ارسال بار به کامبوج

حمل بار از ایران به کامبوج با کمترین هزینه

 

ارسال بار به کامبوج توسط مجموعه آنی بار از همه نقاط ایران به صورت ترکیبی ( زمینی – دریایی ) و هوایی با بهترین کیفیت و در اسرع وقت انجام میشود و انتقال محموله های تجاری و صنعتی شما با بهترین بیمه نامه انجام خواهد شد.

 

تیم متخصص آنی بار به عنوان حرفه ای ترین شرکت که خدمات حمل بار از ایران به کامبوج را ارائه می نماید به صورت تخصصی و همه روزه اماده همکاری با تجاری و اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد. 

 

برای مشاوره تخصصی در خصوص خدمات حمل بار به کامبوج و شرایط انتقال محموله ها کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و یا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ارسال بار به کامبوج
ارسال بار به کامبوج

ارسال خرده بار به کامبوج

یکی از ویژگی های آنی بار ، ارسال بار به کامبوج در ابعاد و حجم کم می باشد . به این محموله ها خرده بار گفته می شود . برای حمل و نقل خرده بار بصورت هوایی و ترکیبی ، آنی بار محدوده زمانی مشخصی را در اختیار شما قرار می دهد.

به عنوان مثال ، برای ارسال خرده بار هوایی به کامبوج حدود 72 ساعت ، یا حمل ترکیبی حدود 10 تا 15 روز زمان خواهد برد.  در این فاصله زمانی ، تمام مراتب حمل و نقل و ارسال بار به کامبوج توسط مجموعه آنی بار بصورت حرفه ای پیگیری خواهد شد و خدمات بسته بندی ، حمل و نقل و تحویل توسط ما در اسرع وقت صورت میگیرد. 

 

برای ارسال خرده بار به کامبوج ، میبایست بصورت تلفنی یا حضوری با مشاوران ما در ارتباط باشید تا بهترین روش برای انتقال محموله های شما مورد استفاده قرار گیرد. 

 

علاوه بر ارسال بار به کامبوج ، همه روزه برای ارسال بار به تایوان و ارسال بار و کالا به نیوزلند نیز می توانید با شماره های ما در تماس باشید و از خدمات تخصصی ما بهره مند شوید.

 

ارسال اثاثیه و لوازم منزل برای کامبوج

بسیاری از هموطنان برای مهاجرت ، کامبوج را انتخاب میکنند و پس از تکمیل فرایند مهاجرت ، تصمیم به ارسال اثاثیه و لوازم منزل خود به کامبوج می کنند.

مجموعه آنی بار به عنوان متخصص ارسال بار به کامبوج ، خدمات باربری را برای حمل و نقل اثاثیه شما در کمترین زمان ممکن از شروع تا پایان در کنار شما خواهد بود.

از بسته بندی لوازم منزل بصورت حرفه ای تا حمل و بارگیری و تحویل در محل توسط آنی بار انجام میگیرد. تخصصی ترین خدمات ارسال بار به کامبوج تحت پوشش بهترین بیمه نامه در اختیار شما قرار میگیرد تا در اسرع وقت امکان باربری سریع بین المللی را داشته باشید.

 

ارسال اثاثیه به کامبوج از تخصص های مجموعه آنی بار است و مهاجرین گرامی و افرادی که قصد دارند لوازم برای دوستان و اقوام خود ارسال کنند می توانند از این طریق با ارزانترین قیمت محموله های خود را منتقل کنند. 

ارسال لوازم خانه و اثاثیه به کامبوج
ارسال لوازم خانه و اثاثیه به کامبوج

بسته بندی تخصصی برای ارسال بار به کامبوج

یکی از مهمترین موارد برای ارسال بار به کامبوج با ایمنی کامل ، بسته بندی تخصصی محموله ها میباشد . بسیاری از افراد برای بسته بندی محموله های از تجهیزات مناسب برای این امر استفاده نمی نمایند که همین موضوع سبب آسیب وارد شدن به محموله میشود. 

مجموعه آنی بار با در اختیار داشتن بهترین و حرفه ای ترین تیم بسته بندی ، محموله های شما را با بهترین کیفیت بصورت تخصصی بسته بندی خواهد نمود. 

برای بسته بندی محموله ها قبل از ارسال به کامبوج ، از جعبه های متناسب با آن استفاده میشود که کامل ترین ایمنی را فراهم می نماید . با استفاده از نایلون حباب دار و سایر تجهیزات داخل جعبه ها ، محموله های شما با ایمنی کامل منتقل خواهند شد.

 

مجموعه آنی بار به عنوان متخصص ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی امکان انتقال و ارسال بار محموله به همه کشور ها فراهم می نماید . علاوه بر کامبوج ، ارسال بار به هندوستان ، حمل بار و لوازم به امارات و دبی و حمل و نقل بار به استرالیا نیز از خدمات تخصصی مجموعه آنی بار است.

ارسال چه کالاهایی به کامبوج ممنوع می باشد ؟

حمل برخی از کالاها هنگام ارسال بار به کامبوج ممنوع بوده و یا دارای محدودیتهایی می باشد.  شما میبایست بطور دقیق از محتویات کارتن ها و بسته های خود مطلع باشید ، زیرا در صورتی که اقلام ممنوعه یا دارای محدودیت هنگام ارسال بار به کامبوج همراهتان باشد ممکن است توسط مأمورین فرودگاه های این کشور جریمه شوید.

همکاران ما در شرکت آنی بار شما را نسبت به کالاهای ممنوعه هنگام ارسال بار به کامبوج  مطلع می سازند.

از جمله کالاهایی که حمل آن ها در ارسال بار به کامبوج دارای محدودیت می باشد موارد زیر است : 

  • مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  • مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  • میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  • عرقیجات و ترشیجات 
  • اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  • انواع دارو و یا دخانیات 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر برای ارسال بار به کامبوج تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید. 

حمل هوایی از ایران به کامبوج

یکی از روش های حمل و نقل و ارسال بار به کامبوج ، حمل هوایی می باشد . ارسال بار به کامبوج بصورت هوایی از طریق خطوط هواپیمایی معتبر جهانی و کشوری انجام می شود و دارای شرایط و قوانین خاصی است . به عنوان مثال ، برای حمل هوایی باید ابعاد ، وزن و نوع بار مورد توجه قرار بگیرد و برای ارسال بسته بندی و سم پاشی کامل انجام شود .

از همین جهت ، باید برای ارسال بار به کامبوج از نقاط مختلف ایران ، با مشاوران ما تماس حاصل نموده و بهترین خدمات را پس از بررسی کامل مشاوران در اختیار داشته باشید.

ارسال بار به کامبوج بصورت هوایی دارای هزینه بیشتر و از نظر زمانی بسیار سریع خواهد بود و برای انتقال برخی محموله ها بسیار مقرون به صرفه است. 

 

ارسال هوایی کامبوج
ارسال هوایی کامبوج

علاوه بر ارسال بار به کامبوج ، ارسال بار به ژاپن و ارسال بار به مالزی نیز توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت انجام میشود. 

 

ارسال دریایی بار و کالا به کامبوج 

یکی از روش های ارسال بار به کامبوج ، حمل دریایی محموله ها میباشد . برای حمل دریایی ، محموله های شما از هر نقطه ای از کشور با استفاده از انواع خودروهای باربری بارگیری و به بندرعباس منتقل میشوند . برای حمل دریایی باید محموله های شما داخل کانتینر ها بارگیری شوند . 

در برخی موارد ، کانتینر بصورت دربستی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و در برخی موارد بصورت اشتراکی میباشد .

برای ارسال بار به کامبوج ، همه روزه امکان حمل دریایی نیز برای شما فراهم خواهد بود . حمل دریایی هزینه ای معقول و ایمنی بالا دارد . 

ارسال دریایی به کامبوج
ارسال دریایی به کامبوج

 

کدام روش باربری برای کامبوج مقرون به صرفه است ؟ 

در پاسخ به این سوال باید گفت که انتخاب روش حمل بار به کامبوج بر اساس نوع محموله و شرایط آن انجام میشود. در روش حمل هوایی هرچه وزن محموله شما بیشتر باشد هزینه های کمتری می پردازید . اما روش حمل دریایی بهترین روش برای انتقال محموله های تجاری حجیم و با وزن زیاد است. 

در حمل دریایی امکان بارگیری حجم زیادی از انواع محموله و کالا داخل یک کانتینر 20 فوت یا 40 فوت فراهم است و از همین جهت تجار بیشتر از طریق حمل دریایی محموله های خود را منتقل می نمایند. 

معمولا حمل هوایی برای انتقال محموله هایی با وزن های زیر 300 کیلو استفاده می شود که زمان تحویل بسیار سریعی دارد. 

با تمام این اوصاف ، اگر قصد دارد محموله های خود را به کامبوج ارسال کنید بهتر است قبل از درخواست خدمات مورد نیاز خود ابتدا با کارشناسان ما در تماس باشید و پس از مشاوره با ایشان بهترین روش برای انتقال محموله ها را انتخاب کنید.

 

 

هزینه ارسال بار به کامبوج 

هزینه‌های ارسال بار به کامبوج ، بسته به اینکه شما قصد ارسال بار به کدامیک از مناطق کامبوج را داشته باشید، متفاوت می‌باشد.

ضمنا حضور واسطه‌ها، همیشه باعث افزایش قیمت، کاهش کیفیت خدمات و بعضا سوء استفاده در هر خدماتی می‌گردد. برای اینکه شما بتوانید هزینه‌های ارسال بار به کامبوج را برای محموله‌ی خود مدیریت نمایید، نیاز به آگاهی از نکاتی دارید که قیمت تمام شده‌ی ارسال بار به کامبوج ، به آنها وابسته می‌باشد.

تعرفه‌ی ارسال بار به کامبوج به مواردی که در زیر عنوان می کنیم بستگی دارد :

  • هزینه بسته بندی بار فریت
  • هزینه‌ی حمل تا قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی (ره)
  • هزینه‌ی توزین، تخلیه و بارگیری و انبارداری
  • هزینه‌های گرفتن مجوزهای مربوط به بار و بسته بندی
  • هزینه بارنامه‌ی هوایی
  • هزینه‌ی تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگه سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری

از مهمترین عوامل در هزینه ارسال بار به کامبوج ، هزینه گمرکی می‌باشد. توجه به این نکته ضروری است که گمرک دوبی بابت تعرفه و عوارض ورود کالا، مبلغی را از شما دریافت خواهد کرد. تعرفه گمرکی کالا بسته به نوع کالا داشته و هزینه گمرکی کالای شما بسته به تعرفه گمرکی و ارزش بار تعیین می‌گردد.

تنها در صورتی که گیرنده کالا درخواست دریافت بار خود را در Free Zone کرده باشد، با توجه به قوانین کشور، از پرداخت هزینه گمرکی معاف خواهد بود.

 

 

ارسال بسته پستی به کامبوج 

یکی از خدماتی که برای ارسال بار به کامبوج توسط آنی بار انجام میشود ، امکان ارسال بسته پستی به کامبوج یا سایر شهر های این کشور میباشد .  آنی بار به عنوان یکی از برترین شرکت های ارائه خدمات باربری به کامبوج ، بصورت همه روزه انواع بسته های با وزن های مختلف از 100 گرم تا چندین کیلو را در اسرع وقت به کامبوج ارسال می نماید . 

ارسال بار به کامبوج را به متخصص آن واگذار کنید و کمترین هزینه را پرداخت کنید و نهایتا 72 ساعت بعد محموله خود را دریافت کنید.

ارسال فرش و تابلو فرش به کامبوج

یکی از محموله ها و کالاهایی که قابلیت ارسال آن به کامبوج فراهم است ، فرش و تابلو فرش می باشد . برای ارسال اینگونه محموله ها ابتدا در گمرک فرودگاه امام خمینی نوع فرش یا تابلوفرش مورد بررسی قرار میگیرد تا قدمت آن و نوع آن مشخص شود. 

امکان ارسال اینگونه کالاها در صورت قدیمی و عطیقه بودن فراهم نیست و نیاز به دریافت مجوز از سازمان میراث فرهنگی دارد . اما در صورتی که محموله شما طبق کارشناسی انجام شده ، محموله عادی شناخته شود ، امکان ارسال آن به کامبوج به راحتی فراهم خواهد بود. 

ارسال فرش به کامبوج
ارسال فرش به کامبوج

ارسال حیوانات خانگی به کامبوج

از آنجایی که بسیاری از افراد پس از مهاجرت یا برای مسافرت های خود علاقه دارند حیوانات خانگی را نیز همراه خود داشته باشند ، بهترین راه برای ارسال حیوانات خانگی به کامبوج تماس با آنی بار است.

کارشناسان و متخصصین در خدمات ارسال بار به کامبوج تمامی مراحل در خصوص ارسال سگ و گربه به کامبوج را به خوبی و با کمترین هزینه برای شما عزیزان انجام خواهند داد.

  • میکروچیپ
  • واکسیناسیون کامل
  • آزمایش تیتر هاری
  • مجوزها، فرم‌ها و جداول درخواستی کامبوج
  • اخذ مجوز ورود حیوانات از کشور کامبوج
  • هر نفر حداکثر 2 حیوان خانگی

ارسال حیوانات خانگی از ایران به کامبوج توسط مجموعه آنی بار با رعایت تمامی اصول حفاظتی از حیوانات انجام میشود و شما عزیزان می توانید با خیال آسوده از خدمات تخصصی آنی بار بهره مند شوید.

 

علاوه بر ارسال بار و کالا از ایران به کامبوج ، ارسال بار به مالدیو نیز به صورت تخصصی و همه روزه انجام میشود.

 

مدارک مورد نیاز جهت باربری به کامبوج

مدارکی که برای ارسال بار به کامبوج به روش فریت بار مسافری بصورت هوایی و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مورد نیاز است بدین شرح می‌باشد:

  • یک کپی یا عکس از بلیط هواپیمای شما
  • اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده‌ی بار
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)


اما چنانچه قصد ارسال بار به کامبوج را دارید و کالا های شما تجاری هستند ، میبایست این مدارک را ارائه دهید:

  • کارت بازرگانی و یا معرفی‌نامه از شرکت جهت ارسال بار تجاری به کامبوج
  • مجوزهای لازم جهت اخذ مجوز صادراتی (در صورت لزوم)
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)
  • اینوویس

برای موارد خاص که نیاز به مجوزهای خاص می باشد، با همکاران ما در امور صادرات بار تماس گرفته و راهنمایی بخواهید. ارسال بار به کامبوج را به متخصصین آنی بار واگذار کنید . 

 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

مشاوره تخصصی برای ارسال بار به کامبوج 

برای حمل و نقل و ارسال بارهای تجاری و صنعتی و شخصی برای کامبوج از سراسر ایران ، قبل از ثبت درخواست خدمات ارسال بار به کامبوج بهتر است با مشاوران و کارشناسان در خصوص شرایط بار و  محتویات آن و . . . مشاوره کنید . 

این مشاوره سبب کاهش هزینه های حمل و نقل و البته افزایش ایمنی و سرعت ارسال بار به کامبوج خواهد بود. 

به عنوان مثال ، برای ارسال یک نمونه یا سمپل ، بهترین روش ارسال بار به کامبوج بصورت هوایی از طریق خطوط معتبر هوایی است . اما امکان ارسال بار به کامبوج  از طریق روش حمل دریایی نیز وجود دارد که اندکی زمان بیشتر را طلب میکند . مشاوران ما با بررسی تمامی موضوعات تاثیرگذار در باربری ، نازلترین نرخ کرایه و هزینه حمل و نقل و ارسال بار به کامبوج  را به شما عزیزان ارائه می دهند. 

 

کامبوج کشوری مستقل در جنوب شرق آسیا واقع در منطقه هندوچین است. کامبوج با مساحت ۱۸۱٬۰۳۵کیلومتر مربع؛ نودمین کشور پهناور جهان و با جمعیت بیش از ۱۶٬۷۱۸٬۹۶۵ میلیون نفر، هفتادویکمین کشور پرجمعیت جهان است.

از نظر جغرافیایی کامبوج بخشی از شبه‌جزیره هندوچین به‌شمار می‌آید و با تایلند، لائوس، و ویتنام هم‌مرز است. کامبوج با تایلند از شمال و باختر و با لائوس از شمال و با ویتنام از خاور و جنوب خاوری همسایه است همچنین کامبوج از جنوب به خلیج تایلند پیوند می‌خورد.

کامبوج کشوری با پادشاهی مشروطه از سال ۱۹۵۳ میلادی و پایتخت آن پنوم پن است. جمعیت این کشور ۱۶٫۷ میلیون نفر و زبان رسمی آن خِمِر است که خط ویژه خود را دارد. دین ۹۶ درصد از مردم این کشور بودایی و واحد پول آن ریـِل است. ۹۰ درصد از مردم آن از تبار خمر، ۵ درصد ویتنامی‌تبار و بقیه از اقوام مختلفند.

کامبوج پس از ۱۰۰ سال استعمار فرانسویان در سال ۱۹۵۳ به استقلال رسید. نظام سیاسی کامبوج پادشاهی مشروطه است و ریاست کنونی دولت آن را هون سن برعهده دارد که با بیش از ۳۴ سال حکومت، طولانی‌ترین حکومت را در جنوب شرق آسیا داشته‌است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع