ارسال بار به دیترویت | حمل هوایی به دیترویت

حمل و نقل بار و کالا از ایران به دیترویت

یکی از شهر های زیبا و مهاجر پذیر ایالات متحده دیترویت است. دیترویت دارای جمعیت ایرانی زیادی است که انتقال بار و کالا از ایران به این شهر و بالعکس به صورت همه روزه انجام میشود و همین موضوع نیاز به یک شرکت باربری و حمل و نقل بین المللی را بیش از پیش نمایان کرده است.

اگر قصد ارسال بار به دیترویت از ایران را دارید می توانید با آنی بار به عنوان یکی از قدیمی ترین و حر فه ای ترین شرکت های باربری بین المللی در تماس باشید و انواع محموله و کالاهای تجاری و شخصی خود را ارسال نمایید.

در مجموعه آنی بار خدمات باربری با استفاده از روش های هوایی و دریایی برای دیترویت در دسترس شما قرار دارد و بر اساس نوع محموله خود می توانید مناسب ترین روش را انتخاب نمایید. مجموعه آنی بار از طریق شماره 5 رقمی 57669-021 آماده ارائه مشاوره تخصصی برای انتقال سریع و ارزان محموله های شما به دیترویت می باشد. با ما در تماس باشید.

ارسال هوایی بار به دیترویت 

 

یکی از روش های ارسال بار به دیترویت ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به آمریکا ارسال میشود. از آنجایی که پرواز مستقیم از ایران برای آمریکا وجود ندارد معمولا محموله ها از طریق دبی یا استانبول به دیترویت یا سایر شهر های امریکا ارسال می شوند. در این روش پرواز های شرکت های هواپیمایی که به دیترویت پرواز از طریق دبی یا استانبول دارند در تهران بارگیری شده و پس از توقف کوتاه در این مقاصد به سمت دیترویت پرواز می کنند.

 

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به دیترویت است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند و از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند.

 

فریت بار به دیترویت مناسب حمل انواع بار و کالاهای شخصی ، اثاثیه در حجم کم می باشد و خدمات کارگو مناسب واردات و صادرات ایران و آمریکا می باشد. 

 

مجموعه آنی بار با سالها سابقه در ارائه خدمات ارسال بار و کالا از ایران به آمریکا امکان انتقال محموله های مختلف شما از نقاط مختلف کشور به ایران را فراهم می نماید . برای مشاوره تخصصی و رایگان فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید.

 

آیا حضور مسافر یا صاحب بار هنگام فریت بار به دیترویت الزامی است ؟ 

حضور شما در زمان ارسال بار به دیترویت در بیشتر مواقع ضروری نیست.
روش کار شرکت آنی بار ، به این صورت می باشد که بار شما از درب منزل ، دفترکار و انبار ، کارخانه ، فروشگاه و . . . تحویل گرفته می شود و سپس توسط خودرو باربری مناسب به قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی انتقال داده می شود و پس از انجام امور گمرکی بصورت هوایی به آمریکا ارسال می شود.
در صورتی که شما قصد سفر به دیترویت را ندارید اما مایل به ارسال بار به دیترویت هستید یا قصد ارسال سوغات و هدیه برای عزیزان خود را دارید ، شرکت آنی بار ، با تحویل گرفتن بار از درب منزل، ارسال بار به دیترویت را بر عهده می‌گیرد و کماکان نیازی به حضور شما در فرودگاه نیست مگر در موارد خاص که کارشناسان ما به شما اعلام می کنند.
علاوه بر ارسال بار و کالا به دیترویت ، مجموعه آنی بار برای ارسال هوایی از ایران به لس آنجلس نیز بهترین و تخصصی ترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد.

نکات مهم هنگام تحویل بار از شرکت هواپیمایی در دیترویت

 

پس از اتمام تمام مراحل ارسال بار به دیترویت در ایران و ارسال آن توسط شرکت های هواپیمایی به دیترویت ، حالا زمان آن می رسد که ، کارمندان شرکت هواپیمایی در شهر دیترویت با شماره تلفنی که شما تحت عنوان دریافت کننده بار، در بارنامه ذکر کردید تماس گرفته و خبر حصول بارتان را به شهر دیترویت به شما اعلام نمایند.

 

لذا نیاز است شما به این موارد توجه داشته باشید :

هنگام صدور بارنامه ارسال بار به دیترویت ، حداقل دو شماره تلفن ارائه نمایید و از در دسترس بودن آن ها مطمئن باشید. پیشنهاد ما به شما این است که خودتان با شرکت هواپیمایی تماس گرفته و پیگیر وضعیت بارتان شوید. زیرا پرسنل شرکت هواپیمایی تلاش خاصی برای تماس با شما و اعلام رسیدن بارتان نخواهند نمود.

 

در صورتی که بارتان را تحویل نگیرید به انبار فرودگاه منتقل می شود و هزینه های انبارداری در فرودگاه های مختلف در شهرهای مختلف در آمریکا متفاوت است. در نهایت بهترین خدمات و ارزانترین قیمت ها را برای ارسال بار به دیترویت می توانید از آنی بار دریافت کنید .

 

تیم متخصص آنی بار از طریق شماره 57669-021 آماده ارائه خدمات و همچنین مشاوره رایگان برای ارسال بار به سیاتل نیز می باشد. با ما در تماس باشید و بهترین خدمات را تجربه کنید.

بسته بندی مناسب برای حمل هوایی

برای خدمات فریت بار مسافری و حمل هوایی به دیترویت یکی از مهمترین موارد بسته بندی مناسب محموله است. از آنجایی که شرکت های هواپیمایی برای انتقال محموله ها شرایط خاصی را دارند در برخی موارد نیاز به استفاده از جعبه های چوبی داریم تا محموله بر اساس شرایط اعلامی ایرلاین ها منتقل شوند.
برای ارسال بار به دیترویت نیز به همین صورت باید بسته بندی مناسبی را انتخاب نمود و در برخی موارد نیز نیاز به سمپاشی محموله ها داریم. تیم متخصص آنی بار برای محموله های شما از بهترین جعبه های چوبی ، کارتن و لوازم بسته بندی استفاده می نماید تا امنیت محموله ها نیز به صورت کامل حفظ شود. فقط کافیست با شماره ما در تماس باشید تا اطلاعات کاملی در این خصوص در اختیارتان قرار گیرد. 

 

اگر قصد ارسال بار به سن انتونیو و یا ارسال بار به سن فرانسیسکو را نیز دارید می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و از طریق آنی بار محموله های خود را در کمترین زمان ممکن منتقل کنید.

حمل و نقل بار دریایی به دیترویت

یکی از روش های ارسال بار به دیترویت آمریکا ، حمل و نقل دریایی می باشد ، از این روش می توانید برای ارسال بار به دیترویت ، تورنتو و سایر شهرهای آمریکا استفاده کنید .

 

هزینه ارسال بار به دیترویت با این روش کمتر از روش های دیگر است اما این روش زمان زیادی طول می کشید و برای برخی بارها مناسب نیست. 

 

در بعضی موارد کارشناسان آنی بار با بررسی موقعیت شهر مقصد و هزینه های ارسال بار به دیترویت و زمان مورد نیاز به شما پیشنهاد می دهند بارتان را به روش ترکیبی به دیترویت ارسال کنید.

 

تصمیم گیرنده نهایی برای انتخاب روش ارسال بار به دیترویت شما مشتریان عزیز می باشید اما مشاوره با کارشناسان آنی بار امکان انتقال سریع و ارزان برای شما را فراهم خواهد نمود.

 

 

ارسال انواع بار و کالا به شهر دیترویت 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به دیترویت ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید .

ما برای ارسال بار به دیترویت بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد .

  • ارسال محموله صادراتی به دیترویت
  • انتقال آهن آلات به دیترویت
  • ارسال اثاثیه به دیترویت
  • حمل لوازم شخصی به دیترویت
  • ارسال کالاهای تجاری به دیترویت

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به دیترویت را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و دیترویت ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

انجام امور گمرک و ترخیص کالا برای ارسال بار به دیترویت آمریکا را می توانید به کارشناسان و متخصصان آنی بار بسپارید.

 

ارسال بار به میامی نیز از طریق خدمات آنی بار با بهترین کیفیت و با ارزانترین قیمت انجام میشود . با شماره 57669-021 در تماس باشید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید .

 

ارسال اثاثیه منزل به دیترویت

 

 

یکی از خدمات تخصصی آنی بار ارسال اثاثیه و لوازم منزل به دیترویتآمریکا می باشد. از آنجایی که تعداد ایرانیان ساکن در امریکا بسیار زیاد است این خدمات برای انتقال کالا و لوازم منزل به این کشور و خصوصا برای دیترویت بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

 

برای اطلاع بیشتر بهتر است بدانید : 

 

مسافران در اولین سفر خود به آمریکا با پر کردن فرم دیکلریشن لیست اسباب و اثاثیه ای که می خواهند به آمریکا حمل کنند مشخص کنند . با پر کردن این فرم مسافران می توانند تا چهار سال بدون پرداخت عوارض گمرکی وسائل خود را به آمریکا فریت نمایند لذا لزومی برای فریت کردن تمامی وسائل خود در یک پارت به آمریکا ندارید .

 

صفر تا صد خدمات ارسال اثاثیه به دیترویت را به آنی بار بسپارید ( بسته بندی ، پکینگ لیست ، بارگیری ، حمل ، انجام تشریفات گمرکی ،ترخیص و . . . ) .

 

ارسال فرش به دیترویت 

 

یکی از خدماتی که مجموعه انی بار در اختیار هموطنان و مسافران گرامی قرار میدهد امکان ارسال فرش می باشد. محموله های فرش دستباف یا ماشینی در صورتی که به قصد تجارت ارسال نشوند دارای هزینه اندکی برای ارسال هستند. 

 

منظور از ارسال محموله تجاری ارسال فرش در تعداد زیاد است. به عنوان مثال فردی که قصد ارسال 1 عدد فرش به دیترویت را دارد محموله شخصی حساب میشود و هزینه های گمرکی آن بسیار کم خواهد بود. علاوه بر این امکان انتقال فرش های عتیقه و قدیمی وجود ندارد و در صورتی که ارزیاب گمرک محموله را به عنوان عتیقه شناسایی کند ممکن است مشکلات حقوقی برای فرستنده محموله ایجاد شود.

ارسال حیوانات خانگی به دیترویت

 

اگر قصد دارید به دیترویت سفر کنید و یا از مهاجرانی هستید که در این شهر زندگی میکنید و برای سفر به ایران آمده اید می توانید حیوانات خانگی خود را نیز از طریق خدمات آنی بار به دیترویت منتقل کنید. 

در این خدمات ، حیوانات شما از طریق فریت بار هوایی در اسرع وقت به دیترویت منتقل می شوند. برای شروع ابتدا باید واکسیناسیون حیوان انجام شود و شناسنامه حیوان نیز دریافت شود . پ س از ان باید تزریق چیپ اطلاعات انجام شود. 

تمامی این مراحل توسط کارشناسان و متخصصین آنی بار انجام خواهد شد و تنها کافیست برای ثبت درخواست و وقت معاینه حیوانات خود با شماره 57669-021 در تماس باشید. 

 

تشریفات گمرکی برای ارسال بار به دیترویت شامل چه مواردی می شود؟

منظور از تشریفات گمرکی مرحله وزن کردن بار، ارزیابی اقلام بار، بررسی مدارک و اسناد خروج بار و . . . می باشد .

در این مرحله اجازه خروج کالاهای ممنوعه داده نمی شود و توسط مامور گمرک برگشت داده شده و یا در صورت مغایرت کالا با قوانین جمهوری اسلامی ممکن است بارتان دردسر ساز شود. پس ، از مشاوران آنی بار در مورد این کالاهای ممنوعه مشاوره  دریافت نمایید.

مدارک لازم برای ارسال بار مسافری به دیترویت

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به فرستادن بار به دیترویت در آمریکا نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در دیترویت که دریافت کننده بار شما در فرودگاه دیترویت می باشد با خود همراه داشته باشید.

 

مدارک لازم برای ارسال بار تجاری به دیترویت

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در دیترویت افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به دیترویت مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به دیترویت علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست :

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • مرحله نهایی صدور بارنامه ارسال بار به دیترویت

پس از طی تمام مراحل ذکر شده و تایید افسر گمرک بار شما آماده تحویل به شرکت هواپیمایی است.

 

چرا آنی بار را برای ارسال بار به دیترویت انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به دیترویت توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما معرفی کنیم :

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • بهترین تیم مشاوره و کارشناسی برای ارسال بار به دیترویت  
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به دیترویت (دریایی یا هوایی) و مشخص کردن هزینه ارسال بار به دیترویت
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط پرسنل شرکت آنی بار
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای ارسال بار به آمریکا 
  • صدور بارنامه بین المللی
  • ارائه بیمه نامه CMR تا مبلغ 20 هزار دلار و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود 
  • امکان پیگیری بارهای ارسال شده به دیترویت
  • امکان ارسال بار به دیترویت بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری 

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به دیترویت را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم .

حمل بار به دیترویت تحت پوشش بیمه کامل 

 

یکی از مهمترین موارد هنگام ارسال بار به دیترویت ، استفاده از بیمه نامه بین المللی می باشد ، که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به دیترویت است.

 

هر نوع محموله ای که از ایران به مقاصد مختلف در جهان ارسال می شود باید در مقابل حوادث و خسارات به صورت کامل تحت پوشش قرار گیرد. بر اساس میزان ارزش محموله مبلغ سطح پوشش بیمه مشخص می شود. 

 

مجموعه آنی بار در روش حمل دریایی و هوایی برای واشتنگتن یا سایر شهر های آمریکا از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده می نماید و پوشش صفر تا صد را فراهم نموده است. از همین جهت می توانید با خیال آسوده محموله خود را به آنی بار بپارید. 

خساراتی از قبیل شکستگی ، سرقت محموله ، آتش سوزی و غیره به صورت کامل تحت پوشش بیمه قرار خواهند داشت. 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار 

استعلام هزینه باربری ایران به دیترویت

 

یکی از مهمترین مواردی که برای باربری ایران به دیترویت مد نظر صاحبین محموله ها می باشد هزینه های انتقال است. هزینه ها معمولا بر اساس نوع محموله و شرایط آن و روش حمل آن مشخص می شود. در برخی موارد صاحبین کالا با انتخاب روشی نامناسب باعث افزایش هزینه های انتقال نیز می شود. از همین جهت بهترین راه برای استعلام هزینه های باربری و ارسال بار به دیترویت تماس با کارشناسان و ارائه اطلاعات در خصوص شرایط محموله می باشد.

باربری از ایران به دیترویت توسط مجموعه آنی بار در مدت زمان کوتاهی انجام میشود و برای انتقال محموله های مختلف مشاوره تخصصی رایگان در راستای بهبود خدمات و تجربه باربری بین المللی با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میگرد. 

ارسال بار از ایران به دیترویت
ارسال بار از ایران به دیترویت

دیترویت بزرگ‌ترین شهرِ ایالت میشیگان، بزرگترین شهر مرزی ایالات متحده و کانادا و شهرستان وین کانتی است. جمعیت دیترویت در سال ۲۰۱۶، ۶۷۲٬۷۹۵ نفر تخمین زده شد. این شهر بیست و سومین شهر پر جمعیت ایالات متحده است. منطقهٔ شهری مترو دیترویت ۴٬۳ میلیون نفر را در خود جای داده‌است. منطقهٔ شهری دیترویت دومین مرکز جمعیتی در شمال ایالات متحده پس از شیکاگو است. دیترویت هم‌مرز با شهر وینزِر در کانادا است.

 

این شهر یکی از بندرهای مهم رودخانهٔ دیترویت، یکی از چهار تنگهٔ مسیر دریایی سنت لورن است. فرودگاه متروپولیتن در دیترویت یکی از بزرگترین مراکز فرودگاهی ایالات متحده است. دیترویت و شهر کانادایی وینزِر، از طریق یک پل و یک تونل، که شلوغ‌ترین نقطهٔ حمل و نقل بین‌المللی در آمریکای شمالی است، به هم متصل می‌شوند. این شهر به عنوان بزرگترین مرکز خودروسازی در ایالات متحده شناخته می‌شود و چهار شرکت تولیدکنندهٔ خودرو و پیشرانهٔ جنرال موتورز، دیترویت‌دیزل، فورد و کرایسلر در این شهر مستقر می‌باشند.

 

این شهر در تاریخ ۲۴ ژوئیهٔ ۱۷۰۴ توسط آنتوان دِلا موت کادیاک و حزب مهاجران تأسیس و در طول قرن نوزدهم به یکی از قطب‌های صنعتی در مرکز دریاچه‌های بزرگ تبدیل شد. با گسترش صنعت خودرو سازی در اوایل قرن بیستم، شهر و حومهٔ آن سریعاً رشد کرد و در دههٔ ۱۹۴۰ در رتبهٔ چهارم شهرهای بزرگ ایالات متحده قرار گرفت. با این حال، پیشرفته و ماشینی شدن صنایع باعث شده‌است که این شهر از اواخر قرن بیستم تا به کنون جمعیت زیادی را از دست بدهد. به طوری که از جمعیت ۱٬۸۵۰٬۰۰۰ نفری این شهر در سرشماری سال ۱۹۵۰، ۶۰ درصد کاهش یافته‌است. این شهر در سال ۲۰۱۳ بزرگترین شهر نیازمند رسیدگی به ورشکستگی بود ولی با به دست گرفتن امور مالی شهر توسط دولت در سال ۲۰۱۵، موفق به خروج از این بحران شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع