناسب است. 

 

اما اگر در شرایطی هستید که باید وسایل و لوازم مورد نیاز یا کالای تجاری مورد نظرتان را خیلی سریع و فوری در ملبورن تحویل بگیرید ، می توانید از مسیر هوایی برای ارسال بار به ملبورن استفاده کنید . این روش معمولا هزینه بیشتری را به همراه دارد و همچنین محدودیتهای زیادی نیز در هنگام ارسال بار یا فریت بار با هواپیما خواهید داشت.

حمل و نقل دریایی به ملبورن استرالیا
حمل و نقل دریایی به ملبورن استرالیا

مدارک لازم جهت فریت بار به ملبورن 

 

در صورتی که مسافر هستید داشتن بلیط و پاسپورت الزامی می باشد اما در بعضی شرایط ، امکان ارسال بار به ملبورن ، بدون بلیط و پاسپورت نیز وجود دارد .

 

اگر شما تاجر و یا بازرگانی هستید که نیاز به فریت بار تجاری دارید ، ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی در اکثر موارد جهت انجام تشریفات گمرکی الزامی میباشد.

 

در این روش نیز اگر کارت بازرگانی شما آماده نیست و یا فروشنده ای هستید که کارت بازرگانی ندارد. آنی بار ، با تجربه امور گمرکی در زمینه ارسال بار به ملبورن این امکان را دارد که از کارت بازرگانی یکی از همکاران جهت ارسال هوایی بار شما به شهر ملبورن نیز اقدام کند.

 

حضور ارسال کننده بار در بیشتر مواقع در گمرکات الزامی نمی باشد  اما اگر شما مایل به حضور در فرودگاه دارید این موضوع نیز مشکلی در بر ندارد.

 

ارسال بار به تورنتو ، پایتخت کانادا بصورت هوایی و دریایی با کمترین هزینه 

 

 

ارسال بار به ملبورن چقدر زمان می برد ؟

 

 

سوال بسیاری از تجار این است که : ارسال بار به ملبورن از تهران چقدر زمان می برد ؟

 

در پاسخ باید بگویم که مدت زمان ارسال بار به ملبورن با توجه به روش باربری متفاوت می باشد .

 

 بطور معمول برای ارسال بار به ملبورن بصورت هوایی از فرودگاه تهران طی 4 تا 5 روز به مقصد می رسند.   

 

از زمانی که بار در ترانزیت بارگیری شود ، حداکثر 72 ساعت زمان می برد تا به گمرک شهریار منتقل ، امور گمرکی انجام و به بندر عباس ارسال گردد و در انتظار بارگیری در کشتی می ماند.

 

در صورتی که مشتری ، انجام امور گمرکی برای ارسال بار به ملبورن را توسط ترخیص کار خود انجام می دهد شرکت آنی بار فقط کانتینر را در بندر عباس در اختیار مشتری قرار می دهد ، اما در صورت تمایل می توانید انجام صفر تا صد خدمات ارسال بار به ملبورن را نیز به پرسنل آنی بار بسپارید.

 

بسته به زمان حرکت کشتی ممکن است تا یک هفته در انتظار تکمیل شدن ظرفیت کشتی منتظر بمانید.

 

بعد از حرکت کشتی ، حدودا 55 تا 60 روز ارسال بار به ملبورن بصورت دریایی طول می کشد که بسته به ترافیک دریایی و تراکم کار در بنادر میانی مثل دبی ممکن است این ترانزیت تایم بیشتر شود .

حمل و نقل بین المللی در کوتاه ترین زمان
حمل و نقل بین المللی در کوتاه ترین زمان

ارسال بار به سیدنی ، یکی دیگر از مهم ترین شهرهای استرالیا با انواع رو های باربری در تمام ایام سال 

 

 

حمل کالا به ملبورن همراه با بیمه نامه معتبر بین المللی

 

 

در باربری آنی بار برای حمل و نقل بین المللی ( در این زمینه ارسال بار به ملبورن ) بیمه نامه معتبر تنظیم می شود.

 

در ارسال بار به ملبورن نیز این بیمه نامه تنظیم می شود و به صورت دقیق در قرار داد درج خواهد شد.

 

بیمه نامه در ارسال بار به ملبورن بسیار ضروری می باشد.

 

زیرا مشتری بار خود را به یک کشور دیگر ارسال می کند و هر کشور قوانین گمرک و مرز خاص خود را دارد.

 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به ملبورن خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به ملبورن (چه به صورت هوایی یا دریایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار می گیرد .

 

حمل بار به پاریس با ارزانترین نرخ حمل و نقل بین المللی 

 

خدمات آنی بار برای ارسال اثاث به ملبورن

 

 

  • بسته بندی تمامی لوازم منزل ( ظروف شکستنی , کتابخانه , البسه و …. ) به طور کاملا استاندارد و اصولی در محل
  • بار گیری جهت ارسال بار به ملبورن بصورت هوایی
  • انجام امور گمرکی با و یا بدون حضور مسافر : مسافران ملبورن برای انجام امور گمرگی برای ارسال بار به ملبورن بصورت فریت بار با خواست خود می توانند در تمامی تشریفات گمرکی می توانند حضور داشته باشند که در این میان بعضی از مسافران کارشناس فریت بار را همراهی می کنند با این حال مسافرانی هستند که تمامی امور و مسئولیت ارسال بار به ملبورن را به عهده ی شرکت فریت بار آنی بار قرار می دهند . 
  • پالت بندی محموله در صورت نیاز برای ارسال بار به ملبورن : به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی های احتمالی محموله یا بار بعد از انجام دادن امورات گمرکی در صورت نیاز و صلاحدید پالت بندی می کنند . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی آنی بار هم مسئولیت انجام این کارها را نیز عهده دار می شود تا محموله ی شما مسافران عزیز صحیح و سالم به مقصد برسد .
  • در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به ملبورن : شرکت آنی بار در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی همچون امارات , ترکیش ایرلانیز , لوفنتهانزا و غیره را برای ارسال بار به ملبورن با افتخار بر عهده می گیرد .

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

مشاوره رایگان جهت باربری به ملبورن

 

برای حمل و ارسال بار به ملبورن بصورت هوایی یا دریایی ، شما می توانید با کارشناسان با تجربه و حرفه ای ما در خصوص خدمات حرفه ای و متنوع مشاوره نموده و در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را در اختیار داشته باشید .

کارشناسان آنی بار با داشتن تجربه بالا در حمل بار به خارج از کشور ، بهترین مشاوره را برای ارسال بار به ملبورن در اختیار شما قرار میدهد. 

با مشاوره تخصصی با کارشناسان ما ، خدماتی دقیق ، سریع و ارزان ارسال بار به ملبورن را تجربه کنید. 

آنی بار ارائه دهنده انواع خدمات باربری و ارسال بار به ملبورن از ایران با انواع روش های زمینی و غیره می باشد .

ارسال بار به ملبورن در کمترین زمان ممکن به صورت همه روزه ؛ ارسال بارهای سبک و سنگین ، ترانزیت به ملبورن همگی از جمله خدمات آنی بار می باشند.

 

جهت ثبت سفارش ارسال بار به ملبورن می توانید با شماره های پنج رقمی درج شده تماس حاصل نمایید و یا از طریق واتساپ به صورت آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع