ارسال بار به بازل | فریت هوایی به بازل

حمل بار و کالا به بازل سوئیس

ارسال کالا و محموله های تجاری و صنعتی و شخصی از ایران به بازل یک فرایند تخصصی است که برای انجام آن باید با شرکت معتبر و دارای سابقه مشخص همکاری نمایید تا محموله های شما با بهترین کیفیت منتقل شوند.

ارسال بار به بازل توسط مجموعه آنی بار از همه نقاط ایران انجام میشود و امکان انتقال همه نوع کالا برای شما با بهترین کیفیت فراهم خواهد بود.  صفر تا صد خدمات ترخیص کالا و فرایند گمرکی برای ارسال بار به بازل در ایران و سوئیس توسط پرسنل آنی بار انجام می شود و این امکان را برای شما فراهم می باشد که در اسرع وقت محموله های خود را در مقصد تحویل بگیرید.

تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار به بازل از روش های هوایی و زمینی استفاده می نماید که در ادامه به بررسی انها می پردازیم

ارسال هوایی بار به بازل  

ارسال بار به بازل بصورت هوایی و ارائه خدمات بسته بندی بار توسط شرکت آنی بار انجام می شود.

 انواع بار شما از درب منزل، انبار یا دفتر توسط پرسنل آنی بار تحویل گرفته می شود ، سپس بعد از مراحل بسته بندی اصولی بار شما جهت فریت بار به بازل به قسمت بار فرودگاه منتقل می شود.

امور گمرکی توسط مجموعه آنی بار در گمرکات کشور مبدا و مقصد انجام می شود و در نهایت بارنامه هوایی با نازلترین نرخ اسال بار به بازل صادر می گردد.

خدمات ارسال بار به بازل بصورت هوایی به شرح ذیل می باشد :

  • بسته بندی تخصصی بار جهت فریت بار به بازل  
  • فریت بار اضافه بار مسافری به بازل  
  • فریت بار لوازم منزل به بازل  
  • فریت بار تجاری به بازل

اگر خواستار ارسال بار به بازل (فریت بار) هستید، مجموعه آنی بار به شما کمک خواهد کرد. انتقال محموله ها به صورت هوایی به بازل از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران انجام میشود و محموله های در فرودگاه بازل به شما عزیزان تحویل داده خواهند شد. 

ارسال هوایی به بازل
ارسال هوایی به بازل

 

علاوه بر ارسال بار به بازل ، ارسال بار به زوریخ و ارسال بار به ژنو نیز به صورت تخصصی انجام میشود. 

ارسال بار بصورت زمینی برای بازل

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به بازل  به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود . ارسال بار به بازل به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد .

در روش گروپاژ ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، با یک خودرو باربری ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) از ایران حرکت کرده و با عبور از کشور ها و شهر های مختلف در شهر بازل ، تخلیه می شود . در بعضی موارد هزینه ارسال بار به بازل بصورت خرده بار کمتر است اما ممکن است مدت زمان بیشتری به طول بینجامد .

ارسال بار به بازل به صورت دربست با یک خودرو باربری مشخص انجام می شود .  این روش ، از نظر زمانی بهتر از گروپاژ است .

برای حمل اثاثیه می توانید از روش گروپاژ استفاده کنید و بارتان را بصورت مشترک با یک بار دیگر به سوئیس ارسال کنید و هزینه کمتری پرداخت کنید و یا می توانید در کوتاه ترین زمان بصورت دربست حمل اثاث و ارسال بار به بازل را انجام دهید.

 

ارسال زمینی به بازل
ارسال زمینی به بازل

ارسال انواع بار و کالا به شهر بازل  

ارسال بار به بازل همه روزه و در کوتاه ترین زمان انجام می شود . ما برای ارسال بار به بازل  بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به سوئیس می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات باربری و ارسال بار به بازل  ندارد. 

  • ارسال بار مسافری به بازل  
  • ارسال و صادرات لوازم و وسایل منزل به بازل
  • ارسال و صادرات فرش و تابلو فرش به بازل
  • ارسال و صادرات زعفران به بازل  
  • ارسال و صادرات بارهای تجاری و غیر تجاری به بازل
  • ارسال بارهای نمایشگاهی به بازل

انجام تمام مراحل ارسال بار به بازل توسط کارشناسان و پرسنل آنی بار انجام می شود ، از امور گمرکی گرفته تا بسته بندی و بارچینی .

کالاهای ممنوعه در باربری به بازل

هنگام ارسال بار به بازل  یا سایر شهر های سوئیس ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و سوئیس قابلیت ارسال ندارند .

شما باید قبل از بسته بندی و اقدام برای ارسال بار به بازل از لیست موارد ممنوعه ، مطلع باشید؛ کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات هستند .

با این وجود ، قبل از ارسال بار به بازل  میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به بازل می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای سوئیس نیز بار ارسال کنید. اگر هنگام ارسال بار به بازل به کالاهای ممنوعه توجه نکنید ، مجبور به پرداخت جریمه و در مواردی مانند دخانیات تحت پیگرد قانونی قرار می گیرید.

علاوه بر ارسال بار به بازل ، همه روزه خدمات ارسال بار به برلین نیز توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

ارسال اثاثیه منزل از ایران به بازل  

علاوه بر ارسال بارهای تجاری و صنعتی ، حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی دیگر از خدمات آنی بار برای ارسال بار به بازل  می باشد . بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در  بازل  یا سایر شهر های سوئیس را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به بازل  را در اختیارشان قرار دهد.

 ارسال اثاث به سوئیس به دو صورت هوایی و زمینی انجام می شود .

برای ارسال اثاث به بازل  نیاز به دریافت اخذ اقامت دائم یا موقت کشور سوئیس دارید ، برای این امر نیز می توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

انتخاب روش مناسب برای ارسال بار به بازل ، انجام امور گمرکی ، راهنمایی برای اخذ اقامت سوئیس و . . . را به کارشناسان ما بسپارید. 

بسته بندی و ارسال اثاثیه به بازل
بسته بندی و ارسال اثاثیه به بازل

 

علاوه بر ارسال بار به بازل ، ارسال بار به استکهلم و ارسال بار به آمستردام نیز به صورت تخصصی و همه روزه انجام میشود. با شماره 57669-021 در تماس باشید و بهترین کیفیت خدمات را تجربه کنید.

ارسال انواع کلاهای تجاری به بازل

 

برای ارسال کالاهای تجاری و محموله های صادراتی در ابتدا باید از امکان خروج آنها از کشور اطمینان حاصل نمود . علاوه بر این ، ممنوع نبودن ورود این محموله به سوئیس نیز از موارد بسیار مهم است.

 

صادرات کالاهای تجاری در برخی موارد نیاز به اخذ مجوز های خاصی دارد. این مجوز ها ممکن است از طریق وزارت خانه و یا اتاق های بازرگانی صادر شوند. از همین جهت ، برای ارسال کالاهای تجاری به بازل ابتدا باید با شماره 57669-021 در تماس باشید و با راهنمایی کارشناسان ما نسبت به انجام فرایند های انتقال کالا اقدام نمایید.

 

ارسال فرش و تابلو به بازل 

 

یکی از خدمات تیم آنی بار ، انتقال فرش و تابلو از ایران به بازل است. در این خدمات ، محموله های شما با بهترین کیفیت و با بسته بندی تخصصی از طریق حمل هوایی به در مدت 3-4 روز کاری منتقل خواهند شد. 

برای ارسال فرش و تابلو فرش ابتدا ارزیاب های گمرکی محموله ها را از نظر  قدمت و شرایط خاص مورد بررسی قرار میدهند و در صورتی که مشکلی برای ارسال آنها وجود نداشت پس از فرایند سمپاشی و طراحی باکس چوبی قابل انتقال خواهند بود. 

ارسال فرش به بازل
ارسال فرش به بازل

حمل بار به بازل تحت پوشش بیمه کامل 

هنگام حمل و نقل بین المللی ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به بازل  است . 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به بازل  خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به بازل  ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی یا دریایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

آنی بار برای ارسال بار به بازل یا سایر شهر های سوئیس از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

پوشش بیمه از لحظه تحویل بار به باربری شروع می شود و تا هنگام تحویل بارتان در بازل شامل می باشد.

 

خدمات آنی بار جهت ارسال بار به بازل

بسته بندی تخصصی

خدمات بسته بندی برای ارسال فریت مسافری و ارسال لوازم منزل با کمترین هزینه در اختیارتان قرار می گیرد. پرسنل آنی بار در محل مورد نظر شما حضور پیدا کرده و با استفاده از بهترین و مرغوب ترین لوازم بسته بندی ، بارهای شما را جهت حفظ سلامت ، بسته بندی می کنند .

در بعضی موارد و به درخواست مشتری از جعبه های چوبی برای حمل بار استفاده می شود که کارگران آنی بار برای شما می سازند. 

حمل بار از محل مورد نظر شما تا فرودگاه جهت فریت بار و یا تا گمرک جهت ارسال زمینی

انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالا

این مرحله می تواند همراه با صاحب بار یا بدون حضور صاحب بار ، توسط پرسنل آنی بار انجام شود .

نگهداری بار شما در انبار در مبدا

در صورتی که هنگام ارسال بار به بازل وقفه ای در ارائه خدمات رخ دهد می توانید بارتان را در انبارهای آنی بار در گمرک نگهدارید.

صدور بارنامه بین المللی

بارنامه سندی حقوقی و بین المللی است که مشخصات بار شما در آن ثبت می شود . بارنامه مشخص می کند شما باری را با مبلغ توافق شده در فلان تاریخ به فلان شرکت حمل بار سپرده اید و این در واقع حکم رسیدی را دارد که تا زمان تحویل بار در دست خواهید داشت!

 

هزینه باربری از ایران به بازل  

هزینه ارسال بار به بازل  یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . پاسخ این سوال با توجه به وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن مشخص می شود .

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به بازل  استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به بازل  بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به بازل  دارد.

موارد موثر بر نرخ کرایه ارسال بار به بازل شامل :

  • هزینه بسته بندی
  • هزینه‌ی حمل
  • هزینه‌ی تخلیه و بارگیری و انبارداری
  • هزینه‌های گرفتن مجوزهای مربوط
  • هزینه بارنامه‌ی بین المللی
  • هزینه‌ی تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگه سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری

 

البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به بازل  به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به بازل بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به بازل

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار مسافری به بازل سوئیس

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به ارسال بار به بازل در سوئیس نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در بازل که دریافت کننده بار شما در فرودگاه بازل می باشد با خود همراه داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار تجاری به بازل سوئیس

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در بازل افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به سوئیس مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به بازل علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست کارت بازرگانی نیز در دسترس داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به بازل شامل :

  • کپی صفحه اول پاسپورت
  • کپی ویزای سوئیس
  • کپی ثبت نام در فدراسیون سوئیس
  • فهرست موجودی یا لیست کالا
  • وکالتنامه قانونی توسط دفتر اسناد رسمی سوئیس
  • INN یا شماره پرداخت کننده مالیات فردی سوئیس

 

باربری بین المللی آنی بار امکان انتقال انواع کالا و محموله ها از ایران به بازل را با کمترین هزینه برای شما عزیزان فراهم می نماید تا از هر نقطه ای از ایران محموله های خود را منتقل کنید. برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما با شماره 57669-021 در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع