باربری از آلمان به ایران|حمل هوایی از آلمان

ارسال بار از آلمان به ایران چگونه است؟

 

یکی از خدماتی که مجموعه آنی بار در اختیار شما قرار میدهد ارسال بار و کالا از آلمان به ایران است که امکان انتقال محموله های مختلف را فراهم می نماید.تیم متخصص مجموعه آنی بار با فراهم کردن امکان انتقال بار از همه ایالت ها و شهر های آلمان برای ایران به عنوان یکی از قوی ترین و تخصصی ترین مجموعه ها در این خصوص شناخته می شود.

برای ارسال بار از آلمان به ایران به صورت زمینی و هوایی می توانید از طریق آنی بار خدمات باربری را تجربه کنید و با پرداخت  کمترین قیمت محموله ها و کالاهای شخصی و تجاری را به شهر های مختلف ایران ارسال کنید.

 

روش های ارسال بار از آلمان به ایران چیست ؟

 

برای ارسال بار از آلمان به ایران روش های مختلف وجود دارد که هر یک از این روش ها  برای انتقال نوع خاصی از کالا و با شرایط مشخصی مورد استفاده قرار میگیرد. تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار از آلمان به ایران از روش حمل هوایی و زمینی استفاده می نماید که تناژ و حجم مشخصی از انواع محموله ها را منتقل می نماید. 

حمل بار زمینی از آلمان

 

یکی از بهترین روش ها برای انتقال محموله و کالا از آلمان به ایران  روش زمینی است. در روش زمینی محموله های تجاری و صنعتی و یا شخصی  با استفاده از تریلی ترانزیت چادری بارگیری و پس از گذر از تعدادی از کشور ها به ایران می رسند.

در روش زمینی برای انتقال محموله های به ایران از 2 روش استفاده می شود : 

 

  • حمل دربستی
  • حمل گروپاژ

 

در روش حمل دربستی یک دستگاه تریلی ترانزیت چادری برای انتقال محموله تا 23-24 در اختیار شما قرار میگیرد و امکان حمل بار به صورت دربستی فراهم است. در روش گروپاژ کالا  از یک دستگاه تریلی ترانزیت برای انتقال محموله های مختلف به صورت اشتراکی استفاده می شود. در روش حمل اشتراکی هزینه های حمل و نقل محموله ها کمتر است و مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

حمل بار زمینی از آلمان به ایران حدود 20 روز زمان نیاز دارد و هزینه های آن بر اساس حجم و نوع حمل مشخص میشود که از 5 یورو  به ازای هر کیلو آغاز می شود .

 

حمل هوایی بار از آلمان به ایران

 

واردات و حمل هوایی انواع بار و کالا از آلمان به صورت تخصصی به تمامی نقاط ایران ( تمامی شهر ها ، تمامی استان ها ، تمامی بنادر و . . ) با آنی بار امکان پذیر است و این روش امکان حمل سریع و ارزان و تخصصی محموله ها را فراهم می نماید. 

شرکت حمل و نقل آنی بار ، همه روزه انواع بار و کالای شما که قصد واردات به کشور را دارید از شهر های مختلف آلمان به صورت تخصصی به صورت هوایی به کشور ایران ارسال می نماید و با همکاری شرکت ها و ایرلاین های ایرانی و خارجی انتقال محموله ها انجام خواهد شد.

در روش حمل هوایی از آلمان به ایران محموله ها در مدت 2-3 روز کاری به ایران منتقل خواهند شد و از آنجایی که این روش سرعت بسیار بالایی برای انتقال محموله ها دارد نسبتا هزینه های آن نیز بالاتر است.

 

با کمترین نرخ کرایه می توانید خدمات حمل و نقل بار به صورت هوایی از آلمان را به تمامی نقاط کشور در اختیار داشته باشید.ارسال هوایی به ترکیه از دیگر خدمات آنی بار در اوراسیا می باشد . 

 

حمل هوایی بار از آلمان به ایران
حمل هوایی بار از آلمان به ایران

 قیمت فریت بار هوایی به آلمان (freight)

توضیح فریت بار : 

 فردی می خواهد به خارج از کشور، لوازم زندگی اش را بفرستد (مثلا کسانی که قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارند) و این لوازم بیشتر از حد مجاز تعیین شده در هواپیما باشد، باید بار را اصطلاحا فریت کرده و در مورد قیمت فریت بار به آلمان بسته به حجم و وزن کالا هزینه حمل بار به آلمان مشخص می شود

البته قیمت فریت بار به آلمان و اساسا هزینه حمل بار به آلمان، به ایرلاین و نوع پرواز بستگی دارد و بسته به میزان کالا و شرایط دارد که در تماس با کارشناسان واحد بین الملل در آنی بار به عنوان بهترین مشاوره میتوانید از جزییات  فریت بار خود از آلمان به ایران و ایران به آلمان با خبر باشید .  فریت بیشتر متوجه توریست ها و دانشجویان میباشد

 قیمت فریت بار به آلمان (freight)
قیمت فریت بار به آلمان (freight)

 

بیمه نامه مخصوص حمل بار هوایی از آلمان

ارسال بار و کالا از ایران به آلمان ، بدون استفاده از بیمه نامه امکان پذیر نخواهد بود. عدم استفاده از بیمه نامه برای حمل و نقل هوایی بار ، در صورت بروز حادثه سبب از بین رفتن سرمایه شما خواهد بود.

از همین جهت ، آنی بار برای جلوگیری از بروز حوادثی از این قبیل ، از بیمه نامه های معتبر برای حفاظت از بار و کالای شما از بهترین بیمه نامه استفاده خواهد نمود.

مهاجران و مسافرانی که قصد ارسال لوازم شخصی و ارسال اثاث منزل به آلمان را دارند می توانند بار خود را از طریق شرکت آنی بار ، تحت پوشش بیمه نامه بین المللی معتبر به آلمان ارسال کنند. 

عمده محصولات وارداتی از آلمان به ایران

عمده صادرات آلمان به کشور ایران که توسط تجار و شرکت های واردکننده ، عبارت است از:

  • وسایل نقلیه موتوری
  • ماشین آلات
  • لوازم خانگی
  • مواد شیمیایی
  • محصولات آهن وفولاد
  • کامپیوتر
  • وسایل الکترونیک
  • تجهیزات الکتریکی
  • دارو
  • فلزات
  • تجهیزات حمل‌ ونقل
  • مواد غذایی
  • نساجی
  • لاستیک و محصولات پلاستیکی

عمده واردات آلمان از ایران نیز عبارت است از :

 

  •  مواد سوختی
  • صنایع دستی و فرش 
  •  مواد غذایی 

ترانزیت کالا به آلمان یکی دیگر از روش های باربری می باشد که در مدت زمان 15 الی 20 روز انجام می شود. 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

هزینه پست آلمان به ایران چقدر است؟

پست کالا از آلمان به ایران به توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت انجام میشود و هزینه های انتقال تا حد ممکن کاهش یافته اند. مجموعه آنی بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های پستی که امکان ارسال بار و کالا از آلمان را فراهم می نماید با بهترین بیمه نامه آماده انتقال فرایند های حمل کالا است.

هزینه پست از آلمان به ایران به ازای هر کیلو از 1 یورو آغاز میشود که بستگی به وزن و حجم و شرایط محموله شما دارد. 

خدمات پستی امکان ارسال بسته از آلمان به ایران را فراهم می نماید اما باید به نکات زیر توجه داشت : 

 

  • ارسال دارو از آلمان به ایران منوط به اخذ مجوز می باشد.
  • ارسال گوشی از آلمان به ایران فقط به صورت مسافری میسر است.
  • ارسال نامه از آلمان به ایران  میسر است و در مدت چند روز نامه ها به ایران منتقل می شند. 

 

 

هزینه ارسال بسته پستی از آلمان به ایران به ازای هر کیلو حدود 1 یورو می باشد.  با این وجود ، هزینه پست از آلمان به ایران بر اساس وزن و حجم بسته ها مشخص میشود و اگر قصد دارید هزینه دقیق پست را استعلام کنید می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

ارسال بار به آلمان را نیز می توانید از طریق مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه تجربه کنید.

 

ارسال گوشی از آلمان به ایران

 

یکی سوالات زیادی که هموطنان گرامی از کارشناسان مجموعه آنی بار پرسیده اند امکان ارسال گوشی موبایل از آلمان به ایران است. در این خصوص متاسفانه بر اساس قوانین گمرکی امکان ارسال به صورت باربری وجود ندارد و گوشی تلفن همراه باید به صورت مسافری وارد ایران شود. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

ارسال گوشی موبایل از آلمان به ایران
ارسال گوشی موبایل از آلمان به ایران

 

علاوه بر باربری از آلمان به ایران ، تیم متخصص آنی بار خدمات باربری ایتالیا به ایران را نیز در اسرع وقت ارائه می نماید. با ما از طریق شماره 57669-021 در تماس باشید.

هزینه dhl از آلمان به ایران

 

همانطور که می دانید dhl یکی از مهمترین شرکت های حمل و نقل بار به صورت هوایی است که امکان ارسال محموله و کالا به همه نقاط جهان را فراهم می نماید. متاسفانه چند سال گذشته به دلیل تحریم ها بر علیه ایران این شرکت فعالیت خود را در ایران پایان داد و امروزه تنها پرواز های محدودی توسط این مجموعه برای ایران انجام می شود . 

هزینه پست dhl از آلمان به ایران نیز بر اساس وزن و حجم محموله محاسبه می شود اما روش سریعترین نیز برای انتقال محموله ها وجود دارد. همانطور که گفته شد به دلیل محدودیت پرواز های dhl معمولا انتقال هوایی کالا از طریق dhl به ایران بیش از 1 هفته زمان نیاز دارد اما خدمات حمل هوایی آنی بار که از آلمان برای تهران ارسال کالا را انجام میدهد به دلیل استفاده از خطوط هوایی مختلف در مدت 2-3 روز کاری محموله های شما را در فرودگاه امام خمینی به شما عزیزان تحویل خواهد داد. 

هزینه پست dhl از آلمان به ایران از 1  یورو آغاز می شود که هم قیمت خدمات حمل هوایی آنی بار است. 

پست dhl از آلمان به ایران
پست dhl از آلمان به ایران

نمایشگاه های صنعتی کشور آلمان

آلمان میزبان بزرگترین نمایشگاه های جهان است. دو سوم از بزرگترین نمایشگاه های معتبر جهان در این کشور برگزار می شوند همین امر باعث شده است که بیشترین توجه تجار و شرکت های بازرگانی متوجه این کشور باشد و برای داد و ستد به این قطب صنعتی مراجعه کنند و با مهمترین شرکت های آلمانی اقدام به سفارش و خرید کالا نمایند

بزرگترین نمایشگاه های سالانه و کنگره های اقتصادی در شهرهایی مانند هانوفر، مونیخ، فرانکفورت ، برلین و نیز هامبورگ و کلن برگزار می شوند که شرکت های ایرانی زیادی در این نمایشگاه ها شرکت  و بازدید میکنند

از مهمترین نمایشگاه های  این کشور  صنایع هوایی و تجهیزات برقی در برلین و نمایشگاه حمل و نقل در مونیخ و بسیاری نمایشگاه های دیگر که در آلمان برگزار می شوند را نام برد

علاوه بر باربری از آلمان به ایران ، تیم متخصص آنی بار خدمات باربری انگلیس به ایران و حمل بار از روسیه به ایران را نیز در اسرع وقت ارائه می نماید. با ما از طریق شماره 57669-021 در تماس باشید.

نتیجه گیری : 

در این مقاله قصد این بود که همراه شما به موضوع حمل هوایی از آلمان ، هزینه حمل بار از آلمان ، هزینه حمل بار به آلمان ، ارسال بار از آلمان به ایران و نحوه دریافت قیمت فریت بار به آلمان توسط کارشناسان ما بپردازیم و امیدوایم اطاعاتی که در اخیتار شما قرار دادیم مثمر و مفید بوده باشد

 

19 دیدگاه دربارهٔ «باربری از آلمان به ایران|حمل هوایی از آلمان»

    1. کارشناس تولید محتوا

      با سلام خدمت شما ، متاسفانه مجموعه ما حمل بار در این وزن را انجام نخواهد داد . اگر محموله هایی با وزن بالای 100 کیلو داشتید ما در خدمت شما هستیم .

  1. با سلام بنده پنج کارتن ۳۰کیلویی دارم که محصولی خریداری کردم امکان ارسالش به ایران هست؟از شهر هامبورگ ؟

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام . روزبخیر . بله امکان پذیر است . لطفا با شماره تلفن 57669-021 داخلی 406 یا بخش بین المللی آنی بار در ارتباط باشید . تشکر

  2. آسادخت امیدی پور

    با سلام
    آیا اسباب منزل را هم میشود از آلمان به ایران فرستاد؟
    با تشکر، امیدی پور

    1. کارشناس تولید محتوا

      با سلام خدمت شما

      بله ، حمل و نقل اثاثیه به ایران نیز توسط آنی بار به شما عزیزان ارائه میگردد . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 57669-021 و داخلی 406 ( آقای نمازی ) در ارتباط باشید .

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام جناب نبوی .
      لطفا از طریق تماس با کارشناسان و ارائه اطلاعات کامل در خصوص نوع محموله و شرایط آن استعلام قیمت نمایید

  3. احسان حسینی

    با سلام خدمت شما
    کالایی که از آلمان به ایران ارسال میشه ٬ کجا باید تحویل گرفته بشه
    منظورم این هست که آیا باید از گمرک ایران ترخیص بشه و یا مستقیم از شما تحویل میگیریم ؟

    1. کارشناس تولید محتوا

      با سلام . روز بخیر
      در صورتی که بصورت هوایی محموله ارسال شود ، در فرودگاه به شما تحویل میگردد . در صورتی که بصورت زمینی وارد شود ، راننده شرکت محموله شما را در گمرک تحویلتان خواهد داد. البته شرایط خاصی وجود دارد که این فرایند ها را دوچار تغییرات میکند . بهتر است از طریق مشاوره با کارشناسان واحد حمل و نقل بین المللی آنی بار ( اقای نمازی) داخلی 406 ارتباط بر قرار کنید تا توضیحات کامل به شما ارائه شود .

  4. درود بر شما
    حمل زمینی کامیون کشنده از المان به مرز بازرگان برای شما مقدور هست . لطفا در صورت امکان حدود هزینه را اعلام کنید

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام .
      بله امکان پذیر هست . لطفا با کارشناسان ما در تماس باشید تا توضیحات کاملی به شما ارائه شود

  5. سلام وقت بخیر من اگه بخوام یه پیانو پرتابل ۱۱کیلویی از المان ب ایران پست بشه امکانش هست؟باتوجه ب این که ساز بازشده بازهم گمرک بهش تعلق میگیره؟و در کل هزینه ارسالش چقدر میشه؟

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام خانم زهرا
      بله این امکان وجو داره و آنی بار آماده ارائه خدمات به شما هست . در خصوص بخش دوم سوال شما ، لطف کنید از طریق شماره واتساپ 09223104985 با کارشناس مربوطه صحبت کنید تا موضوع بصورت کامل برای شما روشن گردد . ممنون از شما

  6. سلام آیا ارسال دوچرخه به ایران رو هم انجام میدین؟
    و آیا گمرک بهش تعلق میگیره یا نه؟
    و این که محموله بیمه هم می‌شود یا خیر
    ممنون

    1. کارشناس تولید محتوا

      با سلام خدمت شما اشکان عزیز .
      بله این خدمات تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام خواهد شد .

  7. سلام من میخواستم از آلمان یک گوشی آیفون بفرستم به ایران چقدر هزینه اش میشه و چه مدت طول میکشه؟

  8. وقت بخیر من حدود صد کیلو بار دارم میخواهم بفرستم ایران وخودمم پرواز دارم به ایران میشه راهنمایی کنید

    1. کارشناس تولید محتوا

      دوست عزیز برای مشاوره با کارشناسان تماس بگیرید . شماره واتساپ و شماره 5 رقمی شرکت آماده ارائه خدمات به شماست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع