ارسال بار از نروژ به ایران

باربری انتقال کالا از نروژ به ایران

کشور نروژ یکی از مقاصد جذاب برای هموطنان گرامی است که به منظور مسافرت و مهاجرت این کشور را انتخاب می نمایند. تعداد زیاد هموطنان گرامی در این کشور سبب شده است که همه روزه برای انتقال کالا از نروژ به ایران نیاز به خدمات تخصصی باربری و حمل و نقل وجود داشته باشد.

 

در این شرایط با توجه به وجود تحریم های بین المللی و مشکلات زیاد در راه انتقال محموله های مختلف به ایران بهترین راه تماس با شرکتی معتبر و با سابقه است که امکان انتقال انواع محموله ها به ایران را فراهم نماید. 

 

تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار و کالا از نروژ به ایران به صورت همه روزه از طریق روش های حمل زمینی ، هوایی و دریایی آماده ارائه خدمات باربری می باشد و کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی را برای شما با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه به نقاط مختلف ایران منتقل می نماید.

 

علاوه بر این خدمات ، ارسال بار از ایران به نروژ نیز توسط مجموعه آنی بار به صورت همه روزه و با بهترین کیفیت انجام میشود. 

روش های حمل کالا از نروژ

 

ارسال بار از نروژ به ایران به دو صورت هوایی و دریایی ( ترکیبی ) انجام می شود.

 

انتخاب روش مناسب برای ارسال بار از نروژ به ایران یکی از مهم ترین موارد برای ارسال هر کالایی می باشد ، برای انتخاب روش مناسب باید در ابتدا به نوع بارتان توجه کنید ، سپس با توجه به زمان بندی و هزینه مورد نظرتان می توانید یکی از روش های حمل بار را انتخاب کنید.

 

ارسال بار از نروژ به ایران بصورت هوایی از فرودگاه اسلو و روش دریایی از یکی از بنادر نروژ به یکی از بنادر ایران انجام می‌شود. هر یک از روش های ارسال بار از نروژ به ایران مزایا و معایبی دارند که در ادامه توضیح می دهیم. 

 

علاوه بر نروژ ، برای ارسال بار از سوئد به ایران نیز می توانید خدمات تخصصی را از آنی بار و شماره 57669-021 ثبت سفارش کنید.

 

ارسال بار دریایی از نروژ به ایران 

 

حمل و نقل دریایی با کشتی های باربری ، یکی از روش های ارسال بار از نروژ به ایران می باشد ؛ خلیج فارس مرز آبی بین ایران و نروژ می باشد.

 

ارسال بار از نروژ به ایران بصورت دریایی دارای مزایا و معایبی می باشد که شما با در نظر گرفتن شرایط بارتان انتخاب میکنید که از این روش برای حمل بارتان استفاده بکنید یا نکنید.

 

از جمله مزایای ارسال بار از نروژ به ایران بصورت دریایی می توان به هزینه کمتر و مقرون به صرفه تر این روش نسبت به حمل و نقل دریایی اشاره کرد ، علاوه بر این شما می توانید در این روش حجم بار بالایی را با کانتینر های 20 و 40 فوت به بنادر جنوبی ایران ارسال کنید.

 

حمل بار دریایی با لنج انجام می گیرد و شامل حمل کالاهایی چون خوراک، پوشاک و لباس،تجهیزات دیجیتالی، لوازم آرایشی و بهداشتی و . . . می شود.

 

اما از معایب روش ارسال بار از نروژ به ایران بصورت دریایی می توان به طولانی شدن مدت زمان باربری نسبت به روش هوایی اشاره کرد و از طرفی دیگر امکان آسیب دیدن بار تحت تاثیر شرایط نامساعد جوی می باشد ، که البته جای نگرانی نیست چون شما با بیمه کردن بارتان می توانید از خسارت دیدن جلوگیری کنید.

 

 

ارسال دریایی از نروژ به ایران
ارسال دریایی از نروژ به ایران

یکی از خدمات تخصصی و همه روزه آنی بار ، ارسال بار از فنلاند به ایران است که امکان انتقال محموله های تجاری و شخصی را برای شما فراهم می نماید. 

 

مدارک لازم برای حمل دریایی از نروژ

 

  1. بارنامه دریایی (Ocean Bill of Lading): این مدرک توسط حامل بار (معمولاً شرکت حمل و نقل دریایی) صادر می‌شود و شامل جزئیات بار (مثل نوع و تعداد بسته‌ها، وزن و ابعاد)، مسیر حمل و نقل، شرایط قرارداد و اطلاعات حمل و نقل است.
  2. فاکتور صادرکننده: یک فاکتور از صادرکننده کالا که شامل جزئیات کالا، قیمت و محل تولید است.
  3. گواهی مبدأ: این مدرک توسط مقامات نروژ صادر می‌شود و تأیید می‌کند که کالا اصلی و در نروژ تولید شده است. این گواهی می‌تواند برای کالاهایی که موجودیت مبدأ نروژ دارند، لازم باشد.
  4. گواهی ارزش: این مدرک شامل ارزش تقریبی کالا است و ممکن است توسط صادرکننده کالا تهیه شود. این مدرک می‌تواند برای گمرکسازی و تعیین ارزش گمرکی کالا در ایران استفاده شود.
  5. اظهارنامه صادرات: این مدرک توسط صادرکننده کالا صادر می‌شود و شامل اطلاعاتی مانند نام و آدرس صادرکننده، مشخصات کالا، قیمت و کشور مقصد است. این مدرک ممکن است توسط مقامات محلی نروژ تأیید شود (مانند دفتر مالیاتی).
  6.  مدارک و مجوزهای ویژه: برای برخی کالاها، مانند محصولات غذایی، محصولات دارویی، مواد شیمیایی، مواد خطرناک و … ممکن است نیاز به مدارک و مجوزهای ویژه داشته باشید. این مدارک می‌توانند شامل گواهی بهداشت، مجوزهای واردات و غیره باشند.

 

ارسال بار از گرجستان به ایران نیز توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت و به صورت همه روزه انجام میشود و انواع محموله های شما با بهترین قیمت به ایران منتقل می شوند.

 

ترانزیت زمینی از نروژ به ایران

 

علاوه بر روش های هوایی و دریایی ، روش حمل زمینی یا ترانزیت نیز برای انتقال محموله ها از نروژ به ایران مورد استفاده قرار میگیرد. این روش یک روش مقرون به صرفه و مناسب برای انتقال کالاهای شخصی و تجاری در حجم و وزن زیاد است. 

 

در روش حمل زمینی یا ترانزیت با استفاده از تریلی چادری می توانید حدود 23-24 تن محموله و کالا را بارگیری و منتقل نمایید. این روش برای انتقال محموله های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد و مدت زمان انتقال آن از نروژ به ایران حدود 20 روز می باشد. 

 

ارسال زمینی از نروژ به ایران
ارسال زمینی از نروژ به ایران

 

حمل هوایی بار از نروژ به تهران

 

ارسال بار از نروژ به ایران بصورت هوایی ، سریع ترین و مطمئن ترین روش های برای حمل و نقل و صادرات و واردات کالا می باشد. باربری هوایی معمولا از فرودگاه بین المللی نروژ به فرودگاه امام تهران انجام می شود و امکان ارسال بار مسافری به تخصصی توسط آنی بار فراهم خواهد شد.

 

باربری هوایی دارای مزیت هایی می باشد که مهم ترین آن ارسال سریع بار می باشد ، ارسال بار از نروژ به ایران با هواپیما تنها در یک با دو روز انجام می شود و برای افرادی که برای ارسال بار عجله دارند و یا برای بارهایی که امکان فاسد شدن دارند بسیار مناسب است.

 

و اما مزیت دیگر باربری هوایی ایمن بودن آن است بسته بندی بار در این روش به صورت کاملا اصولی و استاندارد انجام می شود. و اما از معایب ارسال بار از نروژ به ایران بصورت هوایی می توان به هزینه های بالای باربری نسبت به روش دریایی اشاره کرد ، و همچنین شما در روش هوایی امکان ارسال بار با وزن بیش از 500 کیلو گرم را ندارید.

 

حمل بار مسافری از نروژ توسط مجموعه آنی بار به صورت همه روزه انجام خواهد شد و انتقال کالاهای مختلف شما با پوشش کامل بیمه نامه انجام میشود. بار مسافری از طریق هواپیماهای مسافربری منتقل می شود که با توجه به تعدد پرواز ها از ایران به نروژ و برعکس ، انتقال محموله ها در مدت 1-2 روز کاری محموله ها انجام میشود.

 

 

برای حمل بار هوایی از نروژ به ایران عمدتا محموله ها به فرودگاه DXB آورده شده و از آنجا به ایران ارسال می گردد در برخی موارد ممکن است به دلیل پرواز مستقیم ، محموله ها مستقیما به ایران منتقل شوند . بیشتر سرویس ها به فرودگاه امام خمینی است و‌ اکثر خطوط هوایی مثل ایران ایر، ماهان، قشم ایر و خود نروژ از نروژ به ایران حمل مستقیم بار دارند.

ارسال هوایی از نروژ به ایران
ارسال هوایی از نروژ به ایران

علاوه بر ارسال بار و کالا از نروژ به ایران ، بهترین و تخصصی ترین خدمات برای حمل بار از روسیه به ایران نیز به صورت تخصصی انجام میشود.

 

 

ممنوعیات و محدودیت های حمل هوایی از نروژ

 

برای حمل هوایی از نروژ به ایران باید اطلاع کاملی از قوانین و ممنوعیات گمرک نروژ داشته باشیم تا امکان انتقال محموله ها با بهترین کیفیت فراهم شود . در صورتی که برخی محموله های ممنوعه یا دارای محدودیت در  لوازم همراه شما باشد ، در زمان حمل بار هوایی از نروژ ممکن است مشکلات حقوقی زیادی برای شما فراهم گردد.

 

  • 20 کیلوگرم برای عسل و محصولات قندی
  • 25 کیلوگرم کنسرو
  • 500 گرم زعفران
  • 500 گرم خاویار
  • 11 کیلوگرم تخم مرغ
  • 20 کیلوگرم ماست
  • 50 لیتر روغن (با احتساب روغن زیتون)
  • 10 کیلوگرم انواع سبزیجات و میوه جات
  • 100 کیلو خرما
  • 10 کیلو شیرینی و نان
  • 30 کیلوگرم غلات، غلات و گوشت قرمز
  • 10 کیلوگرم ماهی و غذاهای دریایی
  • 5 کیلوگرم برای گیاهان و ادویه جات از جمله سرکه و گلاب
  • 10 کیلوگرم غذای خاص مانند غذای کودکان مجاز است
  • 20 لیتر نوشیدنی و شربت شامل آب
  • 5 کیلوگرم کنسانتره آبمیوه

با اینکه ارسال کالا از نروژ به ایران بسیار راحت و رایج است، با این حال ممنوعیت‌هایی نیز برای برخی کالاها وجود دارد و شما امکان حمل و نقل بعضی از گروه‌های کالایی از نروژ به ایران را ندارید. برخی از مهم‌ترین این کالاهای ممنوعه در زیر ذکر شده‌اند:

 

  • مواد اشتعال زا و منفجره
  • مواد مخدر
  • انواع مشروبات الکلی
  • ارز و پول نقد
  • آیتم‌های مورد استفاده در جادوگری
  • مجله‌ها و آثار هنری که با ارزش‌های اسلامی در تضاد هستند
  • ابزارآلات قمار
  • سنگ‌های قیمتی
  • جواهرات و الماس و برلیان
  • انواع اسلحه‌های سرد و گرم

علاوه بر حمل هوایی از حمل زمینی نیز می توان برای ارسال بار از نروژ به ایران استفاده نمود.

ارسال بسته پستی از نروژ به ایران 

 

یکی از خدماتی که آنی بار به شما عزیزان ارائه می نماید ، ارسال بسته از نروژ به ایران است. هموطنان گرامی که در نروژ زندگی یا تجارت میکنند می توانند از طریق خدمات انی بار بسته های خود را با کمترین هزینه به ایران ارسال نمایند.  بر اساس نوع محموله شما ، وزن و ابعاد آن هزینه هایی به عنوان هزینه حمل و همچنین هزینه گمرکی دریافت میگردد. 

 

منظور از بسته بستی بسته های با ابعاد کوچک و با وزن کم است که توسط شرکت پست  قابل حمل هستند. ارسال برخی از مدارک و اسناد نیز توسط پست به نروژ انجام میشود.بسته های پستی تحت پوشش بهترین بیمه نامه و با کمترین هزینه منتقل خواهند شد.

 

برای اطلاع از شرایط و قوانین ارسال بسته پستی به نروژ می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید. علاوه بر نروژ ، برای استعلام هزینه ارسال بار و کالا از ترکیه به ایران نیز می توانید با شماره های ما در تماس باشید و از خدمات تخصصی بهره مند شوید. 

 

ارسال لوازم منزل از نروژ به ایران

 

اگر ساکن نروژ هستید و قصد دارید اثاثیه خود را به ایران ارسال کنید می توانید از طریق خدمات آنی بار بهترین تجربه باربری بین المللی را داشته باشد. مراحل خدمات حمل اثاثیه از نروژ به ایران به صورت زیر می باشد : 

 

  • بسته بندی اثاثیه : قبل از ارسال اثاثیه و لوازم خانه باید به صورت تخصصی و حرفه ای بسته بندی آنها انجام شود. در صورتی که قصد انتقال لوازم خانه به ایران را دارید بسته بندی و تهیه پکینگ لیست توسط کارشناسان و متخصصین آنی بار انجام خواهد شد.
  • انتخاب روش حمل : روش حمل اثاثیه برای انتقال آنها بسیار مهم است و بر اساس میزان حجم و وزن آن انجام میشود. حمل دریایی و حمل هوایی برای انتقال اثاثیه منزل مورد استفاده قرار میگیرد. 
  • تشریفات گمرکی : انتقال اثاثیه از نروژ به ایران دارای تشریفات گمرکی خاصی است. این تشریفات در گمرک نروژ و گمرک ایران توسط کارشناسان آنی بار انجام خواهد شد تا محموله به راحتی در اختیار شما قرار گیرد. 

 

 

چه کالاهایی از نروژ به ایران وارد می شوند ؟ 

 

نروژ یکی از اصلی ترین تامین کنندگان بازار ایران است و بخش زیادی از انواع محموله های وارداتی از این طریق به ایران وارد می شوند. در لیست زیر ، برخی از محموله هایی که نسبت به بقیه کالاها بیشتر به ایران وارد می شوند وجود دارد:

  • قطعات یدکی اصلی خودرو
  • واردات قطعات الکترونیک
  • ابزار یراق
  • قطعات کامپیوتری
  • ابزار قطعات مختلف مورد استفاده در کشاورزی
  • دستگاه‌ها و ماشین‌های مورد استفاده در کشاورزی
  • اجزا و قطعات مورد نیاز برای تولید توربین‌های بخار
  • واردات لوازم جانبی موبایل و…

مجموعه آنی بار برای ارسال بار از نروژ به ایران به صورت تخصصی و همه روزه آماده همکاری می باشد و کالاهای نامبرده شده و یا سایر محموله ها را با بهترین قیمت بارگیری و به ایران وارد خواهد نمود . با مشاوران ما در تماس باشید و با بهترین کیفیت محموله های خود را بارگیری و ارسال کنید.

ارائه بیمه نامه معتبر برای باربری نروژ به ایران

باربری بین المللی که ارسال بار از نروژ به ایران را به آن محول می کنید موظف است بار شما را نسبت به ارزش آن تحت پوشش بیمه قرار دهد.

بیمه آنی بار کاملترین و معتبرترین بیمه در سطح بین الملل می باشد .

بیمه آنی بار شامل ارسال تمامی بارهای تجاری ، صنعتی ، صادراتی ، مسافری و . . .  از نروژ به ایران می شود .

باربری آنی بار ، کالاهای شمار ا در هر نوع ، اندازه و با هر ارزش مالی که باشد ، تحت پوشش خدمات بیمه ای خود قرار می دهد تا در صورت بروز هر گونه حادثه ناگهانی حین ارسال بار از نروژ به ایران تمام خسارت و ضرر و زیان وارد شده به بار شما از نطر مالی جبران شود.

بیمه نامه معادل با ارزش بارتان مشخص می شود و هزینه آن همراه با دیگر هزینه های ارسال بار از نروژ به ایران به شما اعلام می شود.

 

هزینه ارسال بار و کالا از نروژ به ایران چقدر است ؟

 

یکی از مهم ترین موارد برای تجار و مسافران برای ارسال بار از نروژ به ایران هزینه های باربری می باشد ؛ از آنجایی که فاصله نروژ تا ایران کم است ، هزینه های حمل و نقل بین المللی نیز خیلی زیاد نمی باشد و بسیار مقرون به صرفه می باشد ، اما با توجه به این موارد نمی توان هزینه دقیقی را برای ارسال بار از نروژ به ایران اعلام کرد.

 

اما بصورت کلی هزینه ارسال بار از نروژ به ایران با توجه به موارد زیر مشخص می شود :

  • روش حمل بار
  • وزن بار
  • ابعاد بار
  • ارزش بار
  • هزینه بسته بندی کالا در نروژ
  • هزینه حمل بار تا فرودگاه یا بندر جبل علی
  • هزینه بیمه نامه
  • هزینه بارگیری و انبارداری کالا در مرزهای تجاری و در مبادی و مقاصد بار
  • هزینه‌های مالیاتی که مصوبه دولت‌هاست
  • هزینه‌های ترخیص و امور اداری و تشریفات گمرکی
  • هزینه‌های مربوط به تعرفه‌های گمرکی در مبدا و مقصد
  • عوارض ورودی کالا به ایران و یا مقاصد دیگر در کشورهای مختلف جهان

علاوه بر این موارد توجه داشته باشید هزینه ترخیص کالا در گمرک نروژ و ایران نیز به هزینه های شما اضافه می شود.

شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه دقیق ارسال بار از نروژ به ایران با شرکت آنی بار تماس گرفته و از مشاوره رایگان با کارشناسان ما بهره مند شوید.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

ارسال بار از نروژ به ایران چقدر طول می کشد ؟

 

برای ارسال بار از نروژ به ایران بر اساس نوع و روش انتقال محموله ها مدت زمان آنها متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال ، حمل هوایی از نروژ به ایران به دلیل استفاده از هواپیما سرعت بالایی برای انتقال دارد و معمولا 1-2 روزه محموله ها منتقل میشوند.

اما برای حمل دریایی باید زمان بیشتری را در نظر گرفت. حدودا 10-15 روز زمان برای انتقال دریایی به همراه انجام تشریفات و فرایند های گمرکی زمان نیاز است. از همین جهت ، بر همین اساس باید روش مناسب را با توجه به شرایط محموله ها انتخاب نماییم تا ارسال بار از نروژ به ایران با بهترین کیفیت انجام شود.

 

مشاوره و کارشناسی جهت باربری از نروژ به ایران

تیم مشاوره و کارشناسی آنی بار بصورت تمام وقت و همه روزه آماده ارائه خدمات در زمینه باربری و ارسال بار از نروژ به ایران و بالعکس می باشد.

 

کارشناسان آنی بار با استفاده از تجربه خود می توانند بهترین راهنمایی ها را به شما صاحبین بار ارائه دهند و شما را برای ارسال بار از نروژ به ایران راهنمایی کنند ، کارشناسی و مشاوره آنی بار کاملا رایگان می باشد.

 

شما می توانید جهت ثبت درخواست ارسال بار از نروژ به هر یک از شهرهای ایران و همچنین استعلام هزینه های باربری نروژ به ایران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

نروژ
نروژ

نروژ یا ناروی با نام رسمی پادشاهی نروژ (به نروژی: Kongeriket Noregکشور پادشاهی مستقل و متمرکزی است که در قاره اروپا قرار دارد و قلمروی آن بخش غربی شبه جزیره اسکاندیناوی، یان ماین و مجمع‌الجزایر سوالبارد در قطب شمال را دربرمی‌گیرد. شهر اُسلو، بزرگ‌ترین شهر و پایتخت کشور نروژ است.

 

پس از امضای معاهده اسپیتسبرگن (که با نام پیمان سوالبارد نیز شناخته می‌شود) در ۹ فوریهٔ ۱۹۲۰ (۱۹ بهمن ۱۲۹۸) تسلط مطلق و کامل نروژ بر مجمع‌الجزایر اسپیتسبرگن (که اکنون سوالبارد نامیده می‌شود) به رسمیت شناخته شد. جزیرهٔ پتر یکم در قطب جنوب و همچنین جزیره بووه در نزدیکی قطب جنوب قلمروهای وابسته به نروژ می‌باشند و به‌عنوان بخشی از پادشاهی محسوب نمی‌شوند. نروژ مدعی حاکمیت بر بخشی از قطب جنوب به نام سرزمین شهبانو ماود نیز می‌باشد. تا سال ۱۸۱۴ (۱۱۹۲) جزایر فارو، گرینلند و ایسلند بخشی از پادشاهی نروژ محسوب می‌شدند.

 

نروژ ۳۸۵٬۲۰۷ کیلومتر مربع وسعت دارد و جمعیت آن بالغ بر ۵٬۲۰۰٬۰۰۰ نفر می‌باشد. این کشور از شرق دارای یک نوار طولانی مرزی با سوئد بوده و همچنین از شمال شرق با فنلاند و روسیه و از جنوب با تنگهٔ اسکاژراک مرز مشترک دارد. سواحل نروژ طولانی است و به اقیانوس اطلس و دریای بارنتز متصل است.

 

هارالد پنجم از دودمان شولسویگ هولشتاین سوندربورگ گلوکسبورگ پادشاه نروژ است. یوناس گار استوره از سال ۲۰۲۱ نخست‌وزیر نروژ می‌باشد. بنا بر قانون اساسی مشروطه تدوین شده در سال ۱۸۱۴ (۱۱۹۲) قدرت در این کشور بین پارلمان، پادشاه و شورای پادشاهی و دادگاه عالی تقسیم شده‌است. بین سال‌های ۱۶۶۱ تا ۱۸۱۴ (۱۰۳۹ تا ۱۱۹۳) پادشاهی مطلقه بر نروژ حاکم بود و پیش از سال ۱۶۶۱ (۱۰۳۹) قدرت بین پادشاه و نخبگان تقسیم شده بود.

 

پادشاهی نروژ که در سال ۸۷۲ (۲۵۱) از یکی پادشاهی‌های محلی پیتی (جوامع قبیله‌ای قدیمی در نروژ) نشأت گرفت، یکی از قدیمی‌ترین پادشاهی‌های اروپا و جهان است که همچنان پا بر جاست. این پادشاهی به مدت ۱۱۰۰ سال به صورت متوالی وجود داشته و بیش از شصت پادشاه و کنت بر آن حکم رانده‌اند.

 

علاوه بر باربری از نروژ به ایران ، همه روزه برای ارسال بار از اتریش به ایران نیز بهترین و تخصصی ترین خدمات در اختیار شما قرار میگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع