ارسال بار از انگلیس به ایران

باربری از انگلیس به ایران چگونه است؟

 

ارسال بار از انگلیس به ایران یکی از خدماتی است که هموطنان مقیم این کشور و یا تجاری که قصد مبادله کالایی و تجاری با تجار انگلیس را دارند با بهره مندی از آن می توانند با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه محموله های مد نظر خود را منتقل کنند.

ارسال بار از انگلیس به ایران به یمن وجود شرکت آنی بار از طریق روش های مختلف و با کمترین هزینه و در اسرع وقت انجام میشود و امکان انتقال محموله ها و کالاهای مختلف برای هموطنان گرامی فراهم میگردد. در خدمات ارسال بار از انگلیس محموله ها با هر ابعاد و وزن به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه قرار میگیرند و از طریق روش های مختلف به ایران ارسال می شوند.

 

علاوه بر ارسال بار به ایران ، مجموعه آنی بار برای ارسال بار به انگلیس نیز به صورت همه روزه و تخصصی آماده همکاری با شما عزیزان و بهترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد. 

 

روش های ارسال بار از انگلیس به ایران چیست ؟

 

برای ارسال بار از انگلیس به ایران روش های مختلف وجود دارد که هر یک از این روش ها  برای انتقال نوع خاصی از کالا و با شرایط مشخصی مورد استفاده قرار میگیرد. تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار از انگلیس به ایران از روش حمل هوایی و زمینی استفاده می نماید که تناژ و حجم مشخصی از انواع محموله ها را منتقل می نماید. 

حمل بار زمینی از انگلیس

 

یکی از بهترین روش ها برای انتقال محموله و کالا از انگلیس به ایران  روش زمینی است. در روش زمینی محموله های تجاری و صنعتی و یا شخصی  با استفاده از تریلی ترانزیت چادری بارگیری و پس از گذر از تعدادی از کشور ها به ایران می رسند.

در روش زمینی برای انتقال محموله های به ایران از 2 روش استفاده می شود : 

 

  • حمل دربستی
  • حمل گروپاژ

 

در روش حمل دربستی یک دستگاه تریلی ترانزیت چادری برای انتقال محموله تا 23-24 در اختیار شما قرار میگیرد و امکان حمل بار به صورت دربستی فراهم است.در روش گروپاژ کالا از یک دستگاه تریلی ترانزیت برای انتقال محموله های مختلف به صورت اشتراکی استفاده می شود.

ارسال زمینی از انگلیس به ایران
ارسال زمینی از انگلیس به ایران

علاوه بر ارسال بار از انگلیس به ایران ، همه روزه برای ارسال بار از ترکیه به ایران و ارسال بار از آلمان به ایران نیز بهترین خدمات حمل زمینی در اختیار شما قرار میگیرد.

 

حمل دربستی

در روش حمل دربستی یا فول تراک محموله های شما در محل مورد نظر داخل یک تریلی ترانزیت بارگیری شده و مستقیما پس از انجام فرایند های گمرکی و پلمپ محموله به سمت ایران حرکت می کند. این روش سرعت بیشتری نسبتا به روش حمل گروپاژ دارد. از نظر هزینه نیز نسبت به گروپاژ هزینه بیشتری خواهد داشت اما محموله شما به صورت دربستی منتقل خواهد شد. 

برای حمل زمینی از انگلیس به ایران از بهترین و کامل ترین بیمه ایرانی و خارجی نیز به صورت همزمان استفاده می شود تا محموله ها در امنیت کامل منتقل شوند. 

 

حمل اشتراکی یا گروپاژ 

 

در روش حمل اشتراکی یا گروپاژ محموله های شما در محل معرفی شده ( انبار شرکت آنی بار در انگلیس ) از شما تحویل گرفته میشود و پس از تکمیل ظرفیت یک تریلی به صورت اشتراکی در کنار محموله های سایر افراد به ایران منتقل می شود. 

در روش حمل اشتراکی یا گروپاژ هزینه های حمل بار زمینی از انگلیس به مقدار قابل توجهی کاهش خواهد یافت. از همین جهت یک روش مقرون به صرفه خواهد بود.

 

مجموعه انی بار به صورت کامل تمامی کشور های اروپایی را تحت پوشش خود قرار داده است . علاوه بر ارسال بار از انگلیس به ایران ، خدمات حمل اشتراکی برای ارسال بار از هلند به ایران نیز به صورت تخصصی انجام میشود.

 

 

حمل هوایی بار از انگلیس به ایران

 

واردات و حمل هوایی انواع بار و کالا از انگلیس به صورت تخصصی به تمامی نقاط ایران ( تمامی شهر ها ، تمامی استان ها ، تمامی بنادر و . . ) با آنی بار امکان پذیر است و این روش امکان حمل سریع و ارزان و تخصصی محموله ها را فراهم می نماید. 

شرکت حمل و نقل آنی بار ، همه روزه انواع بار و کالای شما که قصد واردات به کشور را دارید از شهر های مختلف انگلیس به صورت تخصصی به صورت هوایی به کشور ایران ارسال می نماید و با همکاری شرکت ها و ایرلاین های ایرانی و خارجی انتقال محموله ها انجام خواهد شد.

در روش حمل هوایی از انگلیس به ایران محموله ها در مدت 2-3 روز کاری به ایران منتقل خواهند شد و از آنجایی که این روش سرعت بسیار بالایی برای انتقال محموله ها دارد نسبتا هزینه های آن نیز بالاتر است.

حمل هوایی انگلستان
حمل هوایی انگلستان

هزینه حمل هوایی از انگلیس

 

برای انتقال هوایی محموله ها از انگلیس به ایران هزینه های انتقال محموله ها بر اساس وزن حجمی آنها محاسبه می شود. وزن حجمی بر اساس فرمول مشخصی محاسبه میشود و اگر وزن حقیقی محموله شما کمتر از وزن حجمی باشد ملاک محاسبه قیمت وزن حجمی می باشد و در صورتی که وزن حجمی کمتر از وزن حقیقی محموله باشد ملاک وزن حقیقی خواهد بود.

فرمول محاسبه وزن حجمی به صورت زیر است : 

( طول  * عرض  * ارتفاع ) / 6000

علاوه بر انگلیس که یکی از مهمترین کشور های اروپایی است ، برای کشور های خاور میانه و همسایه ایران نیز بهترین خدمات توسط آنی بار انجام میشود. 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

حمل بار دریایی از انگلیس

 

یکی از بهترین روش های انتقال بار از انگلیس به ایران روش دریایی است. از آنجایی که انگلیس به آبهای آزاد دسترسی خوبی دارد و یکی از بزرگترین بنادر اروپا در آمستردام واقع شده است انتقال دریایی می تواند گزینه مناسب و مقرون به صرفه ای باشد.

در حمل و نقل دریایی 2 روش lcl  و fcl مورد استفاده قرار میگیرد که مشابه روش گروپاژ و روش حمل دربستی زمینی هستند. 

روش FCL (Full Container Load) و LCL (Less than Container Load) دو روش مختلف در حمل و نقل دریایی از انگلیس به ایران هستند.

– روش FCL: در این روش، یک کانتینر کامل با بار در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید کل بار خود را در یک کانتینر جمع آوری کنید و سپس کانتینر را در بندر مبدأ بارگیری کنید. بعد از حمل دریایی، کانتینر به بندر مقصد در ایران منتقل می‌شود و سپس شما می‌توانید کانتینر خود را تحویل بگیرید و بار را از آن خارج کنید. این روش برای حمل بارهای بزرگ و حجیم که نیاز به حفاظت از بار دارند، مناسب است.

– روش LCL: در این روش، بار شما در یک کانتینر به اشتراک گذاشته می‌شود. به عبارت دیگر، بار شما به صورت جزئی در کانتینری با بارهای دیگر قرار می‌گیرد. بعد از بارگیری کانتینر در بندر مبدأ، کانتینر به بندر مقصد در ایران منتقل می‌شود و سپس بار شما از کانتینر جدا می‌شود و به شما تحویل داده می‌شود. روش LCL برای حمل بارهای کوچکتر و کم حجم که نیاز به اشتراک گذاری کانتینر با بارهای دیگر دارند، مناسب است.

حمل دریایی انگلیس به ایران
حمل دریایی انگلیس به ایران

علاوه بر ارسال دریایی از انگلیس به ایران ، همه روزه حمل بار دریایی از امارات به ایران و ارسال بار از استرالیا به ایران نیز با بهترین کیفیت انجام میشود.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار از انگلیس به ایران 

 

برای ارسال بار و کالا از انگلیس به ایران نیاز به مدارک مختلفی وجود دارد که شرایط عمومی آنها به صورت زیر می باشد : 

 

  • فاکتور کالا : یک فاکتور از فروشنده یا صادرکننده کالا که شامل جزئیات کالا، قیمت و محل تولید است.
  •  لیست بسته بندی ( پکینگ لیست ) : پکینگ لیست یک لیست از محموله ها و لوازم داخل بسته بندی های می باشد که شامل جزئیات بار (مثل نوع و تعداد بسته‌ها، وزن و ابعاد) و اطلاعات حمل و نقل است. 
  • اظهارنامه صادرات: این مدرک توسط صادرکننده کالا صادر می‌شود و شامل اطلاعاتی مانند نام و آدرس صادرکننده، مشخصات کالا، قیمت و کشور مقصد است. این مدرک ممکن است توسط مقامات محلی انگلیس تأیید شود (مانند دفتر مالیاتی).
  •  مدارک مالی: به عنوان مثال، فیش بانکی یا گواهی پرداخت از فروشنده به صادرکننده، برای نشان دادن پرداخت وجه بابت کالاها.
  • گواهی مبدأ: این مدرک توسط مقامات انگلیس صادر می‌شود و تأیید می‌کند که کالا اصلی و در انگلیس تولید شده است. این گواهی می‌تواند برای کالاهایی که موجودیت مبدأ انگلیسی دارند لازم باشد.
  • مدارک و مجوزهای ویژه: برای برخی کالاها، مانند محصولات غذایی، محصولات دارویی، مواد شیمیایی، مواد خطرناک و … ممکن است نیاز به مدارک و مجوزهای ویژه داشته باشید. این مدارک می‌توانند شامل گواهی بهداشت، مجوزهای واردات و غیره باشند.

 

 

ارسال انواع کالا از انگلیس به ایران

 

اگر جزو مهاجرین ایرانی ساکن شهر های مختلف انگلیس هستید می توانید انواع محموله و کالاهای مجاز را از طریق آنی بار به ایران منتقل کنید. 

بر اساس حجم و وزن و شرایط محموله روش مناسب برای انتقال آن توسط آنی بار به شما عزیزان پیشنهاد میگردد. برخی از کالاهای قابل ارسال به صورت زیر هستند  : 

  • انواع البسه و کیف و کفش
  • لوازم خانه و اثاثیه 
  • تابلو و فرش 
  • لوستر و تزئینات خانگی

برای انتقال محموله و کالاهای شخصی به ایران مشکل خاصی وجود ندارد اما برای انتقال محموله ها و کالاهای تجاری وجود تحریم های مختلف ممکن است کمی فرایند های انتقال بار و کالا را دچار تغییرات کند. از همین جهت پیشنهاد میکنیم برای ارسال بار از انگلیس به ایران با شماره 57669-021 در تماس باشید و به صورت رایگان با کارشناسان ما مشاوره نمایید.

 

نتیجه گیری

شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار به صورت تخصصی و با سالها تجربه امکان انتقال انواع محموله و کالاها از نقاط مختلف انگلیس به نقاط مختلف ایران را فراهم می نماید و با کمترین هزینه و در اسرع وقت محموله شما در شهر مورد نظر تحویل داده خواهد شد. اگر به مشاوره تخصصی نیاز دارید فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و با بهترین کیفیت انتقال محموله ها را انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع