ارسال بار به مونته نگرو | فریت هوایی مونته نگرو

انتقال لوازم و کالا از ایران به مونته نگرو

 

کشور مونته نگرو یک مقصد تفریحی است که بسیاری از افراد برای لذت بردن از طبیعت و انجام تفریحات به این کشور سفر میکنند.علاوه بر این بساری از مهاجران نیز برای ادامه زندگی به این کشور زیبا مهاجرت می کنند . این موارد سبب شده است که روزانه حجم زیادی از انواع بار و کالا از نقاط مختلف کشور برای مونته نگرو ارسال شوند که آنی بار به عنوان یکی از بهترین و قوی ترین شرکت های باربری در کنار شماست. 

 

ما به عنوان یکی از برترین و حرفه ای ترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات باربری از ایران به مونته نگرو امکان انتقال محموله های تجاری و شخصی را با کمترین هزینه برای شما فراهم می نماییم . تیم متخصص آنی بار برای انتقال کالاهای شما از روش های باربری مختلفی استفاده می نماید که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. 

برای مشاوره رایگان جهت انتقال سریع و تخصصی بار به مونته نگرو می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

 

مراحل ارسال بار به مونته نگرو چیست ؟ 

 

برای ارسال بار به مونته نگرو مراحل بسیار ساده و مشخص می باشد . علاوه بر این کارشناسان و متخصصین مجموعه آنی بار برای انجام کار به صورت تخصصی تمامی مراحل را همراه شما خواهند بود. 

به صورت کلی مراحل ارسال بار و کالا از ایران به مونته نگرو به صورت زیر است : 

  1. تماس با کارشناسان و مشاوره رایگان 
  2. بررسی محموله توسط کارشناسان و امکان سنجی آن 
  3. انتخاب روش مناسب برای انتقال محموله 
  4. بسته بندی محموله 
  5. تهیه پکینگ لیست تخصصی 
  6. تهیه و آماده سازی مدارک 
  7. ارسال محموله به گمرک 
  8. بازرسی در گمرک توسط ارزیاب ، دستگاه ایکس ری ، سگ مواد یاب
  9. صدور مجوز های ارسال بار 
  10. پلمپ محموله و  صدور بارنامه و بیمه نامه 

تمامی این مراحل به صورت تخصصی و حرفه ای توسط کارشناسان مجموعه آنی بار انجام خواهد شد تا امکان انتقال محموله ها با بهترین کیفیت فراهم شود .برای مشاوره تخصصی در خصوص باربری ایران به مونته نگرو با شماره 57669-021 در تماس باشید.

علاوه بر ارسال بار و کالا از ایران به مونته نگرو ، حمل زمینی به سوئد نیز توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت انجام میشود.

روش های ارسال بار به مونته نگرو چیست ؟

 

برای ارسال بار و کالا به مونته نگرو روش های متعددی وجود دارد که هر یک از این روش ها امکان انتقال محموله ها در شرایط و ابعاد و وزن خاصی را فراهم می نماید. انتقال محموله ها از بسته های کوچک تا محموله های با وزن چندین تن به صورت حرفه ای انجام میشود و کارشناسان ما با بهترین کیفیت بر اساس نیاز شما بهترین روش را در اختیارتان قرار میدهند.

با انتخاب یک روش مناسب برای انتقال محموله ها علاوه بر کاهش هزینه های حمل و نقل ، محموله ها در اسرع وقت و با بهترین ایمنی منتقل خواهند شد که این موضوع از مهمترین موارد در حمل و نقل بین المللی کالا می باشد.

ارسال زمینی به مونته نگرو

 

یکی از روش های باربری و حمل بار به مونته نگرو ، ارسال بصورت زمینی و ترانزیت می باشد. حمل بار به مونته نگرو بصورت ترانزیت ، همه روزه با استفاده از تریلی ترانزیت چادری انجام میگیرد و ترخیص از مرزهای ایران با ترکیه در کمترین زمان ممکن انجام میشود.

در مسیر ارسال بار به مونته نگرو ، تریلی از مرزهای چندین کشور اروپایی عبور می کند که در برخی موارد نیاز به بازرسی بار و محموله وجود دارد. بسته بندی حرفه ای و مناسب برای بار شما به همراه invoice دقیق باعث افزایش سرعت خدمات حمل بار به مونته نگرو می گردد.

ارسال زمینی برای مونته نگرو از نظر هزینه و حجم بار قبل حمل کاملا مقرون به صرفه است و شما عزیزان می توانید با بهترین کیفیت محموله های خود را منتقل نمایید.

 

برای ارسال زمینی از ایران به مونته نگرو 2 روش مورد استفاده قرار میگیرد : 

 

  1. حمل دربستی 
  2. گروپاژ 

 

در روش حمل دربستی یک دستگاه خودروی باری ( تریلی ) به صورت کامل در اختیار شما قرار میگیرد و تنها محموله های شما داخل آن بارگیری می شود. این روش از نظر سرعت و امنیت و هزینه مقرون به صرفه است. 

در روش گروپاژ که به روش حمل اشتراکی نیز معروف است یک تریلی بین چند محموله share می شود. به این صورت که محموله 3 نفر با یک تریلی منتقل میشود. این روش از نظر هزینه نسبت به حمل دربستی مقرون به صرفه تر است. 

 

در روش زمینی محموله ها بین 2 تا 3 هفته بعد از حرکت در مونته نگرو تحویل خواهند شد.

 

علاوه بر مونته نگرو ، ارسال زمینی به دانمارک نیز با بهترین کیفیت توسط مجموعه آنی بار انجام میشود و امکان انتقال محموله های مختلف برای شما فراهم خواهد شد.

ارسال دریایی به مونته نگرو

برای ارسال بار به مونته نگرو ، روش ارسال دریایی نیز یکی از مهمترین و بهترین روش های باربری است . این روش برای انتقال محموله های با حجم و وزن زیاد مناسب است که با استفاده از کشتی های بزرگ ترابری انجام می شود.

در این روش ، محموله های شما از نقاط مختلف کشور داخل کانتینر بارگیری می شوند و به صورت زمینی به بندرعباس ، چابهار و یا سایر بنادر ( بر اساس زمان بندی حرکت کشتی از بندر مشخص ) ارسال می شوند.

پس از بارگیری  کانتینر داخل کشتی ، محموله های شما به مونته نگرو ارسال می شوند . معمولا برای ارسال کالاها به مونته نگرو حدود 40 روز زمان نیاز است . روش حمل دریایی یکی از ایمن ترین روش های انتقال بار و کالاها می باشد.

 

ارسال هوایی به مونته نگرو

 

یکی از بهترین روش ها برای ارسال بار به مونته نگرو حمل هوایی است که امکان انتقال محموله های مختلف در اسرع وقت را فراهم می نماید. در روش حمل هوایی محموله های مختلف از طریق خطوط هوایی و هواپیما منتقل می شوند. 

در روش حمل هوایی محموله ها در ابعاد و تناژ مختلفی قابل ارسال هستند و هزینه های ارسال نسبت به حمل زمینی کمی بیشتر خواهد بود.

از مزایای ارسال هوایی بار به مونته نگرو می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

  • سرعت بالا (در فریت بار هوایی به مونته نگرو، معمولاً بار پس از 3الی4 روز پس از ثبت درخواست به مقصد می‌رسد، البته زمان رسیدن بار به مونته نگرو ، به ایرلاینی که بار را حمل می‌کند نیز بستگی دارد.)
  • فریت بار هوایی برای بارهایی که زیر 500 کیلوگرم هستند مناسب است.
  • ارسال هوایی بار به مونته نگرو برای اقلام ارزشمند، مانند تابلوهای قیمتی و یا فرش و ظروف آنتیک و همچنین محصولاتی که دارای تاریخ انقضا می باشند مانند بسیاری از مواد خوراکی ، بسیار مناسب می باشد 
  • شرایط جوی بر کالاهایی که به روش فریت بار به مونته نگرو ارسال می‌شوند تأثیر ندارد و بار سالم به مقصد خواهد رسید.

 

حمل هوایی نیز به 2 صورت انجام می شود : 

 

  1. فریت بار مسافری 
  2. کارگو 

 

در روش فریت بار مسافری محموله ها با استفاده از هواپیما های مسافری بارگیری و منتقل می شوند. این روش به دلیل تعدد پرواز ها سریعترین راه برای انتقال محموله ها به مونته نگرو است. 

در روش کارگو ، محموله ها با استفاده از هواپیما های کارگو و ترابری منتقل می شوند و امکان انتقال حجم و وزن زیادی از بار و کالا فراهم است.

علاوه بر انتقال محموله ها به مونته نگرو ، مجموعه آنی بار برای حمل هوایی از ایران به فنلاند نیز بهترین و تخصصی ترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد.

ممنوعیت های حمل هوایی به مونته نگرو

 

هر کشوری برای واردات کالا محدودیتها و ممنوعیت هایی دارد که باید در هنگام ارسال بار به کشورهای مختلف ، با این موارد آشنا شده و سعی کنید کالاها و محصولاتی که دارای محدودیت و ممنوعیت برای ارسال به کشور مقصد هستند را بشناسید و این کالاها را از لیست بار خود حذف کنید .

در ادامه لیستی از کالاهای ممنوعه که بخش زیادی از این کالاها ممنوعیت هایی هستند که اتحادیه اروپا برای تمامی کشور ها وضع کرده است ، آورده شده است :

  • اسلحه سرد و گرم
  • نوشیدنی های الکلی (آبجو، شراب، الکل سخت)
  • داروهای دارویی با نسخه
  • مکمل های غذایی (ویتامین ها، اسیدهای آمینه، مواد معدنی، مکمل های گیاهی، کنسانتره ها، متابولیت ها، ترکیبات، عصاره ها یا هر ترکیبی از این موارد)
  • گیاهان و برگ های خشک شده
  • ماهی تن باله قرمز اقیانوس اطلس از بلیز ، پاناما و هندوراس
  • اسباب بازی ها و بازی هایی که حاوی سولفات مس هستند.
  • پاک کن های لاستیکی که شبیه محصولات غذایی هستند.
  • تمام محصولات حاوی دی متیل فومارات (DMF)
  • CFC، HCFC (محصولات حاوی لاستیک فوم، ذرات معلق در هوا (اسپری مو) یا خاموش کننده های آتش با هالون
  • غیره 

اگر می خواهید مطمئن شوید که بار و کالای شما جزو کالاهای ممنوع نباشد ، می توانید از طریق شماره 57669-021 با کارشناسان ما تماس برقرار کنید تا آن ها بارتان را چک کرده و اطلاعات لازم را به شما انتقال دهند.

 

یکی از تخصص های مجموعه آنی بار ارسال بار دریایی به نروژ است که به صورت همه روزه انجام میشود و محموله ها با بهترین کیفیت و بالا ترین ایمنی منتقل می شوند.

مدارک لازم برای حمل هوایی مونته نگرو

 

برای ارسال بار به مونته نگرو مدارک مختلفی لازم است که بر اساس نوع محموله و شرایط آن ممکن است تغییر کند . برای محموله های شخصی مانند لوازم و اثاثیه و چمدان لباس مدارک عمومی لازم است و برای محموله های تجاری برخی مدارک دیگر لازم است. 

 

لیست زیر برخی از مدارک مورد نیاز می باشد : 

 

  • لیست بسته‌بندی بار Packing List
  • اصل پاسپورت فرستنده 
  • اصل کارت ملی فرستنده 
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده 
  • پستی گیرنده 
  •  شماره تلفن گیرنده

اگر باری که به مونته نگرو ارسال می کنید محموله تجاری باشد علاوه بر اسناد بالا باید مدارک زیر را نیز ارائه دهید :

  • کارت بازرگانی 
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش

در برخی موارد برای محموله های تجاری و صنعتی نیاز به مدارک خاصی مانند مجوز های وزارت بهداشت یا مجوز های وزارت ارشاد نیز نیاز داریم.

هزینه ارسال بار به مونته نگرو چقدر است ؟

هزینه ارسال بار به مونته نگرو ثابت نیست و به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. فاکتورهایی که هزینه ارسال بار هوایی به مونته نگرو را مشخص می‌کنند عبارتند از:

  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم بار
  • هزینه بسته بندی
  • شرکت هواپیمایی که بار را حمل می‌کند (تعرفه ایرلاین‌ها با یکدیگر متفاوت است.)
  • هزینه بارنامه و تشریفات گمرکی
  • هزینه بیمه نامه
  • هزینه حمل کالا از محل شما به فرودگاه امام خمینی (ره)
  • هزینه‌های ترخیص کالا در مقصد
  • هزینه قبض انبار در مقصد

نکته‌ای مهم در محاسبه هزینه ارسال بار به مونته نگرو این است که به طور کلی ، وزن و حجم بار تعیین کننده هزینه ارسال بار به مونته نگرو می باشد. اگر بار شما بالای 500 کیلوگرم است پیشنهاد می‌شود از روش حمل دریایی یا جاده ای استفاده کنید. زیرا بسیار کم‌هزینه‌تر است، ولی زمان بیشتری طول می‌کشد تا به مقصد برسد.

تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار از ایران به روسیه نیز آماده ارائه خدمات تخصصی می باشد و با کمترین هزینه بهترین خدمات را در اختیارتان قرار میدهد . 

 

چه محموله هایی به مونته نگرو قابل ارسال هستند ؟ 

 

به صورت کلی بسیاری از محموله ها که توسط گمرک ایران و مونته نگرو دارای ممنوعیت نمی باشند قابلیت ارسال را دارند. انتقال محموله ها بر اساس شرایط و قوانین گمرکی انجام میشود و هر محموله ای که از نظر گمرک قابل ارسال نباشد توسط آنی بار بارگیری نخواهد شد. 

در برخی موارد دیده شده است که افراد به دلیل همراه داشتن برخی محموله های غیر مجاز توسط گمرک ایران جریمه شده و پرونده های قضایی نیز برای آنها ایجاد گردیده است . از همین جهت باید در انتقال محموله ها به مونته نگرو این مورد به صورت کامل مورد توجه و بررسی قرار گیرد.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

حمل اثاثیه منزل به مونته نگرو

روش هوایی برای ارسال بار و کالا به مونته نگرو یک روش سریع و با بالاترین ایمنی است. در این روش محموله های مختلف از طریق فرودگاه امام خمینی بارگیری و از طریق خطوط هوایی معتبر به مونته نگرو ارسال میشوند.

 

در حمل هوایی به مونته نگرو محموله ها باید دارای شرایط خاص خود باشند . انتقال بسیاری از اقلام به دلیل مشکلات احتمالی برای هواپیما ممنوع می باشد. در روش حمل هوایی هزینه های حمل محموله بر اساس وزن ، حجم و یا وزن حجمی مشخص می شوند.

 

علاوه بر این ، برای ارسال بار به مونته نگرو به صورت هوایی بسته بندی محموله نیز بسیار مهم است . در برخی موارد نیاز به استفاده از بسته بندی چوبی برای جلوگیری از بروز خسارت داریم که این امر نیز توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت انجام خواهد شد. 

 

ارسال خرده بار به مونته نگرو

 

برای ارسال بار و کالاهای کوچک ( اصطلاحا خرده بار ) ، شرکت آنی بار بصورت هوایی با بسته بندی اختصاصی بار و کالای شما را به مونته نگرو ارسال می نماید.

شما می توانید در کمترین زمان ممکن به همراه بیمه نامه کالاهایی نظیر لوازم کوچک ، سمپل ها ، قطعات دستگاه و . . . که برای شهر ها و نقاط مختلف مونته نگرو ارسال نمایید.

ما بهترین و سریعترین خدمات حمل بار به مونته نگرو بصورت هوایی با خطوط هواپیمایی معتبر را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می دهیم.

علاوه بر انتقال محموله های شما به مونته نگرو ، همه روزه برای ارسال بار از ایران به قبرس شمالی نیز با بهترین کیفیت توسط آنی بار انجام می شود.

ارسال کتاب و لوازم شخصی به مونته نگرو

یکی از مهمترین نیاز های مشتریان آنی بار ، ارسال لوازم شخصی و کتاب به مونته نگرو است که با خدمات ارسال بار به مونته نگرو آنی بار در اسرع وقت مرتفع گردید . شما عزیزان می توانید انواع محموله های شخصی خود و همچنین کتاب ( رمان ، درسی و . . . ) را با کمترین هزینه از این طریق به مونته نگرو ارسال نمایید.

برای ارسال کتاب ، ابتدا کتابهای شما توسط ارزیاب و کارشناسان گمرک امام خمینی مورد بررسی قرار می گیرد تا جزو کتاب های خاص یا ممنوعه برای ارسال یا عتیقه نباشند.

در صورتی که لوازم شخصی یا کتاب شما جزو این موارد نبود ، پس از پالت بندی تخصصی در اسرع وقت به مونته نگرو ارسال خواهند شد.

 

ارسال حیوانات خانگی به مونته نگرو

یکی از خدماتی که توسط مجموعه آنی بار ارائه میشود ارسال حیوانات خانگی می باشد. در این خدمات امکان انتقال حیوانات به صورت هوایی در اسرع وقت فراهم است که البته حمل حیوانات شرایط ویژه خود را دارد. مراحل انتقال حیوانات به صورت زیر است : 

 

  • دریافت شناسنامه حیوان 
  • واکسیناسیون 
  • تزریق چیپ اطلاعات
  • انتخاب ایرلاین مناسب برای انتقال حیوان

 

برای ارسال حیوانات به مونته نگرو باید از ایرلاین های مناسب استفاده کرد زیرا برخی از ایرلاین ها اجازه حمل حیوانات را نمی دهند ( خصوصا برخی ایرلاین های ایرانی ) . علاوه بر این ، برای ارسال حیوانات 2 روش وجود دارد که بر اساس سیاست های ایرلاین ها اجرا می شود. برخی ایرلاین ها اجازه حضور حیوانات در سالن مسافران را نمی دهند و باید حیوانات در باکس مخصوص و در محوطه بار حمل شوند.

 

ارسال حیوانات خانگی به مونته نگرو
ارسال حیوانات خانگی به مونته نگرو

مجموعه آنی بار برای ارسال هوایی به سوئیس نیز به صورت همه روزه بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. با شماره های ما در تماس باشید.

 

حمل بار به مونته نگرو با بیمه نامه معتبر

 

آنی بار برای ضمانت و جبران هر گونه خسارت به بار و محموله شما  ، بیمه نامه معتبری را تنظیم و سپس فرآیند حمل بار به مونته نگرو را آغاز می کند.

این موضوع برای شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است و مشتریان می توانند میزان بیمه را تا سقف ارزش بار افزایش دهند. این بیمه نامه با پوشش سراسری و حداکثری حوادث توانسته است محافظ سلامت و امنیت خدمات حمل بار به مونته نگرو باشد.

حمل بار به مونته نگرو با بیمه نامه معتبر که شرکت برای ارسال انواع بار آن را تنظیم می کند در کمترین زمان انجام می شود و صاحبین گرامی می توانند از امنیت و سلامت بار خود اطمینان کامل داشته باشند.

 

مونته‌نگرو کشوری در جنوب خاوری اروپا به پایتختی پودگوریتسا است و در کرانه دریای آدریاتیک قرار دارد. واحد پول این کشور، یورو است. جمعیت مونته‌نگرو ۶۲۰٫۰۰۰ نفر می‌باشد.

مساحت این کشور ۱۴٫۰۲۶ کیلومتر مربع است. این کشور با کشورهای آلبانی، بوسنی و هرزگوین، صربستان، کوزوو و کرواسی همسایه است. این کشور توسط صربستان به رسمیت شناخته نشده‌است. همچنین، مونته‌نگرو از تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۰۶ در سازمان ملل متحد عضو است.

نام مونته‌نگرو به معنای «کوه سیاه» است و از سده پانزدهم میلادی برای نام‌گذاری بخش بزرگی از مونته‌نگرو به کار رفته‌است. پس از جنگ‌های مختلف با حکومت عثمانی، مساحت مونته‌نگرو به تدریج افزایش یافت.

دریای آدریاتیک در جنوب باختری مونته‌نگرو قرار دارد و در غرب مونته‌نگرو کشور کرواسی، در شمال غرب آن بوسنی و هرزگوین و در شمال شرق آن صربستان قرار گرفته‌است.

بزرگ‌ترین شهر مونته‌نگرو، پایتخت آن یعنی «پودگوریتسا» با جمعیتی در حدود ۱۸۶ هزار نفر است. این کشور کوچک در جنوب اروپا و در کرانهٔ دریای آدریاتیک واقع شده‌است. بخش‌های شمالی این کشور بیشتر کوهستانی است و بلندترین قلهٔ آن یعنی بابوتوف کوک، ۲۵۲۲ متر ارتفاع دارد. این کشور ۵ بخش و ۲۱ استان دارد.

علاوه بر ارسال بار و کالا به مونته نگرو ، همه روزه برای ارسال هوایی به هلند نیز می توانید از طریق آنی بار بهترین خدمات را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع