ارسال بار به چین ( سریعترین خدمات + بیمه )

حمل کالا به چین در اسرع وقت

ارسال بار به چین در کمترین زمان و در اسرع وقت با بیمه نامه معتبر توسط آنی بار انجام می شود. حمل انواع کالا به چین از جمله اثاث منزل و لوازم اداری،بارهایی لوکس،بارهای صنعتی،تجاری و غیر تجاری در باربری بین المللی آنی بار برای تمامی سرویس ها بیمه نامه معتبر تنظیم می شود.

 

ارسال بار به چین با انواع روشهای دریایی،زمینی و هوایی انجام می شود و امکان انتقال انواع محموله و کالا برای شما عزیزان فراهم خواهد شد . 

 

برای ارسال بار به چین ، مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت و با کمترین هزنیه آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است . برای افزایش ایمنی محموله ها از بهترین بیمه نامه استفاده خواهد شد.

ارسال بار از ایران به چین
ارسال بار از ایران به چین

علاوه بر ارسال بار به چین ، همه روزه برای ارسال بار به کره جنوبی نیز خدماتی تخصصی و حرفه ای ارائه می شود . 

حمل انواع بار به چین

 

حمل و نقل و ارسال بار به چین در کمترین زمان ممکن و با ارزان ترین و به صرفه ترین کرایه انجام می شود.  ارسال بارهای کم حجم و یا سنگین تجاری و صنعتی به چین پذیرفته می شود.

 

ارسال بار به چین به صورت زمینی ،هوایی و دریایی در باربری آنی بار امکان پذیر است.

 

تخمین و برآورد هزینه کل باربری و انتخاب بهترین و کم هزینه ترین روش برای مشتریان به صورت تلفنی و یا حضوری انجام خواهد شد . 

 

امکان ارسال بار به چین به صورت گروپاژ برای کاهش هزینه کل 

 

گروپاژ به این صورت است که بار شما همراه با چند بار دیگر در ترانزیت یا کشتی چیده می شود و از این طریق هزینه به طور چشمگیر کاهش می یابد.

 

در ارسال بار به چین روش گروپاژ می توانید هزینه را به کمترین میزان کاهش دهید. به مشتریان یادآور می شود که در حمل بار و اثاث به چین به صورت گروپاژ زمان حمل افزایش خواهد یافت.

 

بنابراین برای تخلیه بار در زمان برنامه ریزی شده ،فرآیند ارسال بار به چین را چند روز زود تر آغاز کنید.

 

علاوه بر حمل کالا به چین ، ارسال بار به ژاپن نیز در اسرع وقت و با بهترین کیفیت انجام میشود . 

 

باربری به چین با بهترین و معتبر ترین بیمه نامه

 

ارسال بار به چین به صورت ایمن با معتبر ترین بیمه نامه انجام می شود.

 

تمامی حوادثی که می تواند سلامت بار را به خطر بیندازد در این بیمه نامه آورده شده است ، از جمله این موارد می توان به تصادف،آتش سوزی ،شکستگی و غیره اشاره کرد.

 

 

تمامی این حوادث در بیمه نامه ی ارسال بار به چین آورده شده است و تمامی حوادث را تحت پوشش قرار داده است. این بیمه نامه مطابق ارزش بار تنظیم می شود ، شما می توانید این میزان را تا سقف ارزش آن افزایش دهید.

بیمه نامه باربری بین المللی

 

ارسال بار به سریلانکا همراه با بیمه و بارنامه معتبر بین المللی

 

روش های حمل کالا از ایران به چین

 

برای ارسال بار به چین روش های مختلفی وجود دارد که هریک از روش ها برای انتقال محموله های خاصی مورد استفاده قرار میگیرند و شرایط متفاوتی دارند . به صورت کلی در حمل و نقل بین المللی روش های زیر مورد استفاده قرار میگیرند

 

  • حمل هوایی 
  • حمل زمینی 
  • حمل دریایی 

 

برای ارسال بار به چین ، مجموعه آنی بار برای حمل هوایی و حمل زمینی به صورت تخصصی آماده همکاری با شما عزیزان است . در خدمات حمل کالا از ایران به چین از بهترین بیمه نامه استفاده می شود .

 

برای ارسال بار به استرالیا نیز می توانید از طریق خدمات آنی بار محموله های خود را در کمترین زمان ممکن بارگیری و منتقل نمایید . 

ارسال بار به چین به صورت هوایی

 

بهترین و سریعترین روش برای ارسال بار به چین ، ارسال هوایی بار و کالاها می باشد . در این روش ، محموله های شما با کمترین هزینه و با بالاترین سرعت بارگیری و از طریق خطوط هواپیمایی منتقل می شوند.

 

 

برای ارسال بار به چین ، همه روزه می توانید محموله های تجاری و شخصی را از طریق کارشناسان ما در فرودگاه امام خمینی تحویل نمایید و بارگیری و انتقال کالاها را انجام دهید.

 

 

برای ارسال هوایی به چین ، آنی بار بهترین بیمه نامه را در نظر گرفته است و با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه امکان انتقال بار به چین را فراهم می نماید.

حمل و نقل هوایی به چین
حمل و نقل هوایی به چین

برای حمل هوایی از چین به ایران نیز مجموعه آنی بار آماده ارائه خدمات به شما عزیزان با کمترین هزینه می باشد . 

 

ارسال بار به صورت زمینی به چین

 

بهترین و مناسب ترین روش برای ارسال بار به چین با کمترین هزینه روش حمل دریایی است. در روش حمل دریایی محموله های مختلف از نقاط مختلف کشور قابل ارسال هستند. 

 

روش حمل دریایی به روش ترکیبی نیز معروف است زیرا ترکیبی از 2 روش باربری می باشد. ابتدا محموله ها از طریق حمل زمینی به بنادر جنوبی کشور منتقل می شوند و سپس با حمل دریایی به چین منتقل میشوند.

 

این روش از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است و امکان انتقال حجم زیاید از انواع محموله و کالا را فراهم می نماید. در روش حمل دریایی به چین می توانید به صورت رایگان و تخصصی با کارشناسان زبده آنی بار مشاوره نمایید.

حمل و نقل دریایی برای چین
حمل و نقل دریایی برای چین

ارسال زمینی بار و کالا به چین 

 

یکی از بهترین روش ها برای انتقال بار و کالا های مختلف ، روش حمل زمینی می باشد. در روش حمل زمینی ، محموله های شما از نقاط مختلف کشور با کمترین هزینه بارگیری و مستقیما به چین ارسال خواهند شد.

 

ارسال بار به چین با استفاده از تریلی چادری ترانزیت انجام میشود و از نظر هزینه باربری یک روش کاملا مقرون به صرفه می باشد. در روش ارسال بار به چین به صورت زمینی ، حدود 2 تا 3 هفته زمان برای انتقال محموله ها لازم است. 

 

ارسال زمینی برای چین به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام میشود و محموله های شما با بالاترین ایمنی منتقل خواهند شد.

حمل اثاث منزل به چین

 

یکی از تخصص های ویژه آنی بار در ارسال بار به چین ، حمل اثاث منزل می باشد. تهیه invoice از مهم ترین وظایفی است که مشتریان باید آن را به درستی انجام دهند و در اختیار ماموران گمرک قرار دهند.

 

در صورتی که invoice به درستی تنظیم نشود ممکن است فرآیند باربری و ارسال بار به چین شما با تاخیر و مشکل مواجه شود.

 

 

علاوه براین مواردی دیگر وجود دارد که در حمل اثاث منزل و ارسال بار به چین باید رعایت شود و برای تمام کشورهای آسیایی یکسان می باشد.

حمل اثاث با ترانزیت به چین
حمل اثاث با ترانزیت به چین

برای ارسال بار به دبی نیز تنها یک تماس با شماره های آنی بار کافیست .

بسته بندی تخصصی برای ارسال بار به چین

 

یکی از مهمترین مواردی که برای ارسال بار به چین باید مدنظر قرار گیرد ، بسته بندی تخصصی و حرفه ای است . با بسته بندی حرفه ای محموله ها ، در زمان حمل و نقل کالا ( با هر روش ) محموله های از آسیب های مختلف در امان هستند.

 

خصوصا برای انتقال بار به صورت زمینی به چین ، بسته بندی از مهمترین موارد خواهد بود . در همین راستا ، محموله های شما توسط تیم تخصص آنی بار قبل از ارسال بار به چین به صورت کامل و حرفه ای بسته بندی خواهد شد. 

 

در بسته بندی تخصصی از پالت ، باکس چوبی ، نایلون حبابدار، محافظ و . . . استفاده می شود.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

بهترین تیم حمل و نقل ایران برای ارسال بار به مالزی و ارسال بار به سنگاپور به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت خدمات مورد نظر شما را در اختیارتان قرار میدهد . 

مشاوره تخصصی در حمل کالا به چین

 

مشاوران و کارشناسان آنی بار با تلاش شبانه روزی خود توانسته اند تمامی ابهامات و سوالات مشتریان را رفع کرده و با خیالی آسوده ارسال بار به چین را انجام دهند.

 

شما می توانید در هر ساعت شبانه روز با کارشناسان متخصص آنی بار تماس گرفته و فرآیند رزرو و ثبت سفارش ارسال بار به چین را انجام دهید.

 

واحد پشتیبانی با دریافت مشخصات بار بهترین روش حمل بار به چین  را به شما پیشنهاد خواهند داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع