ارسال بار به ونیز ( حمل هوایی ، دریایی و زمینی ) با مشاوره رایگان

حمل بار و کالا به ونیز ایتالیا از ایران

ونیز یکی از رویایی ترین شهر های جهان است که بسیاری از مردم و خصوصا ایرانی ها علاوه زیادی به زندگی در این کشور دارند. همین موضوع سبب شده است که مهاجران ایرانی در ایتالیا در شهر ونیز ساکن شوند . 

وجود تعداد زیاد مهاجران در شهر ونیز سبب شده است که ارسال بار به ونیز از نقاط ایران افزایش چشمگیری داشته باشد و نیاز به خدمات باربری بین المللی برای انتقال محموله ها بیش از پیش احساس شود. 

تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار به ونیز از نقاط مختلف ایران و خصوصا از تهران به صورت همه روزه اماده ارائه خدماتی سریع و ارزان و تخصصی می باشد و با انتقال کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی تحت پوشش بهترین بیمه نامه خیال شما را آسوده خواهند کرد. 

ارسال بار به ونیز به صورت هوایی و زمینی انجام می شود که در ادامه به بررسی ان می پردازیم.

انواع روش های ارسال بار و کالا به ونیز 

ونیز یکی از شهرهای جهانی بسیار مهم ، قدرتمند ، پربازدید ، گران‌ ، مناسب‌ برای کار شناخته می‌شود. این شهر تأثیر بسزایی بر روی فرهنگ، هنر، آموزش، مد، اقتصاد، بهداشت و درمان، رسانه و . . . در جهان دارد.

بسیاری از هموطنان به دلیل این ویژگی ها ، ونیز را به عنوان مقصد و هدف خود برای تحصیل ، مهاجرت ، مسافرت و . . . انتخاب می کنند .

ارسال بار به ونیز با انواع روش های باربری انجام می شود ؛

  • ارسال بار به ونیز بصورت هوایی
  • ارسال بار به ونیز بصورت دریایی
  • ارسال بار به ونیز بصورت زمینی یا ترکیبی

کارشناسان ما با توجه به نوع بارتان مناسب ترین روش را برای ارسال بار به ونیز در اختیارتان قرار می دهند. علاوه بر ارسال بار به ونیز ، همه روزه برای ارسال بار به رم نیز می توانید از طریق آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات را تجربه کنید.

روش های ارسال بار به ونیز
روش های ارسال بار به ونیز

ارسال هوایی بار به ونیز 

یکی از روش های ارسال بار به ونیز ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به ونیز ارسال میشود . 

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به ونیز است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند . 

ارسال بار به ونیز بصورت هوایی ، به 2 روش کارگو و فریت بار انجام میشود.  کارگو به ارسال بار و کالا با هواپیماهای باربری گفته میشود که امکان حمل حجم زیادی از انواع بار را فراهم میکند. اما منظور از فریت بار ، ارسال بار به ونیز در حجم کم و بصورت مسافری می باشد .

باربری هوایی سریع ترین و بهترین روش برای ارسال بار به ونیز می باشد.

ارسال هوایی به ونیز
ارسال هوایی به ونیز

برای ارسال بار به میلان و ارسال بار به ناپل نیز از خدمات تخصص حمل هوایی آنی بار استفاده نمایید و محموله های خود را در مدت 2-3 روز کاری منتقل کنید.

ارسال بار بصورت زمینی برای ونیز

شاید یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای ارسال بار به ونیز ، حمل زمینی یا ترانزیت کالا باشد .

هنگام ارسال بار به ونیز بصورت زمینی ، محموله های شما در مقصد ( هر نقطه ای از ایران ) بارگیری و به صورت جاده ای به مقصد ارسال می شوند . 

روش زمینی برای ارسال بار به ونیز ممکن است حدود 20 روز زمانبر باشد اما از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه تر است . 

برای ارسال بار به ونیز به صورت زمینی ، همه روزه تریلی های آنی بار در نقطه مورد نظر شما محموله را بارگیری و پس از انتقال آن به گمرک و انجام فرایند های گمرکی ، محموله از طریق مرز ترکیه به سمت اروپا حرکت خواهد نمود. 

ارسال زمینی به ونیز
ارسال زمینی به ونیز

ارسال بار بصورت دریایی به ونیز ایتالیا

یکی از روش های ارسال بار به ونیز ایتالیا ، باربری دریایی می باشد ، این روش برای ارسال بار به شهرهایی استفاده می شود که دارای بنادر دریایی می باشد .

برای ارسال بار به ونیز بصورت دریایی ، ابتدا بارتان به یکی از بنادر کشور ارسال می شود و سپس از آنجا توسط کانتینر مناسب در کشتی های باربری ، بارگیری و به ونیز ارسال می شود .

هزینه ارسال بار به ونیز با این روش کمتر از روش های دیگر است اما این روش زمان زیادی طول می کشید و برای برخی بارها مناسب نیست. 

کارشناسان ما با توجه به نوع بارتان مناسب ترین روش باربری را برای ارسال بار به ونیز را به شما پیشنهاد می دهند  .

ارسال دریایی به ونیز
ارسال دریایی به ونیز

 

تیم حرفه ای و متخصص آنی بار برای ارسال بار به تورین نیز با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه آماده ارائه خدماتی سریع و تخصصی به شما عزیزان است. با ما در تماس باشید. 

ارسال انواع بار و کالا به شهر ونیز 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به ونیز ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید . ما برای ارسال بار به ونیز بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به ونیز می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات حمل بار به ایتالیا به شما عزیزان ندارد. 

  • ارسال محموله صادراتی به ونیز
  • انتقال آهن آلات به ونیز
  • ارسال اثاثیه به ونیز
  • حمل لوازم شخصی به ونیز
  • ارسال کالاهای تجاری به ونیز

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به ونیز را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و ایتالیا ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

ارسال اثاثیه منزل از ایران به ونیز 

علاوه بر ارسال بارهای تجاری و صنعتی ، حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی دیگر از خدمات آنی بار برای ارسال بار به ونیز می باشد . بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در ونیز یا سایر شهر های ایتالیا را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به ونیز را در اختیارشان قرار دهد.

ارسال اثاثیه و لوازم منزل برای ونیز به روش های مختلفی انجام می شود : 

  • ارسال زمینی اثاث به ونیز
  • ارسال هوایی اثاث به ونیز

حمل اثاثیه به صورت زمینی را نیز می توانید به دو صورت دربستی و خرده بار انجام دهید. آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای اسباب کشی و ارسال بار به ونیز در اختیارتان قرار می دهد.

برای ارسال اثاث به ونیز نیاز به دریافت اخذ اقامت دائم یا موقت کشور ایتالیا دارید.

کالاهای ممنوعه برای ارسال به ونیز

در خدمات ارسال بار به ونیز یا سایر شهر های ایتالیا ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و ایتالیا قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به ونیز هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به ونیز میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز موارد ممنوعه ، شما می توانید انواع بار و کالا را از ایران به ونیز ایتالیا ارسال کنید . علاوه بر ارسال بار به ونیز ، مجموعه آنی بار برای ارسال بار از ایتالیا به ایران نیز به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت خدمات مورد نیاز شما را تامین خواهد نمود. 

ارسال انواع کالا تحت پوشش بیمه کامل به ونیز

در خدمات ارسال بار به ونیز ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به ونیز است . 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به ونیز خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به ونیز ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

آنی بار برای ارسال بار به ونیز یا سایر شهر های ایتالیا از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

آنی بار با بیمه نامه معتبر بیشترین سطح پوشش بیمه را با کمترین هزینه برای حمل انواع بار و کالا در باربری و ارسال بار به ونیز در اختیارتان قرار می دهد.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به ونیز

مدارک مورد نیاز برای ارسال بارهای مسافری به ونیز ایتالیا

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به ارسال بار به ونیز در ایتالیا نمایید.

به همراه داشتن مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در ونیز که دریافت کننده بار شما در فرودگاه بین المللی ونیز می باشد الزامی می باشد.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بارهای تجاری به ونیز ایتالیا

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در ونیز افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به ایتالیا مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به ایتالیا علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست کارت بازرگانی نیز در دسترس داشته باشید.

هزینه باربری از ایران به ونیز 

هزینه ارسال بار به ونیز یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . برای پاسخ به این سوال باید اطلاعاتی از جمله وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن داشته باشید .

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به ونیز استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به ونیز بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به ونیز دارد.

نرخ کرایه دقیق و ارزان برای ارسال بار به ونیز را می توانید همه روزه از کارشناسان آنی بار استعلام کنید .

جهت دریافت خدمات باربری و ارسال بار به ونیز تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید. 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

چرا آنی بار را برای ارسال بار به ونیز انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به ونیز توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم :

  • مجموعه آنی بار بهترین تیم مشاوره و کارشناسی را در اختیار شما قرار می دهد تا کمترین هزینه ارسال بار به ونیز و همچنین ایمنی بالا را برای شما فراهم نماید. 
  • مجموعه آنی بار بر اساس میزان بودجه ، زمان و نوع محموله شما یکی از روش های ارسال بار به ونیز را به شما پیشنهاد می کند . این موضوع می تواند توسط شما پذیرفته یا رد شود. 
  • آنی بار از 2 نوع بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی استفاده مینماید . بیمه نامه CMR که تا مبلغ 20 هزار دلار میباشد و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود و طی یک قرار داد لازم اجرا تحویل شما می شود .
  • امکان ارسال بار به ونیز بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری نیز توسط آنی بار برای شما عزیزان فراهم است . شما می توانیم محموله خود را به بسپارید و طبق قرار داد در هر تاریخی که علاقه مند هستید ارسال شود.

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به ونیز را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم.

ونیز جزیره‌ای در شمال ایتالیا که در خلیجی از تالاب ونتزیا در نزدیکی دریای آدریاتیک قرار گرفته‌است و به صورت جزیره‌های کوچک است. جزیره‌ها به وسیلهٔ کانال‌هایی از هم جدا شده‌اند و تردد در شهر به وسیله قایق صورت می‌گیرد و خودرویی وجود ندارد.

شهر ونیز یکی از شهرهای گردشگرپذیر ایتالیااست و سالانه میلیون‌ها گردشگر به این شهر می‌روند. از دیدنی‌های این شهر می‌توان به میدان سن مارکو محل دفن مرقس یکی از حواریون عیسی مسیح که به سن مارکو مشهور است، اشاره کرد.

شهر ونیز به خاطر شکل عجیب و همچنین تعدد آثار تاریخی و هنری و معماری در لیست میراث جهانی یونسکو نیز قرار گرفته که همین موجب شده سالانه میلیون‌ها نفر (بیست میلیون به‌طور تخمینی) از سر تا سر جهان برای دیدن این شهر سفر کنند.

نام ونزیا در ایام قدیم به تمام منطقه ونتو و فریولی گفته می‌شد. ونیز شهر جشنواره‌ها و کارناوال‌ها نیز هست. برای مثال جشنوارهٔ فیلم ونیز در اواخر اوت، هر سال یکی از اتفاقات مهم دنیای فیلم و هنر است. کارناوال ونیز هم که در ماه فوریه در تمام شهر برپاست، از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین کارناوال‌های جهان است. این کارناوال به کارناوال ماسک‌ها نیز مشهور است. ماسک‌های فیلم چشمان کاملاً بسته را نیز هنرمندان این شهر ساخته‌اند. به‌غیر از ماسک‌ها، کریستال‌های ونیزی هم شهرت فراوان دارند و طرز ساخت‌شان دیدنی‌است. این کریستال‌ها را با روش سنتی در جزیره‌های اطراف ونیز (مورانو و بورانو) می‌سازند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع