ارسال بار به هانگژو | فریت هوایی هانگژو

حمل بار و کالا به هانگژو به صورت همه روزه

تخصصی ترین خدمات ارسال بار به هانگژو را از آنی بار بخواهید ، حمل بار از ایران به هانگژو یکی از خدمات حرفه ای آنی بار می باشد که به هموطنان و مهاجرانی که قصد سفر به هانگژو را دارند با کمترین هزینه ارائه می شود .

یکی از ویژگی های آنی بار ، ارائه خدمات ارسال بار به هانگژو همراه با انجام فرایند گمرکی در ایران و چین می باشد و این امکان را برای شما فراهم می نماید که در اسرع وقت محموله های خود را تحویل بگیرید.

شما می توانید با استفاده از خدمات آنی بار ، انواع بار و کالاهای تجاری و صنعتی ، اثاثیه و لوازم منزل و . . . را از تهران و سایر شهرها به هانگژو ارسال کنید . 

ارسال بار به هانگژو و سایر شهرهای چین بصورت همه روزه انجام میشود و برای حفاظت از محموله شما بیمه بار بصورت کامل انجام میشود ؛ بسته بندی نیز بصورت تخصصی و حرفه ای توسط آنی بار برای ارسال بار به هانگژو ارائه می شود.

 

علاوه بر هانگژو  ، ارسال بار به پکن نیز به صورت تخصصی و همه روزه توسط مجموعه آنی بار انجام میشود.

انواع روش های ارسال بار و کالا به هانگژو 

ارسال بار به هانگژو با انواع روش های باربری انجام می شود : 

  • ارسال بار به هانگژو بصورت هوایی
  • ارسال بار به هانگژو بصورت دریایی
  • ارسال بار به هانگژو بصورت زمینی یا ترکیبی

روش حمل زمینی به دلیل فاصله زیاد ممکن است مقرون به صرفه نباشد اما حمل دریایی و هوایی از همه نظر مناسب تر و مقرون به صرفه تر است . 

برای ارسال بار به هانگژو ، همه روزه می توانید از طریق خدمات بهترین تجربه انتقال بار و کالاها را داشته باشید . 

ارسال هوایی بار به هانگژو 

یکی از روش های ارسال بار به هانگژو ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به هانگژو ارسال میشود. 

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به هانگژو است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

ارسال بار به هانگژو بصورت هوایی ، به 2 روش کارگو و فریت بار انجام میشود.  کارگو به ارسال بار و کالا با هواپیماهای باربری گفته میشود که امکان حمل حجم زیادی از انواع بار را فراهم میکند. اما منظور از فریت بار ، ارسال بار به هانگژو در حجم کم و بصورت مسافری می باشد .

ارسال بار به هانگژو بصورت هوایی در کوتاه ترین زمان و با امنیت کامل انجام می شود و آنی بار با ارائه بیمه نامه کامل جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی گذارد.

ارسال هوایی به هانگژو
ارسال هوایی به هانگژو

 

بهترین و تخصصی ترین خدمات برای ارسال بار به شانگهای نیز توسط مجموعه آنی بار ارائه می شود و شمال می توانید با تماس با شماره 57669-021 از خدمات تخصصی ما استفاده نمایید. 

 

ارسال بار بصورت دریایی به هانگژو چین

یکی از روش های ارسال بار به هانگژو چین ، باربری دریایی می باشد ، این روش برای ارسال بار به شهرهایی استفاده می شود که دارای بنادر دریایی می باشد .

برای ارسال بار به هانگژو بصورت دریایی ، ابتدا بارتان به یکی از بنادر کشور ارسال می شود و سپس از آنجا توسط کانتینر مناسب در کشتی های باربری ، بارگیری و به هانگژو ارسال می شود .

هزینه ارسال بار به هانگژو با این روش کمتر از روش های دیگر است اما این روش زمان زیادی طول می کشید و برای برخی بارها مناسب نیست. 

کارشناسان ما با توجه به نوع بارتان مناسب ترین روش ارسال بار به هانگژو را به شما پیشنهاد می دهند.

ارسال دریایی به هانگژو
ارسال دریایی به هانگژو

 

علاوه بر چین و هانگژو ، همه روزه برای ارسال بار به سئول نیز می توانید از خدمات تخصصی آنی بار استفاد ه نمایید.

 

ارسال انواع بار و کالا به شهر هانگژو 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به هانگژو ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید . ما برای ارسال بار به هانگژو بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به هانگژو می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات ارسال بار به چین به شما عزیزان ندارد. 

  • ارسال محموله صادراتی به هانگژو
  • انتقال آهن آلات به هانگژو
  • ارسال اثاثیه به هانگژو
  • حمل لوازم شخصی به هانگژو
  • ارسال کالاهای تجاری به هانگژو

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به هانگژو را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و چین ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

انجام تمام مراحل ارسال بار به هانگژو توسط کارشناسان و پرسنل آنی بار انجام می شود ، از امور گمرکی گرفته تا بسته بندی و بارچینی.

 

علاوه بر ارسال بار از ایران به هانگژو ، همه روزه بهترین و تخصصی ترین خدمات برای ارسال بار از ایران به توکیو نیز به صورت حرفه ای انجام میشود. 

 

ارسال اثاثیه منزل از ایران به هانگژو 

علاوه بر ارسال بارهای تجاری و صنعتی ، حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی دیگر از خدمات آنی بار برای ارسال بار به هانگژو می باشد . بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در هانگژو یا سایر شهر های چین را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به هانگژو را در اختیارشان قرار دهد.

ارسال اثاثیه و لوازم منزل برای هانگژو به روش های مختلفی انجام می شود : 

  • ارسال بار به هانگژو بصورت هوایی
  • ارسال بار به هانگژو بصورت زمینی

حمل اثاثیه به صورت زمینی را نیز می توانید به دو صورت دربستی و خرده بار انجام دهید. آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای اسباب کشی و ارسال بار به هانگژو در اختیارتان قرار می دهد.

برای ارسال اثاث به هانگژو نیاز به دریافت اخذ اقامت دائم یا موقت کشور چین دارید ، برای این امر نیز می توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید. 

ارسال اثاثیه به هانگژو
ارسال اثاثیه به هانگژو

ارسال بار از ایران به ونکوور نیز توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام میشود.

کالاهای ممنوعه برای ارسال به هانگژو

در خدمات ارسال بار به هانگژو یا سایر شهر های چین ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و چین قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به هانگژو هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به هانگژو میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به هانگژو می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای چین نیز بار ارسال کنید.

وجود کالاهای ممنوعه در بارتان ، منجر به جریمه و پیگرد قانونی در کشور مقصد می شود .

ارسال انواع کالا تحت پوشش بیمه کامل به هانگژو

در خدمات ارسال بار به هانگژو ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به هانگژو است . 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به هانگژو خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به هانگژو ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

آنی بار برای ارسال بار به هانگژو یا سایر شهر های چین از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

آنی بار با بیمه نامه معتبر بیشترین سطح پوشش بیمه را با کمترین هزینه برای حمل انواع بار و کالا در باربری و ارسال بار به هانگژو در اختیارتان قرار می دهد.

علاوه بر هانگژو ، ارسال بار از ایران به گوالالامپور نیز به صورت تخصصی انجام می شود.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به هانگژو

برای ارسال بار و کالا به هانگژو نیاز به مدارک مشخصی داریم . این مدارک برای انجام فرایند های گمرکی در ایران و چین مورد نیاز است . مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به هانگژو به صورت زیر می باشند : 

  • اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده‌ی بار
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)
  • کارت بازرگانی و یا معرفی‌نامه از شرکت جهت ارسال بار تجاری به دبی
  • مجوزهای لازم جهت اخذ مجوز صادراتی (در صورت لزوم)
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)
  • اینوویس

اگر برای تهیه مدارک خود نیاز به مشاوره با کارشناسان و متخصصین آنی بار دارید می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و پس از مشاوره با کارشناسان ما اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.

هزینه باربری از ایران به هانگژو 

هزینه ارسال بار به هانگژو یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . برای پاسخ به این سوال باید اطلاعاتی از جمله وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن داشته باشید .

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به هانگژو استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به هانگژو بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به هانگژو دارد.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ کرایه ارسال بار به هانگژو را استعلام بگیرید ، البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به هانگژو به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به هانگژو بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

جهت دریافت خدمات باربری و ارسال بار به هانگژو تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید. 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

چرا آنی بار را برای ارسال بار به هانگژو انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به هانگژو توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم :

  • مجموعه آنی بار بهترین تیم مشاوره و کارشناسی را در اختیار شما قرار می دهد تا کمترین هزینه ارسال بار به هانگژو و همچنین ایمنی بالا را برای شما فراهم نماید. 
  • مجموعه آنی بار بر اساس میزان بودجه ، زمان و نوع محموله شما یکی از روش های ارسال بار به هانگژو را به شما پیشنهاد می کند . این موضوع می تواند توسط شما پذیرفته یا رد شود. 
  • آنی بار از 2 نوع بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی استفاده مینماید . بیمه نامه CMR که تا مبلغ 20 هزار دلار میباشد و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود و طی یک قرار داد لازم اجرا تحویل شما می شود .
  • امکان ارسال بار به هانگژو بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری نیز توسط آنی بار برای شما عزیزان فراهم است . شما می توانیم محموله خود را به بسپارید و طبق قرار داد در هر تاریخی که علاقه مند هستید ارسال شود.

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به هانگژو را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم.

جهت دریافت خدمات ارسال بار به هانگژو توسط شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید. 

ارسال بار از ایران به هانگژو
ارسال بار از ایران به هانگژو

حمل بار و کالا از ایران به امارات نیز به صورت تخصصی و همه روزه توسط آنی بار انجام میشود.

هانگژو شهری است در شرق کشور چین. این شهر در استان ژجیانگ قرار گرفته است و مرکز این استان می‌باشد. این شهر در سال ۲۰۲۳ میزبان مسابقات آسیایی 2022 بود . هانگژو شهری توریستی است و جاذبه‌های طبیعی فراوانی برای گردشگران دارد. معروف‌ترین گردشگاه طبیعی آن دریاچه غربی یا شیهو است در مرکز این شهر قرار گرفته است و به همراه کانال بزرگ چین و پارک ملی شی شی ثبت میراث جهانی میباشند.

 

هانجو یکی از پایتخت های قدیم چین بین سالهای ۹۰۷ الی ۹۷۸ برای ۷۱ سال در ۵ سلسله و ۱۰ پادشاهی و مرتبه دوم برای ۱۴۹ سال از ۱۱۲۷ الی ۱۲۷۶ در سلسله سونگ بوده است و این شهر تاریخی بدلیل مرکز تولید ابریشم چین از قدیم جزو شهرهای مهم جاده ابریشم بوده است.مارکو پولو از این شهر به عنوان زیباترین شهر چین و بهشت روی زمین نام برده است.

 

هانجو یک از یکصد شهر برتر دنیا بر اساس فهرست جهانی مراکز مالی میباشد و جمعیت این شهر بیش از ده میلیون نفر است. بازیهای آسیایی سال ۲۰۲۲ در شهر هانجو برگزار میشود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع