ارسال بار به فلورانس | فریت هوای فلورانس

حمل و نقل بار و کالا به فلورانس از ایران

ارسال بار به فلورانس از ایران به صورت همه روزه و از طریق خدمات آنی بار برای انتقال محموله های تجاری و صنعتی و شخصی امکان پذیر است و محموله های مختلف شما با بهترین کیفیت منتقل می شوند.

تیم متخصص انی بار برای باربری از ایران به فلورانس از روش های مختلف استفاده می نماید که امکان انتقال محموله ها در ابعاد و وزن مختلف را فراهم می نماید.

آنی بار با سالها تجربه در ارسال بار از ایران به ایتالیا برای انتقال محموله های شما به فلورانس از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده می نماید تا با بالاترین امنیت منتقل شوند.

 

قبل از انتقال محموله ها می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و از طریق مشاوره رایگان با کارشناسان ما بهترین خدمات را تجربه کنید.

 

ارسال بار هوایی از ایران به فلورانس

یکی از روش های ارسال بار به فلورانس ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به فلورانس ارسال میشود. 

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به فلورانس است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

ارسال بار به فلورانس بصورت هوایی ، به 2 روش کارگو و فریت بار انجام میشود. کارگو به ارسال بار و کالا با هواپیماهای باربری گفته میشود که امکان حمل حجم زیادی از انواع بار را فراهم میکند. اما منظور از فریت بار ، ارسال بار به فلورانس در حجم کم و بصورت مسافری می باشد.

ارسال بار به فلورانس به صورت فریت بار با بهترین بیمه نامه انجام میشود. باربری هوایی بهترین و سریع ترین روش ارسال بار به فلورانس  سایر شهرها ایتالیا می باشد.

حمل و نقل هوایی کالا
حمل و نقل هوایی کالا

علاوه بر فلورانس ، همه روزه ارسال هوایی از ایران به میلان نیز به صورت تخصصی توسط مجموعه آنی بار انجام میشود.

ارسال بار بصورت زمینی برای فلورانس

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به فلورانس به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود . ارسال بار به فلورانس به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد .

  • گروپاژ ( خرده بار )
  • حمل دربستی 

در روش اول ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، در یک خودرو ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) بارگیری می شود و از ایران به سمت فلورانس حرکت می کند. 

در روش دوم ، نیز همین فرآیند انجام می شود با این تفاوت که بار شما به صورت دربست با یک خودرو باربری به فلورانس ارسال می شود. 

در هر دو روش ارسال بار به فلورانس ، می توانید به باربری آنی بار اطمینان نمایید. کارشناسان ما با توجه به مقدار بار و وزن بارتان مناسب ترین خدمات باربری را در اختیارتان قرار می دهند.

حمل و نقل زمینی کالا به سایر نقاط جهان
حمل و نقل زمینی کالا به سایر نقاط جهان

 

علاوه بر ترانزیت زمینی برای فلورنس ، حمل زمینی به رم نیز به صورت تخصصی انجام می شود و محموله با بهترین بیمه نامه منتقل می شوند.

ارسال انواع بار و کالا به شهر فلورانس 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به فلورانس ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید . ما برای ارسال بار به فلورانس بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

  • ارسال محموله صادراتی به فلورانس
  • انتقال آهن آلات به فلورانس
  • ارسال اثاثیه به فلورانس
  • حمل لوازم شخصی به فلورانس
  • ارسال کالاهای تجاری به فلورانس

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به فلورانس را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و ایتالیا ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

فرایند های گمرکی نیز توسط تیم تخصصی و حرفه ای آنی بار در اسرع وقت انجام می شود.  علاوه بر فلورانس ، ارسال بار به ورونا و ارسال بار به ناپل نیز توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت انجام می شود.

کالاهای ممنوع برای ارسال بار به فلورانس

در خدمات ارسال بار به فلورانس یا سایر شهر های ایتالیا ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و ایتالیا قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به فلورانس هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به فلورانس میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به فلورانس می باشند ، در صورتی که هنگام ارسال بار به فلورانس این کالا ها در بارتان مشاهده شود جریمه می شوید و در برخی موارد همچون دخانیات پیگرد قانونی دارد.

موارد ممنوعه
موارد ممنوعه

ارسال اثاثیه منزل از ایران به فلورانس 

حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی از خدمات آنی بار برای ارسال بار به فلورانس می باشد . بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در فلورانس یا سایر شهر های ایتالیا را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به فلورانس را در اختیارشان قرار دهد.

ارسال اثاثیه و لوازم منزل برای فلورانس به روش های مختلفی انجام می شود :

 

  • ارسال بار به فلورانس بصورت هوایی
  • ارسال بار به فلورانس بصورت زمینی

حمل اثاثیه به صورت زمینی را نیز می توانید به دو صورت دربستی و خرده بار انجام دهید. آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای اسباب کشی و ارسال بار به فلورانس در اختیارتان قرار می دهد.

برای ارسال اثاثیه ابتدا باید کارت اقامت کشور ایتالیا را دریافت کنید . 

 

علاوه بر فلورانس و کشور ایتالیا ، همه روزه حمل هوایی به استکهلم نیز به صورت تخصصی انجام میشود.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

حمل بار به فلورانس تحت پوشش بیمه کامل 

در خدمات ارسال بار به فلورانس ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به فلورانس است . 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به فلورانس خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به فلورانس ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

آنی بار برای ارسال بار به فلورانس یا سایر شهر های ایتالیا از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

بیمه نامه شرکت حمل و نقل آنی بار برای ارسال بار به فلورانس ، در کمترین زمان بیشترین سطح پوشش بیمه را به شما ارائه می نماید.

چرا آنی بار را برای ارسال بار به فلورانس انتخاب کنیم ؟

فلورانس دومین شهر پرجمعیت ایتالیا و مرکز ناحیه لومباردی در شمال این کشور می‌باشد.

فلورانس یکی از شهرهای پیشرو جهان در زمینه‌های اقتصاد، هنر، مد، آموزش، حمل‌ونقل، سرگرمی، معماری و رسانه می باشد ، به همین دلیل بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت دارند این شهر را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند .

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به فلورانس توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم :

  • مجموعه آنی بار بهترین تیم مشاوره و کارشناسی را در اختیار شما قرار می دهد تا کمترین هزینه ارسال بار به فلورانس و همچنین ایمنی بالا را برای شما فراهم نماید. 
  • مجموعه آنی بار بر اساس میزان بودجه ، زمان و نوع محموله شما یکی از روش های ارسال بار به فلورانس را به شما پیشنهاد می کند . این موضوع می تواند توسط شما پذیرفته یا رد شود. 
  • آنی بار از 2 نوع بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی هنگام ارسال بار به فلورانس استفاده مینماید . بیمه نامه CMR که تا مبلغ 20 هزار دلار میباشد و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود و طی یک قرار داد لازم اجرا تحویل شما می شود .
  • امکان ارسال بار به فلورانس بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری نیز توسط آنی بار برای شما عزیزان فراهم است . شما می توانیم محموله خود را به بسپارید و طبق قرار داد در هر تاریخی که علاقه مند هستید ارسال شود.
شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

حمل بار از ایران به اروپا توسط آنی بار به صورت تخصصی و همه روزه انجام میشود.

هزینه باربری از ایران به فلورانس 

هزینه ارسال بار به فلورانس یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . برای پاسخ به این سوال باید اطلاعاتی از جمله وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن داشته باشید .

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به فلورانس استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به فلورانس بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به فلورانس دارد.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات مورد نیاز نرخ کرایه ارسال بار به فلورانس را استعلام بگیرید ، البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به فلورانس به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به فلورانس بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

برای ارتباط با واحد بین الملل شرکت آنی بار می توانید به صورت مستقیم با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و پاسخ هرگونه سوال خود را در زمینه باربری ، گمرک ،بیمه ، روش های حمل بار را از واحد پشتیبانی بین الملل آنی بار دریافت کنید.

ارسال بار از ایران برای فلورانس
ارسال بار از ایران برای فلورانس

فلورانس (به ایتالیایی: Firenze)، یکی از شهرهای تاریخی در ایتالیا و هم‌اکنون پایتخت ناحیه توسکانی ایتالیا است. فلورانس در حدود ۳۸۲ هزار نفر جمعیت دارد و پرجمعیت‌ترین شهر توسکانی به‌شمار می‌آید. شهر فلورانس با حومه، بیش از یک میلیون و ۵۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 

فلورانس از کانون‌های مالی و بازرگانی اروپای سده‌های میانه و از ثروتمندترین شهرهای دوران خود بود. لئوناردو داوینچی نقاش مشهور بیشتر عمر خود را در فلورانس گذراند. فلورانس را خاستگاه رنسانس ایتالیایی به‌شمار آورده و به آن لقب «آتن سده‌های میانه» داده‌اند.

 

گالری اوفیتزی، گالری آکادمیا، موزه ملی سن مارکو، کاسا بوناروتی، موزه ملی بارجلو و موزه گالیله از جمله مهم‌ترین موزه‌های فلورانس هستند.

 

علاوه بر انتقال بار و کالا و محموله از ایران به فلورانس ، ارسال بار از ایتالیا به ایران نیز به صورت تخصصی انجام می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع