ارسال بار به مینسک | فریت هوایی مینسک

حمل کالا به مینسک بلاروس

ارسال بار به مینسک یکی از خدماتی است که آنی بار به هموطنان گرامی ارائه می نماید ، باربری از ایران به مینسک به صورت همه روزه انجام می شود . هموطنان و مهاجران گرامی می توانند با کمترین هزینه ارسال بار به مینسک را از تمام نقاط کشور با انواع روش های باربری انجام دهند.  

یکی از ویژگی های آنی بار ، ارائه خدمات ارسال بار به مینسک همراه با انجام فرایند گمرکی در ایران و بلاروس می باشد و این امکان را برای شما فراهم می نماید که در اسرع وقت محموله های خود را تحویل بگیرید.

شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار به عنوان متخصص انتقال محموله از ایران به اروپا به صورت همه روزه و با کمترین هزینه آماده ارائه خدمات مشاوره ای و انتقال کالا می باشد . با شماره 57669-021 در تماس باشید و بهترین خدمات را تجربه کنید.

چه بارهایی را می توان به مینسک ارسال کرد ؟

ارسال لوازم منزل به مینسک

اگر قصد مهاجرت به مینسک بلاروس را دارید ، می توانید کلیه‌ی لوازم منزل خود را به صورت هوایی و زمنی به مینسک ارسال کنید.کلیه‌ی لوازم منزل مانند مبلمان، یخچال، پیانو، فرش،البسه و …

فریت بار مسافری به مینسک

در زمان مسافرت به بلاروس، نیاز نیست شما مبالغ هنگفت بابت اضافه بار مسافری بپردازید. لوازم شخصی خود را می توانید بصورت فریت بار در ارسال بار به مینسک ارسال کنید . 

ارسال کالاهای تجاری و نمایشگاهی به مینسک

برای ارسال بارهای تجاری مانند ماشین آلات صنعتی، دستگاههای الکترونیکی، تجهیزات پزشکی ، اقلام نمایشگاهی ، و … به مینسک، میتوانید از خدمات ارسال بار به مینسک استفاده کنید.

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

حمل بار به مینسک همراه با بیمه و بارنامه 

در خدمات ارسال بار به مینسک ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به مینسک است . 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به مینسک خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به مینسک ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

آنی بار برای ارسال بار به مینسک یا سایر شهر های بلاروس از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

ارسال بار به مینسک همراه با بارنامه بین المللی

بارنامه سندی حقوقی و بین المللی است که مشخصات بار شما در آن ثبت می شود .

بارنامه مشخص می کند شما باری را با مبلغ توافق شده در فلان تاریخ به فلان شرکت حمل بار سپرده اید و این در واقع حکم رسیدی را دارد که تا زمان تحویل بار در مینسک در دست خواهید داشت! این در واقع تضمینی است که شما از سوی شرکت آنی بار برای ارسال بار به مینسک دریافت می کنید .

 

ارسال هوایی بار به مینسک 

یکی از روش های ارسال بار به مینسک ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به مینسک ارسال میشود. 

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به مینسک است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

ارسال بار به مینسک بصورت هوایی ، به 2 روش کارگو و فریت بار انجام میشود.  کارگو به ارسال بار و کالا با هواپیماهای باربری گفته میشود که امکان حمل حجم زیادی از انواع بار را فراهم میکند. اما منظور از فریت بار ، ارسال بار به مینسک در حجم کم و بصورت مسافری می باشد .

ارسال بار به مینسک به صورت فریت بار با بهترین بیمه نامه انجام میشود . ما برای انتقال فوری محموله های شما در اسرع وقت ، 500 میلیون بیمه رایگان برای ارسال بار به مینسک در اختیارتان قرار میدهیم .

 

ارسال هوایی به مینسک
ارسال هوایی به مینسک

ارسال بار از ایران به استکهلم نیز توسط مجموعه آنی بار در اسرع وقت و با کمترین هزینه انجام میشود . فقط کافیست با شماره کارشناسان ما در  تماس باشید و از خدمات آنی بار با کمترین هزینه بهره مند شوید.

ارسال بار بصورت زمینی برای مینسک

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به مینسک به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود . ارسال بار به مینسک به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد .

  • ارسال بار به مینسک بصورت گروپاژ ( خرده بار )
  • ارسال بار به مینسک بصورت دربستی 

در روش اول ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، با یک خودرو باربری ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) از ایران حرکت کرده و با عبور از کشور ها و شهر های مختلف در شهر مینسک ، تخلیه می شود . در بعضی موارد هزینه ارسال بار به مینسک بصورت خرده بار کمتر است اما ممکن است مدت زمان بیشتری به طول بینجامد .

در روش دوم ، بار شما به صورت دربست با یک خودرو باربری مشخص از ایران به بلاروس حرکت می نماید. در  این روش ، همان خودرویی که محموله شما را بارگیری کرده است در گمرک بلاروس محموله را تحویل میدهد و شما می توانید برای اطمینان از صحت این موضوع شماره پلاک خودرو را تطبیق دهید.

در هر دو روش ارسال بار به مینسک ، می توانید به باربری آنی بار اطمینان نمایید.

ارسال بار زمینی به مینسک
ارسال بار زمینی به مینسک

علاوه بر مینسک ، ارسال بار به براتیسلاوا و ارسال بار به اسلو نیز توسط تیم متخصص آنی بار به صورت همه روزه و با استفاده از انواع روش های باربری انجام میشود.

ارسال چه کالاهایی به مینسک ممنوع است ؟

در خدمات ارسال بار به مینسک یا سایر شهر های بلاروس ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و بلاروس قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به مینسک هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به مینسک میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به مینسک می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای بلاروس نیز بار ارسال کنید.

در صورتی که هنگام ارسال بار به مینسک این کالا ها در بارتان مشاهده شود جریمه می شوید و در برخی موارد همچون دخانیات پیگرد قانونی دارد. 

علاوه بر ارسال بار به مینسک ، ارسال بار از ایران به آتن و حمل بار به سارایوو نیز توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام میشود.

ارسال اثاثیه منزل از ایران به مینسک 

علاوه بر ارسال بارهای تجاری و صنعتی ، حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی دیگر از خدمات آنی بار برای ارسال بار به مینسک می باشد . بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در مینسک یا سایر شهر های بلاروس را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به مینسک را در اختیارشان قرار دهد.

ارسال اثاثیه و لوازم منزل برای مینسک به روش های مختلفی انجام می شود : 

  • ارسال بار به مینسک بصورت هوایی
  • ارسال بار به مینسک بصورت زمینی

حمل اثاثیه به صورت زمینی را نیز می توانید به دو صورت دربستی و خرده بار انجام دهید. آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای اسباب کشی و ارسال بار به مینسک در اختیارتان قرار می دهد.

برای ارسال اثاث منزل بصورت دربست با یک ترانزیت یا کامیون به مینسک ، ابتدا نیاز است کارت اقامت خود را دریافت کنید .

ارسال اثاثیه و لوازم خانه به مینسک
ارسال اثاثیه و لوازم خانه به مینسک

ارسال کالاهای تجاری به مینسک 

اگر قصد دارید محموله و کالاهای تجاری و صادراتی را به مینسک ارسال کنید ابتدا باید به قوانین صادراتی تسلط داشته باشید .به عنوان مثال ، برای مواد غذایی حتما محموله شما باید دارای سیب سلامت باشد. برخی از کالا ها نیز نیاز به ثبت سفارش و درخواست از طرف خریدار یا کارخانه روسی دارد.

با تمام این موارد ، اگر مدارک و پیش نیاز های صادرات کالاهای تجاری به مینسک را فراهم نموده اید می توانید تنها با یک تماس تلفنی محموله های خود را ارسال کنید.

ارسال محموله های صادراتی به مینسک نیاز به متخصصین ترخیص در گمرک نیز دارد که آنی بار در کنار شماست.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

قوانین ترخیص بار و کالا در مینسک

برای ترخیص بار در تمام کشورها باید هزینه پرداخت شود.اگر به تازگی اقامت بلاروس را دریافت کرده اید می توانید تمام وسایل منزلتان را به مینسک یا سایر شهرهای بلاروس ارسال کنید .مالیاتی که گمرک برای ارسال بار به مینسک از شما می گیرد 30 درصد کل ارزش لوازم یا 4 یورو به ازای هر کیلو بار است.

لازم به ذکر است که گمرک بلاروس هم بر مبنای ارزش کل بار و هم بر مبنای کیلو عوارض را محاسبه می کند و مبلغ هرکدام که بیشتر شد را بعنوان مالیات برای شما منظور می کند.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به مینسک شامل :

  • کپی صفحه اول پاسپورت
  • کپی ویزای بلاروس
  • کپی ثبت نام در فدراسیون بلاروس
  • فهرست موجودی یا لیست کالا
  • وکالتنامه قانونی توسط دفتر اسناد رسمی بلاروس
  • INN یا شماره پرداخت کننده مالیات فردی بلاروس

هزینه باربری از ایران به مینسک 

هزینه ارسال بار به مینسک یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . برای پاسخ به این سوال باید اطلاعاتی از جمله وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن داشته باشید .

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به مینسک استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به مینسک بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به مینسک دارد.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ کرایه ارسال بار به مینسک را استعلام بگیرید ، البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به مینسک به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به مینسک بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

مشاوره و استعلام قیمت حمل بار به مینسک 

همانطور که گفته شد خدمات مجموعه آنی بار شامل مشاوره تخصصی و رایگان نیز می باشد . خصوصا در زمانی که شما قصد دارید محموله و کالایی را از ایران به خارج از کشور ارسال کنید نقش مشاوره رایگان بسیار پر رنگ خواهد شد. 

برای استعلام قیمت ، مشاوره و اطلاع از امکان ارسال محموله ها ، قوانین گمرکی ، انتخاب روش مناسب برای ارسال بار به مینسک و سایر موارد می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید تا بهترین خدمات حمل بار به بلاروس را دریافت نمایید.

ارسال بار به مینسک
ارسال بار به مینسک

مینسْک  پایتخت کشور بلاروس است. این شهر که ۲ میلیون نفر جمعیت دارد مقر ادارات سازمان کشورهای همسود (مشترک‌المنافع) است. شهر مینسک همچنین مرکز شهرستان و بخشی به همین نام است. این شهر در میان سال‌های ۱۹۱۹–۱۹۹۱ پایتخت جمهوری شوروی سوسیالیستی بلاروس بود. مینسک در کنار رودهای سویسلاچ و نیامیها در ۳۳°۲۷′ شمالی و ۵۵°۵۳′ شرقی قرار گرفته‌است.

گمان بر اینست که نام مینسک از نام رودخانه منکا گرفته شده‌است. در سده دهم میلادی شاهزاده راهوالود (در نروژی راگنوالد) که از تبار وایکینگ‌ها بود بر ولایتی به نام پولوتسک فرمان می‌راند که آن ولایت شامل مینسک نیز می‌شد.

نخستین اشاره به شهر مینسک در کتب تاریخی از سال ۱۰۶۷ میلادی است، یعنی سالی که جنگی خونین میان ولایات پولوتسک و کیف بر کرانه رود نیامیها درگرفت.

مینسک در سال ۱۷۹۳ به عنوان بخشی از لهستان به خاک روسیه ضمیمه شد و در ۱۷۹۶ به عنوان مرکز استان مینسک شناخته شد. نام تمامی خیابان‌ها به نام‌هایی با زبان روسی تغییر کرد هرچند اسم شهر بدون تغییر باقی ماند. مینسک در سال ۱۸۱۲ در طی حمله فرانسه به روسیه به اشغال ارتش ناپلئون درآمد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع