ارسال بار به اسپو | فریت هوایی اسپو

حمل و نقل بار و کالا به اسپو در اسرع وقت

اسپو یکی از مهمترین شهر های کشور فنلاند است که به واسطه شرایط عالی برای زندگی هموطنان زیادی به قصد مهاجرت به این شهر اقدام می نمایند. در حال حاضر تعداد زیادی از هموطنان در این کشور و خصوصا در اسپو ساکن هستند که همین موضوع سبب شده است انتقال بار و کالا از ایران به اسپو بیش از پیش انجام شود.

 

برای ارسال بار از ایران به اسپو می توانید از طریق آنی بار با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت محموله های خود را بارگیری و ارسال نمایید و در اسرع وقت در اسپو تحویل بگیرید . تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار به اسپو از طریق روش هوایی ، زمینی و دریایی آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان است.

 

برای انتقال محموله های تجاری ، صنعتی و شخصی از ایران به اسپو می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و پس از مشاوره تخصصی و رایگان ثبت سفارش خود را انجام دهید. در ادامه این مقاله به بررسی روش های انتقال کالا به اسپو می پردازیم.

ارسال هوایی بار به اسپو 

 

یکی از روش های ارسال بار به اسپو ، حمل و نقل هوایی می باشد. در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به فنلاند ارسال میشود. 

 

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به اسپو است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

 

فریت بار به اسپو مناسب حمل انواع بار و کالاهای شخصی ، اثاثیه در حجم کم می باشد و خدمات کارگو مناسب واردات و صادرات ایران و فنلاند می باشد . برای ارسال هوایی از ایران به اسپو ، مجموعه انی بار به صورت همه روزه از طریق فرودگاه امام خمینی اقدام به ارسال هوایی محموله های شما می نماید . محموله ها در فرودگاه هلسینکی در مدت 2-3 روز کاری به شما عزیزان تحویل داده خواهند شد.

ارسال بار از ایران به فنلاند به صورت همه روزه از طریق حمل هوایی انجام میشود و محموله ها به صورت کامل تحت پوشش بهترین بیمه نامه قرار خواهند گرفت.

ارسال بار بصورت زمینی برای اسپو

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به اسپو به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود .

ارسال بار به اسپو به صورت زمینی به 2 صورت دربست و گروپاژ انجام می شود.

روش دربست که از نامش مشخص است و نیاز به توضیح ندارد ، اما روش گروپاژ به معنای حمل خرده بار و یا حمل دو الی چند بار ، با یک خودرو باربری می باشد.

 

حمل زمینی از ایران به اسپو یک روش حمل مقرون به صرفه است که در مدت 15- 20 روز کاری انجام میشود  و برای انتقال محموله های از تریلی ترانزیت چادری استفاده می شود. در این روش محموله های با حجم و وزن زیاد ( 23 تن تا 24 تن ) با استفاده از حمل و نقل جاده ای از طریق خاک ترکیه وارد اروپا می شوند و پس از عبور از چند کشور در فنلاند به شما عزیزان تحویل داده میشوند.

 

این روش برای انتقال محموله های تجاری و صنعتی صادراتی یک روش مناسب است . علاوه بر ارسال بار از ایران به اسپو ، همه روزه برای ارسال بار از ایران به هلسینکی نیز بهترین و تخصصی ترین خدمات را می توانید از طریق شماره 57669-021 دریافت نمایید.

 

آیا میتوان از روش دریایی برای ارسال بار به اسپو استفاده کرد ؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله می توانید از باربری دریایی برای ارسال بار به اسپو استفاده کنید اما به دلیل طولانی بودن  مسیر دریایی این روش بسیار زمان بر است و توصیه نمی شود اما در صورت تمایل صاحب بار انجام می شود . 

ارسال بار به اسپو بصورت دریایی به این صورت است که بارتان با خودرو های باربری مناسب به بنادر جنوبی کشور ارسال می شود و سپس در آنجا در کانتینر های مخصوص بارگیری شده و در کشتی مخصوص قرار داده می شود و از طریق دریای عمان ، دریای سرخ ، کانال سوئز ، دریای مدیترانه و . . . به کشور فنلاند می رسد.

در ارسال دریایی به اسپو محموله ها باید داخل کانتینر های 20 یا 40 فوت بارگیری شوند که امکان بارگیری آنها در کشتی های بزرگ فراهم شود. ارسال دریایی به اسپو حدود 40 تا 45 روز زمان نیاز دارد اما از نظر هزینه کاملا مقرون به صرفه است .

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

علاوه بر اسپو ، ارسال بار از ایران به استکهلم و ارسال بار هوایی به کپنهاگ نیز به صورت تخصصی انجام میشود.

تشریفات گمرکی برای ارسال بار به اسپو شامل چه مواردی می شود؟

منظور از تشریفات گمرکی مرحله وزن کردن بار، ارزیابی اقلام بار، بررسی مدارک و اسناد خروج بار و . . . می باشد .

در این مرحله اجازه خروج کالاهای ممنوعه داده نمی شود و توسط مامور گمرک برگشت داده شده و یا در صورت مغایرت کالا با قوانین جمهوری اسلامی ممکن است برای تان دردسر ساز شود. پس از مشاوران خود در مورد این کالاهای ممنوعه حتما از قبل اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

تشریفات گمرکی برای ارسال اثاث منزل به اسپو شامل موارد زیر می شود :

  • لیست بسته‌بندی بار Packing List
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  •  شماره تلفن گیرنده

تشریفات گمرکی برای ارسال بارهای تجاری به اسپو شامل موارد زیر می شود :

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • مرحله نهایی صدور بارنامه ارسال بار به اسپو

پس از طی تمام مراحل ذکر شده و تایید افسر گمرک بار شما آماده تحویل به شرکت هواپیمایی است.

 

علاوه بر انتقال محموله ها از ایران به اسپو ، ارسال بار به بلفاست و ارسال بار از ایران به ژنو نیز به صورت تخصصی انجام می شود.

 

ارسال انواع بار و کالا به شهر اسپو 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به اسپو ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید .

ما برای ارسال بار به اسپو بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد .

  • ارسال محموله صادراتی به اسپو
  • انتقال آهن آلات به اسپو
  • ارسال اثاثیه به اسپو
  • حمل لوازم شخصی به اسپو
  • ارسال کالاهای تجاری به اسپو

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به اسپو را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و اسپو ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

انجام امور گمرک و ترخیص کالا برای ارسال بار به اسپو فنلاند را می توانید به کارشناسان و متخصصان آنی بار بسپارید.

ارسال چه کالاهایی به اسپو ممنوع است ؟

هنگام ارسال بار به اسپو، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و اسپو قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به اسپو هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به اسپو میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال بار به اسپو می باشند .

اگر هنگام ارسال بار به اسپو ، کالاهای ممنوعه در بارتان مشاهده شود ، جریمه می شوید و حتی ممکن است در مواردی همچون دخانیات پیگرد قانونی نیز انجام شود .

 

 

چرا آنی بار را برای ارسال بار به اسپو انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به اسپو توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما معرفی کنیم :

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • بهترین تیم مشاوره و کارشناسی برای ارسال بار به اسپو  
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به اسپو (دریایی یا هوایی) و مشخص کردن هزینه ارسال بار به اسپو
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط پرسنل شرکت آنی بار
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای حمل بار به فنلاند 
  • صدور بارنامه بین المللی
  • ارائه بیمه نامه CMR تا مبلغ 20 هزار دلار و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود 
  • امکان پیگیری بارهای ارسال شده به اسپو
  • امکان ارسال بار به اسپو بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری 

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به اسپو را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم .

هزینه باربری از ایران به اسپو 

هزینه ارسال بار به اسپو هم مانند هزینه های ارسال بار به دیگر کشورها محاسبه میشود.

عواملی که بر نرخ کرایه ارسال بار به اسپو تاثیرگذارند شامل این موارد میشوند : شهر مقصد ، حجم و وزن بار ، روشی که برای ارسال لوازم خود انتخاب کرده اید و نوع بسته بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی ، برای کسانیکه قصد ارسال بار غیر تجاری و یا نمونه های تجاری و یا بار نمایشگاهی و یا خروج موقت به این کشور را دارند.

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به اسپو استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به اسپو بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به اسپو دارد.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ کرایه ارسال بار به اسپو را استعلام بگیرید ، البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به اسپو به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به اسپو بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

جهت دریافت خدمات باربری و ارسال بار به اسپو تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید.

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

ارسال بار به اسپو بدون بلیط و پاسپورت امکان پذیر است ؟

 همراه داشتن بلیط و پاسپورت در تمام مراحل سفر و ارسال بار به اسپو ضروری است. صاحبین بار باید بدانند که فریت بار هوایی به اسپو برای بارهای کم‌حجم مقرون به صرفه است، اما بلیط و پاسپورت را حتماً از شما می‌خواهند.
شرکت آنی بار امکان ارسال بار به اسپو بدون بلیط و پاسپورت را برای شما فراهم نموده است.
افرادی که قصد ارسال بارهای تجاری را دارند و می‌خواهند فرش و مواد غذایی و صنایع‌دستی به اسپو ارسال کنند، مطلع باشند که ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی ، جهت انجام تشریفات گمرکی و ارسال بار به اسپو الزامی است.
حضور شما در زمان ارسال بار به اسپو در بیشتر مواقع ضروری نیست.
مراحل ارسال بار به اسپو ، به این صورت است که بار شما از درب منزل، دفتر و انبار تحویل می‌گیرد و سپس بصورت زمینی آن را به قسمت باربری فرودگاه امام خمینی انجام می دهد و به امور گمرکی جهت ارسال بار به اسپو و حمل هوایی آن خواهد پرداخت.
در صورتی که شما مسافر نیستید و مایل به ارسال بار به اسپو یا فرستادن سوغات برای عزیزان خود هستید، شرکت آنی بار ، با تحویل گرفتن بار از درب منزل، ارسال بار به اسپو را بر عهده می‌گیرد و کماکان نیازی به حضور شما در فرودگاه نیست.  

ارسال بار به اسپو تحت پوشش کاملترین بیمه نامه

 

مجموعه آنی بار برای ارسال بار به اسپو از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده می نماید که تمامی پوشش های لازم را برای انتقال امن و بدون دغدغه فراهم می نماید .

حمل زمینی ، دریایی و هوایی به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه می باشد که این ویژگی سبب شده است در صورت بروز خسارت تمامی هزینه ها و اصل سرمایه شما به صورت کامل پرداخت شود. 

برای ارسال بار به اسپو تا سقف مشخصی نیز بیمه نامه به صورت رایگان ارائه میشود که می توانید برای استعلام آن از طریق شماره 57669-021 اقدام نمایید.

شهر اسپو یکی از شهرهای مهم فنلاند است که با تاریخچه‌ای فرهنگی و اقتصادی پرافتخار به وجود آمده است. این شهر دارای جاذبه‌های متنوعی است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. شهر اسپو به واسطه شرایط آب و هوایی عالی و همچنین امنیت و آرامش مثال زدنی به یکی از بهترین شهر های اروپایی برای زندگی تبدیل شده است . 
علاوه بر ارسال بار و کالا به اسپو ، برای حمل بار از فنلاند به ایران نیز می توانید از طریق آنی بار ثبت سفارش خود را انجام دهید و انواع کالا و محموله را در اسرع وقت به ایران منتقل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع