ارسال بار از کره جنوبی به ایران

باربری از کره جنوبی به ایران چگونه است؟

 

کره جنوبی یکی از مهمترین و صنعتی ترین کشور های آسیا و جهان است و تولیدات زیادی برای نقاط مختلف جهان از طریق این کشور تامین میشود. تجار ایرانی زیادی نیز به صورت همه روزه برای مبادلات تجاری با تجار و شرکت های کره جنوبی معاملات زیادی منعقد می کنند . انتقال محموله و کالاهای خریداری شده توسط تجار از کره جنوبی به ایران مهمترین بخش تجارت است. 

 

انتقال سالم و سریع و ارزان قیمت کالاها سبب رونق تجارت میشود که در همین راستا می توانید از خدمات آنی بار بهره مند شود . ارسال بار از کره جنوبی به ایران توسط مجموعه آنی بار با بیش از 30 سال سابقه به صورت همه روزه انجام میشود و محموله های مختلف شما با کمترین هزینه از طریق روش های مختلف باربری منتقل خواهند شد. 

 

حمل بار از کره به ایران با استفاده از بیمه نامه کامل انجام می شود که امنیت محموله های شما را به صورت کامل تامین می نماید . اگر قصد دارید لوازم شخصی ، کالاهای تجاری و محموله های صنعتی از کره به ایران ارسال کنید فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و بهترین مشاوره را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.

 

روش های ارسال بار از کره جنوبی به ایران چیست ؟

 

برای ارسال بار از کره جنوبی به ایران روش های مختلف وجود دارد که هر یک از این روش ها  برای انتقال نوع خاصی از کالا و با شرایط مشخصی مورد استفاده قرار میگیرد. تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار از کره جنوبی به ایران از روش حمل هوایی و دریایی استفاده می نماید که تناژ و حجم مشخصی از انواع محموله ها را منتقل می نماید. 

علاوه بر انتقال بار و کالا از کره به ایران ، همه روزه برای خدمات ارسال بار به کره جنوبی از ایران نیز می توانید بهترین و تخصصی ترین خدمات را از آنی بار بخواهید.

 

حمل هوایی بار از کره جنوبی به ایران

 

واردات و حمل هوایی انواع بار و کالا از کره جنوبی به صورت تخصصی به تمامی نقاط ایران ( تمامی شهر ها ، تمامی استان ها ، تمامی بنادر و . . ) با آنی بار امکان پذیر است و این روش امکان حمل سریع و ارزان و تخصصی محموله ها را فراهم می نماید. 

شرکت حمل و نقل آنی بار ، همه روزه انواع بار و کالای شما که قصد واردات به کشور را دارید از شهر های مختلف کره جنوبی به صورت تخصصی به صورت هوایی به کشور ایران ارسال می نماید و با همکاری شرکت ها و ایرلاین های ایرانی و خارجی انتقال محموله ها انجام خواهد شد.

در روش حمل هوایی از کره جنوبی به ایران محموله ها در مدت 2-3 روز کاری به ایران منتقل خواهند شد و از آنجایی که این روش سرعت بسیار بالایی برای انتقال محموله ها دارد نسبتا هزینه های آن نیز بالاتر است.

 

کارگو هوایی از کره به ایران
کارگو هوایی از کره به ایران

علاوه بر انتقال محموله از کره به ایران ، حمل هوایی از استرالیا به ایران نیز از خدماتی است که مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت و در اسرع وقت ارائه می نماید.

 

هزینه حمل هوایی از کره جنوبی

 

برای انتقال هوایی محموله ها از کره جنوبی به ایران هزینه های انتقال محموله ها بر اساس وزن حجمی آنها محاسبه می شود. وزن حجمی بر اساس فرمول مشخصی محاسبه میشود و اگر وزن حقیقی محموله شما کمتر از وزن حجمی باشد ملاک محاسبه قیمت وزن حجمی می باشد و در صورتی که وزن حجمی کمتر از وزن حقیقی محموله باشد ملاک وزن حقیقی خواهد بود.

فرمول محاسبه وزن حجمی به صورت زیر است : 

( طول  * عرض  * ارتفاع ) / 6000

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

علاوه بر کره جنوبی ، برای ارسال بار از ژاپن به ایران نیز می توانید از طریق شماره های آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات را ثبت سفارش کنید. کارشناسان اماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

 

حمل بار دریایی از کره جنوبی

 

یکی از بهترین روش های انتقال بار از کره جنوبی به ایران روش دریایی است. از آنجایی که کره جنوبی به آبهای آزاد دسترسی خوبی دارد و یکی از بزرگترین بنادر اروپا در آمستردام واقع شده است انتقال دریایی می تواند گزینه مناسب و مقرون به صرفه ای باشد.

 

در حمل و نقل دریایی 2 روش lcl  و fcl مورد استفاده قرار میگیرد که مشابه روش گروپاژ و روش حمل دربستی زمینی هستند. 

 

روش FCL (Full Container Load) و LCL (Less than Container Load) دو روش مختلف در حمل و نقل دریایی از کره جنوبی به ایران هستند.

– روش FCL: در این روش، یک کانتینر کامل با بار در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید کل بار خود را در یک کانتینر جمع آوری کنید و سپس کانتینر را در بندر مبدأ بارگیری کنید. بعد از حمل دریایی، کانتینر به بندر مقصد در ایران منتقل می‌شود و سپس شما می‌توانید کانتینر خود را تحویل بگیرید و بار را از آن خارج کنید. این روش برای حمل بارهای بزرگ و حجیم که نیاز به حفاظت از بار دارند، مناسب است.

 

– روش LCL: در این روش، بار شما در یک کانتینر به اشتراک گذاشته می‌شود. به عبارت دیگر، بار شما به صورت جزئی در کانتینری با بارهای دیگر قرار می‌گیرد. بعد از بارگیری کانتینر در بندر مبدأ، کانتینر به بندر مقصد در ایران منتقل می‌شود و سپس بار شما از کانتینر جدا می‌شود و به شما تحویل داده می‌شود. روش LCL برای حمل بارهای کوچکتر و کم حجم که نیاز به اشتراک گذاری کانتینر با بارهای دیگر دارند، مناسب است.

 

ارسال دریایی از کره به ایران
ارسال دریایی از کره به ایران

علاوه بر کره جنوبی ، همه روزه بهترین و تخصصی ترین خدمات برای ارسال بار و کالا از عمان به ایران نیز از طریق شماره 57669-021 به شما عزیزان ارائه می شود.

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار از کره جنوبی به ایران 

 

برای ارسال بار و کالا از کره جنوبی به ایران نیاز به مدارک مختلفی وجود دارد که شرایط عمومی آنها به صورت زیر می باشد : 

 

  • فاکتور کالا : یک فاکتور از فروشنده یا صادرکننده کالا که شامل جزئیات کالا، قیمت و محل تولید است.
  •  لیست بسته بندی ( پکینگ لیست ) : پکینگ لیست یک لیست از محموله ها و لوازم داخل بسته بندی های می باشد که شامل جزئیات بار (مثل نوع و تعداد بسته‌ها، وزن و ابعاد) و اطلاعات حمل و نقل است. 
  • اظهارنامه صادرات: این مدرک توسط صادرکننده کالا صادر می‌شود و شامل اطلاعاتی مانند نام و آدرس صادرکننده، مشخصات کالا، قیمت و کشور مقصد است. این مدرک ممکن است توسط مقامات محلی کره جنوبی تأیید شود (مانند دفتر مالیاتی).
  •  مدارک مالی: به عنوان مثال، فیش بانکی یا گواهی پرداخت از فروشنده به صادرکننده، برای نشان دادن پرداخت وجه بابت کالاها.
  • گواهی مبدأ: این مدرک توسط مقامات کره جنوبی صادر می‌شود و تأیید می‌کند که کالا اصلی و در کره جنوبی تولید شده است. این گواهی می‌تواند برای کالاهایی که موجودیت مبدأ کره جنوبییی دارند لازم باشد.
  • مدارک و مجوزهای ویژه: برای برخی کالاها، مانند محصولات غذایی، محصولات دارویی، مواد شیمیایی، مواد خطرناک و … ممکن است نیاز به مدارک و مجوزهای ویژه داشته باشید. این مدارک می‌توانند شامل گواهی بهداشت، مجوزهای واردات و غیره باشند.
شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

مدت زمان ارسال بار از کره جنوبی به ایران

 

مدت زمان ارسال بار دریایی و هوایی از کره جنوبی به ایران ممکن است متفاوت باشد و بسته به عوامل زیر تغییر کند:

1. نوع حمل و نقل:
– حمل و نقل هوایی: معمولاً زمان ارسال بار هوایی سریعتر از حمل و نقل دریایی است. بسته به شرکت حمل و نقل، عملکرد فرودگاه و عوامل دیگر، مدت زمان ارسال بار هوایی معمولاً بین ۳ تا ۱۰ روز است.
– حمل و نقل دریایی: زمان حمل و نقل دریایی بسته به مسیر، حجم بار و شرکت حمل و نقل متفاوت است. دریافت بارها از کره جنوبی به ایران ممکن است بین ۳ تا ۸ هفته طول بکشد.

2. مسیر حمل و نقل:
– برخی شرکت‌های حمل و نقل هوایی مستقیماً از شهرهای کره جنوبی به ایران پرواز می‌کنند و زمان ارسال بار کوتاهتر است.
– در حمل و نقل دریایی، مسیر حمل و نقل از کره جنوبی به ایران شامل ترانزیت در بنادر مختلف و ممکن است زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد نیاز داشته باشد.

3. عوامل مربوط به گمرک و ترتیل:
– ممکن است عوامل گمرکی و ترتیل (مانند کارایی گمرک، تراکم ترافیک بنادر و فرودگاه‌ها و …) در طول مسیر حمل و نقل تأثیر داشته باشند و زمان ورود بار به ایران را تحت الشعاع قرار دهند.

لازم به ذکر است که این زمان‌ها تخمینی است و ممکن است بسته به شرایط خاص و محل های مقصد، تغییر کند و از همین جهت بهترین راه مشاوره تلفنی و ارائه اطلاعات دقیق محموله و شرایط آن به کارشناسان آنی بار است.

 

 

نتیجه گیری

 

شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار به صورت تخصصی و با سالها تجربه امکان انتقال انواع محموله و کالاها از نقاط مختلف کره جنوبی به نقاط مختلف ایران را فراهم می نماید و با کمترین هزینه و در اسرع وقت محموله شما در شهر مورد نظر تحویل داده خواهد شد. اگر به مشاوره تخصصی نیاز دارید فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و با بهترین کیفیت انتقال محموله ها را انجام دهید.

ارسال بار از کره به ایران
ارسال بار از کره به ایران

کره جنوبی کشوری در بخش جنوبی شبه‌جزیرهٔ کره در شرق آسیا است. پایتخت آن شهر سئول است. این کشور تنها با کره شمالی مرز خاکی دارد.

سئول پایتخت کره جنوبی و یک شهر نوین و صنعتی است. این شهر در سال ۱۹۴۸ میلادی، پایتخت کشور شد. جمعیت این شهر بالغ بر ۱۰ میلیون نفر و بزرگ‌ترین شهر کشور کره جنوبی است. این کلان‌شهر یکی از بزرگ‌ترین شهرهای دنیا به حساب می‌آید. این کشور، با قوانینی که برابری اقتصادی و فرصت‌های برابر برای تمام مردم را تضمین می‌کند، میزبان شرکت‌های بزرگ و بین‌المللی است که اقتصاد آن را توانمند می‌سازند.

 

تنش پیوسته با کره شمالی بانی آن شده‌است که کره جنوبی ۲٫۶٪ از تولید ناخالص داخلی کشور را به نگهداری و بهبود ارتش خود اختصاص دهد و ارتش این کشور، در رده‌های برتر قدرت نظامی جهان جای دارد.

 

تاریخ کره از پارینه‌سنگی زیرین آغاز می‌شود و با چوسان و دوران باستان نمایان می‌شود. کره جنوبی در زمان سه قلمرو شیلا، باکجه، گوگوریو، شکل گرفته‌است. و بعد از قرن‌ها به کشور کره جنوبی تبدیل شده‌است. حدود ۱۹۷۹ میلادی، این کشور درگیر تنش‌های سیاسی و اقتصادی فراوانی بود و پس از این سال، تغییرات کم‌کم پدید آمدند. کره جنوبی کشوری گسترش‌یافته و دوازدهمین اقتصاد بزرگ جهان با تولید ناخالص داخلی اسمی است. شهروندان این کشور یکی از تندترین سرعت اتصال به اینترنت در جهان و یکی از متراکم‌ترین شبکه راه‌آهن پرسرعت برخوردار هستند. همچنین کره جنوبی در بسیاری از زمینه‌های فناوری و نوآوری‌محور، پیشرو است. از سدهٔ بیست و یکم، آوازهٔ کره جنوبی به دلیل داشتن موسیقی پاپ جهانی، به ویژه در سبک پاپ کره‌ای (کی-پاپ)، درام‌های تلویزیونی و سینما و دیگر رسانه‌ها (کی-دراما)، در جهان، پیچیده‌است.

 

پیشنهاد ویژه : برای استعلام هزینه ارسال بار از ترکیه به ایران و بهره مندی از تخفیف ویژه آن با کارشناسان ما از طریق شماره 57669-021 در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع