ارسال بار از گرجستان به ایران

باربری از گرجستان به ایران چگونه است؟

 

ارسال بار از گرجستان به ایران یکی از خدماتی است که هموطنان مقیم این کشور و یا تجاری که قصد مبادله کالایی و تجاری با تجار گرجستان را دارند با بهره مندی از آن می توانند با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه محموله های مد نظر خود را منتقل کنند.

 

ارسال بار از گرجستان به ایران به یمن وجود شرکت آنی بار از طریق روش های مختلف و با کمترین هزینه و در اسرع وقت انجام میشود و امکان انتقال محموله ها و کالاهای مختلف برای هموطنان گرامی فراهم میگردد. در خدمات ارسال بار از گرجستان محموله ها با هر ابعاد و وزن به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه قرار میگیرند و از طریق روش های مختلف به ایران ارسال می شوند.

 

علاوه بر این ، برای ارسال بار از ایران به گرجستان نیز می توانید از طریق شماره 57669-021 با کارشناسان و متخصصین ما در تماس باشید.

 

روش های ارسال بار از گرجستان به ایران چیست ؟

 

برای ارسال بار از گرجستان به ایران روش های مختلف وجود دارد که هر یک از این روش ها  برای انتقال نوع خاصی از کالا و با شرایط مشخصی مورد استفاده قرار میگیرد. تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار از گرجستان به ایران از روش حمل هوایی و زمینی استفاده می نماید که تناژ و حجم مشخصی از انواع محموله ها را منتقل می نماید. 

حمل بار زمینی از گرجستان

 

یکی از بهترین روش ها برای انتقال محموله و کالا از گرجستان به ایران  روش زمینی است. در روش زمینی محموله های تجاری و صنعتی و یا شخصی  با استفاده از تریلی ترانزیت چادری بارگیری و پس از گذر از تعدادی از کشور ها به ایران می رسند.

در روش زمینی برای انتقال محموله های به ایران از 2 روش استفاده می شود : 

 

  • حمل دربستی
  • حمل گروپاژ

 

در روش حمل دربستی یک دستگاه تریلی ترانزیت چادری برای انتقال محموله تا 23-24 در اختیار شما قرار میگیرد و امکان حمل بار به صورت دربستی فراهم است.در روش گروپاژ کالا از یک دستگاه تریلی ترانزیت برای انتقال محموله های مختلف به صورت اشتراکی استفاده می شود.

 

علاوه بر گرجستان برای خدمات باربری و استعلام هزینه باربری از ترکیه به ایران نیز می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

 

حمل دربستی

در روش حمل دربستی یا فول تراک محموله های شما در محل مورد نظر داخل یک تریلی ترانزیت بارگیری شده و مستقیما پس از انجام فرایند های گمرکی و پلمپ محموله به سمت ایران حرکت می کند. این روش سرعت بیشتری نسبتا به روش حمل گروپاژ دارد. از نظر هزینه نیز نسبت به گروپاژ هزینه بیشتری خواهد داشت اما محموله شما به صورت دربستی منتقل خواهد شد. 

برای حمل زمینی از گرجستان به ایران از بهترین و کامل ترین بیمه ایرانی و خارجی نیز به صورت همزمان استفاده می شود تا محموله ها در امنیت کامل منتقل شوند. 

علاوه بر ارسال بار از گرجستان به ایران ، همه روزه برای حمل بار از روسیه به ایران نیز می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره 57669-021 در تماس باشید.

حمل اشتراکی یا گروپاژ 

 

در روش حمل اشتراکی یا گروپاژ محموله های شما در محل معرفی شده ( انبار شرکت آنی بار در گرجستان ) از شما تحویل گرفته میشود و پس از تکمیل ظرفیت یک تریلی به صورت اشتراکی در کنار محموله های سایر افراد به ایران منتقل می شود. 

در روش حمل اشتراکی یا گروپاژ هزینه های حمل بار زمینی از گرجستان به مقدار قابل توجهی کاهش خواهد یافت. از همین جهت یک روش مقرون به صرفه خواهد بود.

 

مجموعه آنی بار به صورت کامل تمامی کشور های اروپایی را تحت پوشش خود قرار داده است .

 

علاوه بر گرجستان ، برای ارسال بار از فنلاند به ایران و ارسال بار از اتریش به ایران نیز بهترین و تخصصی ترین خدما در اختیار شما قرار میگیرد.

حمل هوایی بار از گرجستان به ایران

 

واردات و حمل هوایی انواع بار و کالا از گرجستان به صورت تخصصی به تمامی نقاط ایران ( تمامی شهر ها ، تمامی استان ها ، تمامی بنادر و . . ) با آنی بار امکان پذیر است و این روش امکان حمل سریع و ارزان و تخصصی محموله ها را فراهم می نماید. 

شرکت حمل و نقل آنی بار ، همه روزه انواع بار و کالای شما که قصد واردات به کشور را دارید از شهر های مختلف گرجستان به صورت تخصصی به صورت هوایی به کشور ایران ارسال می نماید و با همکاری شرکت ها و ایرلاین های ایرانی و خارجی انتقال محموله ها انجام خواهد شد.

در روش حمل هوایی از گرجستان به ایران محموله ها در مدت 2-3 روز کاری به ایران منتقل خواهند شد و از آنجایی که این روش سرعت بسیار بالایی برای انتقال محموله ها دارد نسبتا هزینه های آن نیز بالاتر است.

 

حمل بار هوایی یکی از مهمترین روش های انتقال محموله های می باشد . 

هزینه حمل هوایی از گرجستان

 

برای انتقال هوایی محموله ها از گرجستان به ایران هزینه های انتقال محموله ها بر اساس وزن حجمی آنها محاسبه می شود. وزن حجمی بر اساس فرمول مشخصی محاسبه میشود و اگر وزن حقیقی محموله شما کمتر از وزن حجمی باشد ملاک محاسبه قیمت وزن حجمی می باشد و در صورتی که وزن حجمی کمتر از وزن حقیقی محموله باشد ملاک وزن حقیقی خواهد بود.

فرمول محاسبه وزن حجمی به صورت زیر است : 

( طول  * عرض  * ارتفاع ) / 6000

علاوه بر گرجستان که یکی از مهمترین کشور های اروپایی است ، برای کشور های خاور میانه و همسایه ایران نیز بهترین خدمات توسط آنی بار انجام میشود. 

 

حمل هوایی از آلمان به ایران نیز به صورت همه روزه توسط مجموعه آنی بار انجام میشود و محموله های مختلف شما با بهترین کیفیت منتقل می شوند.

 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

 

 

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار از گرجستان به ایران 

 

برای ارسال بار و کالا از گرجستان به ایران نیاز به مدارک مختلفی وجود دارد که شرایط عمومی آنها به صورت زیر می باشد : 

 

  • فاکتور کالا : یک فاکتور از فروشنده یا صادرکننده کالا که شامل جزئیات کالا، قیمت و محل تولید است.
  •  لیست بسته بندی ( پکینگ لیست ) : پکینگ لیست یک لیست از محموله ها و لوازم داخل بسته بندی های می باشد که شامل جزئیات بار (مثل نوع و تعداد بسته‌ها، وزن و ابعاد) و اطلاعات حمل و نقل است. 
  • اظهارنامه صادرات: این مدرک توسط صادرکننده کالا صادر می‌شود و شامل اطلاعاتی مانند نام و آدرس صادرکننده، مشخصات کالا، قیمت و کشور مقصد است. این مدرک ممکن است توسط مقامات محلی گرجستان تأیید شود (مانند دفتر مالیاتی).
  •  مدارک مالی: به عنوان مثال، فیش بانکی یا گواهی پرداخت از فروشنده به صادرکننده، برای نشان دادن پرداخت وجه بابت کالاها.
  • گواهی مبدأ: این مدرک توسط مقامات گرجستان صادر می‌شود و تأیید می‌کند که کالا اصلی و در گرجستان تولید شده است. این گواهی می‌تواند برای کالاهایی که موجودیت مبدأ گرجستانی دارند لازم باشد.
  • مدارک و مجوزهای ویژه: برای برخی کالاها، مانند محصولات غذایی، محصولات دارویی، مواد شیمیایی، مواد خطرناک و … ممکن است نیاز به مدارک و مجوزهای ویژه داشته باشید. این مدارک می‌توانند شامل گواهی بهداشت، مجوزهای واردات و غیره باشند.

 

علاوه بر انتقال محموله از گرجستان به ایران ، همه روزه برای حمل دریایی از انگلیس به ایران نیز بهترین و تخصصی ترین خدمات در اختیار شما قرار میگیرد.

 

ارسال انواع کالا از گرجستان به ایران

 

اگر جزو مهاجرین ایرانی ساکن شهر های مختلف گرجستان هستید می توانید انواع محموله و کالاهای مجاز را از طریق آنی بار به ایران منتقل کنید. 

بر اساس حجم و وزن و شرایط محموله روش مناسب برای انتقال آن توسط آنی بار به شما عزیزان پیشنهاد میگردد. برخی از کالاهای قابل ارسال به صورت زیر هستند  : 

  • انواع البسه و کیف و کفش
  • لوازم خانه و اثاثیه 
  • تابلو و فرش 
  • لوستر و تزئینات خانگی

برای انتقال محموله و کالاهای شخصی به ایران مشکل خاصی وجود ندارد اما برای انتقال محموله ها و کالاهای تجاری وجود تحریم های مختلف ممکن است کمی فرایند های انتقال بار و کالا را دچار تغییرات کند. از همین جهت پیشنهاد میکنیم برای ارسال بار از گرجستان به ایران با شماره 57669-021 در تماس باشید و به صورت رایگان با کارشناسان ما مشاوره نمایید.

 

ارسال بار از گرجستان با بیمه نامه

 

برای انتقال محموله های مختلف از گرجستان به ایران از بیمه نامه تخصصی و کامل استفاده می شود که تمامی خسارات پیش بینی شده و پیش بینی نشده را به صورت کامل تحت پوشش خود قرار میدهد. در روش حمل زمینی ، دریایی و هوایی بیمه نامه متفاوت است اما بر اساس ارزش محموله شما به صورت کامل با بالاترین پوشش ممکن در اختیارتان قرار میگیرد. 

 

هرگونه خسارتی که در اثر حمل نامناسب ، آتش سوزی ، سرقت و حوادث طبیعی و غیر طبیعی ایجاد شوند به صورت کامل تحت پوشش قرار دارند. 

تیم متخصص آنی بار به صورت تخصصی ارسال بار از گرجستان به ایران را با 500 میلیون تومان بیمه رایگان در اختیارتان قرار میدهد. 

 

نتیجه گیری

شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار به صورت تخصصی و با سالها تجربه امکان انتقال انواع محموله و کالاها از نقاط مختلف گرجستان به نقاط مختلف ایران را فراهم می نماید و با کمترین هزینه و در اسرع وقت محموله شما در شهر مورد نظر تحویل داده خواهد شد. اگر به مشاوره تخصصی نیاز دارید فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و با بهترین کیفیت انتقال محموله ها را انجام دهید.

گُرجِستان کشوری واقع در قفقاز جنوبی است که از غرب با دریای سیاه، از شمال با روسیه، از جنوب شرق به جمهوری آذربایجان و از جنوب با ترکیه و ارمنستان هم‌مرز است. پایتخت آن، شهر تفلیس است. مساحت گرجستان ۶۹٬۷۰۰ کیلومتر مربع (۲۶٬۹۱۱ مایل مربع) و جمعیت آن در ژانویه سال ۲۰۲۱ بیش از ۴ میلیون نفر بوده‌است. گرجستان یک جمهوری متمرکز نیمه‌ریاستی است و حکومت آن از طریق دموکراسی نیابتی انتخاب می‌شود.

گرجستان یکی از کشورهایی است که در هر دو قارهٔ اروپا و آسیا قرار داشته و یکی از اهداف مقامات سیاسی این کشور، عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو است؛ که گرجستان در حال حاضر عضو ناظر در اتحادیه اروپا و ناتو می‌باشد.

گرجی‌ها، مردم بومی گرجستان بوده و آن‌ها پیرو کلیسای ارتدکس گرجی هستند. گرجی‌ها به زبان گرجی کارتولی سخن می‌گویند که زبان رسمی کشور گرجستان است و با الفبای گرجی نوشته می‌شود که یکی از چهارده الفبای موجود در جهان می‌باشد.

گرجستان در زمان باستان با نام ایبریا شناخته می‌شده‌است و امروزه در اکثر زبان‌ها با اشکال گوناگون واژهٔ یونانی “گِئُرْگیا” (Georgia به معنای کشاورزی) شناخته می‌شود.

از زمان بنیان پادشاهی متحد گرجستان یا همان ایبریا توسط پارناواز یکم در سدهٔ چهارم پیش از میلاد تا زمان حمله مغول به گرجستان در سدهٔ ۱۳ میلادی، دورهٔ صلح و آرامش در تاریخ گرجستان است و از حمله مغول به بعد، گرجستان تاریخی پر فراز و نشیب را با ایستادگی در برابر حملات ایرانی‌ها، عثمانی‌ها و روس‌ها گذرانده که واپسین مورد آن جنگ روسیه و گرجستان در سال ۲۰۰۸ است.

ارسال بار از اروپا به ایران تخصص مجموعه آنی بار است که با بهترین کیفیت و در اسرع وقت انجام میشود. ما بهترین و تخصصی ترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع