ارسال بار به دبرسن ( هوایی و زمینی ) + مشاوره تخصصی

حمل و نقل بار و کالا به دبرسن

دبرسن یکی از بهترین شهر های اروپایی است و از شرایط خوبی برای زندگی برخوردار است که همین موضوع سبب شده تا مهاجرت به این شهر در مجارستان تا حد زیادی افزایش داشته باشد. همین افزایش مهاجرت هموطنان سبب شده است که ارسال بار به دبرسن نیز افزایش چشمگیری داشته باشد.

شرکت حمل و نقل آنی بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری که خدمات ارسال بار به دبرسن را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد به صورت همه روزه آماده همکاری با شما عزیزان است. 

ارسال بار به دبرسن در اسرع وقت و از طریق روش های حمل زمینی و هوایی انجام میشود و شما می توانید انواع محموله و کالاها را ارسال نمایید.

در مجموعه آنی بار برای ارسال بار به دبرسن می توانید از طریق شماره 57669-021 با کارشناسان ما در تماس باشید و پس از مشاوره تخصصی محموله های خود را منتقل کنید.

ارسال بار به شهر دبرسن
ارسال بار به شهر دبرسن

علاوه بر ارسال بار به دبرسن ، همه روزه برای ارسال بار به بوداپست نیز توسط مجموعه آنی بار انجام خواهد شد. 

ارسال هوایی بار به دبرسن 

یکی از روش های ارسال بار به دبرسن ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به مجارستان ارسال میشود. 

 

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به دبرسن است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

ارسال بار به دبرسن بصورت هوایی مناسب حمل انواع بار و کالاهای شخصی ، اثاثیه در حجم کم می باشد و خدمات کارگو مناسب واردات و صادرات ایران و مجارستان می باشد.

فرودگاه بین‌المللی دبرسن Debrecen International Airport  ، مرکز حمل‌ونقل هوایی مهم در این شهر است که مقدار زیادی از بار ارسالی از ایران به دبرسن از طریق فریت بار این فرودگاه انجام می‌گیرد.
ارسال بار به مجارستان به صورت هوایی از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران انجام میشود و محموله های تجاری و شخصی از این طریق منتقل خواهند شد. 
ارسال هوایی به مجارستان
ارسال هوایی به مجارستان

مدارک مورد نیاز برای حمل هوایی به دبرسن

 

در صورتی که شما عازم سفر به دبرسن هستید و قصد ارسال لوازم شخصی خودتان از قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی را دارید، داشتن مدارکی از جمله کارت ملی ، پاسپورت و یک پرینت از بلیط مسافری کافی می باشد .

جهت تسریع امور ارسال بار به دبرسن ، یک کپی از مدارک خود نیز قبل از آمدن به فرودگاه گرفته تا جهت گرفتن کپی در قسمت فریت بار معطل نشوید .

اما برای ارسال بارهای تجاری به مدارک بیشتری نیاز دارید از جمله :

  • معرفی نامه نماینده بازرگان، یا شرکت صادرکننده جهت انجام امور گمرکی در گمرک فرودگاه امام خمینی
  • کارت بازرگانی جهت صادرات بار و حمل هوایی از الزامات می باشد .
  • در صورتی که بار شما ساخت ایران نباشد جهت صادرات آن کلیه مدارک مبنی بر واردات قانونی آن از گمرکات جمهوری اسلامی ضروری می باشد .
  • در موارد خاص مانند صادرات زعفران برگه استاندارد واحد فروشنده یا تولیدی حتما باید حاضر باشد ، محصولات غذایی از واحد های تولیدی معتبر احتیاج به برگه بهداشت آن واحد تولیدی و مجوز تولید دارد .
  • محصولات آزمایشگاهی و پتروشیمی، احتیاج به عرضه برگه MSDS و همچنین در صورت نیاز آنالیز آزمایشگاه دارند.

بهترین و حرفه ای ترین خدمات باربری بین المللی را می توانید از طریق شماره 57669-021 ثبت سفارش کنید.

ارسال هوایی به دبرسن بدون بلیط و پاسپورت امکان پذیر است ؟

 همراه داشتن بلیط و پاسپورت در تمام مراحل سفر و ارسال بار به دبرسن ضروری است. صاحبین بار باید بدانند که فریت بار هوایی به دبرسن برای بارهای کم‌حجم مقرون به صرفه است، اما بلیط و پاسپورت را حتماً از شما می‌خواهند.
شرکت آنی بار امکان ارسال بار به دبرسن بدون بلیط و پاسپورت را برای شما فراهم نموده است.
افرادی که قصد ارسال بارهای تجاری را دارند و می‌خواهند فرش و مواد غذایی و صنایع‌دستی به دبرسن ارسال کنند، مطلع باشند که ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی ، جهت انجام تشریفات گمرکی و ارسال بار به دبرسن الزامی است.
حضور شما در زمان ارسال بار به دبرسن در بیشتر مواقع ضروری نیست.
مراحل ارسال بار به دبرسن ، به این صورت است که بار شما از درب منزل، دفتر و انبار تحویل می‌گیرد و سپس بصورت زمینی آن را به قسمت باربری فرودگاه امام خمینی انجام می دهد و به امور گمرکی جهت ارسال بار به دبرسن و حمل هوایی آن خواهد پرداخت.
در صورتی که شما مسافر نیستید و مایل به ارسال بار به دبرسن یا فرستادن سوغات برای عزیزان خود هستید، شرکت آنی بار ، با تحویل گرفتن بار از درب منزل، ارسال بار به دبرسن را بر عهده می‌گیرد و کماکان نیازی به حضور شما در فرودگاه نیست.  

ارسال بار بصورت زمینی برای دبرسن

 

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به دبرسن به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود.  ارسال بار به دبرسن به صورت زمینی به 2 صورت دربست و گروپاژ انجام می شود.

روش دربست که از نامش مشخص است و نیاز به توضیح ندارد ، اما روش گروپاژ به معنای حمل خرده بار و یا حمل 2 الی چند بار ، با یک خودرو باربری می باشد.

حمل بار زمینی با ترانزیت و کامیون های مناسب از طریق کشور های مختلف انجام می شود . ترانزیت به مجارستان با استفاده از تریلی های بروز و تخصصی انجام میشود و به صورت کامل تحت پوشش بیمه قرار خواهد داشت. 

 

ارسال زمینی برای دبرسن
ارسال زمینی برای دبرسن

آیا ارسال بار به دبرسن دارای بیمه می باشد ؟ 

 

بله ، برای ارسال بار به دبرسن بر اساس نوع محموله شما و شرایط و روش حمل آن از بیمه نامه استفاده می شود. بیمه نامه مورد استفاده برای حمل زمینی و هوایی متفاوت است اما هر 2 کاملترین پوشش را در اختیار شما قرار میدهند. 

 

برای ارسال بار به دبرسن به صورت زمینی از بیمه نامه cmr و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی به صورت همزمان استفاده میشود. 

 

برای حمل هوایی به دبرسن نیز بیمه نامه شرکت های هواپیمایی کاملترین پوشش بیمه را در اختیار شما قرار خواهند داد. میزان پوشش بیمه نیز بر اساس میزان ارزش شما مشخص خواهد شد.

 

یکی از تخصص های آنی بار علاوه بر حمل بار به دبرسن ، ارسال بار به سالزبورگ می باشد .

ارسال انواع بار و کالا به شهر دبرسن 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به دبرسن ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید .

ما برای ارسال بار به دبرسن بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد .

  • ارسال محموله صادراتی به دبرسن
  • انتقال آهن آلات به دبرسن
  • ارسال اثاثیه به دبرسن
  • حمل لوازم شخصی به دبرسن
  • ارسال کالاهای تجاری به دبرسن

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به دبرسن را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و دبرسن ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

انجام امور گمرک و ترخیص کالا برای ارسال بار به دبرسن مجارستان را می توانید به کارشناسان و متخصصان آنی بار بسپارید.

ارسال انواع بار و کالا به دبرسن
ارسال انواع بار و کالا به دبرسن

 

ارسال چه کالاهایی به دبرسن ممنوع است ؟

هنگام ارسال بار به دبرسن، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و دبرسن قابلیت ارسال ندارند. کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به دبرسن هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به دبرسن میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال بار به دبرسن می باشند.

اگر هنگام ارسال بار به دبرسن، کالاهای ممنوعه در بارتان مشاهده شود، جریمه می شوید و حتی ممکن است در مواردی همچون دخانیات پیگرد قانونی نیز انجام شود.

 

چرا آنی بار را برای ارسال بار به دبرسن انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به دبرسن توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما معرفی کنیم :

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • بهترین تیم مشاوره و کارشناسی برای ارسال بار به دبرسن  
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به دبرسن (دریایی یا هوایی) و مشخص کردن هزینه ارسال بار به دبرسن
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط پرسنل شرکت آنی بار
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای حمل بار به مجارستان 
  • صدور بارنامه بین المللی
  • ارائه بیمه نامه CMR تا مبلغ 20 هزار دلار و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود 
  • امکان پیگیری بارهای ارسال شده به دبرسن
  • امکان ارسال بار به دبرسن بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری 

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به دبرسن را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم.

 

علاوه بر ارسال بار به دبرسن ، ارسال بار به آمستردام نیز توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام میشود. 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

هزینه باربری از ایران به دبرسن

 

هزینه ارسال بار به دبرسن هم مانند هزینه های ارسال بار به دیگر کشورها محاسبه میشود.

عواملی که بر نرخ کرایه ارسال بار به دبرسن تاثیرگذارند شامل این موارد میشوند : شهر مقصد ، حجم و وزن بار ، روشی که برای ارسال لوازم خود انتخاب کرده اید و نوع بسته بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی ، برای کسانیکه قصد ارسال بار غیر تجاری و یا نمونه های تجاری و یا بار نمایشگاهی و یا خروج موقت به این کشور را دارند.

 

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به دبرسن استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به دبرسن بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به دبرسن دارد.

 

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ کرایه ارسال بار به دبرسن را استعلام بگیرید، البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به دبرسن به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به دبرسن بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. جهت دریافت خدمات باربری و ارسال بار به دبرسن تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع