ارسال بار به کلاگن‌فورت | فریت هوایی کلاگن‌فورت

باربری ایران به کلاگن فورت 

 

یکی از تخصص های مجموعه آنی بار ارسال بار و کالا از ایران به کلاگن فورت اتریش است که به صورت همه روزه از همه نقاط کشور انجام میشود و امکان انتقال محموله های تجاری و صنعتی و شخصی برای شما فراهم خواهد شد.

تیم حرفه ای و متخصص انی بار برای ارسال بار به کلاگن فورت از روش های حمل هوایی و زمینی استفاده می نماید که بهترین راه برای انتقال محموله ها هستند و در اسرع وقت کالاهای با هر تناژ و ابعادی را منتقل می کنند.

ارسال بار به کلاگن فورت به عنوان تخصص مجموعه آنی بار به صورت خرده باری و دربستی انجام میشود و به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه خواهد بود .

 

ارسال بار و کالا از ایران به اتریش توسط مجموعه انی بار از همه شهر های کشور انجام میشود و انتقال انواع کالاهای تجاری و شخصی همراه با انجام تمامی تشریفات گمرکی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و یا با شماره 57669-021 در تماس باشید.

 

ارسال هوایی بار به کلاگن فورت

فریت بار به کلاگن فورت و خدمات بسته بندی بار توسط شرکت آنی بار انجام می شود.   انواع بار شما از درب منزل، انبار یا دفتر توسط پرسنل آنی بار تحویل گرفته میشود ، سپس بعد از مراحل بسته بندی اصولی بار شما جهت فریت بار به کلاگن فورت به قسمت بار فرودگاه منتقل میشود.

امور گمرکی توسط مجموعه آنی بار در گمرکات کشور مبدا و مقصد انجام می شود و در نهایت بارنامه هوایی با نازلترین نرخ فریت بار به کلاگن فورت صادر می گردد.

خدمات ارسال بار به کلاگن فورت بصورت هوایی به شرح ذیل می باشد :

  • بسته بندی تخصصی بار جهت فریت بار به کلاگن فورت
  • فریت بار اضافه بار مسافری به کلاگن فورت
  • فریت بار لوازم منزل به کلاگن فورت
  • فریت بار تجاری به کلاگن فورت

حمل هوایی از ایران به کلاگن فورت حدود 3-2 روز کاری زمان نیاز دارد و محموله ها از طریق فرودگاه امام خمینی تهران بارگیری و ارسال می شوند . 

ارسال بار بصورت زمینی برای کلاگن فورت

 

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به کلاگن فورت به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود . ارسال بار به کلاگن فورت به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد .

در روش گروپاژ ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، با یک خودرو باربری ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) از ایران حرکت کرده و با عبور از کشور ها و شهر های مختلف در شهر کلاگن فورت ، تخلیه می شود . در بعضی موارد هزینه ارسال بار به کلاگن فورت بصورت خرده بار کمتر است اما ممکن است مدت زمان بیشتری به طول بینجامد .

ارسال بار به کلاگن فورت به صورت دربست با یک خودرو باربری مشخص انجام می شود .  این روش ، از نظر زمانی بهتر از گروپاژ است.

برای حمل اثاثیه می توانید از روش گروپاژ استفاده کنید و بارتان را بصورت مشترک با یک بار دیگر به اتریش ارسال کنید و هزینه کمتری پرداخت کنید و یا می توانید در کوتاه ترین زمان بصورت دربست حمل اثاث و ارسال بار به کلاگن فورت را انجام دهید. 

یکی از تخصص های مجموعه آنی بار ارسال بار به سالزبورگ در اتریش است که به صورت زمینی و هوایی انجام خواهد شد.

 

ارسال انواع بار و کالا به شهر کلاگن فورت

 

ارسال بار به کلاگن فورت همه روزه و در کوتاه ترین زمان انجام می شود. ما برای ارسال بار به کلاگن فورت بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود. 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به اتریش می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات باربری و ارسال بار به کلاگن فورت ندارد. 

  • ارسال بار مسافری به کلاگن فورت
  • ارسال و صادرات لوازم و وسایل منزل به کلاگن فورت
  • ارسال و صادرات فرش و تابلو فرش به کلاگن فورت
  • ارسال و صادرات زعفران به کلاگن فورت
  • ارسال و صادرات بارهای تجاری و غیر تجاری به کلاگن فورت
  • ارسال بارهای نمایشگاهی به کلاگن فورت

انجام تمام مراحل ارسال بار به کلاگن فورت توسط کارشناسان و پرسنل آنی بار انجام می شود ، از امور گمرکی گرفته تا بسته بندی و بارچینی.

 

برای ارسال بار و کالاهای مختلف از ایران به کلاگن فورت ابتدا باید محموله از نظر قابلیت ارسال مورد بررسی قرار گیرد . برخی از انواع محموله ها امکان ارسال از ایران به خارج را ندارند . از همین جهت ابتدا با شماره 57669-021 در تماس باشید تا مشاوران نسبت به بررسی نوع محموله شما و شرایط آن اقدام نمایند. 

علاوه بر کلاگن فورت ، مجموعه انی بار برای ارسال بار به گراتس نیز به صورت همه روزه اماده ارائه خدمات تخصصی با بهترین کیفیت می باشد.

ارسال اثاثیه منزل از ایران به کلاگن فورت

 

علاوه بر ارسال بارهای تجاری و صنعتی ، حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی دیگر از خدمات آنی بار برای ارسال بار به کلاگن فورت می باشد. بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در کلاگن فورت یا سایر شهر های اتریش را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به کلاگن فورت را در اختیارشان قرار دهد.

برای ارسال اثاث به کلاگن فورت نیاز به دریافت اخذ اقامت دائم یا موقت کشور اتریش دارید ، برای این امر نیز می توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

انتخاب روش مناسب برای ارسال بار به کلاگن فورت ، انجام امور گمرکی ، راهنمایی برای اخذ اقامت اتریش و . . . را به کارشناسان ما بسپارید.  

 

ارسال حیوانات خانگی به کلاگن فورت

 

یکی از خدماتی که مجموعه آنی بار به مهاجرین و مسافرین محترمی که قصد سفر به کلاگن فورت را دارند ارائه می نماید امکان ارسال حیوانات خانگی می باشد. در این خدمات حیواناتی مانند سگ ، گربه و . . که قانونا حیوانات خانگی شناخته می شوند از طریق حمل هوایی به کلاگن فورت منتقل می شوند.

از انجایی که حیوانات برای انتقال باید با بالاترین سرعت منتقل شوند تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود باید از طریق حمل هوایی اقدام به ارسال آنها نمود. قبل از ارسال هوایی باید فرایند زیر طی شود : 

  • دریافت شناسنامه حیوانات
  • انجام واکسیناسیون 
  • تزریق چیپ اطلاعات 
  • تهیه باکس مناسب 
  • تحویل حیوان در فرودگاه امام خمینی به کارشناسان ما 
لیست اسم های زیبا برای حیوانات خانگی

علاوه بر کلاگن فورت و سایر شهر های اتریش ، ارسال بار به اسپو و ارسال بار هوایی به آمستردام نیز به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت انجام میشود.

 

کالاهای ممنوعه در باربری به کلاگن فورت

هنگام ارسال بار به کلاگن فورت یا سایر شهر های اتریش ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و اتریش قابلیت ارسال ندارند.

شما باید قبل از بسته بندی و اقدام برای ارسال بار به کلاگن فورت از لیست موارد ممنوعه ، مطلع باشید؛ کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات هستند.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به کلاگن فورت میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به کلاگن فورت می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای اتریش نیز بار ارسال کنید.

اگر هنگام ارسال بار به کلاگن فورت به کالاهای ممنوعه توجه نکنید ، مجبور به پرداخت جریمه و در مواردی مانند دخانیات تحت پیگرد قانونی قرار می گیرید.

 

 

 

حمل بار به کلاگن فورت تحت پوشش بیمه کامل 

هنگام حمل و نقل بین المللی ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به کلاگن فورت است. 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به کلاگن فورت خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به کلاگن فورت ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی یا دریایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد.

آنی بار برای ارسال بار به کلاگن فورت یا سایر شهر های اتریش از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود. 

پوشش بیمه از لحظه تحویل بار به باربری شروع می شود و تا هنگام تحویل بارتان در کلاگن فورت شامل می باشد.

 

 

خدمات آنی بار جهت ارسال بار به کلاگن فورت

بسته بندی تخصصی

خدمات بسته بندی برای ارسال فریت مسافری و ارسال لوازم منزل با کمترین هزینه در اختیارتان قرار می گیرد. پرسنل آنی بار در محل مورد نظر شما حضور پیدا کرده و با استفاده از بهترین و مرغوب ترین لوازم بسته بندی ، بارهای شما را جهت حفظ سلامت ، بسته بندی می کنند .

در بعضی موارد و به درخواست مشتری از جعبه های چوبی برای حمل بار استفاده می شود که کارگران آنی بار برای شما می سازند. 

حمل بار از محل مورد نظر شما تا فرودگاه جهت فریت بار و یا تا گمرک جهت ارسال زمینی

انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالا

این مرحله می تواند همراه با صاحب بار یا بدون حضور صاحب بار ، توسط پرسنل آنی بار انجام شود .

نگهداری بار شما در انبار در مبدا

در صورتی که هنگام ارسال بار به کلاگن فورت وقفه ای در ارائه خدمات رخ دهد می توانید بارتان را در انبارهای آنی بار در گمرک نگهدارید.

صدور بارنامه بین المللی

بارنامه سندی حقوقی و بین المللی است که مشخصات بار شما در آن ثبت می شود . بارنامه مشخص می کند شما باری را با مبلغ توافق شده در فلان تاریخ به فلان شرکت حمل بار سپرده اید و این در واقع حکم رسیدی را دارد که تا زمان تحویل بار در دست خواهید داشت!

هزینه باربری از ایران به کلاگن فورت

 

هزینه ارسال بار به کلاگن فورت یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند. پاسخ این سوال با توجه به وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن مشخص می شود.

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به کلاگن فورت استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به کلاگن فورت بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به کلاگن فورت دارد.

موارد موثر بر نرخ کرایه ارسال بار به کلاگن فورت شامل :

  • هزینه بسته بندی
  • هزینه‌ی حمل
  • هزینه‌ی تخلیه و بارگیری و انبارداری
  • هزینه‌های گرفتن مجوزهای مربوط
  • هزینه بارنامه‌ی بین المللی
  • هزینه‌ی تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگه سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری

 

البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به کلاگن فورت به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به کلاگن فورت بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به کلاگن فورت

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار مسافری به کلاگن فورت اتریش

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به ارسال بار به کلاگن فورت در اتریش نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در کلاگن فورت که دریافت کننده بار شما در فرودگاه کلاگن فورت  می باشد با خود همراه داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار تجاری به کلاگن فورت اتریش

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در کلاگن فورت افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به اتریش مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به کلاگن فورت  علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست کارت بازرگانی نیز در دسترس داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به کلاگن فورت شامل :

  • کپی صفحه اول پاسپورت
  • کپی ویزای اتریش
  • کپی ثبت نام در فدراسیون اتریش
  • فهرست موجودی یا لیست کالا
  • وکالتنامه قانونی توسط دفتر اسناد رسمی اتریش
  • INN یا شماره پرداخت کننده مالیات فردی اتریش

مشاوره رایگان برای ارسال بار به کلاگن فورت 

 

همانطور که گفته شد ، در مجموعه آنی بار برای ارسال بار به کلاگن فورت یا سایر شهر های اتریش می توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان بهره مند شوید. اگر ساکن استان تهران هستید نیز می توانید به صورت حضوری در محل شرکت با کارشناسان ما مشاوره نمایید.

علاوه بر این ، مشاوره تلفنی و واتساپی برای هموطنان خارج یا داخل ایران نیز فراهم است . برای ارسال بار به کلاگن فورت تمامی خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهیم.

 

 

کلاگن‌فورت یکی از شهرهای اتریش و مرکز ایالت فدرال کرنتن این کشور است. این شهر با جمعیت بیش از ۹۰٬۰۰۰ نفر، ششمین شهر بزرگ اتریش است. دانشگاه کلاگن‌فورت نیز در این شهر قرار دارد. جمعیت کلاگن‌فورت در آغاز سال ۲۰۰۶ میلادی برابر با ۹۲٬۴۰۴ نفر بوده است.

 

ارتفاع کلاگن‌فورت از سطح دریا ۴۴۶ متر و مساحت شهر برابر با ۱۲۰٫۱۱ متر مربع است. این شهر در نزدیکی دریاچه وورترزی و رود گلان واقع شده است و نیز فاصله نزدیکی با کشور اسلوونی و ایتالیا دارد. چندین کوه پوشیده از جنگل با بلندای بیش از ۱٫۰۰۰ متر شهر را در برگرفته‌اند.

 

در سال ۱۸۰۹، سربازان فرانسوی زیر فرمان ناپلئون، دیوارهای شهر را ویران کردند، که امروزه فقط کمی از آن باقی‌مانده است. در ۱۸۶۳، خط راه‌آهن این شهر را به سانکت فایت آن‌در گلان مرتبط ساخت و باعث ارتقای اقتصاد شهر شد. در طول جنگ جهانی دوم، این شهر ۴۱ بار بمباران شد و افزون بر کشته‌شدن ۶۱۲ نفر از مردم، ۴۴۳ ساختمان به کلی ویران شدند و ۱٬۱۳۲ ساختمان دیگر آسیب دیدند. هم‌اکنون لوح یادبودی بر فراز محلی که شهروندان آنجا را تخلیه کردند پابرجاست.

علاوه بر ارسال بار از ایران به کلاگن فورت ، همه روزه برای ارسال بار از اتریش به ایران نیز می توانید با شماره های ما در تماس باشید و بهترین خدمات را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع